Jump to content

Обща информация за модела 8P/8PA (2003-2013)


Tsvetkov83

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Отговори 517
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не са прецакани,а са пиезодюзи на Сименс и като им дойде времето се сменят,защото не подлежат на ремонт.

Такива дюзи се слагат на мотор 2.0TDI 16v. 125 kw. помпа-дюза на коли от ВАГ групата с кодове-BMN,BMR,BRD.

Имаше акции за безплатна подмяна на тея дюзи във фирмените сервизи на съответните марки,но за момента не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията. Бях решил да правя компромис като си взема отново дизел, но вече не ми излиза сметката и продължавам да си търся бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Темата е доста полезна и интересна. Прочетох я на един дъх! 

 

Бих искал да попитам как да разчета информацията от първата страница на сервизната книжка на такъв автомобил? Досега от темата успях да разбера какви са дисковете, както и че окачването е описано след кода:

 

По отличителните белези за всеки подмодел или спрямо кода след "8PA" на лепенката с кодовете в багажника.

П.с.: "долУ" и "сигУрен"!

 

В случая е изписано: 8PA AJX. Какво означава това?

Като код за интериорно оборудване е посочено: N7A / MB. Това също не успях да го разтълкувам.

 

Ще съм благодарен, ако ми предоставите информация как да разтълкувам тези кодове. За другите кодове успях да намеря информация тук: http://www.vaglinks.com/Docs/Misc/Audi_PR_OptionsCodes.pdf

Редактирано от Anislav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, има много декодери в Интернет, но аз не намерих информация как да разтълкувам кода за окачването. Изглежда, че колегата Moonland има представа от това и затова питам тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има известна, да ;)

 

N7A - Тапицерия на седалките и подлакътника - текстилна

MB - код на конкретната дамаска, в случая черно със сиво на каренца.

 

А за AJX - сигурен ли си в това? Да не е AJ4?

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AJX трябва да е нещо като събирателно на оборудването (двигатер, скоростна кутия и окачване). На моето Audi e CLX и когато въведа този код в ELSA, програмата вече се е ориентирала за двигателя ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прикачвам снимка, за да се уверите, че става дума за AJX:

 

edUHUWD.png

 

Имайте предвид, че снимката е от сервизна книжка, но си мисля, че информацията там трябва да е същата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такова "животно" като AJX

 

AJX.png

 

AJX означава, че колата ти е триврато 8P (8P1),мотора ти е 1.9 TDI с код BXE и си с автоматична скоростна кутия DSG.


Опс, корекция!

 

Пет врати 8PA!!! 

 

AJX.png


Интересното е, че когато избрах в програмата 8PA AJX, тя ми даде право на избор между двигател BXE и BKC. 

Но AJX излиза като избор, едва след посочване на МГ2007.


AJX.jpg


Това означава, че AJX е за конфигурация с мотор 1.9 TDI, без да е за конкретен модел на двигателя и за МГ2007.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Някой може ли да постне схема и превод на бушоните в купето (интересува ме този за запалката ) на различен от немски език , че нещо не мога да се справя с немския пък на английски не намирам.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има я още в пост #1 в темата.

:verweis:

 

Иначе това, което търсиш на немски е Zigarettenanzünder (в таблицата е грешно написано).

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имам един въпрос: 1.4 TFSI CAXC при този двигател имаше проблем с веригата, а как обаче първоначално да се провери дали е сменена или не?  Изобщо как може да се провери дали даден модел с този двигател има/имал е проблем? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В регистъра на офиц. представителства. Ако няма регистрирана смяна, с огромна вероятност е със заводската си. Колкото от по-първите години, толкова по-рисково.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от 2008 ли го представят или от 2009? Ако е със заводската, какво да очаквам? Сега ще попрочета малко повече, но все пак ще съм благодарен за всякаква информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Август 2007 (т.е. МоделГодина 2008)

Просто риск. Бих я сменил, особено ако е преди 2010/2011. Конкретно 1.4 TFSI е най-рисковия бензинов двигател на модела. Имаше сервизни акции.

Но то не е само веригата - обтегач, шини... Частите не са проблема като цена. Основно цената идва от труда, който не е малък. Не е лишено от смисъл да се направи и в офиц. представителство, макар и доста по-скъпо, защото получаваш 2г. гаранция върху труда и частите.

Но най-добре да се стремиш към кола с вече проведена акция/смяна в офиц. представителство.

Иначе като динамика и разход 1.4 TFSI е доста приличен и приятен двигател! На А3 купе 125 коня турбо-бензинов е доста приятно ;)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох тази тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=168585, която май е единствената в този раздел, но за жалост тези 1500 лв., които се цитират, не ме грабват много, много. Евентуално бих могъл да отделя едни 2 к. лв. за всеки случай, но не знам дали ще ми стигнат, тъй като би било добре да се направи смяната. Та въпросът е до колко тези суми са реални или може ли някой да каже горе-долу колко да си приготвя, ако се реша на такъв ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реални са. 1800-2500 лв би била смяната в оторизиран сервиз. В "случаен" вероятно значително по-малко. Стане ли най-лошото обаче трябва да приготвиш от 2 до 4 пъти повече за да върнеш колата на пътя с изряден двигател в зависимост от щетите и от къде ще намериш заместител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

 

 

 

Има 4 вида заводско окачване при A3 8P:

  • Стандартно (най-високо и най-комфортно): По подразбиране за подмоделите Ambiente и Attraction.
  • Спортно Ambition (15 mm по-ниско от стандартното, спортно и твърдо): По подразбиране за подмодел Ambition. От МГ 2005 обаче се предлага опционално и стандартно окачване за подмоделите Ambition.
  • Спортно S-line (25 mm по-ниско от стандартното, спортно и още по-твърдо): По подразбиране за всички с външен S-line пакет.
  • "Лоши пътища" - предлага се от МГ 2005 като опция за подмоделите Ambiente и Attraction.

 

Здравейте, някой може ли да ми каже как да разбера моята кола кой подмодел е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От PR кодовете може да получиш доста инфо за колата,т.е. как е излязла от завода.

Трябва да намериш лепенка с тея кодове-в сервизните документи,ако има такива или при резервната гума в багажника.

После ги въвеждаш ейтук-http://prsearch.planetvag.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кодовете ми излезе на мен  PRCode: L46 = Suspension range 46 installation control only no requirement forecast. Това какво означава, с кое окачване съм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на мен ми изкара

"Suspension range 51 installation ..."

Много ми е интересно дали окачването ми е спортно или не

:D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...