Jump to content

А6 Ц4 или А8 Д2...


Recommended Posts

Здравейте колеги! Искам да разбера вашето мнение, лично според вас кой е по-добрият вариант.Моята си е 2.5 АЕЛ , а за 8-цата 3.3 Тди или 4.2 .Много се двоумя сигурен съм в службата на 6-цата,но и някак 8-цата ме примамва. Според вас по-добре да си остана с 6-цата или да търся нещо по различно в 8-цата   :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами колега, ти сега имаш А6 С4, така че си знаеш всичко.

Ако не те радва вече колата, пробвай се с А8, ако имаш възможност с 4.2 - там е кефа.

3.3 ТДИ си е особен мотор, рядък, скъпо се обслужва и не е по-здрав от 2.5 ТДИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D2 е с многораменното алумуниево окачване отпред, вози по-добре от C4, но разхода по поддръжка е по-сериозен.

 

3,3 TDI е осмак а сегашната ти е петак. Върви по-добре ама харчи повече и разходите по поддръжката са повече.

 

Като тегло D2 е с Aluminum Space Frame купе и не е по-тежка с много от C4 въпреки, че е доста по-голяма.

 

Бензиновия няма право да го коментирам ама за да ти идва пари на киломерър близко до AEL-а ще трябва качествен газов инжекцион. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ми е омръзнала моята още, но знам ли сякаш ми се иска да сменя обстановката малко. Иначе като вариант ми се иска А8 2.8 ръчка , но сякаш в България никой не продава такова :Х 6-ца ц4 2.8 също няма . А иначе съм обмислял и леко да подсиля моята , но не съм сигурен как  понеже има много противоречиви мнения ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради то , без газ просто няма как да се навия на 4.2 :D на 2.8 без газ съм по-съгласен ама убийте ме такива 6-ци и 8-ци с ръчна скоростна няма ...



И като цяло какви са по-големите плюсове на 8-цата или не са особено много :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 и 2 с ръчна кутия. База за сравнение между твоя АЕЛ и Д2 няма. Ако имаш доход, скачай, но помисли колко пари ти трябват, след покупката. Само гумите с джантите са колкото твоята кола.

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SCHwabata

 За тея две обяви определено за 98 г. кола 9500 и 10000 лв. са леко смешна цена :) За моите 17-ки едната гума е 250 лв. не мисля ,че тея джанти на тези 8-ци струват милиони .. Един читав АЕЛ (не говоря за някакви дараци по 2000 лв ) върви колкото едно 4.2 А8 95 до 98 г. просто казвам :) 

Ivo_Dinkov

Изглежда доста читав :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.3 TDI не ти трябва.Бензинова А8 D2 с ръчна кутия,особенно и quattro,е като бялата лястовица на пазара.Мой приятел търси такова и то фейса от бая време и няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейс 2.8 едва ли ще намери :hilezh:

Преди фейса обикновенно са с доста солиден пробег, а ръчката + куатро е много рядка комбинация, понеже 2.8 са поръчвали по- пестеливи купувачи по принцип, съответно са се стискали и за екстри. Затова като изпадна доста добре оборудвана с екстри, от първи собственик, на реален пробег 2.8 куатро ръчка, не се колебах много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става въпрос само за 2.8 мотора,а за всички бензинови/2.8;3.7;4.2/.И Ески се гледат,ама нещо няма угодия. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпа и е подръжката на А8 не се заблуждавай, но ако си готов да наливаш пари все пак 4.2 та да знаеш че има разлика от твойта :) не че външно не  е по симпатична като кола, ама няма ли сърце .... все пак хора всякакви

 

И 2.8 и 4.2 няма логика да харчат бензин а не  газ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,няма място за сравнение,А8 избирам аз,вече друго е бюджета,разходите по А8 са малко по дебели ,но все пак е А8,карал съм и съм се возил,много по хубаво и удобно вози,а до преди половин година имах Ц4 и знам то как е,не че е лошо но,все пак скачаш един клас нагоре.Аз лично се заглеждам по 3.3 дизела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vectra

Не ги поставям на едно равнище колега :) То е ясно, че А8 е по-горен клас определено.. Просто как да кажа търся някакъв по-голям + с който да се захвана с 8-ца. Вече 5 години карам Ц4-ката и ми е липсвало само quattroto :) Обмислям варианта за 8-ца не за друго, а защото просто няма А6 Ц4 2001-2002 г. :D Иначе като цяло това да се срещне 2.8 ръчка дали на А6 Ц4 или на А8 е нещо направо необичайно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Невъзможно е да се каже заслужава ли си миграцията - за едни е да, за други не(като мен, заради високите разходи). Помоли колегата по-нагоре в постовете(Иво Динков) да се видите и съм сигурен че след 1км вече ще знаеш дали е твоята кола това :) или пък някъде другаде ако можеш да пробваш А8

 

Аз колко коли мислех за коли преди да ги подкарам :hilezh: . Като първоначална цена Д2 е може би най доброто което може да се вземе, мен лично ме спират последващите цени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако взимаш Д2ка,вземи хубав екземпляр 4.2 и ако искаш вече го газирай....Сравнен с Ц4 ,няма много общо

Тия коли са вече старички и ако аз си зимам такава,ще е само добре пазена и лачена,с екстри и 4.2.Да сядам и да карам,изобщо не ми се занимава да вОскресявам нечий кенеф ,за тва гледай и избирай ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така да ама...къв е смисъла,и аз имам в колата.Даже съм го пробвал, супер е.Намаля музиката и се чува разговора на колоните

Редактирано от bubsan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...