Vankata90 Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Здравейте колеги.Преди няколко дни базиках болчето което играе ролята на ограничител на дроселовата клапа и от там само проблеми на бензин.Колата е с газов инжекцион на газ няма ядове.Значи проблемите са няколко-от както го въртях въпросното болче колата има отвратителен празен ход и когато ускорявам забива муцуна на около 3500 и като върна педала и го натисна пак продължава до 4500 примерно и отново глъхне.Разбрах че клапата на абк имала настройка само че не можах да намеря никъде как става.Ще съм ви много благодарен ако ми помогнете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 А кой дявол те кара да пипаш там? Това не е жигула, отдолу има ТПС сензор, който следи за позицията на тази клапа. Настройва се с ваг ком, като се гледа позицията на ТПС да е затворен при ненатиснат педал на газта, в позиция "празен ход". Описаните проблеми обаче не мисля, че са само от нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Значи проблема ту го има ту го няма , май ще се ходи на диагностика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Имаш ли представа как си осрал положението с тоя винт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 (Редактирано) Реално няма А пак добре че не е намерил и онзи на дебиломер-а ! http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110628&hl=И да почваш да четеш !Дани там е събрал инфо точно за тоз дигифЪн, и си има как да я върнеш в начално положение !Ако ти се занимава сам де ! Редактирано 11 Февруари 2014 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Значи пише как се регулира ама и пише че трябва да се закачи на ВАГ КОМ да се адаптира клапата.Ако може да ме насочите към някой който ще ми свърши работа....А за болта на дебитомора го открих оше миналата година регулирах го перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Аз пък съм сигурен,че изобщо не го знаеш къде е и това е добре,щото немците са го защитили с оловна пломба точно срещу такива "ентусиасти"! Редактирано 12 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Аз за това говоря пък ти незнам Да амам точно сега не мога да кача снимка Редактирано 12 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 (Редактирано) Е ако си бутал и пломбирания винт на дебитомера-честито!- тотално си пре..л нещата.В такъв случай регулировката на дросел-клапата няма с нищо да подобри работата на колата. Редактирано 11 Февруари 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Не,миналата година си играх с дебитомера,колата след това нямаше грешка. Редактирано 12 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Няма начин да го разбъзикаш и да няма грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Колега,един съвет.Слушай какво ти говорят тези двамата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Говирих с един диагностик след малко отивам да я закачиме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 12 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 (Редактирано) Нищо не направи човека......не излиза никаква грешка,мъчи се 1 час да адаптира тпс-са и се отказа.Проблема за момент изчезва и с появава отново,обаче софтура не му беше на ваг ком а каза че е базиран на него.Джаджата се казваше Аутобосс с която работеше.Моля препоръчайте къде да отида .... Редактирано 12 Февруари 2014 от Vankata90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Аз също си загубих доста време като теб , за да ми правят диагностики , но накрая отидох до София и Ради ми оправи колата , за което му благодаря много! Разликата е там , че не бях пипал дроселовата клапа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 13 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Ламбда сонда се оказа и я откачихме,сега върви перфектно ,само да попитам има ли смисъл да я сменям за момента при положение че газовия инжекцион по принцип не е закачен към нея . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 ГИ не е закачен към нея, ама е закачен към бензиновия , така че има смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 14 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 (Редактирано) Добре,значи ще я сменям,за втора употреба от някоя морга има ли смисъл да мисля ? Редактирано 14 Февруари 2014 от Vankata90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 за втора употреба от някоя морга Нали имаш втора употреба,за какво ти е още една? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 (Редактирано) Какво се е мъчил да адаптира тоя майстор, аматьор? Леле, тая тема за пореден път доказва колко некадърни самозванци припечелват на гърба на нешастници. Колега, кажи къде още е пипано по колата, да ти кажа дали ще мога да ти помогна. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Редактирано 14 Февруари 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Какво се е мъчил да адаптира тоя майстор, аматьор? ТПС-а ве.Аз моя като го настроя и после не пипам колата цяла ноШТ,за да се адаптира.Особено пък,ако свалям целият дросел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 15 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 В throttle sensor до колкото видях,бях му казал какво съм чел в форума за позицията на този болт и че трябва да се адаптира клапата и човека се мъчеше да вкарва някакви стойности.Както и да е не стана нищо и после започна да следи показанията на ламбда сондата и каза че не моменти дава високи стойности.След като откачи черния кабел за към нея колата се оправи,даже работи много по добре от преди на газ.Имах едно досадно играене на оборотите и като изключех от скорост падаха до 500 и пак се вдигаха,сега е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване