Jump to content

Проблем с дроселова клапа на АБК,забива муцуна


Vankata90

Recommended Posts

Здравейте колеги.
Преди няколко дни базиках болчето което играе ролята на ограничител на дроселовата клапа и от там само проблеми на бензин.Колата е с газов инжекцион на газ няма ядове.
Значи проблемите са няколко-от както го въртях въпросното болче колата има отвратителен празен ход и когато ускорявам забива муцуна на около 3500 и като върна педала и го натисна пак продължава до 4500 примерно и отново глъхне.
Разбрах че клапата на абк имала настройка само че не можах да намеря никъде как става.
Ще съм ви много благодарен ако ми помогнете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой дявол те кара да пипаш там?

 

Това не е жигула, отдолу има ТПС сензор, който следи за позицията на тази клапа. Настройва се с ваг ком, като се гледа позицията на ТПС да е затворен при ненатиснат педал на газта, в позиция "празен ход".

 

Описаните проблеми обаче не мисля, че са само от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално няма  :hilezh:  А пак добре че не е намерил и онзи на дебиломер-а !  :hilezh: 
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110628&hl=

И да почваш да четеш !

Дани там е събрал инфо точно за тоз дигифЪн, и си има как да я върнеш в начално положение !

Ако ти се занимава сам де !  :huh: 
 

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи пише как се регулира ама и пише че трябва да се закачи на ВАГ КОМ да се адаптира клапата.Ако може да ме насочите към някой който ще ми свърши работа....А за болта на дебитомора го открих оше миналата година :)регулирах го перфектно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Аз пък съм сигурен,че изобщо не го знаеш къде е и това е добре,щото немците са го защитили с оловна пломба точно срещу такива "ентусиасти"!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Аз за това говоря пък ти незнам :) Да амам точно сега не мога да кача снимка

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако си бутал и пломбирания винт на дебитомера-честито!- тотално си пре..л нещата.В такъв случай регулировката на дросел-клапата няма с нищо да подобри работата на колата.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Не,миналата година си играх с дебитомера,колата след това нямаше грешка.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не направи човека......не излиза никаква грешка,мъчи се 1 час  да адаптира тпс-са и се отказа.Проблема за момент изчезва и с появава отново,обаче софтура не му беше на ваг ком а каза че е базиран на него.Джаджата се казваше Аутобосс с която работеше.Моля препоръчайте къде да отида ....

Редактирано от Vankata90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също си загубих доста време като теб , за да ми правят диагностики , но накрая отидох до София и Ради ми оправи колата , за което му благодаря много! Разликата е там , че не бях пипал дроселовата клапа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сонда се оказа и я откачихме,сега върви перфектно ,само да попитам има ли смисъл да я сменям за момента  при положение че газовия инжекцион по принцип  не е закачен към нея .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,значи ще я сменям,за втора употреба от някоя морга има ли смисъл да мисля ?

Редактирано от Vankata90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за втора употреба от някоя морга 

Нали имаш втора употреба,за какво ти е още една?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се е мъчил да адаптира тоя майстор, аматьор? Леле, тая тема за пореден път доказва колко некадърни самозванци припечелват на гърба на нешастници.

Колега, кажи къде още е пипано по колата, да ти кажа дали ще мога да ти помогна.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се е мъчил да адаптира тоя майстор, аматьор? 

ТПС-а ве.Аз моя като го настроя и после не пипам колата цяла ноШТ,за да се адаптира.Особено пък,ако свалям целият дросел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В throttle sensor до колкото видях,бях му казал какво съм чел в форума за позицията на този болт и че трябва да се адаптира клапата и човека се мъчеше да вкарва някакви стойности.Както и да е не стана нищо и после започна да следи показанията на ламбда сондата и каза че не моменти дава високи стойности.След като откачи черния кабел за към нея  колата се оправи,даже работи много по добре от преди на газ.Имах едно досадно играене на оборотите и като изключех от скорост падаха до 500 и пак се вдигаха,сега е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...