uricatoli Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Здравейте.. Понеже ми писна колата да набира като тролей искам да вкарам малко сила в това купе.. Въпросите са ми следните.. Съвместимост мотор-електроника? Мотор за предпочитане? Кутия? Окачване? Общо взето идеи за поставяне на такъв мотор в това купе.. Ще съм благодарен за помощ.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Audi A2 1.8T Сега си ти.Успех и късмет! И да пишеш редовно как вървят нещата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uricatoli Публикувано 15 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Интересна е темата на колегата но е доста стара и няма нито едно мнение освен не се занимай.. А2ката си ни е вечно наша.. така че е вече решено.. Идеята е не разбрах: захвата еднакъв ли е? Има ли разлики в кутиите и полуоските? също така електроника каква трябва да ползвам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Link или KMS или VEMS електроника ползвай... Ти каква мислиш да ползваш? Купуваш НАПЪЛНО оборудван 1.8Т НАПРЕЧЕН мотор (това значи: с електрониката и инсталацията/кабелите) и скоростната кутия към него.Но преди това си говориш надълго и нашироко с този, който ще прави трансплантацията. Ае, дерзай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uricatoli Публикувано 15 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 мотора ще се монтира в сервиз от приятел.. Захвата на 1.4 същият ли е като на 1.8? Също така ако някой има предложение за такъв мотор нека сподели.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 От бмв-та на ауди Избрал ли си кой точно 1.8т ще слагате? Ще се позаислва или ще се кара сток? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uricatoli Публикувано 15 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Сток за ежедневка.. просто ми писна да набира като тролей.. Мислех за вариант чист 1.6-1.8 ама така и така ще се прави трансплантация.. Не мисля да го надувам.. просто малко по-удоволствие да създаде.. Като цяло мога да заявя че а2ката доста стабилно стъпва на пътя.. карам я от 3 години и е време за малко промяна.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Грехота е 1.8т да се кара сток! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uricatoli Публикувано 15 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 мисля че дори и сток ще е предостатъчно за това купе.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Разбира се, че захвата не е същия. Трябва да се отлее нов тампон от човек, който се занимава с изработка на фланци или подобни детайли, като разбира се преди това трябва да се вземат мерки. Окачването не става от друга кола, трябва регулируемо окачване с точно определени пружини, за да може да издържи. Таблото ще се обучи трудно. Отделно от това турбината не може да се сменя защото няма място за по-голяма, сиреч подлежи само на един ремап примерно. След подобна интервенция колата спира да завива със скорост по-голяма от 120-130, иначе направо се очаква да върви колкото всяка подобна кола около 180 коня, тъй като с всички интервенции общата маса на колата ще се качи с 150 кила някъде и вече няма да е толкова лека. По спомен няма място и за компресора на климатика, така че няма да има такъв. Това са част от причините поради които се отказах. Във финансово изражение това прави минимум още една А2-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Ако ти е проблема само при изпреварване един NOS няма ли да свърши работа вместо този тежък и сложен суап? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 тъй като с всички интервенции общата маса на колата ще се качи с 150 кила някъде и вече няма да е толкова лека.Искаш да кажеш, че между мотора в А2-ката и 1.8Т има 150кг РАЗЛИКА?Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 МоНче младо,научи се да четеш внимателно всичко, а именно: ... тъй като С ВСИЧКИ ИНТЕРВЕНЦИИ ОБЩАТА МАСА на колата ще се качи с 150 кила някъде и вече няма да е толкова лека. И сега какво разбра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Е къде са тия кила? Мотор, скорости, полуоски? Питам от чисто любопитство. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Имаш около 50 кила разлика между 1,4 и 1,8T за скоростите и двигателя. Сухо тегло е около 30-35 кила, но като се напълни с всичко и става към 50 кила. Отделно минимум с 17-ки джанти, за да може да спира и малко по-големи дискове - само от джантите разликата е 15-20 кила общо. Разпънка, подсилване на коша, за да не се откъсне след 2 старта. До тука 100-110 кила отма. Общо взето като се събере всичко накрая излиза около 140-150 кила разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Защо пък да слага 17ки точно... това е градска кола така, че на 15ките е по-добре, ще усети разлика във набирането и все пак няма да кара с 300 из тоя град, че да не успее да спре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 колега ти ако искаш си сложи и 12ки на ес3ката с 1.6мотор и като стана дума за 17ки имам 2 комплекта оргинални от А2 ЕТ38 7г прави, но за боя и без капачки скоро ще се продаваме... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 Кольо май нещо не ми хвана мисълта, той човека просто иска да смени мотора.. Защо според теб Аудито на ТСТ е с 15ки на драг? Не му тежат и върви по-леко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 (Редактирано) Ъъъъ... Дали току-що не сравни уличница А2 с драгаджийка, ммм? P.S. Oбяснявам: колегата горе е писал, че идеята за 17-ки е да се сложат по-големи спирачки, които ВЕРОЯТНО няма да се събират в 15-ки. Теорията за по-големите спирачки = по-добро спиране в момента се опровергава от виден форумен герой, пилот и бъдещ мулилевър милиардер. При драга нещата се свеждат до к.с. за килограм. Спирането не е от решаваща важност... Редактирано 28 Февруари 2014 от Cornu©opia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 Аре по друг начин да го кажа... защо 1.8 Т 150 к.с. не излиза от завода със 17ки... доколкото знам излиза на 16ки, а дисковете са 288 мм, което позволява и 15ки... какъв би бил смисъла от 17ки аджеба Като изключим по-хубавата стойка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 (Редактирано) Има и с 312мм диск и 17 и 18инча джанти. Редактирано 28 Февруари 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-forum-8l-chassis/96917-definitive-brake-thread-8l-a3-s3-owners-other-golf4-platform-cars.htmlAudi A3 1.8/1.8T | Audi A3 1.8T Quattro | Audi A3 TDI 130 & Quattro | Golf GTI 1.8T | Golf 130/150 TDI | Golf V5 150 | Seat Leon 130/150 TDI and 20VT- The Front brakes are 288mm x 25mm Vented Discs, 54mm ATE single piston calipers- The Rear brakes are 232mm x 9mm Solid Discs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 на S3 са 312мм дисковете, на TT 180к.с.+ също, виждал съм и някой Golf4 GTI-та също с 312мм..... a пък на Сеат Купрата дето е 225кс. са 323мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 темата пое неочакван раздвой тя колата надали ще се доближи до такъв мотор изобщо вие джанти искате да хакате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TIHOTI Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 http://www.a2-freun.de/forum/showthread.php?t=28937 Дано тази тема ти е полезна .Някъде НА 11 страница имаше препратка към клип и как работи 1.8т в кожата на А2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване