Jump to content

Въпроси за А4 Б8 и конкретна обява


Recommended Posts

Здравейте,

Нов съм във вашия форум, регистрирах се вчера и до днес изчетох поне 20 теми от раздела преди да пиша.

Като цяло се регистрирах с идеята да прочета повече за модела, защото възнамерявам да сменя моята кола с такава.

До тук намерих повече информация за A4 б7 и по-малко за б8

Разбрах, че дизела 2.0ТДИ е доста проблемен, пукали глави, някакъв баланс шафт модул, дюзи, автоматика не бил читав....после четох, че имало някакво момче което за 2500 ги оправял с гаранция и т.н.

За 3.0ТДИ 4х4 232к. разбрах, че били по-здрави, не били с мултитроник а с типтроник и той бил по-здрав но пък имали проблеми с дюзите

Аз се оглеждам за 2.0тди понеже в момента карам 2.7HDI V6 biturbo, 204к. е, много върви и съм доволен, но градско харчи 12-13/100 и не пада по-малко, извънградско е 7-8/100 и е ок, но аз карам предимно в града и то на кратки разстояния. А и като цяло искам да си взема нова кола и да е комби, сегашната е седан и не ми се връзва с музикалното оформление и багажа.

До тук с общите приказки, сега конкретно:

Има 2.0тди 143 и 170 коня, каква е разликата (само в настройките "чип") или и друга, този двигател по-надежден ли е от 2.0ТДИ 140к на б7 ?

Колата искам да е автомат, защото и сега карам автомат и е супер, не го сменям за нищо ( а и да кажа за моя автомат също казват, че е мега чуплив, че не бил измислен за 440нм но аз проблеми не съм имал до сега)

Интересува ме също за някакъв вариант 2,0Т (четох бил добър) ако е на газ ОК ли е или ако не е на газ колко харчи на бензин, лошото е, че такава кола в mobile.de не намерих.

За вътрешните екстри ще си ги харесам по обявата (кожа със сигурност), по важно за мен е как са двигателите и окачването, ако някой знае колко е първоначалното обслужване на 2.0ТДИ 143-170к , окачването много ли се чупи, аз до момента на моята, която е на 180 000 ( аз я карам от 135 000, докараха ми я от германия) не съм правил абсолютно нищо, само смених накладките един път, с тези аудита така ли стоят нещата, да не влезна в някой филм.

Иначе за филтри и масло видях е около 350лв , при мен също е толкова, сигурно ще сменям EGR, той навярно е около 400лв , на мойта смених 2 за по 450лв и не е проблем това.

Много е важно ако някой знае дали на варианта с навигация може да се демонтира само касетофона и да се сложи по-хубав, а ако не може, знаете ли дали тези касетофони имат фабрични изводи от предусилвателя ? Това е от голямо значение, защото в момента моята кола е с навигация и за съжаление от касетофона се командват 100 хиляди неща и не мога да го махна, а това скапва всичко, защото има изходи само по-високо ниво. Падам си малко аудио маниак и съм закупил SQ елементи (колони, усилватели, процесор) за около 6-7000 и мисля да си ги сложа в новата кола но този път искам да стане както трябва и да постигна максимума! Също ако знаете дали предните мидбаси във вратите на б8 са 16,5" , но и да не са ще ги преправя с малко повече пари ?

Харесах една кола в Германия ако някой може да каже нещо дали съм на прав път, ето я обявата:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-avant-2-0-tdi-dpf-multitronic-attraction-neum%C3%BCnster/190953049.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=1900&makeModelVariant2.modelId=10&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxPrice=12000&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&categories=EstateCar

Интересувам се също ако някой си е купувал сам колата от там дали има някаква врътка с тяхното ДДС, също дали има пазарлък там или са крайни цените, възнамерявам да отида до там да разгледам и сам да си я купя, също имам и познат в порше, който обеща да ми прегледа сервизната история по вин на колата, която харесам и ако нещата отговарят на обявеното и реланото може да се метна.

Мисля да дам до 25 000лв и колата да е след 2008, по възможност 2009, както казах ще си я купя от Германия.

Моля ви за сериозни мнения, знам, че не е първата тема, но нали за това е този раздел да си помагаме, аз лично във другия форум, който членувам съм помогнал на много хора.

Може би ще се сетя и за други неща но тях ще ги пишем в темата, ако информацията е стегната и точна ще бъде от полза на всички.

Благодаря на всички, които ще пишат по темата и моля без спам, от него никой не печели.

Поздрави!

П.П. Забравих да попитам за филтъра за твърди частици, на мойта е FAP и го махнах за 400лв механично и софтуерно, не съм имал проблеми и грешки в компа. На Ауди видях, че се казва DPF побългарили ли сме ги и тях, махат ли ги успешно и за колко пари ?

Редактирано от martin54
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време мога само да кажа, че 2.0 ТДИ на Б8 няма абсолютно НИЩО общо с с този на Б7. Съвършено различен е и е доста успешен. Тих и икономичен е, а динамиката е относително нещо, спрямо това кой на какво е свикнал. На мен ми е достатъчна.

Поддръжката не е скъпа и автомобила като цяло е здрав.

ДПФ-ът не знам дали успешно го махат, но и не разбирам защо ти е да го правиш. Колата с него не прилича на дизел, защото не пуши и не мирише на нафта. Какво по-хубаво?

За останалото, нека се изкажат другите!

Успешна покупка пожелавам! :)

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се оглеждаш за 2.0тди,то във Б8 модела са КР(комън рейл)там до колкото знам няма проблеми с глави,дюзи и т.н. и се водят по-безпроблемни.

2.0Т с газ няма как да го комбинираш и ако вземеш такава кола ще трябва да я караш само на бензин 98

Автоматик търси с куатро за да е типтроник и се води по надежден.Ако е само на прено са мултитроник и не се носи добра слава за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

няма да мога да ти отговоря на всичките въпроси, но мога да ти нахвърлям няколко истини:

- 2.0тди на Б7 и Б8 нямат нищо общо, по-новият е 143к.с. и не е помпа-дюза, но и той си има своите болежки.

- доколкото знам разликата между 143 и 170 не е само софтуер, ами примерно различни дюзи и т.н......

- търси си с високо ниво фабрична музика (примерно B&O), защото мисля, че е невъзможно слагането на афтър-маркет плеър, всичко е навързано горе-долу като в твоята 407-ца и минава през MMI-a.

- предно предаване + автоматик = мултитроник. Доста по-успешен сравнен с този преди 2007г.

 

Казваш, че държиш на кожен салон, а в примерната обява си посочил сравнително базова А4-ка. За мен ксенонът е задължителен, MMI High (цветната навигация), темпомат, мултиволан и заден парктроник. Въпрос на приоритети и предпочитания. Със S-line пакет, бил той вътрешен или външен, според мен няма да можеш да се класираш за тези пари, но пък можеш да си добавиш впоследствие, зависи колко време мислиш да я притежаваш!

 

Успех с намирането на Твоя Автомобил! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не много по темата, към daks – с DPF пък отзад смърдят на оцет и развалени яйца... Пак не е много приятна :-)

B&О не мисля, че се инсталират на А4. Може би имаш предвид Bose? При всички случаи според мен това не е кола, пригодна за аудио разширяване, в най-добрия случай може да се сложи отделен събуфър, който обаче ще взима сигнал от фабричния усилвател и филтри. Това ако не ти се занимава ужасно много, де, иначе няма невъзможни неща ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

B&О не мисля, че се инсталират на А4. Може би имаш предвид Bose?

Това не е вярно, инсталира се и свири доста приятно.

 

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма подходящи дизелови мотори за нашата нафта....или по-точно казано, тя не е подходяща за никой от тях. Все пак разликата между 143 к.с. и 170 к.с е и в дюзите..... вторите са съвсем различни, и нафтата ни е крайно неподходяща за тях! Вече някакви технически данни по въпроса някой по-компетентен колега да каже....:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте отново,

Благодаря на отзовалите се, сега ми се изясниха нещата до голяма степен, поне едно е ясно, ще се търси Б8 143 или 170к..., не случайно гледам 170к, защото съм свикнал на сравнително бърза и пъргава кола и се притеснявам 140 да не ми е много мудно и да ме изнерви, за 3.0тди не мисля да се хвърлям, че пак разхода ще е 12-13 минимум, а нали идеята е да го намаля малко.

Честно да ви кажа не предполагах, че тези на б6 и б7 не са комън реил, немеца ме учудва !

Колега Fireblood, прав си, но гледам доста хора си карат, явно не им влияе толкова много лошата нафта, аз моята я търкалям от 4 години и по двигателя не съм пипал нищо освен ЕГРи. За филтъра питах, защото много бързо се запушват от лошата нафта и примерно на пежото влиза в авариен режим докато не оправиш филтъра и понеже нов е към 3000лв е по-лесно да го махнеш за 400, при ауди сигурно е същото.

 

Колега Jass имах предвид тази кола, моя грешка:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-avant-2-0-tdi-dpf-multitronic-leder-w%C3%BCrselen/190242695.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=1900&makeModelVariant2.modelId=10&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxPrice=12000&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&categories=EstateCar

 

Ако някой може да ми каже какви са моделите на касетофоните, марка номер нещо отличително за да го чекна в нета, сигурно ще има схеми и ще се види дали има изводи от предусилвателя, защото аз искам много да се заиграя и това ми трябва за да е добър крайния резултат.

 

Не казахте нищо за окачването, явно там са ок нещата, аз по принцип много си пазя колите , не съм някой аграр да скачам по дупките.

Ако се сетите вие нещо важно, а и ако някой е купувал сам от Германия ще даде много полезно инфо.

 

Поздрави!

 

П.П. Вижте тази красавица, изглежда уникално :)

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-avant-2-0-tdi-s-line-sport-packet-offenbach-am-main/189781345.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=1900&makeModelVariant2.modelId=33&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.makeId=1900&makeModelVariant3.modelId=10&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxPrice=12000&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000&categories=EstateCar

 

П.П.2 За 2.7 някакви мнения, и той ли е нов и безпроблемен, моята както казах е такава, двигателя е 2.7 същия който слагат на Range Rouver, Jaguar и други, само горивната система е HDI на пежо, да не би и този да е такъв, гледам му дават по нисък разход ако е вярно разбира се ?

Редактирано от martin54
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.7 ТДИ ще гори колкото 3.0 ТДИ,вземи оптималния вариант 2.0 170к.с.,с премахване на дпф+чип пак ще имаш 200коня с малък разход и без главоболия с 6-таците

За мен дизел да гори 13 нафта е безмислено и неоправдано на фона на евентуалните скъпи ремонти,за същия разход ще карам бензинова примерно 2.0ТФСИ с 200к.с. и куатро и няма да мисля за много от проблемите с дизела,качеството на нафтата,дпф,дюзи,егр,и т.н. ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте отново,

Като първо, още не съм купил желания автомобил, просто дълго време обмислях какво точно искам и колко пари съм склонен да дам за това и в крайна сметка реших да не е А4, защото ми се стори много тясна, а и возията не ме грабна много. В крайна сметка реших колата да е Audi A5 след 2010-2011г. 3.0TDI или евентуално 2.0TFSI (ако този 211к.с. двигател не е от тези, за които пишете, че харчат масло). Много ми хареса багажния отсег на А5 , хем е комби хем е седан, идеално ми пасва, а и ще мога да ъпгрейдна озвучаването по много елегантен начин.

 

Моля някой от по-запознатите ако е възможно да каже, 3.0TDI komonreil двигател ли е или е помпа дюза, кутията е S-tronik, те проблемни ли са на A5 или са Ок.

 

За бензина 2.0TFSI quatro 211к.с. (видях, че има и вариации със 160 и 179к.с., каква е разликата) този е с multitronik, това ок ли е от тези години или е 50/50 , ако някой има наблюдения колко е разхода градско и извънградско ?

 

Колко горе долу струва обслужването всяка година, филтри масло и др. ако има, видях, че на 3.0 маслото е около 200лв , ако го взема от колегата RAINO

 

Ако някой се сеща за нещо друго типично за този модел м/у 2010-2011г. да очаквам ли скъпи ремонти, колата ще я купя от някое представителство в Германия на до 130 000км. надявам се реални.

 

 

 

Поздрави и благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Която и да е версия на Ауди около 2011 година...ако аварира сериозно, ремонта ще е скъп....няма как.   И нали знаеш, че идеална кола няма;)

Ако малко по-високия разход на масло е най-големия и проблем...... щракай с пръсти:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Високото ниво на озвучаване в Б8 е с B&O, но това не е всичко. Доколкото се интересувах навремето, има съществена разлика между B&O и B&O+MMI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...