S.Stoya Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Здравейте, имам един проблем от известно време който коментирахме с част от колегите в една друга тема, но съмненията май се оказаха неверни. Колата е 80 б3 Купе 1.8 ,а проблема е, че при потегляне има луфт, и колата тръгва на удър. Проверих окачването на мотора, тампоните не изглеждаха скъсани. Качих я на канал и гледах отдолу при тръгване дали мърда някъде, но не видях. Забелязъх обаче, че когато е на скорост при спряло положение бутайки леко колата обирам някакъв луфт вероятно някъде в предаването, докато мотора я спре. Ако имате някаква идея споделете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 И при мен го има това, предполагам са тампоните на магарето, скоро ще ги сменя и ще си покаже. Получава се като изтропване при тръгване и спиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Тампона на мотора, който е най-отпред проверил ли си го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 При сходни симптоми при мен се оказа каре, не помня вътрешно или външно.Провери ги и тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 21 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 При сходни симптоми при мен се оказа каре, не помня вътрешно или външно.Провери ги и тях. Тампона на мотора, който е най-отпред проверил ли си го? Гледах тампоните, гледах и въпросния буфер отпред уж нямаше луфт. Как се проверяват по принцип тампоните? А ако са карета, предполага без разглабяне не може да се провери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Отидох със същите проблеми, изтракване при потегляне. Влади Ди постави диагнозата и направи ремонта. След това проблема вече го нямаше.Не мога да кажа дали се налага разглобяване, за да се разбере проблемното каре. Мисля, че беше вътрешно, но не съм 100% сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 21 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ясно... А колко пари ти излезе ремонта? Ако не е тайна, че тоя въпрос ме мъчи. Редактирано 24 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Нямам никакав спомен за съжаление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Колега включи първа, вдигни едната гума и я развърти. Има много сериозен шанс да има и луфт в скоростите. Особено ако звука е метален няма защо да гледаш само тампоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 22 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Понеже ще шлайфам бордовете на джантите утре, точно това мислех да правя. Ако наистина е в скоростите ще стане интересно. Редактирано 24 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Всички по-стари коли го имат, при някой този луфт е огромен, открих го този факт докато тествах куатрота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Заинтересувайте се колеги ,как се зацепва зъбна предавка /може би трябва да прочетете тук таме из техническата литература/ и тогава ще ви стане ясно защо е този "луфт" .Особено що се отнася до зацепването м/у пиньон и корона така наречения диференциал . Не само в старите автомобили го има този луфт , а във всеки един автомобил.Друг е въпроса ако има счупени пружини на феродовия диск на съединителя /тогава се усеща този удар при по-рязко потегляне/ или износени карета . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 Луфт винаги трябва да има, но на различни коли като съм го проверявал е бил до 4 пъти по-голям при по-разлуфтените. Ако всичко е наред е нищожен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 (Редактирано) Не го мисли. Щом не ти вият скоростите може да минеш и 100 000 км. и пак да е така. Аз също имам подобен луфт в трансмисията, дори преди като сменях съединител установих, че оста на скоростите има голям луфт и така си карам....Изминал съм с тази кола 84 000 км. и промяна към по-лошо няма. Редактирано 30 Март 2014 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 Дам няма чупене, нито виене, просто е неприятно. По едно време се чудих какво ли са видели тия коли преди нас след като за 50к примерно от това положение няма промяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 31 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Определено е неприятно при потегляне, колкото и плавно да тръгвам зацепва на удър а го усещам на скоростния лост и на втора и при отпускане на гаста. Странното е че понякога рядко го няма или поне е по слаб. Но да колата е видяла много горката за тия километри, и пак се държи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Добре де, включи първа, вдигни едната гума и я развърти, веднага ще разбереш за какво става дума... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 31 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Направих го. Това което забелязъх е, че при навит волан има вибрации и на четвърта има шум, иначе при зацепването нямаше шум или удър. Редактирано 31 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Колко градуса е луфта като завъртиш гумата с ръка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 31 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!ами в градуси не мога да кажа но около 2/6 от оборота. Видя ми се множко като цяло. Редактирано 31 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenggr Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 2/6 от оборота са 120 градуса!!! Луфтченце просто... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Точно за такива цифри говорим за съжаление, айде това е явно не лек случай, но 1/4 оборот някъде има супер често при куатро и при по-измъчено предно. На читаво предно е под 1/10 луфта, не мога да определя колко точно, но разликата е зверска. Като тръгнеш да караш в единия случай усещаш постоянно как всичко става със закъснение, има удари на места, изобщо всичко се движи под теб се налага да си настройваш карането по тези дефекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 26 Април 2014 Доклад Share Публикувано 26 Април 2014 Oткакто купих b3 при включване на скорост в движение се чува едно чат отвън се едно и аз незнам как да го опиша защо така ? един ден мина покрай мен една b3 - ka и тя така затова спрях да търся какво е но искам да разбера и от скоро ми влиза първа и задна много трудно и като загрей също ходих на сервиз семерингата ми е за смяна и мислят Че масло ще трябва да се слага затова ми е било така и вярно ли е и какво масло да сложа ? Мерси предварително! Само да кажа модела е 1.8s PM 90 коня моно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване