Jump to content

Луфт при тръгване B3 Coupe


S.Stoya

Recommended Posts

Здравейте, имам един проблем от известно време който коментирахме с част от колегите в една друга тема, но съмненията май се оказаха неверни. Колата е 80 б3 Купе 1.8 ,а проблема е, че при потегляне има луфт, и колата тръгва на удър. Проверих окачването на мотора, тампоните не изглеждаха скъсани. Качих я на канал и гледах отдолу при тръгване дали мърда някъде, но не видях. Забелязъх обаче, че когато е на скорост при спряло положение бутайки леко колата обирам някакъв луфт вероятно някъде в предаването, докато мотора я спре. :eusa_think: Ако имате някаква идея споделете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има това, предполагам са тампоните на магарето, скоро ще ги сменя и ще си покаже. Получава се като изтропване при тръгване и спиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При сходни симптоми при мен се оказа каре, не помня вътрешно или външно.

Провери ги и тях.

 

Тампона на мотора, който е най-отпред проверил ли си го?

 

Гледах тампоните, гледах и въпросния буфер отпред уж нямаше луфт. Как се проверяват по принцип тампоните?

 

А ако са карета, предполага без разглабяне не може да се провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отидох със същите проблеми, изтракване при потегляне.  Влади Ди постави диагнозата и направи ремонта. След това проблема вече го нямаше.

Не мога да кажа дали се налага разглобяване, за да се разбере проблемното каре. 

Мисля, че беше вътрешно, но не съм 100% сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Ясно... А колко пари ти излезе ремонта? Ако не е тайна, че тоя въпрос ме мъчи. :unsure::razz:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега включи първа, вдигни едната гума и я развърти. Има много сериозен шанс да има и луфт в скоростите. Особено ако звука е метален няма защо да гледаш само тампоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Понеже ще шлайфам бордовете на джантите утре, точно това мислех да правя. Ако наистина е в скоростите ще стане интересно. :unsure:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заинтересувайте се колеги ,как се зацепва зъбна предавка /може би трябва да прочетете тук таме из техническата литература/  и тогава ще ви стане ясно защо е този "луфт" .Особено що се отнася до зацепването м/у пиньон и корона така наречения диференциал . Не само в старите автомобили го има този луфт , а във всеки един автомобил.Друг е въпроса ако има счупени пружини на феродовия диск на съединителя /тогава се усеща този удар при по-рязко потегляне/ или износени карета .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луфт винаги трябва да има, но на различни коли като съм го проверявал е бил до 4 пъти по-голям при по-разлуфтените. Ако всичко е наред е нищожен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го мисли. Щом не ти вият скоростите може да минеш и 100 000 км. и пак да е така. Аз също имам подобен луфт в трансмисията, дори преди като сменях съединител установих, че оста на скоростите има голям луфт и така си карам....Изминал съм с тази кола 84 000 км. и промяна към по-лошо няма.

Редактирано от tanuco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам няма чупене, нито виене, просто е неприятно. По едно време се чудих какво ли са видели тия коли преди нас след като за 50к примерно от това положение няма промяна  :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено е неприятно при потегляне, колкото и плавно да тръгвам зацепва на удър а го усещам на скоростния лост и на втора и при отпускане на гаста. Странното е че понякога рядко го няма или поне е по слаб. Но да колата е видяла много горката за тия километри, и пак се държи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Направих го. Това което забелязъх е, че при навит волан има вибрации и на четвърта има шум, иначе при зацепването нямаше шум или удър.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

ами в градуси не мога да кажа но около 2/6 от оборота. Видя ми се множко като цяло.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за такива цифри говорим за съжаление, айде това е явно не лек случай, но 1/4 оборот някъде има супер често при куатро и при по-измъчено предно. На читаво предно е под 1/10 луфта, не мога да определя колко точно, но разликата е зверска. Като тръгнеш да караш в единия случай усещаш постоянно как всичко става със закъснение, има удари на места, изобщо всичко се движи под теб  се налага да си настройваш карането по тези дефекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Oткакто купих b3  при включване на скорост в движение се чува едно чат отвън се едно и аз незнам как да го опиша защо така ?  един ден мина покрай мен една b3 - ka  и тя така затова спрях да търся какво е но искам да разбера и от скоро ми влиза първа и задна много трудно и като загрей също ходих на сервиз семерингата ми е за смяна и мислят Че масло ще трябва да се слага затова ми е било така и вярно ли е и какво масло да сложа ?  Мерси предварително! Само да кажа модела е 1.8s PM  90 коня моно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...