Jump to content

питане от нов във форума


Recommended Posts

Цитиране на предходен пост!

Не мисля,че е проблем просто ми се струва,че има нещо нередно в тази обява на тази цена

п.с- какво е 8Е?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега във форума предлага такъв хубав Авант - Фейслифт - (В5) - 1.8Т - Куатро - С доволно екстри и прилично състояние за 6000лв. ...

Насила се чудите от салтанати къде да си дадете парите с цел да купите 1-2-3 години по нов кошер ... но щом това е определящо за Вас ... Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази ми се струва най близо до реалните километри http://www.cars.bg/c692603 . Имам познати, които за 6 години въртят с личните си автомобили по 170 000,какво да говорим за собствениците в другите държави.Пък и попаднах на 16 годишен бензинов милионник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реалните, но не километри, а морски мили :-) .

Километрите и отношението, тоест състоянието на колата, се разбират като я покараш. Не й трябва много да разбереш какво е положението. На хубав асфалт всеки кош вози добре и нищо не пука, скърца и клопа по пластмасовите сглобки и таблото. Ходовата част е отделно и се прави. Там да е проблемът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега във форума предлага такъв хубав Авант - Фейслифт - (В5) - 1.8Т - Куатро - С доволно екстри и прилично състояние за 6000лв. ...

Насила се чудите от салтанати къде да си дадете парите с цел да купите 1-2-3 години по нов кошер ... но щом това е определящо за Вас ... Успех.

Да видях я колега хубава е колицата спор няма ама не ме кефят говоря като купе тези аудита преди 2001г.

На 4 обява салона моцеби е сменян незнам волана със сигурност е сменян като загледах ръчната там беше доволно изтрита ,този собственика на автокъщата сто пъти ми повтори,че колата е на осемдесет и няколко хиляди км :-) :-) :-) :-) дет се вика значи мотора и е още на разработване:-) :-) :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се занимавай с този хасковски джентълмен, а и този двигател на това купе е пълен мъртвец. Колата е врътната поне със 100к. километра. Ако искаш бензин вземай 1.8Т, ако дизел 1.9Тди 131к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Абе да ти кажа доста изчетох за ауди двигателите и май тези два варианта са най добрите,само ми се иска ако е дизел то поне да е 6 скорости и разбира се съм приготвил и някой лев отгоре ,че за 6 бона ще взема некой дарак

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,8т и 1,9тди на Б6 са сравнително сходни като въртящ момент:285/1750 Нм  и макс.мощност при 4000об за 1,9тди 130кс и 225/1950-4700 Нм и макс.мощност при 5700об за 1,8т 163 кс по данни от каталози,разликата пак от данни по каталози при разхода е в полза на дилела градско ок.8,5, а при бензина 11,5.Извънградски разход е сходен,с разлика около 1,5л/100км в полза на дизела.Данните са взети от каталог и би могло да има неточности,свързани с разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Мерси за данните колега ,дизела това е добре,че не се зянимаваш с газ маз и тем подобни което си е разход за уредба и подръжка дизела като части и поодръжка е по скъпа ама така е неможе хем хубаво хем евтино дет се вика:-)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от една от темите в раздела Б6 ми стана ясно,че т.нар обтегач на веригата има живот,който обикновено е към края си в БГ,а смяната му е в ценови диапазон 200-550лв за частта + труд,понеже бил доста.Едното има дюзи,другото обтегач,и двете са с турбо - цената за рециклиране е сходна,верно дизела има и скъпо ГНП,но за всичко си зависи от конкретният автомобил - поддръжка,състояние и т.н.Разгледай и двата мотора и вземи по-запазения,все пак на 1,8т няма да е в пъти по-скъпо да го караш на бензинЛично аз не бих се занимавал с газ,понеже за ГИ има някакви инжектори,рейки или както се наричат,за които в АГУ раздела е писано за най-ралични дефекти и повреди.Късмет,колега. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обтегача е около 1000лв оригинален и веднага се познава, когато е прецакан, а именно стържене на метал в задната част на двигателя. Другото което е че е по-вероятно дизела да е на доста повече километри. Един приличен ГИ е 1000лв и може на изплащане с по 2-3год гаранция и проблемите идват на около 100 000км, което е доста добре за цената, на която се возиш. Аз съм твърдо за бензинова, но.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395602804718993&f1=details&slink=6bjr2h

http://www.cars.bg/c693029

ето тези двете обяви ми харесаха някакви мнения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя обтегач далеч не е чак толкова често срещан проблем. Като се има предвид ,че В5 1.8 от APT  и 1.8 Т   от  APU ,нататък са с такъв обтегач ,както и  масовите бензинови Р4 мотори  без 1,6  В6 ,В7 и всички са далеч над 100 хил. , а във форума няма повече от 5-6 теми за проблеми с обтегача  , долу горе бива работата  и не е реална причина да се откаже човек от 1.8 Т в полза на дизела . По скоро на каквото и да се спреш измежду дизел-бензин ,гледай да не е смазана от каране , иначе и в двата случая гредата е голяма . Тва , с коментарите по снимки не го вземай много насериозно щото скоро няма да си харесаш кола  .Гледай на теб да ти хареса  и после задължително на живо ,че разликите често са големи между сниманото и видяното :hilezh:   .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете са далеч от дадените километри и си имат забележки като всяка 10+ годишна кола така че обстоен преглед като комп.диагностиката е задължителна. А и както е писал колегата почти винаги разликата от снимките и на живо е огромна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай на теб да ти хареса  и после задължително на живо ,че разликите често са големи между сниманото и видяното :hilezh:   .

Точно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

О да и аз съм съгласен то че ще се гледа и обикаля е вън от съмнение просто исках да ви чуя първоначалните мнения(макар и от снимка)

смятам скоро да пообиколя София и Дупница (макар че ми са доста далеч на км) все ми се иска да е от частна обява ама....

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 1.8Т което си посочил не изглежда зле, цената (5700) е доста ниска, което би покрило последващи ремонти, които рано или късно ще направиш и при по-скъп и запазен екземпляр.Просто ремонтите може да ги приоретизираш във времето, не е нужно да се дават на куп всички пари(освен ако не е нещо спешно).

Само за пример, продаваше се много добра Б6-ца с по-новия мотор BFB 163к.с. на цена 10К лева, на реални 220К км. с история и доста екстри.Там също ще се наложи да се сменят маховик, обтегач, тампони на двигателя-250лв. единия :) и т.н.Ако смяташ да я караш 5 години, парите за тези ремонти така или иначе ще са от твоя джоб.Дали ще ги направиш в началото или през 1 година е все едно, но пък стартираш с разлика в цената от 4500лв. в полза на по-евтиния екземпляр.

Ако искаш да караш 2 години без да правиш нищо и да я продадеш, тогава си струва търсенето на по-читав екземпляр.Но пак няма как да знаеш дали някои от скъпите части няма да издадат багажа.

Аз си я взех моята за 6К лв. с външни забелжки(ръжда по единия калник, но имам роднина бояджия и това ми е най-малкия проблем) смених 2 носача, тампони на скорости и двигател, термостат, Cutt off клапан, вакумите и това е , крайна цена 7к. лв.Слжох ГИ, смяна на масла и филтри още общо 2000лв. Стават 9К.Ако вземеш по-запазен екземпляр, помисли дали няма да правиш същите неща по него, мога да ти кажа че 100% ще ти се наложи.Сега поне знам, че имам обслужен и добре вървящ автомобил за нормални пари и близките 100К километра, няма да мисля за вече сменените части, като тампоните примерно.

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега във форума предлага такъв хубав Авант - Фейслифт - (В5) - 1.8Т - Куатро - С доволно екстри и прилично състояние за 6000лв. ...

Насила се чудите от салтанати къде да си дадете парите с цел да купите 1-2-3 години по нов кошер ... но щом това е определящо за Вас ... Успех.

Съгласен на 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колеги къде ще ми препоръчате да обиколя автокъщите Дупница,Горубляне(там хич не искам) с.Труд ,Враца  или......?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Може и в автокъщата до вас, може и в Добрич. Всичко опира до късмет и трезва преценка на състоянието на конкретния автомобил.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето това си купих колеги- 2004 г. 1,9 тди 131 коня  6 скорости проверен цялостно преди покупката в автосервиз МЕПЕКС-ПЛОВДИВ:)

post-88642-0-34210300-1399790983_thumb.j

post-88642-0-01808000-1399791000_thumb.j

post-88642-0-24210100-1399791018_thumb.j

post-88642-0-90679000-1399791028_thumb.j

post-88642-0-63006900-1399791043_thumb.j

post-88642-0-39002900-1399791054_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Мариански! Много добър избор. Ако не беше тракането на празен ход, щеше да е супер, но няма пълно щастие. Със здраве да го караш! 

Как ти се струва машината след първите минути в нея :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси ;)

ами на магистралата като се пребирах ми хареса доста като вървеж и стабилност на пътя със 140  на 6 скорост 2000 оборота перфект:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...