Jump to content

16619/P0235/000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached


peerless

Recommended Posts

Днес малко след като тръгнах от офиса, колата рязко загуби мощност, индикатора за подгряване започна да мига и само нежното подаване на газ ми помогна да се добера до удобно място за спиране.

За щастие лаптопа беше до мен и я закачих:

000565 - Boost Pressure                P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - MIL ON             Freeze Frame:                    Fault Status: 11100001                    Fault Priority: 0                    Fault Frequency: 1                    Reset counter: 255                    Mileage: 157436 km                    Time Indication: 0                    Date: 2014.05.01                    Time: 17:56:25             Freeze Frame:                    RPM: 1764 /min                    Torque: 304.2 Nm                    Speed: 77.3 km/h                    Absolute Pres.: 1866.6 mbar                    Absolute Pres.: 1540.2 mbar                    Mass Air / Rev.: 569.9 mg/str                    Temperature: 21.6°C

Зачистих грешката и колата се върна към нормален режим.

Въпроса ми е дали може да се е запушил филтъра или да чакам да роди турбото? Преди седмица минавах през Пловдив и напълних до горе на новите бензиностанции на Газпром (чух, че в момента била най-качествената нафта, ама дали?!?).
 

Редактирано от peerless
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е за липсата на надув, не мисля че проблем с горивото може да доведе до подобна грешка.... 

 

По-скоро моторчето на турбото може да е пътник...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох, че на разни хора из Англия им се е случвало и след смяна на филтъра, не е набивало повече такава грешка. Съвсем скоро обслужих колата с ОЕМ консумативи и за това се зачудих да не би нещо тая нафта да ме е наиграла...

Реших да подпитам и да чуя какви съвети ще дадете, да ходя ли някъде да я гледат (какво да и гледат) и т.н....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купуваш ново моторче за турбото, сменяш го и ходиш в Порше за адаптация.

Може и направо в Порше да отидеш, но рискуваш с моторчето да ти сменят и турбината :)

Което не е лош вариант, ако пренебрегнеш финансовата гледна точка.

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е моторчето, но може и лостчето на турбината, което се движи от него да не се движи свободно в целия си ход.. Иначе моторетки има и отделно, но тябва да се "обучат".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, след празниците ще ти я водя, че по окачването е голямо тропане и направо ще видим да го сменяме и това... да се надявам, че няма да има драми до тогава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо нека колега сподели точния код на мотора за да можем да му кажем с какво управление е на турбото - ТОЧНО ! дали е Borg Warner впочти 100% съм сигорен че е той но има и други варианти , и след това да му помогнем .

Има два варианта на управлението на borg warner

1- може да се ремонтира мотора безпроблемно има вродени дефекти.

2- неможе да бъде ремонтиран - защото е с микропроцесорно управление което е залято със смола и не позволява досъп до процесора и еепромите и пътеките .

Така причината наистина е че няма надув но това не означава че е мотора си е отишъл нека направи един лог да видим как се движат процентите на мотора , има и вариант за лош контакт или по-прекъснат кабел до мотора (случвало ми се е не един път )  .

Другото което е може и да мине без адаптация на мотора ако е достатъчно прецизен и бележи местоположението на стария мотор(1мм не го бърка) при смяна с друг мотор има 3 болта които са с елипсовидни отвори и позволяват мърдането на мотора иначе обучението е сложно като цяло и се изисква специализирана апаратура . Слагал съм мотри втора употреба и сме минавали без убочение а системата работи на 100% разтоварва и затваря геометрията .

Поздрави колега и дано се реши проблема при въпроси ще помагаме .

Редактирано от overs0ul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Само кажете от къде и как да ви извадя логове, че с VCDS-а съм до ниво чистене на грешки :)

Редактирано от peerless
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега написъл съм -мотори втора употреба !

За нов ми е ясно че няма как повярвай ми - аз имам апаратурата за обучение на тези мотори на турбините на 3.0 , 2.7 и 4.2 TDI така че знам Повярвай ми .

Целта е да помогнем на човека е не да си вярваме един на друг .

Колега иди при колегата Пепи (Buzzi) за да изкара лог и да го качи за да го разгледаме - конкретно какво става с турбото и мотора какво прави и кога и как .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво представлява апаратурата за настройка на моторчета? Колко пари взимаш за обучение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Колега иди при колегата Пепи (Buzzi) за да изкара лог и да го качи за да го разгледаме - конкретно какво става с турбото и мотора какво прави и кога и как .

 

Кажете само от кой канал трябват логове, това не мисля, че ще ми е проблем да извадя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година аз смених моторчето на турбото с ново и в Порше ми взеха 18 лв. за да го обучат. През стъклото се виждаше какво правят и гледах през цялото време. Апаратурата, с която се обучава, изглежда колкото малък касов апарат с един кабел, който се включва директно в моторчето на мястото на буксата и като времетраене е около половин час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...