peerless Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 (Редактирано) Днес малко след като тръгнах от офиса, колата рязко загуби мощност, индикатора за подгряване започна да мига и само нежното подаване на газ ми помогна да се добера до удобно място за спиране.За щастие лаптопа беше до мен и я закачих:000565 - Boost Pressure P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 157436 km Time Indication: 0 Date: 2014.05.01 Time: 17:56:25 Freeze Frame: RPM: 1764 /min Torque: 304.2 Nm Speed: 77.3 km/h Absolute Pres.: 1866.6 mbar Absolute Pres.: 1540.2 mbar Mass Air / Rev.: 569.9 mg/str Temperature: 21.6°CЗачистих грешката и колата се върна към нормален режим.Въпроса ми е дали може да се е запушил филтъра или да чакам да роди турбото? Преди седмица минавах през Пловдив и напълних до горе на новите бензиностанции на Газпром (чух, че в момента била най-качествената нафта, ама дали?!?). Редактирано 1 Май 2014 от peerless Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Грешката е за липсата на надув, не мисля че проблем с горивото може да доведе до подобна грешка.... По-скоро моторчето на турбото може да е пътник... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 1 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Четох, че на разни хора из Англия им се е случвало и след смяна на филтъра, не е набивало повече такава грешка. Съвсем скоро обслужих колата с ОЕМ консумативи и за това се зачудих да не би нещо тая нафта да ме е наиграла...Реших да подпитам и да чуя какви съвети ще дадете, да ходя ли някъде да я гледат (какво да и гледат) и т.н.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Купуваш ново моторче за турбото, сменяш го и ходиш в Порше за адаптация. Може и направо в Порше да отидеш, но рискуваш с моторчето да ти сменят и турбината Което не е лош вариант, ако пренебрегнеш финансовата гледна точка. Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Май моторче на турбото е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Може да е моторчето, но може и лостчето на турбината, което се движи от него да не се движи свободно в целия си ход.. Иначе моторетки има и отделно, но тябва да се "обучат". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 2 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Влади, след празниците ще ти я водя, че по окачването е голямо тропане и направо ще видим да го сменяме и това... да се надявам, че няма да има драми до тогава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 (Редактирано) Първо нека колега сподели точния код на мотора за да можем да му кажем с какво управление е на турбото - ТОЧНО ! дали е Borg Warner впочти 100% съм сигорен че е той но има и други варианти , и след това да му помогнем .Има два варианта на управлението на borg warner1- може да се ремонтира мотора безпроблемно има вродени дефекти.2- неможе да бъде ремонтиран - защото е с микропроцесорно управление което е залято със смола и не позволява досъп до процесора и еепромите и пътеките .Така причината наистина е че няма надув но това не означава че е мотора си е отишъл нека направи един лог да видим как се движат процентите на мотора , има и вариант за лош контакт или по-прекъснат кабел до мотора (случвало ми се е не един път ) .Другото което е може и да мине без адаптация на мотора ако е достатъчно прецизен и бележи местоположението на стария мотор(1мм не го бърка) при смяна с друг мотор има 3 болта които са с елипсовидни отвори и позволяват мърдането на мотора иначе обучението е сложно като цяло и се изисква специализирана апаратура . Слагал съм мотри втора употреба и сме минавали без убочение а системата работи на 100% разтоварва и затваря геометрията .Поздрави колега и дано се реши проблема при въпроси ще помагаме . Редактирано 2 Май 2014 от overs0ul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 2 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 (Редактирано) Само кажете от къде и как да ви извадя логове, че с VCDS-а съм до ниво чистене на грешки Редактирано 2 Май 2014 от peerless Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 При чисто нов мотор няма как да мине без обучение. Повярвай ми. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Колега написъл съм -мотори втора употреба !За нов ми е ясно че няма как повярвай ми - аз имам апаратурата за обучение на тези мотори на турбините на 3.0 , 2.7 и 4.2 TDI така че знам Повярвай ми .Целта е да помогнем на човека е не да си вярваме един на друг .Колега иди при колегата Пепи (Buzzi) за да изкара лог и да го качи за да го разгледаме - конкретно какво става с турбото и мотора какво прави и кога и как . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Той човека вече беше взел правното решение. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Какво представлява апаратурата за настройка на моторчета? Колко пари взимаш за обучение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 От къде се купува тази апаратура? Скъпа ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Трябва да е скъпа, обучават се електрониката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 3 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 ...Колега иди при колегата Пепи (Buzzi) за да изкара лог и да го качи за да го разгледаме - конкретно какво става с турбото и мотора какво прави и кога и как . Кажете само от кой канал трябват логове, това не мисля, че ще ми е проблем да извадя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Миналата година аз смених моторчето на турбото с ново и в Порше ми взеха 18 лв. за да го обучат. През стъклото се виждаше какво правят и гледах през цялото време. Апаратурата, с която се обучава, изглежда колкото малък касов апарат с един кабел, който се включва директно в моторчето на мястото на буксата и като времетраене е около половин час. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidof Публикувано 19 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2023 Здравей колега. Моля да ми кажеш как реши проблема. Имам същата грешка не може да я открием Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване