Jump to content

Надува ми охладителната система


MOM

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Вчера я закачихме на тестер. Немижахме да се свържем директно с колата. Влязохме през климатроника, показанията бяха 99°. Притеснявам се за температури окло 100°. Правен е СО тест на водата, няма изгорели газове. Температурата е висока само на място и в градски условия. Колкто повече я натискам извън града, без значение дори и в баир, температурата стои около 88°-92°. Вече незнам какво да правя. Възможно ли е да съм уцелил дефектна помпа?

Поздрави, Данчо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 308
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Коко ,надявам се  имаш качена Аутодата на компа  - вземи почети малко.Па и на някои капачки го пише налягането.

Редактирано от caro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Открих проблема с налягането, защо не включва перки и прочие! Срам ме е да си призная, че досега не съм обърнал внимание, че тази кола не върти водата. Нещо ме накара да извадя малкото маркуче, което се връща в казанчето и запалих колата. Антифриз не протече, смъкнах го надолу и протече. вързах водната система без изпаритела и колата си заработи без проблем. Въпроса е откъде да хвана вода за изпаритела. 

Още един въпрос- - има ли голямо значение за изпарител ЛАНДИ РЕНЦО, кое му е входа и изхода на водата, защото на изпаритела има стрелки вход и изход, но като надувам с уста, въздухът минава свободни и в двете посоки. Мембраните на изпаритела са сменени.

Благодаря ви за отзивите и идеите!

Поздрави, Данчо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко ,надявам се  имаш качена Аутодата на компа  - вземи почети малко.Па и на някои капачки го пише налягането.

Абе аз Аутодати имам много качени, колкото искаш. Само че това което пише на капачката е налягането, при което се изхвърля антифриза при прегряване, а НЕ РАБОТНОТО НАЛЯГАНЕ НА КОЛАТА!

   Много хора не са наясно с работата на охладителната система, в това се уверявам всеки божи ден! Повярвайте ми!

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......................изпарител ЛАНДИ РЕНЦО, кое му е входа и изхода на водата..............

Абе Данчо, ти вЕрно ли за чет`ри-пет страници с умуване, нито веднъж не спомена, че си с гаС ве, уникален си!!! :flehan::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=99292&p=1520296

 

Колега,извади това маркуче,което отива в разширителният съд.
Погледни щуцера на радиатора,в който влиза маркучето дали е пробит отвора за антифриза.
Казвам ти това,защото скоро сменяхме на един бус Фоклксваген Транспортер водния радиатор и докато разберем,че този щуцер са пропуснали да го разпробият щяхме да прегреем мотора.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

okops, като стисна дебелия маркуч, връща вода в казанчето, следователно щуцера си пуска антифриз. 

До колкото знам (но не съм сигурен) ЛАНДИ РЕНЦО е с метална преграда между водата и газта, но от както съм купил колата, маркучите й са вързнаи по този начин и не съм променял нищо. Въпроса е откъде да й хвана входящия маркуч за изпаритела, защото май има значение?

Поздрави, Данчо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента къде е свързан изпарителя? На масления охладител трябва да е добре. Бях ти казвал и преди - покарай с байпаснат изпарител (тръбичка на маркучите) за да видиш как ще се държи температурата на двигателя. Не бързай с изводите, просто покарай известно време само на бензин за да си сигурен. След това ще се търси причината - може да е запушен самия изпарител, може да е запушен масления охладител или по някаква причина да не се върти антифриза както трябва и затова да загрява. Другото нещо е, че следиш температурата на двигателя през датчика на климатроника, което не е най-верния способ по ред причини, просто ще показва с голяма грешка. В крайна сметка може да се окаже, че по двигателя всичко е наред просто датчика не отчита вярно (като съм ти казвал доста пъти досега). Най-точно можеш да замериш температурата с лазерен термометър или като влезеш с ВагКом в контролера на двигателя и видиш каква температура показва ЕКУ-то ... (което също сме дъвкали многократно)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Надявам се този път вече да съм решил проблемите, защото маркучите са с мнооого по-малко налягане от вчера. Обърнах входящия и изходящия маркуч на изпаритела и всичко си дойде на място. Досега, не че нямах парно, но днес духаше топло, както никога дсега:-). Явно на този изпарител има значение вход и изход на водата. Дано само да не е временна заблуда и най-накрая да съм излязъл от драмата ,,НАЛЯГАНЕ В МАРКУЧИТЕ", че вече жената ще ме изгони :-).

Вальо, специални благодарности за железните ти нерви и отделеното време!

Благодаря ви!

Поздрави, Данчо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега при мен беше същото изхвърляше антифриза горния маркуч ври долния студен, и смених гарнитура и глава / проблема беше в главата на първи цилиндър . / как разбрах махаш свещта палиш малко патка но ще видиш дали надува и така четирите . първо мислех , че е о термостата смених два и пак така

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, искрено се надявам вече да нямаш проблеми :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нашето ауди с PN мотор 1600 куб карбуратор леко се издуват маркучите и "гори" 2л/50 км вода. Развих трите свещи,няма вода в цилиндрите.Притеснявам се да развия свещта на 2 цилиндър,защото явно е поставена втулка с нова резба и с голямо усилие не можах да я развия.Няма мехури в казанчето при работещ мотор,не се смесва вода с масло,но предполагам,че ще се наложи да сменя гарнитурата на главата.Не виждам друга причина. Сменил съм охлаждащия радиатор и този на парното,нямам течове,но губя вода,антифриза отдавна "изгоря" .

Един колега имаше същия проблем.В момента е смъкната главата,понеже в 4 цилиндър е влизал антифриз.Последва шлайф и нова гарнитура.Стругарят казал на колегата да вземе гарнитура с 2 чертички,явно е имал предвид 2 дупки,но по магазините не могли да предложат такава и му дали обикновена гарнитура.Главата е лизната с 0,25

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

integrale45, знам, че и ти Вальо си доста запознат с моторите на АУДИ, моята поне не губи вода (или ако губи е около 200 грама за 1000 км, които маи ми капят от един фланец). Моята драма продължава и ще си върви така. Когато бях махнал изпаритела от водната система и запалих на бензин, всичко си беше наред. Връзвам изпарителя и драмите започват отново дори и на бензин. 

Вальо, не съм пробвал с ваничката, но развих тръбичката за газта, която влиза изпарителя (т.е. на 100% не влиза газ в изпарителя) и отново не върти водата и прави налягане. При опит да отвия капачката, виждам, че ще кипне и се отказвам. Интересното е, че тогава обаче започва да върти водата с невиждана мощност. 

Тази каляска ме срина нито оставам без парно (не започва да духа хладно, не се губи), нито ми замръзва изпарителя, следователно не би трябвало да има въздух. Това защо м....ка й и каляска ми прави всичко това?

Поздрави, Данчо!

Редактирано от PRILEP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз губих мн вода и не се виждаха течове никъде,оказаха се тапите на блока, водата от тях капи на генерацията и се изпаряваше,имам тема по случея

Редактирано от amadeo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам съмнение за тапите, щеги огледам отново

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 200гр антифриз на 1000км не е никак малко Данчо. Като казваш, че не губи означава да не губи изобщо или примерно годишно да долееш от минимум до максимум. При наличие на такава загуба на антифриз при теб и твърди маркучи нещата много вероятно отиват към надуване от някъде - гарнитура, шупла глава/блок, изпарител. Това надуване може да е причината за течовете, които имаш, просто е повишено налягането. Пак не си замерил изпарителя както ти казах, поне да си сигурен, че не е от него.

Мой съвет е да закараш колата в сервиз, да обясниш САМО какво си сменил за да не подведеш майстора за да може да се открие най-накрая от какво е проблема. Иначе продължаваш да даваш едни пари и нищо не се оправя. Честно казано според мен проблема ти идва от глава/гарнитура (дано не е шупла в блока на двигателя) ...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вальо, като остана малко по свободен, ще претегна скобата на фланеца отзад на тиквата и мисля, че няма да има загуба и грам. Не ми се отваря главата, защото CO теста не показа нищо. На предишното ауди с с пробив в главата ми замръзваше изпаритела и губех на моменти парно. Нито изпаритела ми мръзне на тая, нито парно губя. Тук интересното е, че като поохлабя капачката, тогава започва да върти водата. Ако изпаритела не е закачен към водната система, всичко е наред, но вържа ли му маркучите, дори с откачени кабели от клапаните и тръбичка за газта, водата има проблем. Все едно е малък дебита на помпата и я зори изпаритела. Помпата която съм качил е със съвсем малка разлика втурбинката, но е за същия мотор, нали всичко си пасна идеално.

Поздрави, Данчо!

Редактирано от PRILEP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми стана ясно, къде ти е вързан изпарителя. Явно проблема е в начина му на свързване, след като с изключен изпарител всичко е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здеавейте! Изпаритела ми е вързан на дебелия маркъч, от главата към радиатора и влиза в лонзолата на масления охладител. Мисля, че на почти всички ги вържат така?

Поздрави, Данчо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се правописа, клавиатурата на телефона е малко малка за мойте кебабчета:-). Без изпаритела да е свързан към водната система, я обезвъздушавах на отворена капачка и работи така близо 10 мин, а с изпаритела а нея вдига антифриза и кипи. Ако поохлабя капачката, антифриза се надига, затягам я отново и започва да върти антифриза.

Поздрави, Данчо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някакви идеи?

Вальо, масления охладител е чист. Вече не знам какво да правя. Жената направо ще ме изгони.  :hilezh:

Поздрави, Данчо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 100 градуса не са проблем. Той термостата отваря напълно към 102-104 градуса по спомени. Както и да е, да допуснем, че имаш проблем. От изписаното стигам до извода, че проблемът ти се проявява, когато свържеш изпарителя. Така ли е?

При мен изпарителя е свързан подобно на твоя, с тази разлика, че разклонението от дебелия маркуч влиза в охладителя, а изпарителя е после. Ако искаш пробвай тази схема, макар че няма логика да има разлика. Сигурен ли си, че някъде не се получава пречупване на маркучите(тези от и към изпарителя). За пречупването виж на загрял мотор.

Другият вариант е да опиташ да свържеш изпарителя паралелно към охладителя (в момента е последователно). Евентуално изпарителя няма да се загрява достатъчно. Възможно е дори да замръзне.

Трети вариант е да свържеш изпарителя паралелно на парното. Евентуално парното ще се влоши или никакво няма да го има.

 

П.П. Как обезвъздушаваш системата, след манипулациите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dimithur, то това животно няма изхранване на бензин:-)

nedelcho_iliev, не виждам никъде пречупване по маркучите. Ще помисля за някой от тези варианти.

Вальо, не я карах без масления охладител. Паля кораба, няма циркулация на водата, незнам при това положение, как отваря термостата и как включва перки. Вальо, ти знаеш как издува маркучите, като направи такова налягане в тях, охлабвам съвсем леко капачката, водата започва да циркулира и след няколко включвания на перките, маркучите омекват и на поглед всичко си е наред. Парно си има, изпаритела не скрежасва, абе ако не пипнеш маркучите всичко си е наред. Вече не се сещам за нищо, освен да питам единствения в града, който промива радиатори (с някаква машина), дали може да промие цялата водна система.

Колеги, много съм ви благодарен за отделеното време и съвети.

Поздрави, Данчо!

P.S. Вальо, време е да дойдеш към Златица, да ти се реванширам специално!:-D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...