Jump to content

Смяна на комплект ангренаж за Audi B4 1.9TDi


DStefanov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Предварително се извинявам , ако темата не е за този раздел, но понеже става дума за споменатия в заглавието автомобил реших, че тук е подходящото място.

 

Та на въпроса...предстои ми подмяна на комплект ангренажен ремък. Дума не може да става сам да го сменям, но ме интересува Вашето мнение и препоръка за читав сервиз или майстор, който може да направи това. Колко ще ми струва труда за подмяната и колко ще струват всички части за тази подмяна? Колко време отнема подобна подмяна? Идеята е колата да я дам за смяна на ангренажа веднага, защото в края на другата седмица пътувам извън София.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За части не знам ако е само ремъка и ролката за смяна около 100 - тина лв. най - много ще ти стигнат , говорим за хубави части . Труд не повече от 50 лв. Ако ще сменяш и водна помпа + пистовите ремъци и масла и филтри цената ще дойде повече .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ами несъм наясно, но според мен трябва да се смени целият комплект - всички ролки и ремък/ци/, които незнам колко на брой са! Водна помпа смених миналата година, чисто нова е, а пистови ремъци?!?!? Незнам какво представляват и за какво са! Масло и филтри също трябва да сменявам, а също така и гарнитура, защото тече отгоре и всичко е в масло. Миналата година смених гарнитура, но сега всичко е отново в масло...

Препоръчайте добър сервиз иначе цените за труд и материали ме устройват!

Редактирано от DStefanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен от услугите на Дунев Мотор Спорт. Само ангренажен ремък ми го смениха за 60лв, но беше бързо и добре свършено като не са разглобявали предницата, а бъркаха в теснотиите.

Редактирано от Bukmop19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 беше бързо и добре свършено като не са разглобявали предницата, а бъркаха в теснотиите.

....a бе мен какво разглобяване на предница при Б4 за 4 цилиндров мотор  :hilezh:

Този път сложи гарнитура марка  Victor Reinz!

Ако е крив капака каквато и гарнитура да сложи все тая....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за препоръките! Днес ходих до един квартален сериз и момчетата ми изглеждаха доста сериозни и образовани! Това, което ми предложиха за ангренажа е за ангренажен комплект - 142 лева на BOSCH и за работа 110 лева. Общо 252 лева. Попитах за гаранция и казаха, че ще попълнят сервизна книжка и ще ми дадът 1 година гаранция. Добра ли е цената и заслужава ли си в предвид и не лошата гаранция?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста ми се струва за труд на ангренажа,а гаранция франция,само да не става нещо.За ремъци само Гейтс или континентал,ролките Ина.Потърси виждам че си отдавна във форума има много писано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с Геитс и вече 25 000 км съм доволен ,за 3 часа максимум се сменя ,като не се разглаба нищо ...и аз мисля,4е 110 са малко множко за смяна ..а са горната гарнитура мажи смело и дебело с червен силикон и няма се сети да текне и капчица масалце

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички! Днес я карам за смяна на ангренаж и ще поискам да ми смени ремтка с Гейтс! Пича каза, че ако му я закарам в 12:00 до следобяда ще е готова. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте, кой са всички ремъци и ролки и оптегачи който се сменяват? Предстои ми смяна на ангренаж, и се чудя, кое е задължителното? Препоръчително? Или цялостно сменя на всички ролки ремъци оптегачи вкл водна помпа? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренаж-задължително, включва: ангренажен ремък, обтяжна ролка(два модела са) и паразитна ролка. В комплектите има и болтове за ролките, също се сменят. 

Пистов ремък и обтягащата го ролка- задължително. Трябва да се провери състоянието на пружиния обтегач, Г- рамото и втулките му.

Водна помпа и трапецовиден ремък- задължително. Идва зима, сменяй и антифриза. За термостата, каквото решиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, имам проблем със оптяжното рамо на пистовия ремък или Г-рамото. оказа се че е износено и се разбило. Преди време с ремъците сменихне само оптегача. Сега реших да сменя и рамото. Но се оказа че оптегача се счупил. Сменихме пак оптегач и вече ново рамо. Но сутрин при палене пак се чува прискърцване първите 1 2 минути. Въороса е за втулките на рамото. Къде са какви са и тн. Майстора каза че незна и не ги е имало в ремонтния комплект или в кутииката там на оста. Какво да правя. и търся?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...