Jump to content

Проблем!!! Давам на контакт и не върти стартера


achomira

Recommended Posts

здравей колега според мен проблема е в стартера по-точно (включвателя ли как точно се нарича) но може да има и друга причина,ако е това може би се чува едно цъкане но не върти стартера.успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не

Ка мога да разбера дали е клемореда

здравей колега според мен проблема е в стартера по-точно (включвателя ли как точно се нарича) но може да има и друга причина,ако е това може би се чува едно цъкане но не върти стартера.успех.

не колега няма никакво цъкане просто нищо и изведнъж като поразклатя ключа и завърта

И това започна да го прави като се посттопли времето

Редактирано от achomira
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да го разглобиш и огледаш внимателно.Препоръчвам,да потърсиш първо  проблема в стартера....когато ти направи отново този номер да не върти,пробвай да удариш стартера с нещо метално няколко пъти и след това виж да ли ще завърти,ако завърти проблема е 100% в него.



Щом след разклащане на ключа завърта,значи най-вероятно имаш проблем с клемореда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам ти да отидеш при ключар,там хората знаят какво може да се повреди при клемореда съответно къде и какво да гледат,ако имаш от къде да вземеш втора употреба за проба,можеш и сам да го смениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изваждаш таблото ,има 2 винт4ета за малка отверка отвива6 ги и вади6 клемореда ,лесен е и за разглабане по4исти и напани малко контактите за стартера и си готов ,  ако няма не6то с4упено,кат е с4упен бегаи в магазина за нов ,ако си до маи 94 година колата минава6 с 16 .лева за нов ..после става 70лв.и ключар няма ти сварши работа ,ел.техник ти трябва

 

п.п. това е при полужение ,4е проблема е в клемореда ,зада си сигурен извади танкото кабелче от включвателя на стартера закачи му един мултицет или пробна ламба,ако не светне или няна 12в при завартане на стартер ,значи е клеморед ,ако светне проблема е в включвателя на стартера

Редактирано от petar_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си клемореда както са казали и другите колеги. Точно същите симптоми преди 2 седмици въртя лампите на таблото гаснат и не ще да завърти стартера причината клемореда последствията нов  клеморед + акумулатор. Вечерта оставям колата без да има проблем сутринта няма никой, клемореда окъсява изчерпва тока на акумулатора, проверката на клемореда и смяната му е лесна има и тема със снимки. Клеморедът се сваля, като се махне таблото с уредите и зад контактния ключ, с малка права отверка се отвият две винчета без глава (заляти с боя и не се виждат, трябва да се изчопли ако не е свалян преди де).

Успех с отстраняването на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 клемореда окъсява изчерпва тока на акумулатора

Ако ти е окъсявал клемореда шеще да се запалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каква процедурата при клемореда и как мога да разбера дали е от него

За да хванеш клемореда,трябва да oтделиш буксата му от него,когато ти направи проблем.После замости с подходящи по сечение кабелчета контактите на червения кабел/30/ и на черножълтия/75/ и синия кабел/50b/.С друг мост подавай за момент верига между червения/30/ и червеночерния кабел/50/ и,ако стартера е наред трябва да завърти и да запалиш.Aко не се получава,значи проблема е в стартера,но ако завърта,значи проблема е в клемореда.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги снощи смъкнах въпросният клеморед и видях че има доста нагар по клемите позачистих ги и всичко се оправи. Благодаря на всички за помощта!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластините са нагорели,защото не правят добър контакт.Както Вальо те е посъветвал,сменяй го.А от мен съвета е да се сложи реле,което поема товара на шалтера на стартера.При мен е така и нямам за сега проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на б3 смених 3 клемореда от евтините и накрая ми писна и сложих бутон и паля от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ще ми кажеш ли на кои проводници/ по цветове/ се слага бутона.И аз отивам към палене тип автобус.

Благодаря!

P.S.-Какъв трябва да е приблизителният ампераж на бутона?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз не съм използвал реле и досега 3 год не съм имал проблем.Ако се слага някое малко бутонче може да се сложи и реле,но моя бутон е от тези старите отзад с 4-ри крачета с винтчета и незнам колко ампера е но за него се прави дупка 30мм.Свързал съм го към проводници които отиват в клемореда на клема 50 и клема 30.Обаче на клемореда има 2 броя клема 30 и съм използвал тази която е по-близка до клема 50.Недостатъка е че дори и да не си на контакт ако го натиснеш стартера върти.С поставянето на реле което се захранва през контакт се избягва този недостатък.

Сега измерих с мултицета колко ток минава през бутона при старт 4,20ампера,значи един бутон 5-6ампера би свършил работа.

Редактирано от georgi_k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казвам как е добре да се направи,за да стане интелигентно.Всеки сам преценява за колата си.Имам поставено реле на контактният ключ и нямам проблеми с нагорели пластини и счупени клемореди.И не съм с бутон за палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...