achomira Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Моля за мнения , къде е проблема 1.9 ТДИ 1Z ако има значение. След няколко завъртания на ключа изведнъж зацепва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo862 Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 здравей колега според мен проблема е в стартера по-точно (включвателя ли как точно се нарича) но може да има и друга причина,ако е това може би се чува едно цъкане но не върти стартера.успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Що не си погледнеш клемореда??Може да е тръгнал да сдава багажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Автомат ли е колата колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
achomira Публикувано 21 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 (Редактирано) НеКа мога да разбера дали е клеморедаздравей колега според мен проблема е в стартера по-точно (включвателя ли как точно се нарича) но може да има и друга причина,ако е това може би се чува едно цъкане но не върти стартера.успех.не колега няма никакво цъкане просто нищо и изведнъж като поразклатя ключа и завъртаИ това започна да го прави като се посттопли времето Редактирано 21 Юни 2014 от achomira Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Трябва да го разглобиш и огледаш внимателно.Препоръчвам,да потърсиш първо проблема в стартера....когато ти направи отново този номер да не върти,пробвай да удариш стартера с нещо метално няколко пъти и след това виж да ли ще завърти,ако завърти проблема е 100% в него.Щом след разклащане на ключа завърта,значи най-вероятно имаш проблем с клемореда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
achomira Публикувано 21 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 И каква процедурата при клемореда и как мога да разбера дали е от него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Препоръчвам ти да отидеш при ключар,там хората знаят какво може да се повреди при клемореда съответно къде и какво да гледат,ако имаш от къде да вземеш втора употреба за проба,можеш и сам да го смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
achomira Публикувано 21 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Ок мерси много за помощта ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 (Редактирано) изваждаш таблото ,има 2 винт4ета за малка отверка отвива6 ги и вади6 клемореда ,лесен е и за разглабане по4исти и напани малко контактите за стартера и си готов , ако няма не6то с4упено,кат е с4упен бегаи в магазина за нов ,ако си до маи 94 година колата минава6 с 16 .лева за нов ..после става 70лв.и ключар няма ти сварши работа ,ел.техник ти трябва п.п. това е при полужение ,4е проблема е в клемореда ,зада си сигурен извади танкото кабелче от включвателя на стартера закачи му един мултицет или пробна ламба,ако не светне или няна 12в при завартане на стартер ,значи е клеморед ,ако светне проблема е в включвателя на стартера Редактирано 21 Юни 2014 от petar_a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
achomira Публикувано 21 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dvg7 Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Колега провери си клемореда както са казали и другите колеги. Точно същите симптоми преди 2 седмици въртя лампите на таблото гаснат и не ще да завърти стартера причината клемореда последствията нов клеморед + акумулатор. Вечерта оставям колата без да има проблем сутринта няма никой, клемореда окъсява изчерпва тока на акумулатора, проверката на клемореда и смяната му е лесна има и тема със снимки. Клеморедът се сваля, като се махне таблото с уредите и зад контактния ключ, с малка права отверка се отвият две винчета без глава (заляти с боя и не се виждат, трябва да се изчопли ако не е свалян преди де).Успех с отстраняването на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 клемореда окъсява изчерпва тока на акумулатораАко ти е окъсявал клемореда шеще да се запалиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 24 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 (Редактирано) И каква процедурата при клемореда и как мога да разбера дали е от негоЗа да хванеш клемореда,трябва да oтделиш буксата му от него,когато ти направи проблем.После замости с подходящи по сечение кабелчета контактите на червения кабел/30/ и на черножълтия/75/ и синия кабел/50b/.С друг мост подавай за момент верига между червения/30/ и червеночерния кабел/50/ и,ако стартера е наред трябва да завърти и да запалиш.Aко не се получава,значи проблема е в стартера,но ако завърта,значи проблема е в клемореда. Редактирано 24 Юни 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
achomira Публикувано 25 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Колеги снощи смъкнах въпросният клеморед и видях че има доста нагар по клемите позачистих ги и всичко се оправи. Благодаря на всички за помощта!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Направо го сменяй - няма да изкара дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Пластините са нагорели,защото не правят добър контакт.Както Вальо те е посъветвал,сменяй го.А от мен съвета е да се сложи реле,което поема товара на шалтера на стартера.При мен е така и нямам за сега проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Аз на б3 смених 3 клемореда от евтините и накрая ми писна и сложих бутон и паля от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naturo Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Колега, ще ми кажеш ли на кои проводници/ по цветове/ се слага бутона.И аз отивам към палене тип автобус.Благодаря!P.S.-Какъв трябва да е приблизителният ампераж на бутона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Бутона не е от значение.Той ще управлява реле,което поема товара на шалтера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 може да тури як бутон и да спести релето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 (Редактирано) Лично аз не съм използвал реле и досега 3 год не съм имал проблем.Ако се слага някое малко бутонче може да се сложи и реле,но моя бутон е от тези старите отзад с 4-ри крачета с винтчета и незнам колко ампера е но за него се прави дупка 30мм.Свързал съм го към проводници които отиват в клемореда на клема 50 и клема 30.Обаче на клемореда има 2 броя клема 30 и съм използвал тази която е по-близка до клема 50.Недостатъка е че дори и да не си на контакт ако го натиснеш стартера върти.С поставянето на реле което се захранва през контакт се избягва този недостатък.Сега измерих с мултицета колко ток минава през бутона при старт 4,20ампера,значи един бутон 5-6ампера би свършил работа. Редактирано 1 Юли 2014 от georgi_k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Аз казвам как е добре да се направи,за да стане интелигентно.Всеки сам преценява за колата си.Имам поставено реле на контактният ключ и нямам проблеми с нагорели пластини и счупени клемореди.И не съм с бутон за палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване