Jorito Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 (Редактирано) Здравейте колеги.Моля ако някой има желание да ми помогне, да разменим дебитомерите за проба. Искам да разбера веднъж за винаги той ли е виновника за не вървежа прекъсвания и разхода които се влошиха чувствително последната седмица. Преди малко му правих лог файл. на втора и на трета в лютеницата достига до 91-92 мг/с. След това му извадих буксата и нямаше почти никаква промяна в работата. Странното поне за мен беше ., че като направих лог при откачен дебитомер , показваше същите стойности като при закачен Дебитомера е Hitachi 058133471 AFH60-10B и колата ми е А4 B5 1.8 ADR 1998 г.От София съм , Люлин.Мерси предварителноLog-a s включен дебитомер:И без дебитомер: Редактирано 4 Юли 2014 от Jorito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Докато чакаш дебитомера за проба, провери датчика за оборотите, както и високоволтовата верига - свещи, кабели, бобина. Мисля, че дебитомерът работи коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Здравей ,аз имам ADR и също съм от Люлин 3 пробвал съм моя дебитомер и показанията му също са около 92 Пробвал съм и още един на колега от форума неговия показваше около 91 .Ако искаш някой път ще сравним показанията на двете коли но и при мен нещо не е наред колата няма динамика и е доста спъната особено на старт . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 ИнЖинерите незнайно защо са спънали този двигател още при производството му и сега всеки голФ 90коня ни прави смешни. И аз мислех, че е дебитомер, прескочили зъби на ремъка, но накрая се примирих, че тая кола не върви и си я карам пенсионерската и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorito Публикувано 6 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 Докато чакаш дебитомера за проба, провери датчика за оборотите, както и високоволтовата верига - свещи, кабели, бобина. Мисля, че дебитомерът работи коректно.Свещите ги смених преди две седмици и точно след това нещата се влошиха леко и разхода скочи с 2 литра на 100км.Първо си мислех, че от тях и вчера си върнах старите за проба и нещата с тях бяха още по зле.Днес си върнах новите свещи, и си смених кабелите и прекъсванията изчезнаха. Явно в тях е бил проблема.Сега колата живна малко ама не колкото ми се иска. Както казват колегите явно си е спъната. Здравей ,аз имам ADR и също съм от Люлин 3 пробвал съм моя дебитомер и показанията му също са около 92Пробвал съм и още един на колега от форума неговия показваше около 91 .Ако искаш някой път ще сравним показанията на двете коли но и при мен нещо не е наред колата няма динамика и е доста спъната особено на старт .Може , да. Тези дни като остане малко време мойта пак ще я тествам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroslav.it Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 и моята е спъната. При рязко подаване на газ се зачудва 1-2 сек. и гърми в ауспуха. Ако са кабелите за смяна, те не се ли сменят заедно с бубината или може само двата кабела да се въемат? Двигателя ми също е АДР Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 АДР не е вървежен мотор.... Едно АБК е например незначително по- слабо, а в доускоренията дори не им се хваща разлика. Който иска бензинов мотор с динамика да взема 1.8Т...за нормално каране АДР е набутвация при положение, че такъв мъртвец като 1.6 върши същата работа, но с далеч по-евтино обслужване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Направо се чудя защо ли е най-масовия на Б5. Тоя 1.6 стрела,а?Сега по темата - дебитомера много спъва двигателя. Най-добре намери един за проба наистина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorito Публикувано 5 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 и моята е спъната. При рязко подаване на газ се зачудва 1-2 сек. и гърми в ауспуха. Ако са кабелите за смяна, те не се ли сменят заедно с бубината или може само двата кабела да се въемат? Двигателя ми също е АДРКабелите по принцип са 4, но масово в комплектите са само двата които НЕ СА под бобината. Когато попитах за щекерите за двете свещи под бобината, почти всички ми отговаряха че се продават само в комплект с бобината. Естествено не беше така и си намерих. Даже мисля, че щекерите за АDR са същите като тези за двигателите 1.8Т.Относно зачудването и гърменето, и аз имах подобен проблем, но беше само на газ (имам ГИ) и с доста посещения и промяна на настройки от майстора ми почти изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroslav.it Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 (Редактирано) Ако споделиш за колко и от къде купи кабелите? Какво ти променя по настройките майстора?Цитиране на предходен пост! Редактирано 6 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorito Публикувано 6 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 (Редактирано) Кабелите ми ги купи един приятел с някакви отстъпки. Излязоха ми към 60-70 лв, и са от евтините Магнети Марели (за което може би скоро ще съжалявам). Щекерите си ги купих от тук:http://www.dn-bg.com/bg/car-parts/products/991797-%D1%89%D0%B5%D0%BA%D0%B5%D1%80-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%89-%D1%89%D0%B5%D0%BA%D0%B5%D1%80-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B0.html?modifications_id=4614Ако решиш да купуваш, много колеги от форума биха ти помогнали в избора и в пазаруване на по-нормална цена.Относно настройките които ми прави газаджията, мисля че си игра с времената на газовите дюзи, за да регулира сместа да не е бедна или богата.Цитиране на предходен пост! Редактирано 6 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroslav.it Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 audibg.com/forum/index.php?showtopic=165812#entry2337839 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Направо се чудя защо ли е най-масовия на Б5. Тоя 1.6 стрела,а? Ще има да се чудиш още повече, ако пробваш АДР срещу Една Вектра 1.8 16V а Опела не бяга повече само от едната ръжда... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 (Редактирано) И аз съм с АДР, но автомат, преди време и аз правих този тест, пръсках дебитомера, но не смених филтъра, на 2-ра по наклон при максимално натоварване и обороти изкара около 70г/с, след което смених филтъра с нов и го пробвах отново по същият баир на 2-ра. Тогава гледах показанията на VCDS във вид на графика и удари 100г/с и малко отгоре, като се има предвид, че тая графика не е много точна и може да има грешка като я гледа човек, но е около 100г/с, което му дават и по спецификация от ръководството на VCDS, тука по-интересното е, 4е имаше 30% разлика с филтър на 1 година... Въпреки всичко ако са реални измерванията 90-91г/с са ниска стойност, или са мръсни или въздушния филтър е мръсен или менте. 10% са си 10% Редактирано 10 Декември 2014 от reindjura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване