72ivanov Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 (Редактирано) Няма как да са 12233 оборотите на празен ход.......говорим за код за достъп който би трябвало да е 12233! Сигурен, че колегата bsdnikolov разбира за какво точно говоря Редактирано 11 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 (Редактирано) Ок, тогава ще попитам по друг начин: Би ли споделил каква е старата/настоящата стойност, която искаш да промениш? Редактирано 8 Октомври 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 (Редактирано) Мисля че за да се види старата стойност пак трябва да имаш коректния код за достъп (ключ). Проблема е че колегата го няма. 3 hours ago, 72ivanov said: ... И след това ми излиза някакво съобщение за грешка което не разбирам точно какво значи Казва ти че контролера ти отказва ключа за достъп защото си опитал прекалено скоро след предишния неуспешен опит. Компютъра няма да ти позволи да пробваш различни стойности на ключа за достъп докато го налучкаш - не е балама. След всеки неуспешен опит трябва да дадеш ключа на контакт и да го оставиш така поне 10 минути преди да пробваш отново. Редактирано 8 Октомври 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 преди 21 минути, Rotkod написа: Ок, тогава ще попитам по друг начин: Би ли споделил каква е старата/настоящата стойност, която искаш да промениш? Ето това ... http://audibg.com/forum/index.php?/topic/162779-audi-a3-8p-vcds/&do=findComment&comment=2669494 преди 23 минути, CVT написа: Мисля че за да се види старата стойност пак трябва да имаш коректния код за достъп (ключ). Проблема е че колегата го няма. Казва ти че контролера ти отказва ключа за достъп защото си опитал прекалено скоро след предишния неуспешен опит. Компютъра няма да ти позволи да пробваш различни стойности на ключа за достъп докато го налучкаш - не е балама. След всеки неуспешен опит трябва да дадеш ключа на контакт и да го оставиш така поне 10 минути преди да пробваш отново. Благодаря за мнението колега, със сигурност си прав, но как да разбера с кой код да вляза това е проблема ....аз просто прочетох това и искам да променя стойностите в Channel 2: idle speed Special adaptations: Login code 12233: These procedures do NOT apply to the PD engines, which use a completely different type of EGR system and for which there is no known modification. ! To perform the following adaptations (except idle) you need to use the Login function. Enter 12233 as a Login code. Misuse of some of the adaptations can lead to engine failure. This is done at your own risk! Note that the EGR setting is for off-road use only... [Select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 12233 to activate special adaptations, [Do It!] [Adaptation - 10] Enter the "channel number" below to select each channel. Put in the suggested value(s) in "new value". [Test] Observe the "test value" field to make sure the adaptation setting is acceptable.[Save] Channel 1: injected quantity Check the injected quantity at idle, engine warm and all power consuming devices turned off. Specification is 2.5 to 9 mg/h. To change the amount of injected fuel perceived by the ECU, go to adaptation channel 1. If you have driveability problems, you may want to increase it to 3-4 mg/h. For slightly improved throttle response, you may try to decrease the value. Channel 2: idle speed No login required The stock adaptation value should be 32768 (corresponds to 903 rpm). Increase or decrease this to change idle speed. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 12233 е правилния код. Пробвай пак след 10 минути с ключа на контакт. Ако не стане непременно ще ти даде различна грешка от предишната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Някъде бъркаш колега, но като не е пред мен колата, няма как да видя къде. Не веднъж съм променял (връщал към фабрична стойност) оборотите на коли на колеги. BKD най-чисто работи при 820 оборота (когато по колата няма проблеми). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Преди 2 часа, CVT написа: 12233 е правилния код. Пробвай пак след 10 минути с ключа на контакт. Ако не стане непременно ще ти даде различна грешка от предишната. За съжаление не става и не става След избиране на (01- Engine), след това (Coding|| - 11) и въвеждане на 12233 ми излиза тази грешка: а след избиране на (01- Engine), след това (Security Access - 16) и въвеждането на 12233 ми излиза тази грешка: Този код 12233 не работи при мен и това си е. Опитах и с 26262, но и с него не става. Четох, че и други хора не са успели с този код 12233, но решение никой не дава. Явно това е някаква голяма тайна. Къде е ключа за палатката, моля някой да каже Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем? преди 31 минути, bsdnikolov написа: Някъде бъркаш колега, но като не е пред мен колата, няма как да видя къде. Не веднъж съм променял (връщал към фабрична стойност) оборотите на коли на колеги. BKD най-чисто работи при 820 оборота (когато по колата няма проблеми). С удоволствие бих се срещнал с теб, но за съжаление не живея в България и точно за това се надявам някой да помогне "дистанционно". Ако трябва ще ти пратя на лични със снимки всяка една стъпка от включването на компа и стартирането на VCDS до края какво правя и ако греша се надявам да ме поправиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 (Редактирано) Точно така. Натискам бутона ( Security Access-16) ..... и излиза следния прозорец: Въвеждам 12233 и ми излиза тази грешка: След това изчаквам 10-на минути като изключвам от контакт колата, с надеждата следващият път да се случат нещата, но не пак същата работа! Редактирано 11 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 (Редактирано) Колега, да не би колата ти да е с PD мотор (Pumpe Düse)? Ако е, този код не работи - пише го навсякъде, включително и в сайта на Ross-Tech. Дай си ВИН-а или кода на двигателя да видим! Редактирано 8 Октомври 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Този код работи перфектно при мен и колегите с първите PD, без DPF. Мотора ми е BKD, а съм го тествал и при BKC. Ако моторът на колегата е BMM, BMN, BLS и т.н., не съм го пробвал при тези мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 преди 7 минути, CVT написа: Колега, да не би колата ти да е с PD мотор (Pumpe Düse)? Ако е, този код не работи - пише го навсякъде, включително и в сайта на Ross-Tech. Дай си ВИН-а или кода на двигателя да видим! WAUZZZ8P34A063593 8P1BLC 103 kw 140 PS 16V PRCode: 1AT = Electronic stabilization program (ESP) PRCode: 1KQ = Disc brakes rear PRCode: 1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic) PRCode: 1SA = Without additional engine guard PRCode: 1ZE = Disc brakes front (Geomet D) PRCode: 2PV = Leather trimmed sports steering wheel PRCode: 3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind PRCode: 3L3 = Manual height adjustment for front seats PRCode: 3NZ = Rear seat bench unsplit backrest split folding PRCode: 3Y6 = Sun screen for rear window PRCode: 4EU = Quarter vent in passenger compartment front right PRCode: 4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield PRCode: 4K4 = Radio remote controlled central locking PRCode: 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker PRCode: 4X3 = Side air bag front with curtain air bag PRCode: 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz PRCode: 5MA = Decorative inserts PRCode: 5RU = Right exterior mirror: convex (large viewing field) PRCode: 5SL = Left exterior mirror: aspherical PRCode: 6XC = Exterior mirrors: electrically adjustable PRCode: 7Q9 = Navigation system PRCode: 7X1 = Park distance control PRCode: 8BB = Halogen headlight for driving on the right PRCode: 8GU = Alternator 140 A PRCode: 8Q1 = Headlight-range adjustment PRCode: 8Z5 = Not hot country PRCode: 9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control PRCode: CR4 = Cast alloy wheels 7.5J x 17 PRCode: D3X = 4-cyl. turbo diesel eng.2.0 L/103 kW 16VTDI with pump-jet injection system base engine: T9G/TB3/TM0/TP0/TC3/TD3/TQ0 PRCode: G38 = Front shock absorption PRCode: J1D = Battery 380 A (72 Ah) PRCode: L51 = Suspension range 51 installation control only no requirement forecast PRCode: T9G = 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 03G.A PRCode: U2A = Instrument insert with km/h speedometer radio-controlled clock tachometer and trip odometer PRCode: UA1 = Rear shock absorption преди 11 минути, bsdnikolov написа: Този код работи перфектно при мен и колегите с първите PD, без DPF. Мотора ми е BKD, а съм го тествал и при BKC. Ако моторът на колегата е BMM, BMN, BLS и т.н., не съм го пробвал при тези мотори. И моят е BKD. А възможно ли е някак си при мен да е сменен или забранен преди това достъпа с този код ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Така като гледа, моторът си ти е BKD (140hp. 16V). От разстояние, нямам и идея защо не ти дава security достъп до пъвите 12 адаптациони канала. Никога не съм имал проблем с достъпът до тях, след въвеждането на кодът за достъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Може би си заслужава да се пробва с по-стара версия на ВАГ-КОМ кабела. Да кажем 11.11 или 12.12. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 (Редактирано) Така ще направя.....наем нерви повече? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Редактирано 11 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 30 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2016 Днес разгледах някой опции в Engine-Output test.Пробвах перките на радиатора.Видях че има опция за тестване на сигнална лампа на DPF филтъра.Когато и задам старт-стоп не се появаява никаква индикация на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon_V Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 Някой успявал ли е да промени настройките за подгрева на свещите в Adaptation. Въвеждам кода 12233 в Security Access - 16, след това в Adaptation намирам канала за подгрева, въведената сойност е 0 а кода горе вдясно който е прорграмиран е 01010000 което значи No Pre-Glow . Променях стойността на 5,10,15 и т.н. (100 е максималната) обаче по никакъв начин не се променя настройката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 5 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 На 31.10.2016 г. at 14:33, Simeon_V написа: въведената сойност е 0 а кода горе вдясно който е прорграмиран е 01010000 което значи No Pre-Glow . Изцяло грешно виждаш нещата. Четирите правоъгълника от горе, представляват 4 стойности от живи данни (measuring blocks). Адаптационния канал който цитираш е 8-ми, а четирите правоъгълника отгоре (които уточнихме, че просто са живи данни) са: 1 - Engine Speed (G28) ..... RPM 2 - Preheating ....... time in sec. 3 - Coolant Temperature (G62) ...... temperatute in celsius 4 - Glow status ....... Glow Status bin. bits Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pezata Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Здравейте, моля за помощ. Вчера влезнах с кабела в 09 - Cent. Elect , включих разни настройки които явно колата ги няма и съответно почна да ми дава грешки за изгорели крушки и т.н. Реших пак да влезна в контролера, но вече не мога. Влизам в 09 - Cent. Elect , мога да видя грешките които ми дава, но на coding когато влезна ми дава да въведа някакви стойности, и излизат 4 празни полета. Все едно нямам връзка с него, мога ли по някакъв начин да му върна заводски настройки или поне да влезна в модула за да го наглася отново според функциите на колата? Благодаря предварително на отзовалите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Колата е?!? Година, ??-байтов Central electric? Празните полета са къде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pezata Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Извинявай за неуточнението. Колата е A3 8p 2.0 tdi BKD, 2004 година. Номера на модула е: 8P0907279A , Снимката която съм качил, съм я направил на paint, тъй като не съм направил screenshot, докато беше на колата, но ми излиза точно по този начин. Когато дам coding - 07 ми излиза този прозорец, който е на втората снимка, като единствено в importer number е въведено 211, другите полета са празни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Ха, това е нещо много странно. Пробвай да разкачиш акумулатора за 20-30 минути, за да "ресетнеш" модула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pezata Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Това беше първото което ми мина през ума, разкачих го, за около 10тина минути, но пак същото. Ако трябва и за повече време ще го разкача? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Пробвай за повече. Ти в София ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pezata Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Да, мога да дойда до където кажеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване