Jump to content

Audi A3 8P - VCDS


bsdnikolov

Recommended Posts

 

Няма как да са 12233 оборотите на празен ход:hilezh:.......говорим за код за достъп който би трябвало да е 12233! Сигурен, че колегата  bsdnikolov разбира за какво точно говоря :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 807
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ок, тогава ще попитам по друг начин: 

Би ли споделил каква е старата/настоящата стойност, която искаш да промениш?

 

 

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че за да се види старата стойност пак трябва да имаш коректния код за достъп (ключ). Проблема е че колегата го няма.

 

3 hours ago, 72ivanov said:

...

И след това ми излиза някакво съобщение за грешка което не разбирам точно какво значи

 

10.JPG

 

Казва ти че контролера ти отказва ключа за достъп защото си опитал прекалено скоро след предишния неуспешен опит.

 

Компютъра няма да ти позволи да пробваш различни стойности на ключа за достъп докато го налучкаш - не е балама. След всеки неуспешен опит трябва да дадеш ключа на контакт и да го оставиш така поне 10 минути преди да пробваш отново.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, Rotkod написа:

Ок, тогава ще попитам по друг начин: 

Би ли споделил каква е старата/настоящата стойност, която искаш да промениш?

 

 

Ето това ...

 

http://audibg.com/forum/index.php?/topic/162779-audi-a3-8p-vcds/&do=findComment&comment=2669494

 

преди 23 минути, CVT написа:

Мисля че за да се види старата стойност пак трябва да имаш коректния код за достъп (ключ). Проблема е че колегата го няма.

 

 

Казва ти че контролера ти отказва ключа за достъп защото си опитал прекалено скоро след предишния неуспешен опит.

 

Компютъра няма да ти позволи да пробваш различни стойности на ключа за достъп докато го налучкаш - не е балама. След всеки неуспешен опит трябва да дадеш ключа на контакт и да го оставиш така поне 10 минути преди да пробваш отново.

Благодаря за мнението колега, със сигурност си прав, но как да разбера с кой код да вляза това е проблема ....аз просто прочетох това и искам да променя стойностите в Channel 2: idle speed 

 

Special adaptations: Login code 12233:

These procedures do NOT apply to the PD engines, which use a completely different type of EGR system and for which there is no known modification. !

  • To perform the following adaptations (except idle) you need to use the Login function.
  • Enter 12233 as a Login code.
  • Misuse of some of the adaptations can lead to engine failure.
  • This is done at your own risk!
  • Note that the EGR setting is for off-road use only...

[Select]
[01 - Engine]
[Login - 11]  

Enter 12233 to activate special adaptations, 
[Do It!]

[Adaptation - 10]
Enter the "channel number" below to select each channel.
Put in the suggested value(s) in "new value". 
[Test]
Observe the "test value" field to make sure the adaptation setting is acceptable.
[Save]

Channel 1: injected quantity

  • Check the injected quantity at idle, engine warm and all power consuming devices turned off.
  • Specification is 2.5 to 9 mg/h.
  • To change the amount of injected fuel perceived by the ECU, go to adaptation channel 1.
  • If you have driveability problems, you may want to increase it to 3-4 mg/h.
  • For slightly improved throttle response, you may try to decrease the value.

Channel 2: idle speed

  • No login required
  • The stock adaptation value should be 32768 (corresponds to 903 rpm).
  • Increase or decrease this to change idle speed.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12233 е правилния код. Пробвай пак след 10 минути с ключа на контакт. Ако не стане непременно ще ти даде различна грешка от предишната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде бъркаш колега, но като не е пред мен колата, няма как да видя къде. Не веднъж съм променял (връщал към фабрична стойност) оборотите на коли на колеги. BKD най-чисто работи при 820 оборота (когато по колата няма проблеми). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, CVT написа:

12233 е правилния код. Пробвай пак след 10 минути с ключа на контакт. Ако не стане непременно ще ти даде различна грешка от предишната.

За съжаление не става и не става :wall:

След избиране на (01- Engine), след това (Coding|| - 11) и въвеждане на 12233 ми излиза тази грешка: 7.JPG

 

а след избиране на (01- Engine), след това (Security Access - 16) и въвеждането на 12233 ми излиза тази грешка: 

 

10.JPG

 

 

Този код 12233 не работи при мен и това си е. Опитах и с 26262, но и с него не става. Четох, че и други хора не са успели с този код 12233, но решение никой не дава. Явно това е някаква голяма тайна. Къде е ключа за палатката, моля някой да каже :)  

 

Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем?

 

преди 31 минути, bsdnikolov написа:

Някъде бъркаш колега, но като не е пред мен колата, няма как да видя къде. Не веднъж съм променял (връщал към фабрична стойност) оборотите на коли на колеги. BKD най-чисто работи при 820 оборота (когато по колата няма проблеми). 

С удоволствие бих се срещнал с теб, но за съжаление не живея в България и точно за това се надявам някой да помогне "дистанционно". Ако трябва ще ти пратя на лични със снимки всяка една стъпка от включването на компа и стартирането на VCDS до края какво правя и ако греша се надявам да ме поправиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Точно така. Натискам бутона ( Security Access-16) ..... и излиза следния прозорец:

 

9.JPG

 

Въвеждам 12233 и ми излиза тази грешка:

 

10.JPG

 

След това изчаквам 10-на минути като изключвам от контакт колата, с надеждата следващият път да се случат нещата, но не пак същата работа!:nixweiss:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да не би колата ти да е с PD мотор (Pumpe Düse)? Ако е, този код не работи - пише го навсякъде, включително и в сайта на Ross-Tech. Дай си ВИН-а или кода на двигателя да видим!

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този код работи перфектно при мен и колегите с първите PD, без DPF. Мотора ми е BKD, а съм го тествал и при BKC. Ако моторът на колегата е BMM, BMN, BLS и т.н., не съм го пробвал при тези мотори. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, CVT написа:

Колега, да не би колата ти да е с PD мотор (Pumpe Düse)? Ако е, този код не работи - пише го навсякъде, включително и в сайта на Ross-Tech. Дай си ВИН-а или кода на двигателя да видим!

 

 

WAUZZZ8P34A063593
8P1BLC
103 kw  140 PS 16V
 
PRCode: 1AT = Electronic stabilization program (ESP)
PRCode: 1KQ = Disc brakes rear
PRCode: 1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
PRCode: 1SA = Without additional engine guard
PRCode: 1ZE = Disc brakes front (Geomet D)
PRCode: 2PV = Leather trimmed sports steering wheel
PRCode: 3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind
PRCode: 3L3 = Manual height adjustment for front seats
PRCode: 3NZ = Rear seat bench unsplit backrest split folding
PRCode: 3Y6 = Sun screen for rear window
PRCode: 4EU = Quarter vent in passenger compartment front right
PRCode: 4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
PRCode: 4K4 = Radio remote controlled central locking
PRCode: 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker
PRCode: 4X3 = Side air bag front with curtain air bag
PRCode: 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
PRCode: 5MA = Decorative inserts
PRCode: 5RU = Right exterior mirror: convex (large viewing field)
PRCode: 5SL = Left exterior mirror: aspherical
PRCode: 6XC = Exterior mirrors: electrically adjustable
PRCode: 7Q9 = Navigation system
PRCode: 7X1 = Park distance control
PRCode: 8BB = Halogen headlight for driving on the right
PRCode: 8GU = Alternator 140 A
PRCode: 8Q1 = Headlight-range adjustment
PRCode: 8Z5 = Not hot country
PRCode: 9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
PRCode: CR4 = Cast alloy wheels 7.5J x 17
PRCode: D3X = 4-cyl. turbo diesel eng.2.0 L/103 kW 16VTDI with pump-jet injection system base engine: T9G/TB3/TM0/TP0/TC3/TD3/TQ0
PRCode: G38 = Front shock absorption
PRCode: J1D = Battery 380 A (72 Ah)
PRCode: L51 = Suspension range 51 installation control only no requirement forecast
PRCode: T9G = 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 03G.A
PRCode: U2A = Instrument insert with km/h speedometer radio-controlled clock tachometer and trip odometer
PRCode: UA1 = Rear shock absorption
преди 11 минути, bsdnikolov написа:

Този код работи перфектно при мен и колегите с първите PD, без DPF. Мотора ми е BKD, а съм го тествал и при BKC. Ако моторът на колегата е BMM, BMN, BLS и т.н., не съм го пробвал при тези мотори. 

И моят е BKD.

А възможно ли е някак си при мен да е сменен или забранен преди това достъпа с този код ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледа, моторът си ти е BKD (140hp. 16V). От разстояние, нямам и идея защо не ти дава security достъп до пъвите 12 адаптациони канала. Никога не съм имал проблем с достъпът до тях, след въвеждането на кодът за достъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би си заслужава да се пробва с по-стара версия на ВАГ-КОМ кабела. Да кажем 11.11 или 12.12.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ще направя.....наем нерви повече?

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Днес разгледах някой опции в Engine-Output test.Пробвах перките на радиатора.Видях че има опция за тестване на сигнална лампа на DPF филтъра.Когато и задам старт-стоп не се появаява никаква индикация на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой успявал ли е да промени настройките за подгрева на свещите в Adaptation. Въвеждам кода 12233 в Security Access - 16, след това в Adaptation намирам канала за подгрева, въведената сойност е 0 а  кода горе вдясно който е прорграмиран е 01010000 което значи No Pre-Glow . Променях стойността на 5,10,15 и т.н. (100 е максималната) обаче по никакъв начин не се променя настройката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 31.10.2016 г. at 14:33, Simeon_V написа:

въведената сойност е 0 а  кода горе вдясно който е прорграмиран е 01010000 което значи No Pre-Glow .

Изцяло грешно виждаш нещата. Четирите правоъгълника от горе, представляват 4 стойности от живи данни (measuring blocks). 

Адаптационния канал който цитираш е 8-ми, а четирите правоъгълника отгоре (които уточнихме, че просто са живи данни) са:

1 - Engine Speed (G28) ..... RPM
2 - Preheating  ....... time in sec.
3 - Coolant Temperature (G62)  ...... temperatute in celsius
4 - Glow status ....... Glow Status bin. bits

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, моля за помощ. Вчера влезнах с кабела в  09 - Cent. Elect , включих разни настройки които явно колата ги няма и съответно почна да ми дава грешки за изгорели крушки и т.н. Реших пак да влезна в контролера, но вече не мога. Влизам в  09 - Cent. Elect , мога да видя грешките които ми дава, но на coding когато влезна ми дава да въведа някакви стойности, и излизат 4 празни полета. Все едно нямам връзка с него, мога ли по някакъв начин да му върна заводски настройки или поне да влезна в модула за да го наглася отново според функциите на колата? Благодаря предварително на отзовалите се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай за неуточнението. Колата е A3 8p 2.0 tdi BKD, 2004 година.

Номера на модула е: 8P0907279A ,

Снимката която съм качил, съм я направил на paint, тъй като не съм направил screenshot, докато беше на колата, но ми излиза точно по този начин. Когато дам coding - 07 ми излиза този прозорец, който е на втората снимка, като единствено в importer number е въведено 211, другите полета са празни.

 

screen.gif

screen 2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, това е нещо много странно. Пробвай да разкачиш акумулатора за 20-30 минути, за да "ресетнеш" модула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше първото което ми мина през ума, разкачих го, за около 10тина минути, но пак същото. Ако трябва и за повече време ще го разкача?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...