Aleks67 Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Привет отново! Вече е факт наличието при мен на темпомат или крузконтрол, както се води. С помощта и водеща роля на колегата fifipaldi (благодаря ти!) успяхме успешно да присадим от конзолата, която си бях поръчал от иБей на моята или обратното... необходимите елементи, след което всичко си работи като фабрично. За съвети и детайли мисля, че може да ви е полезен в рамките на столицата, ама хайде да не му ставам промоутър... Освен това се оказва, че колата има потенциални глезотийки, които могат да се активират допълнително, за което той любезно ме светна. Успех на четящите темата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Екстра се получи, мерси за хубавата пила ;). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 преди 15 минути, onas написа: мога да снимам буксата като на клипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nilnull Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Здравейте, Имам в предвид да прикачи снимка на шаблона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nilnull Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 (Редактирано) Нещо поста ми е станал на наполовина Търся шаблон да си изрежа дупка за лоста на темпомат. Колата е седан. Благодаря. Редактирано 22 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Монтирах всичко и следвах описаните стъпки, като при мен не се получава по първия описан начин за активиране, а по втория. Но не мога да калибрирам ъгъла на волана, дава ми тази грешка: 00778 - Steering Angle Sensor (G85): Defective Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 И аз това го питах, казва, че не го е пипал. Клаксона работи, което значи, че не би трябвало да е "скъсан". Казах му утре да провери това: To confirm the status of the G85 calibration see MVB group 032. If the basic setting group results in an error message verify the live G85 reading is ±1.5 °. Readings such as 359° would indicate the slip ring is mechanically out one full turn. От мен е купуван коплекта иначе и по спомен точно този беше свален от моята кола когато си сложих фейслифтовите лостчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Клаксона си свири,не съм въртял преди монтажа. Както пристигна така го монтирах, Пак ходих да проверя, все още си свири клаксона, но не позволява калибриране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Автопилота също работи,борда не работи. Грешката е само дефектен датчик за ъгъл на завиване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 15 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2018 Имам си работещ автопилот и борд, благодарение на fifipaldi , кодирането сега мина за броени минути. Само дето не тръгна борда от начало. За момент се зачудих, защото бях изпълнил процедурите както е написано, но има един пропуск, поне при мен. След кодирането в Engine & Steering , се наложи и да кажа на таблото, че имам инсталирана информационна система на водача. Остана да тръгне мулти волана, но там явно имам проблем с кабела и ми дава, че няма комуникация с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 (Редактирано) Имам нужда от помощ, за да подкарам мулти волана. Понеже кабела ми беше без мулти, му присадих кабелчета с букса от А6, като спазих подредбата от А6. Но така не тръгва, търся информация за положението на пиновете към лентовия кабел и към волана съответно. Нещо като това, ама е за В7 и не става ясно къде отиват. Редактирано 16 Февруари 2018 от plamen_iv70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Волана светна, грешки няма, а не работи мултито. Мисля всичко съм кодирал. Волана е от А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Айде честито! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 . Най-накрая :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Наистина, най-накрая. 1 седмица борба си е добро постижение. Честито за новата глезотийка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Благодаря! Утре ще и се наслаждавам вече! Кой да се сети по-рано да кодира радиото, че има мулти волан.......... Неволята учи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilianito81 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 (Редактирано) Здравейте колеги. Имам спешно питане относно темата!? Реших и аз да сложа круиз на моето Ауди 2.0tdi 143коня комби 2009 година. Та днес ми дойде лостчето от ебай. Ама нещо много разглобено ми изглежда. Та моля който е присаждал листче да каже така ли трябва да изглежда (ше прикача снимки) Да знам дали да се захващам през уикенда или да го връщам. Ето и снимки Редактирано 15 Март 2018 от ilianito81 Снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Така изглежда, защото при B8 това лостче не се продава като отделна част, а заедно с останалите 2 и конзолата към която са закрепени. Така на пръв поглед ми изглежда, че всички чаркове са налични, но без да се пробва не може да се каже 100%. Опитай и ако не стане тогава го върни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilianito81 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Ох много благодаря колега. Малко надежда ми даде ? И само да те питам пружината къде стои? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilianito81 Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 (Редактирано) Здравейте колеги. Лостчето го връщам, защото се оказва че липсват плъзгачите за платката иначе щеше да се получи. Сега съм намерил в ебай цял комплект с лостчета (само лостчета)с номер 8K0953502BD, а моите са 8K0953502BJ . На снимката са само моите. Та въпроса ми е ще са ли съвместими. Също така цената е 60 евро добре ли е като цена? И лесно ли се отделя модула за волана от лoстчета? Редактирано 18 Март 2018 от ilianito81 Снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 Модула се държи на 2 щипки и едно малко винтче, отделя се много лесно. Лостчетата би трябвало да са съвместими. Разликата в номерата може да е защото едните са с борд, адаптивен темпомат, комби и т.н, а другите без. Ако ти трябва само лостчето за темпомата и не е с дистроник ще можеш да го преместиш. Плъзгачите наистина ги няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilianito81 Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Колеги и аз вече имам успешно инсталиран круизМного благодаря за темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsan81 Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 Моля за малко помощ. Колата А4 Б8 2009. След сваляне на старите лостчета с кабелната пружина и монтиране на нови с темпомата не ми работят дългите светлини. Лостчета на дългите са различни, на външен вид иначе са еднакви. Разликата, е че на старите се буташе на пред за да се пуснат дългите, на новите няма ход на напред, ако задържа лост натиснат напред светят, но пусна ли го се изключват дългите. Не знам дали не трябва да направя адаптация с ваг ком. Нека някой ако знае какъв е проблема да помогне. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian peas Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 Здравей колега. Аз имах същия проблем при смяна на лостчета. Новите ти лостчета са със датчик за насрещна светлина, или казано се самовъзвръщат на къси светлини , ако има насрещно идващ автомобил на фарове. Трябват ти от старите да си вземеш лостчетата за светлините и си готов. Но най-добре се обърни към bsdnikolov - той е твоя човек ! Успех в начинанието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsan81 Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 Благодаря за отговора. Ако сменя лостчета ( старото лостче монтирам на новият модул ) дали ще се получат нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване