Jump to content

Поставяне на темпомат


pakitoB7

Recommended Posts

Привет отново! Вече е факт наличието при мен на темпомат или крузконтрол, както се води. С помощта и водеща роля на колегата fifipaldi  (благодаря ти!) успяхме успешно да присадим от конзолата, която си бях поръчал от иБей на моята или обратното... ;) необходимите елементи, след което всичко си работи като фабрично. За съвети и детайли мисля, че може да ви е полезен в рамките на столицата, ама хайде да не му ставам промоутър... ;) 
Освен това се оказва, че колата има потенциални глезотийки, които могат да се активират допълнително, за което той любезно ме светна.
Успех на четящите темата!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Нещо поста ми е станал на наполовина :(

Търся шаблон да си изрежа дупка за лоста на темпомат.  Колата е седан. 

 

Благодаря.

 

 

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Монтирах всичко и следвах описаните стъпки, като при мен не се получава по първия описан начин за активиране, а по втория. Но не мога да калибрирам ъгъла на волана, дава ми тази грешка:

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Defective

Link to comment
Share on other sites

И аз това го питах, казва, че не го е пипал.

Клаксона работи, което значи, че не би трябвало да е "скъсан".

Казах му утре да провери това:

  • To confirm the status of the G85 calibration see MVB group 032.
  • If the basic setting group results in an error message verify the live G85 reading is ±1.5 °. Readings such as 359° would indicate the slip ring is mechanically out one full turn.

От мен е купуван коплекта иначе и по спомен точно този беше свален от моята кола когато си сложих фейслифтовите лостчета.

Link to comment
Share on other sites

Клаксона си свири,не съм въртял преди монтажа. Както пристигна така го монтирах, Пак ходих да проверя, все още си свири клаксона, но не позволява калибриране. 

Link to comment
Share on other sites

Имам си работещ автопилот и борд, благодарение на fifipaldi , кодирането сега мина за броени минути. Само дето не тръгна борда от начало. За момент се зачудих, защото бях изпълнил процедурите както е написано, но има един пропуск, поне при мен. След кодирането в  Engine & Steering , се наложи и да кажа на таблото, че имам инсталирана информационна система на водача. :) Остана да тръгне мулти волана, но там явно имам проблем с кабела и ми дава, че няма комуникация с него. 

Link to comment
Share on other sites

Имам нужда от помощ, за да подкарам мулти волана. Понеже кабела ми беше без мулти, му присадих кабелчета с букса от А6, като спазих подредбата от А6. Но така не тръгва, търся информация за положението на пиновете към лентовия кабел и към волана съответно. Нещо като това, ама е за В7 и не става ясно къде отиват.

droppedImage_19.jpg

1XPiegA.png

Edited by plamen_iv70
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги.  Имам спешно питане относно темата!? Реших и аз да сложа круиз на моето Ауди 2.0tdi 143коня комби 2009 година. Та днес ми дойде лостчето от ебай. Ама нещо много разглобено ми изглежда. Та моля който е присаждал листче да каже така ли трябва да изглежда  (ше прикача снимки) Да знам дали да се захващам през уикенда или да го връщам.

Ето и снимки

Screenshot_20180315-173857.png

Screenshot_20180315-173911.png

Screenshot_20180315-173904.png

Edited by ilianito81
Снимки
Link to comment
Share on other sites

Така изглежда, защото при B8 това лостче не се продава като отделна част, а заедно с останалите 2 и конзолата към която са закрепени.

Така на пръв поглед ми изглежда, че всички чаркове са налични, но без да се пробва не може да се каже 100%.

Опитай и ако не стане тогава го върни.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги. Лостчето го връщам, защото се оказва че липсват плъзгачите за платката иначе щеше да се получи. Сега съм намерил в ебай цял комплект с лостчета  (само лостчета)с номер 8K0953502BD, а моите са 8K0953502BJ . На снимката са само моите. Та въпроса ми е ще са ли съвместими. Също така цената е 60 евро добре ли е като цена? И лесно ли се отделя модула за волана от лoстчета?

20180318_100145.jpg

Edited by ilianito81
Снимки
Link to comment
Share on other sites

Модула се държи на 2 щипки и едно малко винтче, отделя се много лесно.

Лостчетата би трябвало да са съвместими.

Разликата в номерата може да е защото едните са с борд, адаптивен темпомат, комби и т.н, а другите без.

Ако ти трябва само лостчето за темпомата и не е с дистроник ще можеш да го преместиш.

 

Плъзгачите наистина ги няма :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Моля за малко помощ. Колата А4 Б8 2009. След сваляне на старите лостчета с кабелната пружина и монтиране на нови с темпомата не ми работят дългите светлини. Лостчета на дългите са различни, на външен вид иначе са еднакви. Разликата, е че на старите се буташе на пред за да се пуснат дългите, на новите няма ход на напред, ако задържа лост натиснат напред светят, но пусна ли го се изключват дългите. Не знам дали не трябва да направя адаптация с ваг ком. Нека някой ако знае какъв е проблема да помогне. Благодаря предварително

Link to comment
Share on other sites

Здравей колега. Аз имах същия проблем при смяна на лостчета. Новите ти лостчета са със датчик за насрещна светлина, или казано се самовъзвръщат на къси светлини , ако има насрещно идващ автомобил на фарове. Трябват ти от старите да си вземеш лостчетата за светлините и си готов. Но най-добре се обърни към  bsdnikolov - той е твоя човек !

Успех в начинанието.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...