bsdnikolov Публикувано 8 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 След като вече всичко по колата е ОК, добавих няколко глезотийки, и т.н., вече започнаха да ме дразнят дребните бъгове. От някой друг месец съм вдигнал мерника на мрежичката под кората на багажника. Много неприятно е увиснала. В най-скоро време ще отскоча до фирмите, които са в бившия завод Витоша и ще потърся там точното решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Да кажа, че без приятели не можем:Много благодаря на fifipaldi. Когото от идиотизъм си блокирах PayPal картата, той помогна и вече съм с: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Няма проблем. Тук повечето трябва да ти благодарим на тебе не ти на нас . Изглежда много добре аптечката. Супер е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vp11 Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Здравей колега.откъде взе аптечката.много добре изглежда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 (Редактирано) Е-вау, оригинална.Но смятам да я приведа към българското законодателство: Редактирано 9 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vp11 Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Ще побереш ли толкоз много илачи в таз опаковка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 В момена Ауди-то е с неоригинална аптечка, оборудвана по изискванията на МНЗ. Размера е почти 1:1. Когато започна да купувам от аптеката материалите, то ще си каже. Текущата аптечка я взех от личната си кола и я оставих в Ауди-то, но вече смятам да си я взема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Колеги моля ви да се придържате към темата! Бъдещето и ще е много кратко ако се превърне в чат на всевъзможни теми като аптечки, пожарогасители и мрежи, които нямат абсолютно никаква връзка с причината за съществуването на темата! Тя е чудесна и съдържа много полезна информация за хора в подобна ситуация в бъдеще. Нека да не я превръщаме в поредната тема по всевъзможни въпроси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Moonland, темата е за мойта кола! Било тя здрава или с проблем, създадена е за нея!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vp11 Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Moonland е прав ,извинявам се,май наистина не е тук темата за такива запитвания.лека вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 Мнооооого неприятно. Снощи като се прибрах с Аудито, задната чистачка си работеше. Днес сутринта, получавам прозвъняване от жена ми, че не работи. Мнооого неприятно, особено предвид климатичните особености. То че е изгорял бушона, на 99% съм сигурен, но и че моторчето е пълно с вода, също. Така че колеги, в най-скоро време очаквайте DIY (Do-It-Yourself) пост, издържан изцяло в мой стил с богат снимков материал! P.S.Ей, тази кола не дава да я похваля, че всичко и е наред. Веднага побърза да ме опровергае! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 Кола и жена не се хвалят, че знаеш ли ........ кви ше ги сервират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 И аз съм така,само да я похваля и на следващия ден ново 20 Затова мойта я плаша само автоморгата и тя сама регенерира А на колегата дано да е само някое бушонче,че иначе лошо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 (Редактирано) Оказа се малкото зло. Изчаках жена ми да се прибере и като се качих в колата, какво да видя на FIS-а: Затворих хубаво багажника и чистачката тръгна. P.S.Когато я попитах, не и ли направи впечатление мигащия багажник, отговора бе: Не мога да се занимавам и с това, докато карам. Редактирано 10 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 Ограничете чата и се придържайте към темата. Това е технически подраздел! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 (Редактирано) Днес бе ден за раздаване на доставките от Германия. Познайте кой се прибра с пълен чувал глезотийки. А сега по същество. Стана топло и е време да продължа работата по колата. Днес се прибрах с 4 кашончета: Кашонче №1 - 8P4 945 093 D и 8P4 945 094 D : Само двата вътрешни са, но ще се сдобия и с външните. Като за начало е екстра! А докато дойде времето за монтажа, ще сваля принципната схема на управляващата им платка. После на спокойствие ще я "прочета" и ще я споделя, ако на някой му е интересно. За малко щях да забравя. Светодиодите, които се ползват са SMD - PLCC4 - 3528. Платката на която са запоени се изважда елементарно. Ако някой има стопове с изгорели светодиоди, да свирне. Ремонтът определено си заслужава. Стига толкова за момента. Кашонче №2 - 8K9 827 505 A : Вече го обсъждахме, това е новия (МГ2010==>, по спомени) заключващ механизъм за петата врата.@Moonland, прав си за механизма. На ръка го прищраках. Не просто е тих, направо си е безшумен. Разгледах електрическите конектори. Определено са по-различни. Но, това изобщо не е пречка за мен. Очаквайте скоро разбор относно свързването му, както и подробен DIY на retrofit-a. Кашонче №3 - 8P4 035 225 D : Изобщо да не си мислите, че само Вие ще минавате на радио Generation II+. Никога не е слизало от плановете ми. Навигация бих сложил единствено заради microSD входа за MP3 и възможността да изписва на FIS дисплея iTag-а на песента. Но не ми е фикс идея. За сега, ще действам по проекта с радиото. Тази антена е поредното парче от пъзела.Остана да дойде и горната. Купена е (преди 5 дена) и вече пътува: Разбира се, не можах да се стърпя и да не отворя антенния усилвател : Кашонче №4 - Digital Music Changer: Това е за колега. Аз просто посредничих .Да му е честито на колегата. Лека и безаварийна докато си слуша MP3-та от флашката. P.S.Само да се затопли времето, а също така колата да влезе и излезе в/от доверен сервиз (ех тази градушка) и проектите ще се възродят.Очаквайте бъдещите DIY, с подробни обяснения и богат снимков материал!!! Редактирано 2 Април 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 [emoji106][emoji106] все неща, които си заслужават на 1000%Честито!! Ако имаш въпроси за което и да било - стреляй Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Въпроси на 100% ще имам, но ще изникват в процеса на работа.Благодаря за предложението, със сигурност ще се възползвам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Доста си напреднал по колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 3 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 (Редактирано) Лека полека, започвам с подготовката за Retrofit-ите. Като за начало, реших да проверя какви промени трябва да направя, за да сложа новия заключващ механизъм на багажника.Разглеждайки електрическите схеми, осъзнах че от Audi са отчели честия проблем с дефектиращите микро-ключета и са подобрили бравата в това отношение. Вече в бравата има две микро-ключета. Ето защо, буксата от три пинова (при старите 8РА), става 4 пинова. И двете микро-ключета изпълняват идентична функция. А именно - да отчитат отворена пета врата. Хубавото е, че при дефектиране на едното, второто трябва да продължи да изпълнява функцията им: Електрическа схема на текущия заключващ механизъм на петата врата: А ето и електрическата схема, прилагана след 2010 година: Ясно се вижда, дублираното микро-ключе.Хубавото е, че са запазили цветовото кодиране и ще е елементарно превръзването на новата букса. Нужните ми части, за да завърша Retrofit-а успешно са: ........................., както и прилежащите капачки с номера 8P4 827 520 B и 8K9 827 645. 3,75 евро + ДДС = 4,50 евро х 1,965 = ~8,85 лева 2,55 евро + ДДС = 3,06 евро х 1,965 = ~6,00 лева ...................................................................Нужният куплунг е 3B0 972 722................................................................... 3,70 евро + ДДС = 4,44 евро х 1,965 = ~8,73 леваЩе ме прощават, ама 9 лева за някакъв си куплунг, няма да дам. Смятам да използвам 1J0 972 722. Цената му е много по "нормална", а разликата между двата е, че по-скъпия може да се разтвори! А ето и цената на 1J0 972 722: 1,40 евро + ДДС = 1,68 евро х 1,965 = ~3,30 леваТова вече е доста по приемлива цена, за парче евтина пластмаса! Пинът който ще трябва да се добави, не смятам да го купувам от Audi. Цената му х10 не бих дал. 0,35 стотинки си е нормалната цена. По мойта кола, а също така и по колите на поне 6-7 колеги съм сложил miniISO пинове, закупени от Елимекс, не от Audi. Работят си по абсолютно същия начин. За това, просто не виждам смисъл да се набутвам. Мисля че, след като се сдобия и с капачките и буксата, вече ще съм напълно готов за действие, без да очаквам неприятни изненади. Редактирано 3 Април 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 (Редактирано) Време е за лек DIY Почистване на ОЕМ предни фарове за мъгла (халогени) на Audi 8P/8PA 2003-2008 В понеделник вкарах Audi-то за боя и градушка. Пет дена по-късно е и вече ми е скучно. Прибрах се днес вечерта от работа и загледах тъжно рафта с retrofit-а. Проекти бол, Audi, ниенте. Тогава загледах фаровете за мъгла. Благодарение на колегата fifipaldi се сдобих с два предни фара за мъгла. Единия нов - Depo, а другия фабричен: Също така ми предостави и стария, който е със счупени щипки. След като го ползвах за учебен (даже и оцеля), го разглобих и почистих. По този начин се ориентирах и как да разглобя и почистя здравия, минимизирай риска от бастисване. Стига плямпане, да запретвам ръкавите. Ето как изглежда механизмът на халогена, под капачката: 1 и 2 са "пантите" на рефлектора, а 3 е реглажния механизъм. За да се извади рефлектора без демидж, е нужно първо да се откачат пантите от леглата. Ето ги и откачени. Не е нужна да обяснявам как става, лесно е. Следващата стъпка е да се "развие" реглажния болт, докато не освободи от резбата си реглажният лост: След развиването на болта, рефлектора и корпусът вече са две отделни и независими части: Остава само да се махне и реглажният лост от рефлектора. Всеки, които се заеме с тази процедура, ще забележи и сам как става. Ето го рефлектора и без лоста: Както се вижда от снимката, рефлектора е доста "матирал" в следствие на зацапване с прах. За това, реших да го измия. Самата процедура я извърших мноооогоооо внимателно. Амалгамата на рефлектора е много фино и лесно наранимо покритие. За измиването му, просто си насапунисах ръцете и много внимателно измих рефлектора. След това го изплакнах (още по-внимателно, без да натискам и търкам). След като го оставих да изсъхне, леко го забърсах с "дъхване" и микрофибърна кърпа. За съжаление, забравих да го снимам измит, но ефекта е "почти като нов". Следваше измиването на стъклото на халогена. Преди да се заема с това, прекарах пръст по вътрешната страна. Че то направо си рисувах по него, толкова бе замърсено: Опитния (счупения) халоген го измих направо под чешмата. Обаче, забелязах бъг. В краищата има улей, който задържа вода. Това означава че преди сглобяване, ще трябва да го нагрея с пистолета за горещ въздух, за да се изпари. Това не е оферта. Реших да заходя иначе. Напръсках памучен парцал с препарат за прозорци и се заех с почистването. След като го почистих максимално по тази технология, се прехвърлих на "дъхването" и микрофибърната кърпа: Този път, се сетих да снимам крайния резултат от бърсането: Ето ги, и рефлектора и стъклото почистени: Амалгамата на рефлектора разбира се е на места матирала, но това е напълно нормално за 10 годишен детайл! Сглобяването е по обратния на описания ред. Първо поставяте отново реглажния лост на рефлектора. После навивате до някъде лоста за реглажния болт: и накрая щраквате рефлектора на пантите. Ето и крайния резултат. Лошото е, че вече се бе стъмнило (кой как минеше покрай гаража и се отбиваше, за това работа за 30 минути я свърших за час и 30 минути) и снимките са на полу-изкуствена светлина. утре ако не забравя, ще щракна някоя друга снимка и на дневна светлина. Финал - преди vs. после: VS. P.S.По-хубави снимки на крайния резултат, утре на дневна светлина. Редактирано 24 Април 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 (Редактирано) Адмирации. От много време се каня и аз да я направя тази процедура. Има ли някакви особености - тънкости при свалянето от предната броня? Редактирано 25 Април 2015 от LTPetrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 Свалянето им е повече от елементарно: Декоративните решетки са два вида. В зависимост от типа им, свалянето им е:или След това се развиват трите крепежни болта, откача се захранващата букса и готово. След като халогените са почистени и монтирани отново на място, препоръчвам да закараш колата в някое ГТП и там на машината да ти ги регулират! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 И за да е пълна информацията, ще обърна внимание и на реглажа.Ако реглажа се извършва в пункт за ГТП е важно да споменете, че заводски предписаната корекция е 2%! А ако някой реши да си ги регулира сам, ето и основните моменти:- налягането на всички гуми трябва да е в предписаните стойности- стъклата на фаровете за мъгла трябва да са почистени (поне външно)- ръчната спирачка трябва да е освободена- колата и стената на която ще се извършва реглажа, трябва да са в една равнина, а стената да сключва прав ъгъл с равнината!!!Самия реглаж се извършва със свалена декоративна решетка, за да има достъп до реглажния болт. Ето и схемата за реглаж на стена. Необходимо е да се измери разстоянието от повърхнината до центъра на халогена. Тази стойност ще приемем за "Х". Ако колата се намира на 10 метра от стената, то тогава халогена трябва да "отсича" снопа на височина Х-20 см върху стената (2% от 10 метра = 20 сантиметра). Или по-нагледно: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelin88 Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Особено полезно за мен!При мен единия фар за мъгла свети по високо от късите и ще мина и аз през тази процедура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване