Vankata_84 Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 (Редактирано) Намерих фото как съм подложил мотора да слезе, с точно 20мм. Понеже при мен картера опря в стабилизатора се наложи да подложа на магарето(временно уж) 10-12мм ма така си остана. Към момента проблеми с всичко направено не се наблюдават. Близо 20 000км вече е АБФ с къси мотовилки Редактирано 3 Септември 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 колега,ако не е тайна,колко пари би отделил за такава интервенция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 12 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 1000 но не и повече. Ако беше АБК щеше да е много по-лесно. Но тук инсталацията ме притеснява. Парите не са толкова важни, колкото труда. С какви обороти си на 100 на 5 предавка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gal.Stav. Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Два пъти изчетох темата ,че и на мен ми предстои подобна интервенция,само че на платформа С4 с двиг.АСЕ.Имам 2 аудита С6 2.2Т и 2.0 АСЕ и мисля да оставя това с АСЕ мотора на сина ми само ,че мотора нещо взе да издава багажа и искам да го сменям с АБФ или с 1.8Т,като все още търся двигатели.Извинявам се ,че така пиша в темата на колегата ,но засега няма как да отварям нова тема със същото горе долу заглавие,преди да съм купил мотора.Въпроса ми е към хора които са сменяли двиг. има ли след това проблем със новия номер на двиг.? Талона,лесно ли се сменя с номера на новият двиг.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Ако мен питаш...лошо Скоростите ми са сменени от 2.8 на 5 с 3000об. съм на 115км/ч, на 5 с 4000 с горе дуло 155-160км/ч. По спомен преди 5 години ме вози един меко казано слабоумен. Той ме вози до морето с АБТ Б4 седан. Значи тогава останах буквално съкрушен. Не знам каква беше тая кутия на тая Б4(само на предно) но 3000 на 5-та човека караше със 145км/ч. Та той си джиткаше по Тракията с постоянна скорост 160-180км/ч и никъде не стигна до 4000об. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 12 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Не всички АБТ са така. Аз съм на 3000к със 110 км/ч и си мисля, че ще си паснат добре кутията с абф-а. А той какви оборти държи на 100? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 13 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2014 Два пъти изчетох темата ,че и на мен ми предстои подобна интервенция,само че на платформа С4 с двиг.АСЕ.Имам 2 аудита С6 2.2Т и 2.0 АСЕ и мисля да оставя това с АСЕ мотора на сина ми само ,че мотора нещо взе да издава багажа и искам да го сменям с АБФ или с 1.8ТСпоред мен най-добрият вариант е 1.8Т,като ще се влагат толкова труд и пари,поне да си заслужава.Разхода на гориво е сравнително по-нисък от този на АСЕ-то куатро, при мен в града падна с 4-5 литра,което не е никак малко.За динамика да не говорим.Колегата пуснал темата може да се замисли дали да не се насочи и той към този мотор.Талон не съм сменял,карам си с моя и с договора за покупко-продажба на другия мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 13 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2014 (Редактирано) -1.8т е излиза два пъти по-скъпо поне като трансплантация. В единия случай има мотор и инсталация. В другия мотор, гърнета, инсталация(с имобилайзер), турбо пътища, кулер, желателно убав дебитомер, и не знам какво още забравям. Най-добрия вариант е 2.7т според мен, ама не ми е до това сега. А и да треперя постоянно да не ми вземат талона мерси. Редактирано 13 Септември 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 2.7T е страшна ламя, тежи 1000 кила и хич не му е мястото в коша на Б4-рката с мизерното й окачване от 1967-мато и в коша А6 е трудно човек да бръкне да го сервизира представям си какъв ад ще е в Б4-рказа всяко нещо - двигателя вън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 (Редактирано) Той му предлага да го сложи в коша на С4 (Це4ет'ри).Aз не бих, но знам кой продава 2.7БеТе, за да сложи на мястото му напържен 1.8Т. Редактирано 14 Септември 2014 от Cornu©opia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jekata_90 Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Здравейте колеги аз карам б4 АСЕ мотор и искам да и сложа инжекцион от АБФ,та искам да попитам възможно ли е и някои от вас правил ли го е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 2.0 16V EFI конверсия 6A+Digifant http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=91292&st=0&p=1398108&hl=механична%20инжекция&fromsearch=1entry1398108 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 2,7t е изключително малко вероятно да се събере в купе на Ц4, все пак някой трябва да е мислил за турбините отстрани. Иначе ABT са с дълги скорости ама той няма как да е при положението че вървят до има няма 3к оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Сега ще се обиждаме на обороти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 аз правя друго, понеже корнукопия питаше ко прайм с легализацията, блока от абт остава същия, сменям бутала набивам тригерната шайба, сменям маховика, лепа главата от абфа на абт-то, бенз помпа я сменям, регулатора на налягането го сменям с такъв на 4.5 бара и работта са опрая На 14.09.2014 г. at 9:54, Ngoro написа: 2.7T е страшна ламя, тежи 1000 кила и хич не му е мястото в коша на Б4-рката с мизерното й окачване от 1967-ма то и в коша А6 е трудно човек да бръкне да го сервизира представям си какъв ад ще е в Б4-рка за всяко нещо - двигателя вън. прав си за 2.7 т и аз не го харесвам, по добре АСК 192-то коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване