Jump to content

ABF в коша на B4.


sskamen

Recommended Posts

Намерих фото как съм подложил мотора да слезе, с точно 20мм. Понеже при мен картера опря в стабилизатора се наложи да подложа на магарето(временно уж) 10-12мм ма така си остана. Към момента проблеми с всичко направено не се наблюдават. Близо 20 000км вече е АБФ с къси мотовилки :) 

 

031570099.jpg?r=0

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 

колега,ако не е тайна,колко пари би отделил за такава интервенция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1000 но не и повече. Ако беше АБК щеше да е много по-лесно. Но тук инсталацията ме притеснява. Парите не са толкова важни, колкото труда. С какви обороти си на 100 на 5 предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти изчетох темата ,че и на мен ми предстои подобна интервенция,само че на платформа С4 с двиг.АСЕ.Имам 2 аудита С6 2.2Т и 2.0 АСЕ и мисля да оставя това с АСЕ мотора на сина ми само ,че мотора нещо взе да издава багажа и искам да го сменям с АБФ или с 1.8Т,като все още търся двигатели.Извинявам се ,че така пиша в темата на колегата ,но засега няма как да отварям нова тема със същото горе долу заглавие,преди да съм купил мотора.Въпроса ми е към хора които са сменяли двиг. има ли след това проблем със новия номер на двиг.?

 Талона,лесно ли се сменя  с номера на новият двиг.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мен питаш...лошо

 

Скоростите ми са сменени от 2.8 на 5 с 3000об. съм на 115км/ч, на 5 с 4000 с горе дуло 155-160км/ч. 

 

По спомен преди 5 години ме вози един меко казано слабоумен. Той ме вози до морето с АБТ Б4 седан. Значи тогава останах буквално съкрушен. Не знам каква беше тая кутия на тая Б4(само на предно) но 3000 на 5-та човека караше със 145км/ч. Та той си джиткаше по Тракията с постоянна скорост 160-180км/ч и никъде не стигна до 4000об.  :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички АБТ са така. Аз съм на 3000к със 110 км/ч и си мисля, че ще си паснат добре кутията с абф-а. А той какви оборти държи на 100?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти изчетох темата ,че и на мен ми предстои подобна интервенция,само че на платформа С4 с двиг.АСЕ.Имам 2 аудита С6 2.2Т и 2.0 АСЕ и мисля да оставя това с АСЕ мотора на сина ми само ,че мотора нещо взе да издава багажа и искам да го сменям с АБФ или с 1.8Т

Според мен най-добрият вариант е 1.8Т,като ще се влагат толкова труд и пари,поне да си заслужава.Разхода на гориво е сравнително по-нисък от този на АСЕ-то куатро, при мен в града падна с 4-5 литра,което не е никак малко.За динамика да не говорим.Колегата пуснал темата може да се замисли дали да не се насочи и той към този мотор.Талон не съм сменял,карам си с моя и с договора за покупко-продажба на другия мотор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-1.8т е излиза два пъти по-скъпо поне като трансплантация. 

В единия случай има мотор и инсталация. 

В другия мотор, гърнета, инсталация(с имобилайзер), турбо пътища, кулер, желателно убав дебитомер, и не знам какво още забравям.

 

Най-добрия вариант е 2.7т според мен, ама не ми е до това сега. А и да треперя постоянно да не ми вземат талона мерси. 

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.7T е страшна ламя, тежи 1000 кила и хич не му е мястото в коша на Б4-рката с мизерното й окачване от 1967-ма

то и в коша А6 е трудно човек да бръкне да го сервизира представям си какъв ад ще е в Б4-рка

за всяко нещо - двигателя вън. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той му предлага да го сложи в коша на С4 (Це4ет'ри).

Aз не бих, но знам кой продава 2.7БеТе, за да сложи на мястото му напържен 1.8Т.  :hilezh:

Редактирано от Cornu©opia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги аз карам б4 АСЕ мотор и искам да и сложа инжекцион от АБФ,та искам да попитам възможно ли е и някои от вас правил ли го е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,7t е изключително малко вероятно да се събере в купе на Ц4, все пак някой трябва да е мислил за турбините отстрани. Иначе ABT са с дълги скорости ама той няма как да е при положението че вървят до има няма 3к оборота :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

аз правя друго,  понеже корнукопия  питаше  ко прайм с легализацията, блока от абт  остава същия, сменям бутала  набивам тригерната шайба, сменям маховика, лепа главата от абфа  на абт-то,   бенз помпа  я сменям, регулатора на налягането го сменям с такъв на 4.5 бара  и  работта са опрая 

На 14.09.2014 г. at 9:54, Ngoro написа:

2.7T е страшна ламя, тежи 1000 кила и хич не му е мястото в коша на Б4-рката с мизерното й окачване от 1967-ма

то и в коша А6 е трудно човек да бръкне да го сервизира представям си какъв ад ще е в Б4-рка

за всяко нещо - двигателя вън. 

прав си за 2.7 т  и аз не го харесвам,  по добре АСК 192-то коня 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...