bobitovn Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 (Редактирано) Колега Eic-idimitrov , на Боровец ако не е заснежено, не знам къде е.Работата ми беше свързана с ежедневно пътуване до там.Никога не съм закъсвал, да не говорим за градско и магистрално шофиране.Не отричам предимството на куатрото, но просто не ми е нужно.Не съм агитирал никой, че е излишно, всеки сам си решава, на мен лично не ми липсва.Спокоен шофьор съм и не правя стартове, че да ми е нужно и през останалите 9 месеца в годината.При мокър път не влизам бързо в завои, за да ми трябва да се изтеглям,ако поднеса и те така... :-) Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Редактирано 12 Октомври 2014 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 Не случайно е лафа, ауди без куатро, не е ауди, е и без него може, ама някак си не е същото. Ако не ти се плаща по литър-два повече на 100 км, вземай преднячка, въпрос на приоритети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 Аз съм на принципа, че в най-лошия случай куатрото е като хидравликата, може и без нея като си поставиш за цел, ама по-добре не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egremn1 Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 Не случайно е лафа, ауди без куатро, не е ауди, е и без него може, ама някак си не е същото. Ако не ти се плаща по литър-два повече на 100 км, вземай преднячка, въпрос на приоритети.Кое точно не е същото може ли да обясниш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 Старта, возията, проходимостта, поведението, разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egremn1 Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 Имах предвид предимства, недостатъците всички ги знаеме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 Бухахах, оривай се ве трол, пет години вече приказваш едни и същи тъпни. Кат те кефи предното си взЕми голф, а не ауди. Щото ауди на предно предизвиква само смех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egremn1 Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 Щото са верни, сега и куатро имам и вече на 100% съм на това мнение. Безсмислена загуба на коне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 Искаш да каеш че 4ф-ката с куатрото вози по-зле и има по-лошо поведение от тръца с гредата отзад ли ве? И аз съм карал преднячки. Дори и умрял АДР да е, ако искаш да тръгне малко по-бързо тя почва да върти гуми и да седи на едно място. Само тва ми стига да избера куатрото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 Щото са верни, сега и куатро имам и вече на 100% съм на това мнение. Безсмислена загуба на коне.Сложи моста и скоростите от бегачката на V8мака и с кардана ше подпреш нужника на село, ше свалиш още едно кио газ от разхода, перо си е се пак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 13 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2014 Двойното е огромно предимство на хлъзгави настилки. На сухо от т. А до т. Б може шофьора да си мисли колко е стабилен и сигурен, но истината е че носи излишни железа: втори диф, две полуоски, карданен вал и т.н. Късите скорости не компенсират в достатъчна степен загубата на мощност. Това може да се разбере с хронометър и продължително ускорение по права линия (напр. 80-180).Двете задвижвания си имат своите предимства и недостатъци. Да се твърди как ауди на предно не е ауди или е 1/2 ауди е несериозно. При по-яките двигатели си трябва, но до 2.8 включително не е някаква необходимост. Във всички случаи на сняг и извиващи се планински пътища е страхотно и предимството му е безспорно, та ако ще да е 1.8i със 125 коня в А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts