4ipika Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Ем, читав VR6 с качествен сетъп - 20 000лв.Зависи от целите,може и двойно да излезе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Entry level му казах... За горна граница съм чувал, че няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Най важното е да се прецени точно какво се иска ,и докъде да се спреВ противен случай става страшно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 (Редактирано) Зависи от целите,може и двойно да излезеАбе че не е ефтино - така е, но да не създаваме чак митичен образ на недосегаемост ... Редактирано 16 Декември 2014 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Абе че не е ефтино - така е, но да не създаваме чак митичен образ на недосегаемост ...Аз просто давам съвети на човека,и говоря от собствен опит ,пък кой както иска да го разбира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Абе има си някой елементи, за които човек може да се изръси много доволно... Турбина и електроника - 10 000лв... примерно само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 16 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 да минат празниците сядаме и решаваме какво ще правим поставяме цели и такадали ще е р30 в 10 ките или 1.8т в 11 ките ще се мисли ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Аз просто давам съвети на човека,и говоря от собствен опит ,пък кой както иска да го разбираДа, и аз така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spas-gt30 Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Тамън за 3 коли се сещам с 5тачки. Две от колите са с 1.8Т, едната е с ГТ3076 (комби с винаги пълен багажник, 17ки и показва ~1450кг на кантара) на 1.7-1.8бара, правила е по 10тина и повече старта един след друг и няма драми, другата е с Т3/Т4 (размери на перките близки до тези на гт3076) на 2бара налягане давал съм с нея 11.81 на Кодофрей с нормални гуми и джанти без да е рязана и олекотявана и се кара вече 4та година с оригиналната кутия.3-тата кола е с 2.2 Петак и ГТ3076 на 2бара и доста над 500Нм правила е по 15-20старта един след друг пак без драми при това с нови гуми 225/45 Р17 и тегло ~1430-1450кг. На мен лично повече примери не ми трябват на две от колите съм им давал газ както си трябва. За 6-та на магистралата съм съгласен, че ще е по-приятно да си в колата, но с хубав съединител и ако всичко е направено грамотно 5тачката не е проблем за кола с 4цилиндров 1.8Т мотор и мощност 400-500кс. Че 6тачка е по-здрава никой не спори, мисълта ми е че не е наложителна, особенно при проект като този от темата с 28ца турбина, чугунен Ш образен колектор, 630дюзи и двигател с обем 1.8литра, това е последно нещо, за което собственика трябва да се притеснява. Като се прави кола е хубаво да се подбират частите според цели нали така, ако целиш двигател с 300коня не ти трябват 1000-2000кубика дюзи Injector Dynamics нищо, че са по-добри от 630кубика Сименси Преди да напишеш още глупости земи мисли малко И Цецо ти потвърждава и аз -и от тези дето спомена нито един несъм видял на състезание(а аз не пропускам такова и като участник) да са дали времена различни от 13,5+ сек. И няма А4 1.8т 500к.с. с нормална кутия пък за карета и полуоски и дума да не става.И 2.2 Т кутията няма ама нищо общо с 1.8т да даже и като предавателни числа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 (Редактирано) Ето я едната от колите с 01А явно има начин да се получават нещата ... http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=162201#entry2291962 Редактирано 17 Декември 2014 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 (Редактирано) Ето я едната от колите с 01А явно има начин да се получават нещата ... http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=162201#entry2291962 Спасе,мерси за линка :-) колата от него си дава 11.82сек и то на Кондофрей, кой гледал и кой не си е негова работа.Има още една такава с 1.8Т двигател и една с 2.2Т Преди да напишеш още глупости земи мисли малко И Цецо ти потвърждава и аз -и от тези дето спомена нито един несъм видял на състезание(а аз не пропускам такова и като участник) да са дали времена различни от 13,5+ сек. И няма А4 1.8т 500к.с. с нормална кутия пък за карета и полуоски и дума да не става.И 2.2 Т кутията няма ама нищо общо с 1.8т да даже и като предавателни числа Ти не четеш или не разбираш каквото е написано, пиша ти за коли, които се карат от не малко време (и то безаварийно да не повярваш) имат дадени времена и т.н. това ти какво си видял е друга работа.Това което пиша може да се потвърди от много хора. Колата даваща 11.82сек, като беше със сток мотор преди 4години правеше 12.6-12.7сек (на Божурище) на 1.2бара налягане с мапван от Венци мотроник. От тогава до сега си е с една и съща кутия.Другата кола с 2.2 Двигател също е с 01А и има графика 440коня на колелата е Хеед, конете и Нм на мотора са над 500. Кажи какво не разбра от написаното?Ето ти и бележката от Кондофрей, на нея всичко си пише Пак ти казвам, че ми е пределно ясно, че 6-тачката е по-здрава кутия, но при е 1,8Т на сток обем и мощност 400-500коняняма нужда. И да чупиш на сезон по 1кутия при положение, че е 150-300лв. не виждам смисъл да се минава на 6-степенна. На Цецо колата беше 2.1литра, сега мисля е 2.0 и е доста по-тежка и доста по-силна (не мога да твърдя дали е по-бърза на 400метра, защото няма дадено време) от колите, за които говорим, не мисля че трябва да я споменаваме. Редактирано 17 Декември 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Тая А4-ка дето ги дава тея 11.8 има ли launch и flatshift, знае ли някой? Щото ми е супер непонятно как се случват тея времена иначе... (сори че в тая тема, ама от другата тема ми трият постовете)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Не се използват лънч и флат шифт. Може би в електрониката има опции за това, но не са активирани. Бтв Нико, колата с пълния багажник има 23 старта за една вечер от място... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 (Редактирано) Тая А4-ка дето ги дава тея 11.8 има ли launch и flatshift, знае ли някой? Щото ми е супер непонятно как се случват тея времена иначе... (сори че в тая тема, ама от другата тема ми трият постовете)... Няма, случва се с правилно каране без излишно превъзбуждане и ръгане . Изпомпваш хубаво на старта и си прави високи 1.7сек. и ниски 1.8сек на 60фута, флат шифт също няма.С хубав старт, превключване на 6700-6800об/мин и без да се зоря на скоростния лсот дава равно 12.00 сек, с малко повече зор на скоростите и каране до 7000об/мин прави 11,82сек, миля че има още мегдан за подобрение на Сливен примерно.Имай предвид, че А4 Б5 е по-лека кола, прави по-добър старт от S3 8L, има по-добро челно и според мен скоростите и като предавателни числа за по-добри за 1/4миля от тези на S3. Не се използват лънч и флат шифт. Може би в електрониката има опции за това, но не са активирани. Бтв Нико, колата с пълния багажник има 23 старта за една вечер от място... Забрави да напишеш за невярващите, че това е с 01А кОтия в купе на А4 Куатро Комби (с газова бутилка в багажника) на 1.7-1.8бара с ГТ3076 и 330коня и над на 400Нм гуми в Хеед... Може снимаш и колата и графиката за повече тежест , за да не излезе, че говориш глупости, не четеш и такава кола не си карал и виждал Редактирано 17 Декември 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Абе кола, че има - има. Кутията наистина ще гръмне по някое време, но определено носи много, ама много бой! Със същите темпове според мен гърмят и шестачките. Реално са си консуматив и двете кутии. Дори правозъбите кутии се чупят учудващо лесно за цената си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Абе важното е да се дава газ и по възможност всичкатаСега се сещам,че кутията я счупих стоковата,след като вече бях започнал да посещавам немското посолство Драгповер.Вече бях с 35цата и бях 315кв на гумите на предно.и повече от 500нм,ама колко бой е видяла тая кутия......счупих 4та при едно даване на газ от 200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 да минат празниците сядаме и решаваме какво ще правим поставяме цели и такадали ще е р30 в 10 ките или 1.8т в 11 ките ще се мисли ...може и 1,8т в 10-ките,примерно ТТ-то и то ниско 10. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bisan Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 от личен опит ауди А3 1,8т на предно на 400кс. 5-степенна кутия я правеше на дреб на вторият старт сега с 6-степенната почна да чупи вилки на 3 и 4 скорост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 При колите с напречни двигатели А3/Голф4/Леон 5степенна кутия е доста по-слаба от 5-степенната на колите с надлъжен мотор.Даже при А3/Г4 5ците са доста смнотани и от към превключване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 17 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 такаа изяснихме целите на проекта като за начало поне имаме вече нешо ясно което да гонимотказахме р30 то поради това че като се направи както си му е реда и да дава 10 ки хората ще си казват ее тоя е 3 литра 6естактъй че почваме тоя 1.8т както си му е реда .. нещата ще стават лека полека да се надяваме до март да го завършим преди сезона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 от личен опит ауди А3 1,8т на предно на 400кс. 5-степенна кутия я правеше на дреб на вторият старт сега с 6-степенната почна да чупи вилки на 3 и 4 скоростБисере ти вилките ги чупиш от мн.паулър в ръцете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Имай предвид, че А4 Б5 е по-лека кола, прави по-добър старт от S3 8L, има по-добро челно и според мен скоростите и като предавателни числа за по-добри за 1/4миля от тези на S3. Според това дето съм гледал и според мен е така, но важи за всички с надлъжен мотор. А разликата я отдавам на силно изнесения мотор напред. В случая последиците от тия неща действат и благоприятно за даване на много газ и каране направо Минусите са ясни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kambercho Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 в 'ebay' гледах преди 3-4 месеца имаше строукър биели за 1,8т на 138мм-мисля,че бяха и в указанието пишеше с вал от vw bora, cady 2,0.Но мисля,че се пада 6мм по-къса биела което нз.как щесе отрази в обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Строукър не се прави с по-къси биели, прави се с бутала с по-ниска комп височина. Иначе става леш. отказахме р30 то поради това че като се направи както си му е реда и да дава 10 ки хората ще си казват ее тоя е 3 литра 6естакТова е доста грешна философия за тунинг - дай да си съсипем здравето за да не говорят хората... Вече като видя проект за драг с малка кубатура и ми става лошо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 18 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Догодина ще има поне 5 4цил "тръца" гонещи 1000 магарета на драговете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване