Jump to content

Загуба на антифриз и пушене при пуснат климатик - 2.0 TDI


tony.daskalov

Recommended Posts

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 11 минути, VBI написа:

Освен да не се пуска ел. перката отпред за климатика (блокирала, изгоряла) и като го пуснеш да прегрява двигателя и да изхвърля антифриза през капачката на казанчето за антифриза. Капачката отгоре може да е суха, но под периферията й, на самото казанче  има отвор за да изхвърля антифриза отдолу под съда, а не отгоре.

Не ми е направило впечатление двигателя да прегрява. Има само теч на антифриз под казанчето за антифриз. Перките се въртят без проблем. Охлаждат си и си спират. До колкото разбрах перките не трябва да се въртят постоянно а само да въртят докато не охладят и после спират. Но те си работят нормално. Няма звуци като тракане или скърцане или каквото и да било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 23 часа, venomcorp написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Извинявам се за глупавия въпрос (не съм много наясно с автомобилите) но как да разбера?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж помоли някой да запали колата а ти следи какво се случва отпреде при вдигнат капак.....и виж при пуснат климатроник от къде точно почва да хвърля антифриз......също така докосни маркуча който влиза най-отгоре във водният радиатор с ръка и се опитай да го стиснеш.....не успееш ли т.е. усетиш че е доста твърд работата е ясна.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Означава , че няма да можеш да го стиснеш с ръка....т.е. ще е прекалено твърд..........и пак ти казвам да направиш тест за изгорели газове в антифриза.....Колата си я прегрял.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато работи климатика перките отпред въртят постоянно, без значение от температурата на двигателя. Ако при теб не е така значи има проблем по управлението им. Другото е много замърсени радиатори, често между двата радиатора отпред се образува нещо като "кече", което запушва ламелите на радиаторите и дори и да въртят перките не минава достатъчно въздух и не могат да се охладят. Не е лошо профилактично почистиш двата радиатора с водоструйка на някоя автомивка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, venomcorp написа:

....Означава , че няма да можеш да го стиснеш с ръка....т.е. ще е прекалено твърд..........и пак ти казвам да направиш тест за изгорели газове в антифриза.....Колата си я прегрял.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Направих теста и маркуча не е толкова твърд. Без много усилие като го стисна и го усещам как се прегъва.

 

преди 22 минути, VBI написа:

Когато работи климатика перките отпред въртят постоянно, без значение от температурата на двигателя. Ако при теб не е така значи има проблем по управлението им. Другото е много замърсени радиатори, често между двата радиатора отпред се образува нещо като "кече", което запушва ламелите на радиаторите и дори и да въртят перките не минава достатъчно въздух и не могат да се охладят. Не е лошо профилактично почистиш двата радиатора с водоструйка на някоя автомивка. 

Ами при мен перките въртят само като е висока температурата. Не въртят постоянно. Другото което ми прави впечатление е че перките вкарват топъл въздух. Не знам това нормално ли е?

 

 

Направих тест вчера и днес и я карах на включен климатик и няма проблем. Няма и капка на земята нито по двигателя (поне до там докъдето успях да видя).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...