Audi V6 Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 Или да е обслужена, ама обтегачът да е бил "чук" и да е оставен. Ама щеше да има звукови ефекти. Перка звучи логично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1ceman90 Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 преди 11 минути, VBI написа: Освен да не се пуска ел. перката отпред за климатика (блокирала, изгоряла) и като го пуснеш да прегрява двигателя и да изхвърля антифриза през капачката на казанчето за антифриза. Капачката отгоре може да е суха, но под периферията й, на самото казанче има отвор за да изхвърля антифриза отдолу под съда, а не отгоре. Не ми е направило впечатление двигателя да прегрява. Има само теч на антифриз под казанчето за антифриз. Перките се въртят без проблем. Охлаждат си и си спират. До колкото разбрах перките не трябва да се въртят постоянно а само да въртят докато не охладят и после спират. Но те си работят нормално. Няма звуци като тракане или скърцане или каквото и да било. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 Маркучите втърдяват ли се при пуснат компресор на климатика? Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1ceman90 Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 (Редактирано) Преди 23 часа, venomcorp написа: Цитиране на предходно мнение! Извинявам се за глупавия въпрос (не съм много наясно с автомобилите) но как да разбера? Редактирано 19 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 Виж помоли някой да запали колата а ти следи какво се случва отпреде при вдигнат капак.....и виж при пуснат климатроник от къде точно почва да хвърля антифриз......също така докосни маркуча който влиза най-отгоре във водният радиатор с ръка и се опитай да го стиснеш.....не успееш ли т.е. усетиш че е доста твърд работата е ясна. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1ceman90 Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 Ок. А какво ще рече ако е доста твърд маркуча? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 гарнитура, глава, нищо кой знае колко страшно ако се оправи навреме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 ....Означава , че няма да можеш да го стиснеш с ръка....т.е. ще е прекалено твърд..........и пак ти казвам да направиш тест за изгорели газове в антифриза.....Колата си я прегрял. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1ceman90 Публикувано 18 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2016 Ок. Ще ги направя тези неща. И ще видим какво ще каже моя човек в сряда. Благодаря за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 Когато работи климатика перките отпред въртят постоянно, без значение от температурата на двигателя. Ако при теб не е така значи има проблем по управлението им. Другото е много замърсени радиатори, често между двата радиатора отпред се образува нещо като "кече", което запушва ламелите на радиаторите и дори и да въртят перките не минава достатъчно въздух и не могат да се охладят. Не е лошо профилактично почистиш двата радиатора с водоструйка на някоя автомивка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1ceman90 Публикувано 19 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 Преди 22 часа, venomcorp написа: ....Означава , че няма да можеш да го стиснеш с ръка....т.е. ще е прекалено твърд..........и пак ти казвам да направиш тест за изгорели газове в антифриза.....Колата си я прегрял. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Направих теста и маркуча не е толкова твърд. Без много усилие като го стисна и го усещам как се прегъва. преди 22 минути, VBI написа: Когато работи климатика перките отпред въртят постоянно, без значение от температурата на двигателя. Ако при теб не е така значи има проблем по управлението им. Другото е много замърсени радиатори, често между двата радиатора отпред се образува нещо като "кече", което запушва ламелите на радиаторите и дори и да въртят перките не минава достатъчно въздух и не могат да се охладят. Не е лошо профилактично почистиш двата радиатора с водоструйка на някоя автомивка. Ами при мен перките въртят само като е висока температурата. Не въртят постоянно. Другото което ми прави впечатление е че перките вкарват топъл въздух. Не знам това нормално ли е? Направих тест вчера и днес и я карах на включен климатик и няма проблем. Няма и капка на земята нито по двигателя (поне до там докъдето успях да видя). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 19 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 Доста интересно.....пиши за развитие след огледа на майсторите. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване