Jump to content

Загуба на антифриз и пушене при пуснат климатик - 2.0 TDI


tony.daskalov

Recommended Posts

Рециклираното турбо за съжаление, в 99% от сервизите за турбо в БГ се прави с китайски части, които я издържат 1 година, я не. Така, че рециклирането си е игра на зарове. Не случайно няма място, което дава повече от 6 месеца гаранция и дори с нея, може би никога не я покриват под предтекст, че влязло външно тяло... Мнения много, някой доволен, някой не, но в дългосрочен план, доволните са единици. Ново турбо е към 2к, но в действителност тази част от агрегата го отхвърляш, кажи речи до живот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Добре де аре кажете ми как губи колата вода през турбото, като колегата пусне климатика... :)) Това е баш като оня лаф: Купете си хладилник да не се отваря вратата на трикрилния гардероб.  Май темата беше за проблем със загуба на вода, а не за проблем с турбо геометрията...

Колега остави не слушай старите баби дето са оправили има няма 2 коли в живота си... и  не си знаят парите. Иди рециклирай си турбинката... струва има няма 300лв и си карай колата. Мани се с тия безумия да даваш 1500лв за турбо. В големия град на герои - Перник има цял сервиз дето само с това се занимава и се оправят  доста добре от 2 годинки си карам с такава турбинка и си знам, че дори да гръмне 300лв не са болка за умиране. От др страна ако не вярваш, че ще ти сложат хубави части влез в ebay  купи си ремонтна касета от UK  за 100 паунда и иди при Монката в Лозен да ти я нареди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рециклирах го за 780лв,смениха ми работният патрон с нов,по геометрията пак нови части....не виждам кое му е по български при положение ,че се използва едно старо външно тяло и това е всичко друго е ново(не са китайски части):)а за климатика в понеделник като сложа турбото е карам на майстор за климатици и ше ви кажа там какво е било ако някой има подобен проблем дас е ориентира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега venomcorp да ти кажа само, че в Ауди вземат оригиналната изпушила турбина и самите те я пращат за рециклиране, разбира се в един малък завод до Щутгарт. Рециклират с " внимавай тук " КИТАЙСКИ патрон и обратно в мрежата за продаване като нова.

Сега ме попитай от де знам, за да ти кажа- Зет ми е немец и работи в Инголщат= Ауди корп като логистик на частите за производство. И за наш голям ужас над 60% се изработват в Китай, и се щамповат още там с ВАГ емблема :).

Ето защо по добре си рециклирай турбинката сам ако можеш и си трай..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И iPhone се прави в Китай!
Made in China отдавна вече не е маркер за боклук! Само че има Китай и Китай! Евтинджосите са от съвсем друг Китай спрямо нещата, които се произвеждат ЗА VAG и други концерни.

 

П.с. как обичам логистични "лъвове" да ми дават инженерни съвети и техн. акъл  :hilezh:

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново:)сагата при мен продължава...пак пуши тая кола и губи антифриз и ме влудява...как мога да проверя дали имам теч в EGR-a,препоръчайте майстор за тази цел:)Сашо от Лозен е доста зает прави си ремонт на жилището човека и няма време сега за ремонт на коли:)



Иначе се оказа че радиаторчето на парнот ми е за смяна и моторчето на климатика(не духа централните 2 въздуховода и не духа дост топло)....това дали има някаква връзка с загубата на антифриз и пушенето как мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кефи ме как даде излишни пари за турбото, което беше ясно, че няма нищо общо с описания проблем :hilezh:

 

Някой във форума се беше занимавал с теч в охладителя на ЕГР- а, нека се включи, какви са били симптомите при него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами парите за турбото не бяха излишни...понеже си беше заминало тъй или иначе пр**бана геометрия и тн .По добре да го сменя сега своевременно(все пак мисля да си карам колата)отколкото да думне напълно и да ме остави някъде по път:)Иначе се радвам ,че чуждите проблеми те забавляват и правят щастлив

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптоми за теч в охлафителя са - губи антифриз и пуши бяло, особено докато е студена и при силно натиснат педал на газт, без да се вижда антифриз никъде по двигателя. 100-тина лева е употребяван охладител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе се радвам ,че чуждите проблеми те забавляват и правят щастлив

Мне, просто ми е тъжно като някой търси решение във форум, дават му се насоки и накрая се мята на коренно различен ремонт! Силно се надявам тоя ремонт да е бил в следствие на НАИСТИНА заминало турбо, а не пишмана да е изкарал пари на твой гръб!

Сега се насочи към охладителя и прегледай семерингите около ремъците! Направи една проба след добре загрял мото, 10 мин на място изгасена и запали. Това с и без климатик и следи за пушека от ауспуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията и съветите,

турбото го смених не защото си мислех ,че така ще спра загубата на антифриз , а защото беше омаслило много около него-съответно го свалихме за почистване и се оказа ,че е с крива геометрия ,нагари и тн.

За сервизи минах през няколко(за диагностика и тн ),иначе съм ходил основно в един сервиз,който позлвам от години и то не само аз ами и моите колеги и винаги сме били много доволни,хората мн си разбират и тн .Никога обаче не съм и карал ауди(или моито колеги) и очевидно не му разбират мн мн на него,вчера им звъннах и обясних това което вие имате като мнение и тн ,Но честно казано все едно им говорех на китайски или повече не им се занимава с мен нз и аз.Та препоръчайте ми добър ама наистина добър майстор ,който да си разбира от ауди ,а не да си гледаме на карти и да ми казват пробвай с това ако не е ще пробваме с онова все едно тия пари ги намирам на улицата.Човека ,който ми препоръчаха от лозен е зает и не може да ме види следващите 10 дена

Възможно ли е тази загуба да е от радиаторчето на парното?И има ли как да се смени без да се разглабя цялото табло(извинявам се ,че така мешам темите,но...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам два добри майстора, работещи много точно. Единия е малко след КАТ и е и спец по компютрите на колите, Янев 0888310689 . Другия е страшно добър, но с компа е малко по-зле, намира се в Хажджи Димитър, Сашо 0888311406. Чух за един майстр, адски разбирал от аудита (бил работил над 10 години в Ауди в Германия), но сервиза му е в някакво село до град Драгоман. Не знам точно къде, но мога да се опитам да ти го издиря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mерси мн колега,

за този след Драгоман сигурно е за с.Лозен ,чух се с човека ,но няма да има време да ме види и то близката седмица поне иначе него ми го препоръчаха от доста места

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ходя до лозен ,но чак в сряда,иначе сега забелязах,че започва да пуши като вдигне градусите от 70 нагоре,до 70 не пуши грам,при запалване пак не изпушва,и вдигне ли си 90 вече си пуши яко.

До сряда ако жената не ме изгони от нас ще е добре:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих в с.Лозен,затапихме ЕГР-а,пипнахме малко по дюзите,и засега не пуши!!!Благодаря на Танчо за насоката за майстори!единствените хора ,които ми обърнаха адекватно внимание ,а не всеки по дефолт да казва "о главата е сто процента" без да са дигнали капака дори!Ако някои иска кординати на сервиза да пише на лично!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...