tony.daskalov Публикувано 30 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2014 Здравейте,имам ауди а3 2.тди 140кс,при работещ климатик и парно ми губи антрифриз и пуши бяло,първоначално си помислих ,че съм за смяна на гарнитура спукана глава и тн ,но установих ,че тази загуба и пушене е само при работещ климатик или парно,като за изкл нито пуши ,нито губи антифриз.Карам е от 3 дена и предишният собственик ми каза,че бил сменял нещо на което майстора казвал "мущук"(и при него е губело така и след смяната на това е спряло),но бил го сменил с китайски и...нали се сещате.Също така и централните два въздуховода не работят а останалите не духат топло ами леко хладно дори и да е на макс темпт?Някакви мнения или някой да се е сблъсквал с подобрен проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Клима компресорът е слабо място при A3 8P... Не обяснява съвсем пушенето, но все пак е отправна точка, особено ако е на Sanden. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony.daskalov Публикувано 1 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 Запазих час при майстор и ще видим от къде е,но да и аз мисля да започна с компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 За съжаление и цената му е сочна обаче :-/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Компресора на климатика при А3/8Р/ е постоянно зацепен/лято,зима/ и се управлява от ел. клапан,а шайбата е малко по специфична.При други ВАГ автомобили също е така.На ФВ 2.0 TDI 170 коня сменях компресора на климатика/нов изкарва около 150 хил. км./-цената не малка все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 (Редактирано) Ехо хора....колкото повече чета този форум толкова повече се плаша.....та тука всеки изброява все слаби места на 8P сега гледам компресора му бил слабо място....в една друга тема масите....в трета задната чистачка....в друга дросела....ей все едно пишете за някаква друга кола...Аз на моята след като си я купих освен пълното обслужване и едни микрета на вратите друго не съм и правил и си нямам грижи....да чукна на дърво... Редактирано 4 Ноември 2014 от venomcorp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Е нали е за това форума, да се знаят най-честите болежки, та да не се лутаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 А и всеки има доста различно виждане за "слабите места".... Често се оказва, че личните проблеми се категоризират като "слаби места" за модела и "типични болежки", макар и да не са или пък да са потенциални болежки на всяка кола на повечко км или поддържана по български или италиански... Много е трудно да имаш "уникален проблем", който никой друг по света да не е имал, но това далеч не го прави "типичен" или "слабо място". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony.daskalov Публикувано 5 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 (Редактирано) Има ли как да се разбере без да се разглабя всичко ,дали е пукнала глава гарнитура и тн.МАйсторите при които е карах имат такива съмнения уж леки нз и те пт къде е този теч,нямаше видимо ,но снощи имаше под колата и малко капнал антифриз.Познат ми спомена за проверка в газовете дали има антофриз ,някой чувал ли е дали е надежно.Хич не минсе иска да де разглоби всичко и ако се окаже както де надявам че не е това да се дават самомпаро за труд,а и така и никой не иска да ми каже ако е глава за колко пари горе долу говорим за ремонт,за да се подхотвя за най-лошотоИсках да е закарам при МИшо ,да е погледне но човека е доста зает а два дена обикалям при пишман майстори май Редактирано 5 Ноември 2014 от tony.daskalov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 The BlaZZEd мисля, че оправи проблема със загубата на антифриз като смени някакъв семеринг при ангренажа. Нека се включи с линк към темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Това с теста за изгорели газове в антифриза върши работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony.daskalov Публикувано 5 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Днес ходих да правя този тест с изгорелите газове,но майсторите нямаха час и чак за след 3 дена ми казаха да мина....а аз 3 дена не мога да чакам без да знам какжо ми е с колата....и все пак ако е най-лошият вариант ,някой идея за цена за ремонт части и тн Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Човече не се вкарвай предварително във филми......направи теста ...пък ще го мислиш след това.....ама къде си одил,че нямат време за толкова елементарен тест...не знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony.daskalov Публикувано 5 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 В София,кв Манастирсли ливади,ул Пирин там се намира сервиза,ако може да ми препоръчАТЕ друг сервиз за този тест Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Сега..понеже те гледам че си попаднал на баш майстори....ориентирай се към някой истински сервиз.....да им се обадиш ..да ти запишат час...да идеш и да ти кажат какъв е проблема и съответно да си прецениш дали си заслужава финансово....не знам в София представителните сериза кои са....аз лично вече не бих се доверил на разни псевдо квартални "големи" майстори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony.daskalov Публикувано 6 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 И днес не можах да открия майстор при който исках да отида,но имам теория дали ви се струва логична(не съм мн на "ти" с автомобилите).Губи антифриз само при работа на климатик,ходих при майстор за климатици от форума ,момчетата мн готини и точни и намериха някво моторче ,което не работи и е за смяна (270 лв е ново)+150лв труд 400лв ок, но ми се искаше да открия първо откъде губи антифриз та те ми ми казаха ,че загубата на антифриз може да е някъде по тези пътища да капе и като е топла колата да не се усеща(не винаги поти прозореца и го омазнява),НО това не обесняваше белият пушек.При майсторите ,които ходих до сега ми казаха ,че турбуто е почнало да омаслява(гледах го на PS) преди да купя колата ,но сега ми обясниха ,че ако има механичен проблем няма как да се хване с комп.Та как мислите дали може загубата на антифриз да се обеснява с работата на климатика (някъде там да е теча) а пушенето с турбото(пуши бяло).Колата не прегрява дига си 90 градуса и не мърда,работи добри и тн Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony.daskalov Публикувано 7 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Не е главата и тн))от климатика е някъде загубата.....ще пиша по-подробно какво е станало и какво точно е имало за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Знаеш ли че ми е ясен проблемът ти Не знам на какви майстори ходиш, но явно не са виждали много ауди-та Имаш теч в АГР-а. Иди намери някой да ти спре водата да не циркулира там и ще си решиш проблема. Ако не знаеш къде обади ми се да те пратя при един майстор в Лозен. Той може би повече ауди-та и волцвагени е направил от двата лицензирани сервиза. И просто се сетих, че онзи ден го обсъждахме този точно проблем на тези мотори. Има го и при БМВ.Аре успех и ако се видим да почерпиш бира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 EGR охладителя, ако от него губи вода, ще пуши дори и да не е на климатик. Но да, възможно е от охладителя да е. Аз като купих колата, имаше вътрешен теч в EGR охладителя и пушеше постоянно. Затапих го за няколко месеца и почна да прави проблеми, и за 100 лева се сдобих с втора употреба и си работи перфектно ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony.daskalov Публикувано 13 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Благодаря ще пробвам този вариант,къде в Лозен се намира този майстор?Тух ходих при един куп....нямам думи ...минаха през глава пратиха ме на тест -не е глава,после ми казаха че пуши от турбото,а тя колата си върви перфектно (правих тест и на турбото ,всичко му е наред).Не ползвам климатика и не губи антифриз....питам майсторите....нз кво моторче може да е, но не са сигурни (но искат 140лв за труд да се разголи таблото и не са сигурни....въобщеее...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Така е, като се ходи при "общи" майстори, които дават всевъзможни диагнози, няма как да имаш успех. А проба- грешка, както е при много от тях излиза скъпо. За това се чете, разучава и насочва към проблема и след това се ходи при майстор, който се занимава с дадената марка автомобили. И аз мисля, че може EGR- а да е замесен. Също и един семеринг при ангренажния ремък. TeRRaNoiD, не смени ли ти един там и теча изчезна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Да от там избиваше вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony.daskalov Публикувано 13 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Турбото Е заминало....не ми се искаше този сценарий ,но е факт.Геометрията и тя-лопаките са криви и тн ...Ходих при сервиз на бул.България на детелината(да не му казвам името ,за да не е като реклама) и ми обявиха 800лв за рециклиране,в друг на сточна гара пак за рециклиране 650лв,но чета за сервиз в кв.Люлин до магазин фантастико,в който обаче сменяят централната част с нова американска TURBO INTERNATIONAL и с геометрията и излиза пак около 700лв ...но новата част си е нова...нз мнения за сервиза в люлин имате ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Аз имам единствено мнение, че ако планираш да си караш колата достатъчно занапред е много по-добре просто да сложиш едно ново турбо и да забравиш за винаги за този проблем!! Всякакви кърпежи (т.н. "Рециклиране") са само временно закърпване на положението без никаква гаранция и яснота колко ще изкара... Отделно ако не отидеш на достатъчно професионално място (което обаче няма да е най-евтиното!) просто ще си хвърлиш парите на вятъра и евтиното ще излезе скъпо!Ако все пак наистина искаш да "рециклираш", много добре проучи къде се прави това като хората и не търси по-евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony.daskalov Публикувано 13 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Аз не търся евтиното ,а качественото ,за това и разпитвам за сервиз и сондирам мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване