Jump to content

Загуба на антифриз и пушене при пуснат климатик - 2.0 TDI


tony.daskalov

Recommended Posts

Кефят ме много...адски стабилната кола ( поне спрямо моята а3 ) . Комфорт+динамика на едно доста добро ниво, а междудругото окачването явно наистина е "желязно" ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

CR-а са от 2006г. нататък или се лъжа? А тези със 170коня всички ли са комън рейл ? За него пък трудно бих се навил...

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер, мерси! А още един въпрос ако не е проблем...БММ на помпа дюза и той ли е от уж с проблемната глава или не понеже е вече 8 клапановия 

Редактирано от stefan91
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля да се придържате към темата!

stefan91 - на всички тези въпроси можеш да си отговориш и сам ако прочетеш темата с обща информация за модела!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги,

от няколко седмици съм собственик на А3 1.6 бензин 2004, и имам сериозен теч на антифриз.
Карам си аз по магистралата и си държа 130-140 км/ч и изведнъж колата от 90 градуса скочи на 130 и отбих веднага. Започна да тече антифриз от колата както на бременна жена водите преди раждане.

Точно под резервоара с антифриз се вижда как тече ама тече яко. Ходих при едни баш майстори в София и те започнаха да развиват теории и си събрах колата и си тръгнах. Когато я карам без климатик няма нищо и си работи като чук. И няма течове. Но включа ли климатика да духа на хладно и там е страшно.

Изчетох темата от край до край но ми се иска да ми дадете съвет към какво да се насоча.

Благодаря ви предварително!

Редактирано от 1ceman90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, venomcorp написа:

Не искам да те плаша,но работата отива към основен ремонт.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk


Ох човек не ме плаши така. Наскоро е сервизирана. И бях там и гледах какво пипаха в сервиза. И казаха че колата е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж през ваг-кома какво налягания прави компресора......провери си климатичният радиатор.....Но преди всичко отиди на тест за проверка на изгорели газове в охладителната система. Замери си и компресията,тъкмо ще се видят свещите как са т.е. още една проверка за гарнитурата на главата. Върни се при онези които са ти я сервизирали и ги помоли да проверят всички водни маркучи и пътища.....Като пуснеш климатроника маркучите стават ли твърди? Духа ли въобще студено? BGU ли ти е мотора?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, venomcorp написа:

Цитиране на предходно мнение!

 

BGU? Ами вчера я закачихме на диагностика при онези псевдо майстори от София и те казаха че няма грешки. Гледаха налягане и техния уред се развали.... Иначе в сряда са ми дали час да отида до сервиза където ми я сервизираха и казаха че ще я гледат болт по болт за да намерят проблема.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно....може да е някой воден път или скоба...все пак количката си е на възсраст. А BGU....те питах това ли е кода на двигателя?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви основни ремонти какви чудеса се изписаха.

Толкова ли не можеш да отидеш при някой да ти провери маркучите и скобите?

Сам си видял, че е от под казанчето на антифриза, което е добър ориентир.

Теч в такова количество съм сигурен, че ще го видят много бързо от къде е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно.......типично при проблем с главата и гарнитурите. Лошото в случая е , че реално е и прегряла. Съвет....не я карай докато не се установи истинската причина. Ако е възможно били споделил от къде е купена и на колко километра е.....идеята ми е ако е от автокъща да се знае коя е.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Audi V6 написа:

Чуек, колата кипва и изхвърля антифриза от капачката... Какви скоби, какви маркучи...

 

Всъщност тече под резервоара с антифриз. От капачката не е избило. Беше суха.

 

Вече става 2 дни откакто не съм пускал климатика и не е текло грам. Карам я на отворени прозорци и всичко е ок. Не тече изобщо.

Редактирано от 1ceman90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би нещо водна помпа и компресор, ако са на един ремък навързани... И да избива под казанчето? Сменихте ли водната помпа, а ремъка? Обтегач? Вие ли ремъка? 1.6 съм виждал само на картинка, стрелям на сляпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един са...имач същият двигател. Но ако е след обслужване то би трябвало да са сменени. Може да са забравили да стегнат някоя сгоба....колко му е. На мене ми се е случвало да забравят да натегнат пробката за източване на маслото след смяна.....така че това също е вариант-да е забравено нещо да се донаправи......

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още щом я взех, я закарах на сервиз и смениха ролки, ремъци, масла, филтри, водна помпа... но говорих с човека които и прави сервизирането и той каза че няма шанс да е от водна помпа тъй като е нова и ми препоръча да я карам на изключен климатик и да си я карам както си я карам до сега. Той я беше прегледал обстойно преди да направи сервизирането и сподели че всичко е чук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де кога точно почва да тече антифриза? При покой и пуснат компресор пак ли протича....или го прави само когато я настъпваш?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тече само при пуснат климатик. От два дни не съм го пускал и няма и капка. Иначе си правих експерименти с настъпване и шофиране бавно както и я оставих да работи на едно място и не тече освен ако не пускам климатика на охлаждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да не се пуска ел. перката отпред за климатика (блокирала, изгоряла) и като го пуснеш да прегрява двигателя и да изхвърля антифриза през капачката на казанчето за антифриза. Капачката отгоре може да е суха, но под периферията й, на самото казанче  има отвор за да изхвърля антифриза отдолу под съда, а не отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...