van45 Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Колеги някои да си е правил експеримент с такъв двигател? Има ли вариант да тръгне като за 2.6 много разтоварен ми изглежда? На мен освен портване на главите и някаква свястна изпускателна система нищо друго не ми идва на ум за тоя покоиник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Единственото което ще го забърза му викат Supercharger . Дали е финансово оправдано и дали искаш/можеш да го направиш вече са други въпроси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
van45 Публикувано 4 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Единственото което ще го забърза му викат Supercharger . Дали е финансово оправдано и дали искаш/можеш да го направиш вече са други въпроси хахаха Добре казано! Интересно ми беше дали някои се е заигравал с такъв мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Единствената заигравка като вариант ти е да го изхвърлиш от коша и да си насадиш друг, който върви повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
van45 Публикувано 4 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 вие ме отчаяхте! с една дума изобщо да не се занимавам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 С няколко думи, за да му вдигнеш мошността с няколко процента, ще трябва да набиеш 4 цифрени суми. Ти решавай дали ти се занимава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 А една ревизия? На предшното ми ауди след ревизията на мотора, не можех да го позная. В ниските, докато се развърти, само чарджър ще помогне, но над 2000 оборота след ревизията стана много приятен за каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
van45 Публикувано 4 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 мисля,ако оставя тоя мтор да му вдигна малко степента и порт на главите с ревизия разбира се и квот покаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 ... след ревизията на мотора, не можех да го позная... Я ти кажи на човека какво за теб значи "ревизия" като финансови разходи и труд.За да тръгне ПРИЯТНО този мотор, нищо повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flatmo Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 За около 1000лв. според зависи от кого ще купиш частите и кой ще извърши ремонта ще можеш да го преправиш до 2.8 и това ще ти даде около 15к.с. за целта ти трябва колянов вал + биели и бутала от 2.8 V6 174к.с. код ААНЗа още около 300-400лв. ще можеш да да му сложиш всмукателен колектор от въпросния 2.8 който е изцяло алуминиев и има къси и дълги пътища, които се превключват чрез вакуум при около 4000 оборота/мин. За целта обаче ще ти трябва и компютъра от 2.8 и клапана за празен ход и маф сензора от 2.8 и някой който да преправи ел. инсталацията.Накрая за още 250лв. може да ти "чипосат" новия компютър от 2.8 с което обещават още 10-тина коня и накрая може би ще финишираш около 180 к.с. и 260н.м. въртящ момент и около 2000лв. сметка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Съществува и уникалния вариант за смяна на цялата кола, в който има всички шансове да се мине най-тънко и безболезнено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 За около 1000лв. според зависи от кого ще купиш частите и кой ще извърши ремонта ще можеш да го преправиш до 2.8 и това ще ти даде около 15к.с. за целта ти трябва колянов вал + биели и бутала от 2.8 V6 174к.с. код ААНЗа още около 300-400лв. ще можеш да да му сложиш всмукателен колектор от въпросния 2.8 който е изцяло алуминиев и има къси и дълги пътища, които се превключват чрез вакуум при около 4000 оборота/мин. За целта обаче ще ти трябва и компютъра от 2.8 и клапана за празен ход и маф сензора от 2.8 и някой който да преправи ел. инсталацията.Накрая за още 250лв. може да ти "чипосат" новия компютър от 2.8 с което обещават още 10-тина коня и накрая може би ще финишираш около 180 к.с. и 260н.м. въртящ момент и около 2000лв. сметка.Да обобщя, за 20коня и няколко нютона даваш 2000лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Аз дадох толкова за да си остане на заводските коне, но 'лайк ню'- разбирай мотора отвън, ревизия на глави с нови повдигачи, клапани, водачи, гумички, гарнитури, о- пръстени колянов и разпределителни валове, ремъци, ролки, обтегачи, кабели, свещи, водна помпа, течности, периферия като маркучи, разширителни съдове и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 А глави от 30 клапанов не може ли да се сложат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flatmo Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 Коментирали сме го това - не може.За справка - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=130983&hl=%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%83%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 А глави от 30 клапанов не може ли да се сложат? Може, но и блока и кабелите към него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
van45 Публикувано 6 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 Благодаря на всички за разочарованието,а аз си мислех,че има нещо скрито под тия 2 капака на тоя мотор! каква е разликата на валовете от 2.8 и 2.6? хода ли е по голям?накрая ще взема да му сложа едно 2.2Т. И ще си реша проблемите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 6 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2014 ABC в кондиция е много приятен за извънградско мотор и една идея тромав за кубатурата си за градско. Аз бях много доволен от моя. Зависи какво очакваш де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 И стоково запазено си върви добре... Иначе най-добре е да се смени мотора ако се гонят повече коне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiKolio Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Буквално се отчая човека от вашите коментари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 12 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2014 Само кубатурата и доускорението различават АВС от вентилирано 2.0...Обсъждали сме го нееднократно, това е много корав мотор ,за съжаление с кофти газоразпределение. Няма какво да се отчайва. Голямата кубатура означава повече въртящ момент а не буквално много повече коне ,при това поколение мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Малко късно виждам темата, сори за което.2,6 може да се позасили, но не е евтинко. Аз се бях позаиграл с моята предишна А6-ца, която беше точно с АВС мотор.Тъй като моторчето ми беше на 650К+ километри и си погорваше доста масълце реших да направя пълен ребилд на двигателя.И му сложиш колянов вал и бутала от 2,8 ААН, леко резнах главите с 0,3 портнах дросела, сложих едномасов олекотен на 8,8кг маховик, К&N панелен филтър. Съотвертно нови сегменти, лагери, семеринги, напасване на клапани, и........ предполагам, че със сигурност изпускам нещо. След ремонта минах на 5W50 масло.След 10К км разработка, колата по Г-тек ускоряваше от 0 до 100 за 7,9 - 8 сек. Не е нещо кой знае какво но преди това го правеше за 11 сек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
van45 Публикувано 27 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 а какво ви е мнението за двигател от Т4 2.5 бензин АСU на мястото на АВС-то? Примерно с портвана и свалена глава с ъбгрейт на компа и с хубави изпускатели? Намерил съм такъв мотор и незнам какво да правя,карах такъв бус и ми се стори доста пъргав за мое учудване?! Благодаря за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване