Jump to content

помощ за едно в6 АВС


Recommended Posts

Колеги някои да си е правил експеримент с такъв двигател? Има ли вариант да тръгне като за 2.6  много разтоварен ми изглежда? На мен освен портване на главите и някаква свястна изпускателна система нищо друго не ми идва на ум за тоя покоиник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото което ще го забърза му викат Supercharger :hilezh: . Дали е финансово оправдано и дали искаш/можеш да го направиш вече са други въпроси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото което ще го забърза му викат Supercharger :hilezh: . Дали е финансово оправдано и дали искаш/можеш да го направиш вече са други въпроси :)

хахаха Добре казано! Интересно ми беше дали някои се е заигравал с такъв мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената заигравка като вариант ти е да го изхвърлиш от коша и да си насадиш друг, който върви повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С няколко думи, за да му вдигнеш мошността с няколко процента, ще трябва да набиеш 4 цифрени суми. Ти решавай дали ти се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А една ревизия? На предшното ми ауди след ревизията на мотора, не можех да го позная. В ниските, докато се развърти, само чарджър ще помогне, но над 2000 оборота след ревизията стана много приятен за каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... след ревизията на мотора, не можех да го позная...

 

Я ти кажи на човека какво за теб значи "ревизия" като финансови разходи и труд.

За да тръгне ПРИЯТНО този мотор, нищо повече. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За около 1000лв. според зависи от кого ще купиш частите и кой ще извърши ремонта ще можеш да го преправиш до 2.8 и това ще ти даде около 15к.с. за целта ти трябва колянов вал + биели и бутала от 2.8 V6 174к.с. код ААН

За още около 300-400лв. ще можеш да да му сложиш всмукателен колектор от въпросния 2.8 който е изцяло алуминиев и има къси и дълги пътища, които се превключват чрез вакуум при около 4000 оборота/мин. За целта обаче ще ти трябва и компютъра от 2.8 и клапана за празен ход и маф сензора от 2.8 и някой който да преправи ел. инсталацията.

Накрая за още 250лв. може да ти "чипосат" новия компютър от 2.8 с което обещават още 10-тина коня и накрая може би ще финишираш около 180 к.с. и 260н.м. въртящ момент и около 2000лв. сметка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съществува и уникалния вариант за смяна на цялата кола, в който има всички шансове да се мине най-тънко и безболезнено :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За около 1000лв. според зависи от кого ще купиш частите и кой ще извърши ремонта ще можеш да го преправиш до 2.8 и това ще ти даде около 15к.с. за целта ти трябва колянов вал + биели и бутала от 2.8 V6 174к.с. код ААН

За още около 300-400лв. ще можеш да да му сложиш всмукателен колектор от въпросния 2.8 който е изцяло алуминиев и има къси и дълги пътища, които се превключват чрез вакуум при около 4000 оборота/мин. За целта обаче ще ти трябва и компютъра от 2.8 и клапана за празен ход и маф сензора от 2.8 и някой който да преправи ел. инсталацията.

Накрая за още 250лв. може да ти "чипосат" новия компютър от 2.8 с което обещават още 10-тина коня и накрая може би ще финишираш около 180 к.с. и 260н.м. въртящ момент и около 2000лв. сметка.

Да обобщя, за 20коня и няколко нютона даваш 2000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз дадох толкова за да си остане на заводските коне, но 'лайк ню'- разбирай мотора отвън, ревизия на глави с нови повдигачи, клапани, водачи, гумички, гарнитури, о- пръстени колянов и разпределителни валове, ремъци, ролки, обтегачи, кабели, свещи, водна помпа, течности, периферия като маркучи, разширителни съдове и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за разочарованието,а аз си мислех,че има нещо скрито под тия 2 капака на тоя мотор! каква е разликата на валовете от 2.8 и 2.6? хода ли е по голям?



накрая ще взема да му сложа едно 2.2Т. И ще си реша проблемите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABC в кондиция е много приятен за извънградско мотор и една идея тромав за кубатурата си за градско. Аз бях много доволен от моя. Зависи какво очакваш де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И стоково запазено си върви добре... Иначе най-добре е да се смени мотора ако се гонят повече коне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само кубатурата и доускорението различават АВС от вентилирано 2.0...Обсъждали сме го нееднократно, това е много корав мотор ,за съжаление с кофти газоразпределение. Няма какво да се отчайва. Голямата кубатура означава повече въртящ момент а не буквално много повече коне ,при това поколение мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко късно виждам темата, сори за което.

2,6 може да се позасили, но не е евтинко. Аз се бях позаиграл с моята предишна А6-ца, която беше точно с АВС мотор.

Тъй като моторчето ми беше на 650К+ километри и си погорваше доста масълце реших да направя пълен ребилд на двигателя.

И му сложиш колянов вал и бутала от 2,8 ААН, леко резнах главите с 0,3 портнах дросела, сложих едномасов олекотен на 8,8кг маховик, К&N панелен филтър. Съотвертно нови сегменти, лагери, семеринги, напасване на клапани, и........ предполагам, че със сигурност изпускам нещо. След ремонта минах на 5W50 масло.

След 10К км разработка, колата по Г-тек ускоряваше от 0 до 100 за 7,9 - 8 сек. Не е нещо кой знае какво но преди това го правеше за 11 сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

а какво ви е мнението за двигател от Т4 2.5 бензин АСU на мястото на АВС-то? Примерно с портвана и свалена  глава с ъбгрейт на компа и с хубави изпускатели? Намерил съм такъв мотор и незнам какво да правя,карах такъв бус и ми се стори доста пъргав за мое учудване?! Благодаря за съветите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...