Jump to content

AFN трудно пали сутрин.


sskamen

Recommended Posts

Значи някакъв подобен ще ми е проблема. Само че това дърпане на въздух е много малко и е коварно за хващане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ще опитам да увелича времето на свещите защото като подгрея 2 пъти пали осезаемо бързо. Проверих дали има ток до тях с откачен темп датчик- има. Измих хубаво помпата и всичко останало и ще гледам за течове. Маркучите ми до помпата са черни а не прозрачни като оригиналните и не мога да видя за въздух по системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След работа (8 ч. престой) запали пак трудно с притрисане. Забелязах сиво-синкав или бял пушак не мога да го определя точно. След 1 минута изчезна. Какви са симптомите за пикаеща дюза?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро свещ аванс може и дюза но няма да се оправи след минута (ако е дюза) И все пак в студа е нормално лек да пропуши и конденз има и все пак не изгаря всичката нафта 

Акое дюза юе пуши и като загрее 

Редактирано от Печеников
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дадеш на контакт ,веднага ли въртиш ключа след изгасянето на лампата,ако е така пробвай след като ти изгасне лампата ,няколко секунди след това се чува цъкането на релето за свещите и тогава порбвай да палиш.Аз така паля зимата на -10 от 1/4 пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега. Веднага като изгасне и въртя. Утре ще сложа прозрачна шлауфка и ще гледам за въздух. Другото, което не съм проверил и ми идва на ума е коляновия да не е зацепен точно с разпределителния вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще следя темата,понеже и аз имам същия проблем.1вия старт е труден,въртя тресе се и пали зор,после вече няма грижи,но като поседи повечко колата и пак тъй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го пробвал колега с изчакването,има разлика да,но преди да ми сменят гарнитури на гнп-то колата си палеше мн добре.тези дни ще видя да оправя тайминга,че е 30,графата е на червеното,и след това пак ще видим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай и малко предварение и ще пали по-лесно. Днес изхвърлих стария филтър с клапана в кофата и сложих обикновен. Подмених входния и изходния на помпата с прозрачни. Смених и мъркучите за излишната нафта. След изгасяне се качваше въздух във входния мъркуч от помпата. Смених О- пръстените на клапана на помпата и въздуха изчезна. Утре сутринта ще видим как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаме резултата...и аз ще направя май същата процедура,че тая сутрин бая трудно запали,и уж изчаках релето,но доста трудно запали

Редактирано от dji dji
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така. Колата пали вече осезаемо по-лесно. Като съм тръгнал да подменям всичко някой знае ли има ли да се продават О-пръстени за дюзите да сменя и тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Темата е малко старичка но и аз нека малко да я събудя че идват студове и се почва с проблемите. Вчера ставам към 7ч. сутринта и цялото предно стъкло в лед, термометъра от вън показва плюс 1.5 градуса, качвам се в колата давам контакт лампата за свещите изгасва изчаквам още малко въртя и ... само въртя, няма и помен от палене на 1/4. Връщам контакта давам отново на контакт и тоя път чакам всичко по таблото да загасне освен лампата на акумулатора - въртя и след 2-3 секунди колата заработва претрисайки като избълва от зад облак бял пушек миришещ на неизгоряла нафта. оставих да поработи малко дима изчезна и колата взе да си работи като дизел. Днес сутринта пак стъклото със дебел скреж, подгрявам чакам всички лампи да загазнат въртя колата пали от 2/4 и угасва, включвам на контакт въртя пак и заработва но този път с много по-малко бял дим и миризмата на нафта пак я има. Днес по бят реших да видя подгревните свещи и се оказа че от 4 една само работи на първи цилиндър другите са прекъснали. Бягам в магазина вземам 4 Денсо DG-005, тези се оказаха аналог на оригиналните BERU и утре сутринта ще видим дали ще има разлика. Иначе вчера цял ден нямах грижи въртя и паля от 1/4. Незнам дали това е правелния избор за свещи но нямах и повече пари за други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се види центровката на помпата на ваг-ком, този мотор разбива зъбчатката на коляновия вал и бяга към закъснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес при 0.5градуса над нулата с новите свещи пламна от 1/4. Сега чакам по-студени дни за следващия тест. А колега колко трябва да е центровката и къде се гледа на Вагкома, на едно място показваше 1.3 ВТ..нещо си това ли е. иначе на базовите настройки при загрял двигател маркера е под средната линия, горивото на празен ход без консуматори е 2.6-2.8.

Редактирано от apekov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, 1.3 BTDC искана и в следващата графа реална стойност 1.3 - 1.5, НО процентите в четвърта колона не повече от 10% на напълно загрял мотор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колеги аз пак се включвам.накратко имах проблеми с паленето,след смяна на гарнитурина помпата,след четене по форума оправих тайминг и каквото трябва по помпата.колата започна да си пали добре.но от известно време имам пак проблеми.понякога си пали мн добре,но понякога върти доста.днес погледна за грешки с ваг-ком,няма грешки освен имобилайзер.реших да видя релетата,гледах за реле 109 и нямам такова,възможно ли е да е заменено с друг номер,пък и не знам точно мястот ми къде е.колата е а4 б5 афн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нямам и 219.долу в ляво имам 213 и 204.тази сутрин подгрях няколко пъти чувак цъкането и запали по-добре,без мн въртене.А иначе къде трябва да търся проблема.благодаря от сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...