sskamen Публикувано 24 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Значи някакъв подобен ще ми е проблема. Само че това дърпане на въздух е много малко и е коварно за хващане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 25 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Тази сутрин беше -2 и запали като барут. :О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 И какво ще се окаже...акумулатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 25 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Рано е да гадая. Ще пиша по темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 25 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Ще опитам да увелича времето на свещите защото като подгрея 2 пъти пали осезаемо бързо. Проверих дали има ток до тях с откачен темп датчик- има. Измих хубаво помпата и всичко останало и ще гледам за течове. Маркучите ми до помпата са черни а не прозрачни като оригиналните и не мога да видя за въздух по системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 25 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 След работа (8 ч. престой) запали пак трудно с притрисане. Забелязах сиво-синкав или бял пушак не мога да го определя точно. След 1 минута изчезна. Какви са симптомите за пикаеща дюза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Печеников Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 (Редактирано) По скоро свещ аванс може и дюза но няма да се оправи след минута (ако е дюза) И все пак в студа е нормално лек да пропуши и конденз има и все пак не изгаря всичката нафта Акое дюза юе пуши и като загрее Редактирано 25 Ноември 2014 от Печеников Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Като дадеш на контакт ,веднага ли въртиш ключа след изгасянето на лампата,ако е така пробвай след като ти изгасне лампата ,няколко секунди след това се чува цъкането на релето за свещите и тогава порбвай да палиш.Аз така паля зимата на -10 от 1/4 пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 25 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 Не колега. Веднага като изгасне и въртя. Утре ще сложа прозрачна шлауфка и ще гледам за въздух. Другото, което не съм проверил и ми идва на ума е коляновия да не е зацепен точно с разпределителния вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dji dji Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Ще следя темата,понеже и аз имам същия проблем.1вия старт е труден,въртя тресе се и пали зор,после вече няма грижи,но като поседи повечко колата и пак тъй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Пробвай както аз правя и сподели да ли има разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dji dji Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Това съм го пробвал колега с изчакването,има разлика да,но преди да ми сменят гарнитури на гнп-то колата си палеше мн добре.тези дни ще видя да оправя тайминга,че е 30,графата е на червеното,и след това пак ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 26 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Дай и малко предварение и ще пали по-лесно. Днес изхвърлих стария филтър с клапана в кофата и сложих обикновен. Подмених входния и изходния на помпата с прозрачни. Смених и мъркучите за излишната нафта. След изгасяне се качваше въздух във входния мъркуч от помпата. Смених О- пръстените на клапана на помпата и въздуха изчезна. Утре сутринта ще видим как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dji dji Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 (Редактирано) Чакаме резултата...и аз ще направя май същата процедура,че тая сутрин бая трудно запали,и уж изчаках релето,но доста трудно запали Редактирано 27 Ноември 2014 от dji dji Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 И така. Колата пали вече осезаемо по-лесно. Като съм тръгнал да подменям всичко някой знае ли има ли да се продават О-пръстени за дюзите да сменя и тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 На дюзите са медни дихтунги и ако изпускат ще чуваш звуци оттам и ще изпуска газове. Продават се по 1,50лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Темата е малко старичка но и аз нека малко да я събудя че идват студове и се почва с проблемите. Вчера ставам към 7ч. сутринта и цялото предно стъкло в лед, термометъра от вън показва плюс 1.5 градуса, качвам се в колата давам контакт лампата за свещите изгасва изчаквам още малко въртя и ... само въртя, няма и помен от палене на 1/4. Връщам контакта давам отново на контакт и тоя път чакам всичко по таблото да загасне освен лампата на акумулатора - въртя и след 2-3 секунди колата заработва претрисайки като избълва от зад облак бял пушек миришещ на неизгоряла нафта. оставих да поработи малко дима изчезна и колата взе да си работи като дизел. Днес сутринта пак стъклото със дебел скреж, подгрявам чакам всички лампи да загазнат въртя колата пали от 2/4 и угасва, включвам на контакт въртя пак и заработва но този път с много по-малко бял дим и миризмата на нафта пак я има. Днес по бят реших да видя подгревните свещи и се оказа че от 4 една само работи на първи цилиндър другите са прекъснали. Бягам в магазина вземам 4 Денсо DG-005, тези се оказаха аналог на оригиналните BERU и утре сутринта ще видим дали ще има разлика. Иначе вчера цял ден нямах грижи въртя и паля от 1/4. Незнам дали това е правелния избор за свещи но нямах и повече пари за други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 Трябва да се види центровката на помпата на ваг-ком, този мотор разбива зъбчатката на коляновия вал и бяга към закъснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 (Редактирано) Днес при 0.5градуса над нулата с новите свещи пламна от 1/4. Сега чакам по-студени дни за следващия тест. А колега колко трябва да е центровката и къде се гледа на Вагкома, на едно място показваше 1.3 ВТ..нещо си това ли е. иначе на базовите настройки при загрял двигател маркера е под средната линия, горивото на празен ход без консуматори е 2.6-2.8. Редактирано 27 Октомври 2015 от apekov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 Да, 1.3 BTDC искана и в следващата графа реална стойност 1.3 - 1.5, НО процентите в четвърта колона не повече от 10% на напълно загрял мотор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dji dji Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Здр колеги аз пак се включвам.накратко имах проблеми с паленето,след смяна на гарнитурина помпата,след четене по форума оправих тайминг и каквото трябва по помпата.колата започна да си пали добре.но от известно време имам пак проблеми.понякога си пали мн добре,но понякога върти доста.днес погледна за грешки с ваг-ком,няма грешки освен имобилайзер.реших да видя релетата,гледах за реле 109 и нямам такова,възможно ли е да е заменено с друг номер,пък и не знам точно мястот ми къде е.колата е а4 б5 афн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 При теб номера е 219, но едва ли проблема е в него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dji dji Публикувано 2 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 Колега нямам и 219.долу в ляво имам 213 и 204.тази сутрин подгрях няколко пъти чувак цъкането и запали по-добре,без мн въртене.А иначе къде трябва да търся проблема.благодаря от сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 Обикновено проблема е свързан с въздух вммаркучите, от филтъра до помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dji dji Публикувано 2 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 Мерси колега,ще проверя маркучите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване