Jump to content

бензинова помпа


audi emotion

Recommended Posts

А дали налягането се определя от помпата или от горивния регулатор? 

Физически помпата заедно с горната част от кошницата става (поне при куатро)  

Редактирано от prokopoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При АСЕ ЕКУ-то спира помпата след 2-3 сек. на контакт. Тогава имаш 6,5 атм. в системата. Ако смяташ, че на АБК-то няма да се пръсне нещо, слагай! Според мене това упражнение е за луди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не,аз помпата съм я сложил даже колата съм я пържел до 6000 оборота и проблем няма,просто пуши черно,тресе,мени оборотите,мирише на неизгорял бензин,иначе като отпуши лети и се чудих дали проблема не е в разликата на помпите,но ми казаха ,че сигурно дюзите са ми запушени понеже 3та година я карам на газ и като се замисля наистина маи от там е проблема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При АСЕ ЕКУ-то спира помпата след 2-3 сек. на контакт. Тогава имаш 6,5 атм. в системата. Ако смяташ, че на АБК-то няма да се пръсне нещо, слагай! Според мене това упражнение е за луди!

Няма елемент в системата за достовака на бензин при АБК който да накара налягането да стане 6.5 бара, това че помпата има възможносто до направи такова налягане не означава че винаги работи с такова.

Аз лично карам АБК с бензинова помпа пиербург от АЦЕ, с горивен регулатор на 4 бара и налягането е точно толкова.

Това че на колегата колата пуши на черно може да се дължи на много нещар, неизправет темп. сензор, неизправен дебитомер и всичко което определя количеството подавано гориво. Ако е блокирал горивня регулатор или има запушване по връщащата линия  може да се повиши налягането  в системата.

Ако всичко е изправно няма никаква пречка да се използва помпа с по голям дебит/ налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не,аз помпата съм я сложил даже колата съм я пържел до 6000 оборота и проблем няма,просто пуши черно,тресе,мени оборотите,мирише на неизгорял бензин,иначе като отпуши лети и се чудих дали проблема не е в разликата на помпите,но ми казаха ,че сигурно дюзите са ми запушени понеже 3та година я карам на газ и като се замисля наистина маи от там е проблема :)

Смени си синият датчик !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля,че помпата може да създаде проблем.Има си регулатор на налягането и горивото си циркулира постоянно.Аз карам с 1.8Т и съм си с помпата от АСЕ.В подписа ти пише че караш с мотор АВК,за него ли става въпрос в темата или за друг мотор,примерно ААD-мех инж 2000 куб 8V 115 кс?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще рече синият датчик и за какво служи? Сори за тъпия въпрос ама.. не съм толкова запознат  :wall:

Синият датчик е този на тройника на главата (онова пластмасовото за антифриза) ! С две кабелчета е син на цвят !

С него и нов о-пръстен, и ако не си запознат как да го смениш - недей да го правиш !

Не че е сложно, но все пак - на студен двигател, дърпаш старият !

Слагаш новият о-пръстен, масваш го с антифриз да влиза по-лесно и си ти !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сори че ти ползвам темата но не искам да спамя с др такава. Аз съм с Б3 JN двг (1,8 90коня) и старата помпа беше бош. Сега сложих пиербург (поне на такава изглежда - купих я от германия нова от ebay на доста сносна цена) Колата както на колегата се тресе, не вдига повече от 4-4,200 оборота и се дави (сякаш и идва в повече бензина или пък че не и достига) преди и аз забелязах че доста пуши черно и яко мирише на бензин. Сега дори не държи обороти и угасва ако не и държа обороти ... Имам и едно питане - дюза студен старт - за какво служи? понеже и моята не е вървяла от около 2г. на бензин, утре ще ми докарат добавка на Вюрт за прочистване на дюзите ... и се надявам малко да помогне. Днес ми казаха (майсторите) че имало някакво палче (поне аз така разбрах) на инжекцията което държало клапата отворена/затворена което било изкривено от гърмежите на газта - дано някой ме разбра... и дали има нещо общо ТО? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато една бензинова кола пуши черно, значи е много богата сместа, независимо защо. Темп. датчици, настройки и т.н. Колега, не може да питаш за какво служи дюзата за студен старт! Естествено - за студен старт. Когато колата е загряла, не се включва. Колкото е по-студено, толкова по-дълго пръска. Помага за запалването.

Има палче, което се натиска от клапата, и може с просто око да се види дали е криво или не, не знам от гръм дали може да се изкриви точно то. По-скоро клапата ще стане на юфка, отколкото да се изкриви палчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

досещах се че е за това, но исках да съм сигурен - човек не може да знае всичко! за палчето питах,

Интересува ме как може да се разбере дали е заминала тази дюза. Кола от 87г. да има ламбда сонда или ЕКУ ???? От къде да почнем да търсим проблема с тази "БОГАТА СМЕС" ?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 От къде да почнем да търсим проблема с тази "БОГАТА СМЕС" ? 

С настройване на дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега ти като сменя помпата погледна ли си цетките на кошницата срещу слънцето да видиш на кво дередже са.Щото аз се оказах с две работещи помпи в момента.Като сложих кошницата с цедката под струя с вода тя преливаше до такава степен беше задръстена че водата не преминаваше през нея.Киснах я два часа втопла вода със сода и светна.Сега колата няма проблем на бензин.Стари коли са "качесвени горива" и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То през тази цедка вода не трябва да може да минава - така е направена.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:nixweiss: молекулата на водата е по-едра от тая на бензина ? че да успее цедката да я спре ?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ли чувал за такива цедки? Едно време и метални фунии за наливане на бензин продаваха такива - сипваш вода и не минава, стои си на цедката.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nope 
:)

ако е такава цедката и помпата е в най-ниската точка много скоро ще спре да работи заради натрупалата се вода която пък не може да засмуче защото цедката е "водоотблъскваща"

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината точно така се и случва - затова и колегата по-горе в момента разполага с 2 работещи помпи. Тъй като при нас горивата са с лошо качество и не рядко има и водица в тях при проблем с помпата преди да се смени е хубаво да се изрежат/махнат тези цедки. На някои модели цедката е на самата помпа отдолу, а на други е на самата пластмасова кошничка или и на двете. Многократно съм минавал по този път - до скоро колите ми бяха мех. инжекцион и съм им сменял помпите по няколко пъти, като естествено първата ми стъпка е да се махне цедката. Почти винаги след това помпата си заработва с необходимото налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...