audi emotion Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Става ли бензинова помпа от б4 2.0 16V (140) na 2.0 8V (115)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 На 2,0, 16V помпата прави 6,5-7 атм, а на АБК е за 3 атм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 (Редактирано) А дали налягането се определя от помпата или от горивния регулатор? Физически помпата заедно с горната част от кошницата става (поне при куатро) Редактирано 27 Ноември 2014 от prokopoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 При АСЕ ЕКУ-то спира помпата след 2-3 сек. на контакт. Тогава имаш 6,5 атм. в системата. Ако смяташ, че на АБК-то няма да се пръсне нещо, слагай! Според мене това упражнение е за луди! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi emotion Публикувано 27 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Не не,аз помпата съм я сложил даже колата съм я пържел до 6000 оборота и проблем няма,просто пуши черно,тресе,мени оборотите,мирише на неизгорял бензин,иначе като отпуши лети и се чудих дали проблема не е в разликата на помпите,но ми казаха ,че сигурно дюзите са ми запушени понеже 3та година я карам на газ и като се замисля наистина маи от там е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovarna Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 богата смес ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Да, черния пушек е не богата, а много богата смес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 При АСЕ ЕКУ-то спира помпата след 2-3 сек. на контакт. Тогава имаш 6,5 атм. в системата. Ако смяташ, че на АБК-то няма да се пръсне нещо, слагай! Според мене това упражнение е за луди!Няма елемент в системата за достовака на бензин при АБК който да накара налягането да стане 6.5 бара, това че помпата има възможносто до направи такова налягане не означава че винаги работи с такова.Аз лично карам АБК с бензинова помпа пиербург от АЦЕ, с горивен регулатор на 4 бара и налягането е точно толкова.Това че на колегата колата пуши на черно може да се дължи на много нещар, неизправет темп. сензор, неизправен дебитомер и всичко което определя количеството подавано гориво. Ако е блокирал горивня регулатор или има запушване по връщащата линия може да се повиши налягането в системата.Ако всичко е изправно няма никаква пречка да се използва помпа с по голям дебит/ налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 Не не,аз помпата съм я сложил даже колата съм я пържел до 6000 оборота и проблем няма,просто пуши черно,тресе,мени оборотите,мирише на неизгорял бензин,иначе като отпуши лети и се чудих дали проблема не е в разликата на помпите,но ми казаха ,че сигурно дюзите са ми запушени понеже 3та година я карам на газ и като се замисля наистина маи от там е проблема Смени си синият датчик !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi emotion Публикувано 29 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 А какво ще рече синият датчик и за какво служи? Сори за тъпия въпрос ама.. не съм толкова запознат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 (Редактирано) Не мисля,че помпата може да създаде проблем.Има си регулатор на налягането и горивото си циркулира постоянно.Аз карам с 1.8Т и съм си с помпата от АСЕ.В подписа ти пише че караш с мотор АВК,за него ли става въпрос в темата или за друг мотор,примерно ААD-мех инж 2000 куб 8V 115 кс? Редактирано 2 Декември 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 А какво ще рече синият датчик и за какво служи? Сори за тъпия въпрос ама.. не съм толкова запознат Синият датчик е този на тройника на главата (онова пластмасовото за антифриза) ! С две кабелчета е син на цвят !С него и нов о-пръстен, и ако не си запознат как да го смениш - недей да го правиш !Не че е сложно, но все пак - на студен двигател, дърпаш старият !Слагаш новият о-пръстен, масваш го с антифриз да влиза по-лесно и си ти ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Колега, сори че ти ползвам темата но не искам да спамя с др такава. Аз съм с Б3 JN двг (1,8 90коня) и старата помпа беше бош. Сега сложих пиербург (поне на такава изглежда - купих я от германия нова от ebay на доста сносна цена) Колата както на колегата се тресе, не вдига повече от 4-4,200 оборота и се дави (сякаш и идва в повече бензина или пък че не и достига) преди и аз забелязах че доста пуши черно и яко мирише на бензин. Сега дори не държи обороти и угасва ако не и държа обороти ... Имам и едно питане - дюза студен старт - за какво служи? понеже и моята не е вървяла от около 2г. на бензин, утре ще ми докарат добавка на Вюрт за прочистване на дюзите ... и се надявам малко да помогне. Днес ми казаха (майсторите) че имало някакво палче (поне аз така разбрах) на инжекцията което държало клапата отворена/затворена което било изкривено от гърмежите на газта - дано някой ме разбра... и дали има нещо общо ТО? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Когато една бензинова кола пуши черно, значи е много богата сместа, независимо защо. Темп. датчици, настройки и т.н. Колега, не може да питаш за какво служи дюзата за студен старт! Естествено - за студен старт. Когато колата е загряла, не се включва. Колкото е по-студено, толкова по-дълго пръска. Помага за запалването.Има палче, което се натиска от клапата, и може с просто око да се види дали е криво или не, не знам от гръм дали може да се изкриви точно то. По-скоро клапата ще стане на юфка, отколкото да се изкриви палчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) досещах се че е за това, но исках да съм сигурен - човек не може да знае всичко! за палчето питах, Интересува ме как може да се разбере дали е заминала тази дюза. Кола от 87г. да има ламбда сонда или ЕКУ ???? От къде да почнем да търсим проблема с тази "БОГАТА СМЕС" ? Цитиране на предходен пост! Редактирано 4 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 От къде да почнем да търсим проблема с тази "БОГАТА СМЕС" ? С настройване на дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi emotion Публикувано 4 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Благодаря,Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 С настройване на дебитомера.. Мерси.сега остана и да разбера как да го намеря и оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PETAR SS Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Колега ти като сменя помпата погледна ли си цетките на кошницата срещу слънцето да видиш на кво дередже са.Щото аз се оказах с две работещи помпи в момента.Като сложих кошницата с цедката под струя с вода тя преливаше до такава степен беше задръстена че водата не преминаваше през нея.Киснах я два часа втопла вода със сода и светна.Сега колата няма проблем на бензин.Стари коли са "качесвени горива" и така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 (Редактирано) То през тази цедка вода не трябва да може да минава - така е направена. Редактирано 17 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 (Редактирано) молекулата на водата е по-едра от тая на бензина ? че да успее цедката да я спре ? Цитиране на предходен пост! Редактирано 17 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 (Редактирано) Не си ли чувал за такива цедки? Едно време и метални фунии за наливане на бензин продаваха такива - сипваш вода и не минава, стои си на цедката. Редактирано 17 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 (Редактирано) nope ако е такава цедката и помпата е в най-ниската точка много скоро ще спре да работи заради натрупалата се вода която пък не може да засмуче защото цедката е "водоотблъскваща" Редактирано 17 Декември 2014 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 В интерес на истината точно така се и случва - затова и колегата по-горе в момента разполага с 2 работещи помпи. Тъй като при нас горивата са с лошо качество и не рядко има и водица в тях при проблем с помпата преди да се смени е хубаво да се изрежат/махнат тези цедки. На някои модели цедката е на самата помпа отдолу, а на други е на самата пластмасова кошничка или и на двете. Многократно съм минавал по този път - до скоро колите ми бяха мех. инжекцион и съм им сменял помпите по няколко пъти, като естествено първата ми стъпка е да се махне цедката. Почти винаги след това помпата си заработва с необходимото налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване