bojo06 Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 Как се държат летните или зимните гуми при такива температурни колебания. Малък въпрос към защитниците на мнението, че няма всесезонна гума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 дай 2.50 левакупи си новия ауто билд прочети гои тогава сери по форумаcapis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Falkon Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 дай 2.50 лева......... Летни като дървениЗимни като Орбит без захар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 17 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 дай 2.50 левакупи си новия ауто билд прочети гои тогава сери по форумаcapisТова пък защо?. Твоето сране всекидневно да не е по сладко!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 еми кажи ми гощо си траел толкова време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 (Редактирано) хаха ... Слаф може би искаше да каже "пикай по форума" ... като се има предвид аватара ти А аз този брой с теста на всесезонните гуми го имам. Извода е ... " ни рак, ни щука". Ако не ти се сменят всеки сезон гумите и няма къде да ги складираш са добро решение, но правиш компромиси и лятото и зимата с тях. Затова някои големи производители въобще не се занимават с такива гуми. Редактирано 17 Ноември 2006 от brunobanani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 Точно така,ниту лятото се пълноценни ниту зимата!Относно въпроса по темата,избягвам да карам точно по обед когато тем. стига до 16-17гр. и мисля че проблема е решен.Ако пак ми се наложи от 50км. едва ли ще има поражения върхо гумата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 За всесезонните гуми си има пазар, но не и на нашата географска ширина.Щом ги произвеждат значи все за нещо стават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 Аз пък до колкото знам са подходящи за нашия климат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 (Редактирано) И аз мисля, че всесезонните са подходящи точно за нашия климат. На предишното Ауди купих зимни Пирели и то хич не от евтинките (сега не си спомням точно модела) и ми се наложи за един ден да отида до Царево и да се върна беше през декември. Температурата на въздуха беше към 20 градуса и слънце (значи асфалта е бил не по-малко от 30 градуса, а може и повече). Та отиване и връщане - с малка отбивка към 800 км. и гумите тотално свършиха (карах и доста бързо - просто се налагеше). Износени и втвърдени! Така и ги изхвърлих на 2000 км... От тогава за зимата слагам всесезонни (преди Вредштайн Куатрак 2, сега Тойо Варио В1), а лятото си карам с летни.Между в прочем, ако погледнете шарката на Тойото ще видите, че е по-зимна от повечето чисто зимни гуми. Изпробвана е миналата зима и на заснежен път и на неизринат сняг и на лед и се държи перфектно!П.П. Вероятно, за тези дето живеят в планините и за супер заклетите скьори би било оправдано слагането на чисто зимни гуми, но пак не ми се мисли как ще карат по магистралата към Пампорово при 18+градуса температура на въздуха и слънчево време... Редактирано 17 Ноември 2006 от Lord of the Rings Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAN67 Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 А май е по-важна температурата на асфалта!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kivv Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 И аз мисля, че всесезонните са подходящи точно за нашия климат. На предишното Ауди купих зимни Пирели и то хич не от евтинките (сега не си спомням точно модела) и ми се наложи за един ден да отида до Царево и да се върна беше през декември. Температурата на въздуха беше към 20 градуса и слънце (значи асфалта е бил не по-малко от 30 градуса, а може и повече). Та отиване и връщане - с малка отбивка към 800 км. и гумите тотално свършиха (карах и доста бързо - просто се налагеше). Износени и втвърдени! Така и ги изхвърлих на 2000 км... От тогава за зимата слагам всесезонни (преди Вредштайн Куатрак 2, сега Тойо Варио В1), а лятото си карам с летни.Между в прочем, ако погледнете шарката на Тойото ще видите, че е по-зимна от повечето чисто зимни гуми. Изпробвана е миналата зима и на заснежен път и на неизринат сняг и на лед и се държи перфектно!П.П. Вероятно, за тези дето живеят в планините и за супер заклетите скьори би било оправдано слагането на чисто зимни гуми, но пак не ми се мисли как ще карат по магистралата към Пампорово при 18+градуса температура на въздуха и слънчево време...Чета ли чета та за осемстотин километра изтърка чифт гуми лиии Само немога да разбера за какво ги жалите тез зимни гуми мислите ли че каучука за изработка на една гума се пече при 20-30градуса недеите така смешно е то по тези думи хората преди 2-3 години да са нямали вопще зимни гуми тогава ги нямаше тези лепенки за студено вулканизиране и външните гуми се печеха на пресите а знаете ли колко напича гумата тази преса на 130градуса работитова че за един зимен сезон 15 дни примерно е по топло вобще ама вопще не вляе на една зимна гума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 (Редактирано) Чета ли чета та за осемстотин километра изтърка чифт гуми лиии ...................Жалко, че тогава нямах цифрова камера, щях да ги щракна ..... :-(Едно, че се бяха изтъркали доста, но от някои ламели се бяха откъртили парченца - все едно, че гумата беше прекарала шарка... Не виждам причина да ви будалкам - от едно пътуване гумите си заминаха . Е, това беше 2001ва - може пък сега да ги правят по-качествени..??? Ама парен каша духа - за зимата си купувам всесезонни. Редактирано 17 Ноември 2006 от Lord of the Rings Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raiders Публикувано 17 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2006 Кви зимни, кви летни аз си карам само с летни и с лети джанти и зимата дори, оправдания много за това и какво всеки сам си решава и преценява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 18 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2006 Пточетох аз за всесезонните няколко мнения. Все пак оставам на позиция, че има защо да се правят такива гуми, след като най-големият производител в света - GoodYear прави такива, значи имат значение ! Друг е въпроса, че това, което съм тествал до момента всесезонно читаво рядко се намира, особено в България Досега са ми харесали как се държат на ВСЯКАКВИ условия GoodYear Vector3 (спряни от производство) и Vredestein Quatrack2. Вторите нямат забележки, освен, че ако с по-малък ъгъл подходиш към бордюр имаш шанс да спраскаш гумата.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A4 1.9TDI Публикувано 18 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2006 Струва ми се, че при Лорда проблема е бил по скоро гаранционен.Съвсем възможно е да е била кофти гумата, от кофти смес или изпичини повече в завода.Имал съм същият проблем преди години. Но ми ги подмениха гаранционно. Оказа се дефектна пратка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 18 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2006 Между в прочем, ако погледнете шарката на Тойото ще видите, че е по-зимна от повечето чисто зимни гуми. "Шарката" на една гума е следствие от много-много инженеринг и тестове, там текат процеси които с просто око не може да ги видиш ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване