Jump to content

Зимната гума при +20 градуса...


Recommended Posts

Как се държат летните или зимните гуми при такива температурни колебания. Малък въпрос към защитниците на мнението, че няма всесезонна гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дай 2.50 лева

купи си новия ауто билд

прочети го

и тогава сери по форума

capis

Това пък защо?. Твоето сране всекидневно да не е по сладко!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха ... Слаф може би искаше да каже "пикай по форума" ... като се има предвид аватара ти :respekt:

А аз този брой с теста на всесезонните гуми го имам. Извода е ... " ни рак, ни щука". Ако не ти се сменят всеки сезон гумите и няма къде да ги складираш са добро решение, но правиш компромиси и лятото и зимата с тях. Затова някои големи производители въобще не се занимават с такива гуми.

Редактирано от brunobanani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така,ниту лятото се пълноценни ниту зимата!

Относно въпроса по темата,избягвам да карам точно по обед когато тем. стига до 16-17гр. и мисля че проблема е решен.Ако пак ми се наложи от 50км. едва ли ще има поражения върхо гумата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всесезонните гуми си има пазар, но не и на нашата географска ширина.

Щом ги произвеждат значи все за нещо стават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че всесезонните са подходящи точно за нашия климат.

На предишното Ауди купих зимни Пирели и то хич не от евтинките (сега не си спомням точно модела) и ми се наложи за един ден да отида до Царево и да се върна беше през декември. Температурата на въздуха беше към 20 градуса и слънце (значи асфалта е бил не по-малко от 30 градуса, а може и повече). Та отиване и връщане - с малка отбивка към 800 км. и гумите тотално свършиха (карах и доста бързо - просто се налагеше). Износени и втвърдени! Така и ги изхвърлих на 2000 км... :)

От тогава за зимата слагам всесезонни (преди Вредштайн Куатрак 2, сега Тойо Варио В1), а лятото си карам с летни.

Между в прочем, ако погледнете шарката на Тойото ще видите, че е по-зимна от повечето чисто зимни гуми. Изпробвана е миналата зима и на заснежен път и на неизринат сняг и на лед и се държи перфектно!

П.П. Вероятно, за тези дето живеят в планините и за супер заклетите скьори би било оправдано слагането на чисто зимни гуми, но пак не ми се мисли как ще карат по магистралата към Пампорово при 18+градуса температура на въздуха и слънчево време...

Редактирано от Lord of the Rings
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че всесезонните са подходящи точно за нашия климат.

На предишното Ауди купих зимни Пирели и то хич не от евтинките (сега не си спомням точно модела) и ми се наложи за един ден да отида до Царево и да се върна беше през декември. Температурата на въздуха беше към 20 градуса и слънце (значи асфалта е бил не по-малко от 30 градуса, а може и повече). Та отиване и връщане - с малка отбивка към 800 км. и гумите тотално свършиха (карах и доста бързо - просто се налагеше). Износени и втвърдени! Така и ги изхвърлих на 2000 км... :)

От тогава за зимата слагам всесезонни (преди Вредштайн Куатрак 2, сега Тойо Варио В1), а лятото си карам с летни.

Между в прочем, ако погледнете шарката на Тойото ще видите, че е по-зимна от повечето чисто зимни гуми. Изпробвана е миналата зима и на заснежен път и на неизринат сняг и на лед и се държи перфектно!

П.П. Вероятно, за тези дето живеят в планините и за супер заклетите скьори би било оправдано слагането на чисто зимни гуми, но пак не ми се мисли как ще карат по магистралата към Пампорово при 18+градуса температура на въздуха и слънчево време...

Чета ли чета :) та за осемстотин километра изтърка чифт гуми лиии :):):)

Само немога да разбера за какво ги жалите тез зимни гуми мислите ли че каучука за изработка на една гума се пече при 20-30градуса недеите така смешно е то по тези думи хората преди 2-3 години да са

нямали вопще зимни гуми тогава ги нямаше тези лепенки за студено вулканизиране и външните гуми се печеха на пресите а знаете ли колко напича гумата тази преса на 130градуса работи

това че за един зимен сезон 15 дни примерно е по топло вобще ама вопще не вляе на една зимна гума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета ли чета :D та за осемстотин километра изтърка чифт гуми лиии :o:D;)

...................

Жалко, че тогава нямах цифрова камера, щях да ги щракна ..... :-(

Едно, че се бяха изтъркали доста, но от някои ламели се бяха откъртили парченца - все едно, че гумата беше прекарала шарка... Не виждам причина да ви будалкам - от едно пътуване гумите си заминаха . Е, това беше 2001ва - може пък сега да ги правят по-качествени..??? :o:o

Ама парен каша духа - за зимата си купувам всесезонни.

Редактирано от Lord of the Rings
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви зимни, кви летни аз си карам само с летни и с лети джанти :D и зимата дори, оправдания много за това и какво всеки сам си решава и преценява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пточетох аз за всесезонните няколко мнения. Все пак оставам на позиция, че има защо да се правят такива гуми, след като най-големият производител в света - GoodYear прави такива, значи имат значение ! Друг е въпроса, че това, което съм тествал до момента всесезонно читаво рядко се намира, особено в България :D Досега са ми харесали как се държат на ВСЯКАКВИ условия GoodYear Vector3 (спряни от производство) и Vredestein Quatrack2. Вторите нямат забележки, освен, че ако с по-малък ъгъл подходиш към бордюр имаш шанс да спраскаш гумата..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че при Лорда проблема е бил по скоро гаранционен.

Съвсем възможно е да е била кофти гумата, от кофти смес или изпичини повече в завода.

Имал съм същият проблем преди години. Но ми ги подмениха гаранционно. Оказа се дефектна пратка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между в прочем, ако погледнете шарката на Тойото ще видите, че е по-зимна от повечето чисто зимни гуми.

"Шарката" на една гума е следствие от много-много инженеринг и тестове, там текат процеси които с просто око не може да ги видиш ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...