sskamen Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Колата е с чип и без катализатор. Въпроса ми е как ще стане още по силен и приятен звука от турбината? Без крайно гърне само, или без средно гърне. Едно от двете, но кое? Не искам колата да става осезаемо шумна и да се разваля комфорта и да събуждам комшии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Achoo Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 и най-вероятно летящи предмети по колата от комшии-те майтапя се има доста хора без задно пак се чува добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Не съшествува шанс афн да изкара спортен звук... Може би единствено ако едно момче от Горна баня може да го докара близо, но не знам дали би се наел??Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Спортен и приятен звук от дизел според мен ще се излезе от 6 цилиндров и нагоре моторАз съм с генерация на 60мм. и крайно гърне поръчково също на 60мм и колата буботи само. Турбото е гтб и пак не е като бмв 3.0тди примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Не искам спортен звук а просто малко повече свистене. Или направо да набия една брадва на кулера и ще си съска яко. haha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Май ще махна всички гърнета и ще сложа оригиналния накрайник накрая и един панелен филтър. Мнения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Пич, ако искаш свистене, смени гумения мъркуч от турбото с метален и глей ко стааSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Къде да го търся Към филтъра или към кулера който е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 По-добре от филтъра, че ако е от кулера, ще намали охлаждането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Пич, ако искаш свистене...Sent from my iPhone using TapatalkБ4-та с 1z права тръба(60мм) до крайното гърне свистеше приятно.с5-тa с AVG пак с права тръба само крайно гърне,стана по-шумна,ръмжи приятно, но няма свистене,според мен крайните гърнета на двете коли са разлини и.... те така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 13 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Нещо такова ли да очаквам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 17 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Всички гърнета са махнати вече. Звука е абсолютно същия като на клипа, само турбината се чува малко по-силно. Извънграда си бучи доста, но ще сложа средно гърне(резонатор) от голф 4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Бучи да си такова таковата...И аз съм се замислил за такава интервенция ,но просто сърце не ми дава да заменя тишината при возене с 160км/ч с буботене,бучене и ръмжене. И въпреки това в момента как е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 18 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 В момента съм без нито едно гърне с един резонатор с оригиналния накрайник. Колата не бучи като се кара нормално с изключение на свиренето от турбината което се чува навън. До 130 км си е нормално, но от там нататък си бучи. Също бучи като и скоча на педала както трябва, но звука е много приятен и често си настъпвам иначе не ми пречи защото аз си карам 130 макс. Като мина 130 не ми е проблем че бучи защото карането става агресивно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 усеща ли се промяна в ускорението без гърнета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 19 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 Разлика не мога да определя защото прави илюзия, че върви повече. Направи ми впечатление, че с гърнета колкото и да мачкам газта не изпушваше изобщо, но без тях почна да изпушва и при палене хвърля черно облаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване