Flatmo Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 10 годишните коли не са това което бяха В тази връзка според вас има ли кола от средния клас на възраст между 4-8г. или по-добре да кажем около 15 000 лева, която да е на добро ниво като комфорт, динамика, визия и същевременно да не страда от някакъв фундаментален широко-разпространен пробем с някой скъпите компоненти (двитател, трансмисия, окачване)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Преди година и половина тръгнах да си купувам 4F 3.0 TDI, попрочетох - отказах се. Мина не мина някакво време, пак реших да си купя 4F, като че ли бях забравил разни неща. Попрочетох пак - отказах се. Странно, но преди седмица пак позабравил може би пак започнах да гледам обяви...попрочетох разни теми - отказах се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Дупе знае 2 и 200. Лесно спечелени пари лесно се харчат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Дупе знае 2 и 200. Лесно спечелени пари лесно се харчат. Това е отговора и човек да си предцени според дохода без да се лишава от нищо.Нямам такава кола , но си имам някви субективи ,че не съм дорасъл(финансово), пък и някак си МНОГО ДРАЗНЕЩИ ПРОБЛЕМИ ИЗКАЧАТ ПО ТИЯ НОВИ КОЛИ(наблюдение по форумите) не толкова финансово обвързани ,колкото точния човек който да ги реши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Тази тема е поредното дежавю.Обикновенно авторите на такива теми не си купуват 4ф +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m@slarko Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Най-големия проблем на 4ф е, че цените на придобиване втора ръка са ниски, а после частите и ремонтите са скъпи. Особено на 3,0 тди и в частност на 2,7 тди, който си е абсолютно същия мотор, и затова и поддръжката и евентуалните ремонти са по-тежки. Най-евтино се поддържа 2,0 тди на предно с ръчка и върви сносно особено с чип. Ако ще се взима шестак то по-добре 3,0 тди и да се настрои човек психологически, за да няма после болести и семейни скандали ако дойде някой по-скъп ремонт. За 3,0 тди както писа Стефчо, най добре да се търси мотор ASB, мисля че от 2007-ма година почват, защото са с по-бърза кутия и ако може да е на по-нормални километри.Защо пък да е най добре да се взима 3.0тди ? От коя гледна точка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 Най-добре е да не се купува кола от която нямаш нужда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 Ако тръгнеш да четеш по форуми за която и кола да е,ще се откажеш!!! Така че ,каквото ти хареса си купи.Няма кола само със суперлативи,било мерцедес ,бмв и т.н. Друг е въпроса да си прецениш възможностите за подръжка! Не е трудно да се купи дадена кола,подръжката при някои е по скъпа.4 Ф като съотношение цена качество е супер кола. Но все още са скъпи ремонтите по този модел определено. Може да е стар модел/2004/ но се произвежда все пак до 2012 г. !! Ако е запазена и подържана колата 4 Ф си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 То затва от ВАГ групата пройзвеждат А6, S6, RS6, S8, в зависимост от това каква кола ти трябва или какваможеш да си позволиш да си вземеш щото всяко изхвърляне над възможностите ще се отрази зле и на колата и на теб:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 АУДи А6 С6 / 4F на 500 000 / ПЕТСТОТИН ХИЛЯДИ / километра няма...... Знам ли... като гледам в тоя ценови диапазон там нейде са им километирте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m@slarko Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 (Редактирано) Да четеш по форуми за да си харесаш кола е доста тъпо. Там само пишат тези с милионниците и безкрайните проблеми. Не е проблем и 5 милиона да мине някоя кола независимо колко е нова, въпроса е, че трябва поддръжка. Андрей май иска само да кара, така и 100 000 нема да изкара. Редактирано 24 Декември 2014 от m@slarko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 Бхаха, нямало 4ф на 500 хиляди, това ме разсмя искрено. 90% от 4ф на Бг пазара отдавна са ги подминали. 4ф е много сполучлив модел, просто километрите са му много вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m@slarko Публикувано 24 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2014 Тука искат да ги вземат на 500 000 км и да не пипат нищо по колата още толкова. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Не,тука всеки кара кола на макс 8 000 км,купена от ауди за 9 000 лв. Просто чета и не вярвам колко глупости се пишат тука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване