Jump to content

Собственик на 2.8 мотор търси други колеги със този мотор за дискусии


margo

Recommended Posts

Маже се, и си има точно определени от производителя точки, а не се маже "слагай навсякъде, нека да има".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 193
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мерси колега , поръчах ги и кабелите и свещите . Аз съм в Щатите и за това ги купувам още преди да са ми потрябвали .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега , поръчах ги и кабелите и свещите . Аз съм в Щатите и за това ги купувам още преди да са ми потрябвали .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги реших да продавам моя змей горянин. Закачихмего на еладжия и показва всички еаербеци гръмнали. По колата няма удар салона изглежда оригиналния. Възможно ли е да се е случило нещо с модула ? Четох за някъв еарбег ресетер някой на ясно ли е как стоят нещата и имали начин да не отчита грешка, че няма продан така ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Какво мислите за един компресор на 2.8?

 

Като изключим фактора цена, която в САЩ е 3500$ за PES G2 SUPERCHARGER SYSTEM (1998-2001) всичко останало изглежда прекрасно 100 коня отгоре и ~ 90NM.

Eто и как седи инсталиран :dance:

 

п.с. Идея си нямам как се погажда компресора ако има газ :nixweiss:

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бе,2-ра ръка от мерцедес (компресор) мисля,че ще стане. Допитвал съм се до един луд фен и доколкото разбрах си става.Всичко после е настройка.

П.п. до колкото знам от 400до600 лева е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С PES компресора е правено. Ето и темата. С компресорите от мерцедес едва ли, а и ако някой тръгне си мисля, че ще влезе в голям филм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително търси майстор който има необходимите пособия за зацепване на ремъка.

Ето това представлява.

 

 

п.с. Към тия които ще ти кажат, че става с маркиране ... еми успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако направиш сверка с инструмент ще разбереш кой вал е мръднал.Експериментирал съм,белези ,маркери,белези на валове,слагам скоба и винаги някой вал бяга.Нищо против дипломите но козата си иска пръч.Естествено ак искаш всичко да е точно,ако си приел компромис,така да е,ама дипломата,какъв е смисъла от точните науки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход 10 газ при 150-160км/ч. Други въпроси?

 

 

При така изложените факти нямам коментар.

 

Повече ми е интересно това с разхода, сподели това с какъв ГИ и къде са ти правили настройките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

buzzi Аудито не е коза. Няма да коментирам темата повече.

За газовото след като майсторите при предварителен оглед казаха, че ще свържат изпарителя към масления охладител, реших че пак ще се гърбя сам. Компа е Q-Power, а изпарителя Меджик 3, рейката е с единични инжектори Рейл. Комплекта дойде с друг изпарител, но не можах да му намеря културно място и се наложи да си купя друг. Инжекторите също бяха на рейка, но не ми хареса и там минах на единични. Компа дълго го избирах. Този най-много ми хареса. Настройките сам съм си ги правил. Колектора го свалях за разпробиването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валовете или ще мръднат един зъб или са точно на центровка,няма междинно положение!Междинно положение може да се яви само ако е силно шлайфана глава или различен диаметър на някоя ролка.Поне така ги виждам нещата :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заключваш к.вал,слагаш скобата на воловете и Виждаш истината. Или щивтовете влизат или не.Или имаш вярно газоразпределение или не.Средно положение няма.Освен компромиса който си готов да направиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно де,или си на центровка или не,няма междинен вариант да е мръднал вал,ама само малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и в крайна сметка кой в Русе или региона може да смени ангренажа ? Тук където отида масово не са се занимавали с такъв двигател !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка не е константа,два еднакви ремъка имат еднакъв брой зъби но няма как да са абсолютно еднакви, с разхлабването и изваждането на колелата от конуса ,а валовете застопорени се избягва именно това разминаване. Затова и скобата не влиза,а зъбите са съвпаднали.Направете си експеримент за да се убедите.Колкото по дълъг каишка толкова по голямо е разминаването.Ще изравя снимка на 3.0 мотор,с два вала,ще видите и инструмента за зацепване.Никой от хората които познавам не се нае да сменя ангренажа по белези,опитах да опъна ремъка без да разхлабя 4 те колела,дали нямаше да осакатя мотора поне с 50 коня заради неправилно газоразпределение.Направете опит и пишете.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не подкрепям никого освен  ИНСТРУМЕНТА ,заради полемики преди години съм си играл с белези и с тулове,винаги победата е била в туловете,колко и да е малко винаги бягате от точната центровка.

 

.3.0 бензин тук ще посмеете ли да пипате ? в мига в който отпуснете някой вал и е мръднал,а  нещата са принципно същите

036101495-big.jpg?r=0

 

036101497-big.jpg?r=0

 

036101497-big.jpg?r=0

 

тук няма тулове,баси тия са се прецакали нещо,ама са сложили белези на всичко

 

036101499-big.jpg?r=0

 

душегубче

ама и на него  му  хареса с тулове

036101500-big.jpg?r=0

 

036101505-big.jpg?r=0

 

036101511-big.jpg?r=0

 

Днес коментирахме с младо момче собственик на такъв мотор на пасат за смяна на ангренажа , когато и да е ОБЕЩАВАМ  видео с маркер  и със скоба . Какво ,как  и по какви причини ще се случи ще видим  на самото видео. На всичко 6 или 8 цилиндъра ще слагам по някоя снимка в темата. Успехи пожелавам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Скоро ми предстои такава интервенция, колко струват тези скоби и къде мога да намеря евентуално ?Благодаря :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай защото за твоя, и за тези 2.8 които говорим са различни. Да имаш предвид. А можеш да ги намериш като се поразровиш малко из гуугъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...