tisho__87 Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 (Редактирано) здравей те от скоро пак съм собственик на ауди а4 б5 ТДИ но имам малак проблем турбото ми се изклучва на извън градцко каране в града колкото и да я мъча няма го тоя проблем става на 5 та над 100 км като мине карах я да я закачат но маистора май неможа да разбере от каде идва проблем и ми каза да сменя всички ваком маркучета което мен ме самява да идва от там проблема но ти я дни ще се захвана да ги сменя ако някой друг е имал подобен проблем нека сподели ще му бъда благодарен Редактирано 25 Декември 2014 от tisho__87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 Първо смени майстора,после сменяй по колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 При мен не изключваше турбината ,но нямаше мощност в по-високите обороти и след като смених всички вакуум маркучи колата тръгна осезаемо по добре...Имаше 2 спукани маркуча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho__87 Публикувано 25 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 да не отварям нова тема ще пиша тук също така забелязвам че като се форсира припушва малко сивкав дим и мирише на изгоряло масло вадих маркуча ан турбото да видя дали не хвърла масалце но ми се видя добре имам проблем с ГНП за ремонт ми е от него може ли да препушва и да гори масло ако двигателя работи неравномерно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Danov Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 (Редактирано) Картерната вентилация гледа ли? Редактирано 28 Декември 2014 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho__87 Публикувано 26 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Не колега на тоя дизел нищо не ми е ясно старото ауди ми беше а4 1.8 доста по опростено като дигнеш капака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Здрасти, възможно е клапан Н75 да ти е заминал, поне при мен беше той виновника. Най добрре се разбира да ли е той като ти се изключи следващия път, угаси и запали наново, ако имаш турбо от него е . Късмет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho__87 Публикувано 27 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 ами точно така става като загаса колата и я запаля се оправя колата я взех от жена която само до работа е ходила с нея и не е много карана в началото като я прбвах на магистралата нямаше го тоя проблем след яко каране 2-3 дена взе да го прави проблема сега студено като се оправи времето ще смена първо маркучите ако не се оправи ще сменям и клапана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nuriev Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Аз залагам на зацапана геометрия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 (Редактирано) И ще познаеш! Редактирано 28 Декември 2014 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 EGR затапен ли е или запекла геометрия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 Бах,да вземем да хвърлим и малко боб.Кажи от къдеси,за да може някой колега да те насочи към правилния човек! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 Намери си някой с Vag Com ако ти нямаш. Това може да е сцепен вакуум маркуч, зацапана геометрия, Н75, дебитомер, сцепен маркуч на турбо-пътищата, спукан кулер. Така с гадаене нищо не става. Намери си някой да ти я прочете и ще се покаже проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho__87 Публикувано 29 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 колата я четоха в кастрола в пловдив каза ми човека колата има 2 проблема единия с гнп то било за ремонт другия да смена всички маркучлета около турбото което ме самява маи неможа да хвани нищо за турбото и на око си го каза затова пуснах тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 29 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 (Редактирано) Като начало на ръка раздвижи лоста на геометрията, а после пак пробвай да я издуваш, но при загрял двигател. Караш до 3000 оборота пускаш газта да паднат до 2000 и така малко игра с педала ако има нагар да се поизчегърга. После почваш да дигаш докато не забие, гасш палиш. Няколко пъти и ще се отпуши, ако е запекла турбината. Би трябвало като махнеш клема на акумулатора да изчисти грешките. Ако не стане ще трябва да се направи диагностика от човек, който разбира за какво става въпрос. Вакуум маркучите не са за подценяване като вариянт и се сменят за малко пари. Весели празници!! Редактирано 29 Декември 2014 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho__87 Публикувано 29 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 колега каде се намира това лостче на тая геометрия от скоро карам дизел и не съм в част с тея дизели за маркучите ще ги сменя просто много лошо времето и пак казвам в началото колата го нямаше тоя проблем на магистралата я качих с 160 я изпробвах никви проблеми 2-3 дена после изведнъж взе да го прави тоя проблеми наиситна маркучките са понапукани и от напан може да се е сцепил някож затова ще започна от тях тия дни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 31 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2014 Лостчето се намира на самото турбо между двата охлюва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Здравейте, и аз съм собственик на А4, 98г. 1.9 ,110к. AFN и имам проблем с тягата и определено с дебитомера. Искам да попитам по-запознатите на дебитомера ми пише два номера 0 281 002 216 и под него 028 906 461 марката е бош и тези номера са на тялото което е монтирано за капака на въздушния филтър. Реших да си търся нов, но се натъкнах на странен проблем. Буксата на моя който не работи и е на колата има форма подобна на елипса а тези номера ми вадят дебитомери с малко по-различна букса пак е овална в единия край но в другия е подобно на правоъгълник. Самият елемент го свалих от двете видички за торкс Т20 и на него си пише Бош и някакъв номер който няма нищо общо с тези на тялото. Буксата си изглежда съвсем автентична в смисъл не е рязана и да е запоена за кабелите ако е присаждан друг дебитомер. Може ли някой да каже дали са взаимо заменяеми и дали буксата въпреки тази разлика ще може да се включи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo1972 Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Да попитам някой който знае. Мотора ми е 1.9 110к.с АФН . В каталозите по сайтовете за ангренажен к-кт има два вида за този двигател. С една ролка и с две ролки и разлика 50 лв. Как да разбета кой да купя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Ако двигателя е АФН - ролките са две, едната е с пружина в нея, а другата е паразитна и е мъничка но за сметка на това скъпа. Аз смених моите преди няколко дни. Купих ролките на ИНА и ремък на Континентал - това не е реклама, тези ми препоръча майстора от дългогодишния си опит. Относно комплектите докато и аз търсех имаше едни комплекти без малката ролка, а другия е с малката, но задължително е с оптяжната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Колега колко пари ти излезе кита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Ами аз купих всички филтри -маслен,горивен, въздушен и този за климатика, 3л антифриз концентрат от червения, ангренажа +двете ролки за него и големия ремък за генератора и хидравликата на континентал и за всичко това платих 250лв. като ползвах отстъпка от мой приятел. + масло 5л тотал 10W40 и термостат на Beer това за 65лв + 80лв. за труд =395лв. Антифриза още не съм го наливал, че имах проблем с един маркуч и тялото на което е датчика за температурата + 11лв и тройния маркуч излезе 38лв. +50лв за дебитомер втора ръка = 494лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Добре е да се поглежда и обтяжния механизъм на пистовия ремък за задвижване на генератор, водна помпа, сервоусилвател и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 24 Април 2015 Доклад Share Публикувано 24 Април 2015 Ами в случая се доверих ма найстора, каза че този механизъм е добре, но шайбата на генератора е тръгнала и тя е следващата в списъка, понеже паричките привършиха и ще чака заплатено време което трябваше да е днес ма работодателя нямал пари. Та за момента се чакат свежи средства. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 25 Април 2015 Доклад Share Публикувано 25 Април 2015 Тази ролка поврежда и обтегача. При мен свърши обтягащия механизъм, а ролката си работи правилно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване