Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги искам да попитам дали някой е слагал на ауди 80 спиранчен апарат от ауди а6 2.5 тди който  е АТЕ 57 с диск 312мм и ако е слагал да каже как.

Ще съм ви благодарен ако някой помогне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро минах на 314мм x 25 мм диск.Като си запазих междуболтовото разтояние 4х108.Без да минавам на 5х112.За целта ти са нужни 2 диска и ЦНЦ фреза.Ако вече си на 5х112 ще е още по лесно.Преминаването от 4х108 към 5х112 е приблизително около 600 лв без джантите.... 4 диска,4 лагера,4 главини и комплект задни и предни накладки.

Дисковете са от A6 4F ,апаратите АТЕ57 пасват 1 към 1 на шенкела.Единствено трябва да се подложат 2 шайби между супорта и шенкела за да се конпенсира офсета на диска.

Черпих информация от тук  http://www.audifieber.de/index.php/Thread/409-B4-Typ-89-S2-Bremse-VA-umgebaut-ATE57-314x25-P-P/

На последната снимка се вижда как се разпробива сърцевината/диска на 5х112 ,като един от отворите съвпада със 4х108 и е елипосвиден.

Ето как се получи при мен :

7954592c.jpg

7954594F.jpg

bild3.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двубуталните Гирлинг 60, който са с 276х25 мм диск, дали могат да се изнесат с подходящ адаптор за да влезнат тея дискове.Иначе б4-та вече  е с 5х112, само дето при мен диска от 4 е пробит на 5 дупки.Колко им е офсета на тези дискове, в смисъл имат ли разлика в офсета с стандартен диск от б4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш brakebook.com и сравняваш размерите на дисковете. Има точни чертежи на почти всички модели. Аз така установих, че в моя случай ще ми пасват дискове от Голф 5/6.

Редактирано от Flatmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си пише в немския линк,но няма кой да чете... Свикнали сме на готово

Б4 диск 256/280мм офсет 56.5 мм

A6 4F2  диск 314х25 офсет 59.5 мм

 

За това е нужна подложната шайба между шенкела и супорта,за да може да се компенсира офсета от 3 мм.

Шайба 3 мм няма,за това се използва 2.5 мм.Всичко е plug&play ,дори заводските маркучи остават /това за апарат АТЕ57/

Предвидил съм и подмяна на спЕрачните маркучи с такива с металана оплетка,но нека се оправи времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И като сте с такива спирачки, спира ли повече? Намаля ли разтоянието от 100 до 0 ?
Не съм мерил, но в събота ще сменям от 256мм на 280мм, да очаквам ли някаква космическа разлика ? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това упражнение (256->280) съм го правил на Голф 4 и не усетих осезаема разлика. При магистрална скорост спираше по-добре. Преминаването към 288мм. се усеща. Точни замервания не съм правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може и аз да отправя едно въпросче. Какъв е максималния размер спирачни дискове/апарати, които се събират в 15 цола джанта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от ЕТ на джантата, ЕТ на диска, модела спирачен апарат. На кратко 288мм. + АТЕ57(АТЕ54) влиза в 99% от 15"-ските.

Редактирано от Flatmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с гирлинг 60(двубуталните) те са 276 и заради апарата на летните 15-ки лепя балансите на борда на джантата че иначе задира джантата е 7 с ЕТ 37,но зимните тенекий нямат никакви проблеми стандартни 15-ки за б4 .Като цяло ъпгреида е супер аз съм много доволен спира и не се преправя нищо ,завиват се на шенкела директно и си взимаш дискове за б4 2.8 авант те са със същите апарати и 4 дупки няма нужда да се правят магарий .Единственият недостатък е може би цената от ударен 2.5 тди най вероятно могат да се намерят на цена подарък , но пък е по-усложнен монтажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от ЕТ на джантата, ЕТ на диска, модела спирачен апарат. На кратко 288мм. + АТЕ57(АТЕ54) влиза в 99% от 15"-ските.

Точно така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Скоро  правихме  едно ауди   б4 4х108  със  312мм отпреде  със  гирлинг  60 и 278мм  отзеде  винтилирани  със  апарати  от  с4 ц4 помпата  която  използвахме беше  35мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...
  • 5 months later...

Гледам на един познат Б7-цата, която е с 321мм предни дискове и зимата си кара с 16ки, та се чудя, някой ъпгрейдвал ли е б3/б4 с такъв размер дискове и ако да, то в комбинация с какви апарати и супорти?!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз. Но сложих главини от А4.

Иначе съм имал и S2 спирачки на оригиналните главини. Дисковете са 5х112 и бяха разпробити на 4х108.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи с какви супорти и апарати си ги монтирал на шенкела на Б4. Инче ей такива дискове са с подходящ офсет ми се струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначално с апаратите и супортите от А4-ката с 288мм дискове. После сложих 312 дискове със супорти от примерно А6 с железен шенкел. Офсета на диска не е проблем, каретата на 80 и А4 са различни и подлагах шайби по около 3мм под лагера и карето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 312/314 дискове схемата е ясна, въпроса ми беше за 321мм дискове каква е играта от към супорти и апарати?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
On 8/20/2015 at 1:41 PM, auditeam said:

Скоро  правихме  едно ауди   б4 4х108  със  312мм отпреде  със  гирлинг  60 и 278мм  отзеде  винтилирани  със  апарати  от  с4 ц4 помпата  която  използвахме беше  35мм

 

Колега, челюстта и съответно накладките за Girling60 добре ли покриват площта на 312мм-овия диск? За супорта най-вероятно си требва преправяне и баене. Или сте използвали друг? Като цяло повече светлина над големи дискове при Girling60 би била полезна. Мерси предварително!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...