Evg_RS Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 Здравейте колеги искам да попитам дали някой е слагал на ауди 80 спиранчен апарат от ауди а6 2.5 тди който е АТЕ 57 с диск 312мм и ако е слагал да каже как.Ще съм ви благодарен ако някой помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 Скоро минах на 314мм x 25 мм диск.Като си запазих междуболтовото разтояние 4х108.Без да минавам на 5х112.За целта ти са нужни 2 диска и ЦНЦ фреза.Ако вече си на 5х112 ще е още по лесно.Преминаването от 4х108 към 5х112 е приблизително около 600 лв без джантите.... 4 диска,4 лагера,4 главини и комплект задни и предни накладки.Дисковете са от A6 4F ,апаратите АТЕ57 пасват 1 към 1 на шенкела.Единствено трябва да се подложат 2 шайби между супорта и шенкела за да се конпенсира офсета на диска.Черпих информация от тук http://www.audifieber.de/index.php/Thread/409-B4-Typ-89-S2-Bremse-VA-umgebaut-ATE57-314x25-P-P/На последната снимка се вижда как се разпробива сърцевината/диска на 5х112 ,като един от отворите съвпада със 4х108 и е елипосвиден.Ето как се получи при мен : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 6 Март 2015 Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 двубуталните Гирлинг 60, който са с 276х25 мм диск, дали могат да се изнесат с подходящ адаптор за да влезнат тея дискове.Иначе б4-та вече е с 5х112, само дето при мен диска от 4 е пробит на 5 дупки.Колко им е офсета на тези дискове, в смисъл имат ли разлика в офсета с стандартен диск от б4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flatmo Публикувано 6 Март 2015 Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 (Редактирано) Отваряш brakebook.com и сравняваш размерите на дисковете. Има точни чертежи на почти всички модели. Аз така установих, че в моя случай ще ми пасват дискове от Голф 5/6. Редактирано 6 Март 2015 от Flatmo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Всичко си пише в немския линк,но няма кой да чете... Свикнали сме на готовоБ4 диск 256/280мм офсет 56.5 ммA6 4F2 диск 314х25 офсет 59.5 мм За това е нужна подложната шайба между шенкела и супорта,за да може да се компенсира офсета от 3 мм.Шайба 3 мм няма,за това се използва 2.5 мм.Всичко е plug&play ,дори заводските маркучи остават /това за апарат АТЕ57/Предвидил съм и подмяна на спЕрачните маркучи с такива с металана оплетка,но нека се оправи времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Да, аз съм с дискове от голф 5/ауди А3 8Р/. Все пак супорта иска малко баене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kecko Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 И като сте с такива спирачки, спира ли повече? Намаля ли разтоянието от 100 до 0 ?Не съм мерил, но в събота ще сменям от 256мм на 280мм, да очаквам ли някаква космическа разлика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flatmo Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Това упражнение (256->280) съм го правил на Голф 4 и не усетих осезаема разлика. При магистрална скорост спираше по-добре. Преминаването към 288мм. се усеща. Точни замервания не съм правил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Ако може и аз да отправя едно въпросче. Какъв е максималния размер спирачни дискове/апарати, които се събират в 15 цола джанта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flatmo Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 (Редактирано) Зависи от ЕТ на джантата, ЕТ на диска, модела спирачен апарат. На кратко 288мм. + АТЕ57(АТЕ54) влиза в 99% от 15"-ските. Редактирано 28 Април 2015 от Flatmo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Аз съм с гирлинг 60(двубуталните) те са 276 и заради апарата на летните 15-ки лепя балансите на борда на джантата че иначе задира джантата е 7 с ЕТ 37,но зимните тенекий нямат никакви проблеми стандартни 15-ки за б4 .Като цяло ъпгреида е супер аз съм много доволен спира и не се преправя нищо ,завиват се на шенкела директно и си взимаш дискове за б4 2.8 авант те са със същите апарати и 4 дупки няма нужда да се правят магарий .Единственият недостатък е може би цената от ударен 2.5 тди най вероятно могат да се намерят на цена подарък , но пък е по-усложнен монтажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 29 Април 2015 Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 Зависи от ЕТ на джантата, ЕТ на диска, модела спирачен апарат. На кратко 288мм. + АТЕ57(АТЕ54) влиза в 99% от 15"-ските.Точно така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditeam Публикувано 20 Август 2015 Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 Скоро правихме едно ауди б4 4х108 със 312мм отпреде със гирлинг 60 и 278мм отзеде винтилирани със апарати от с4 ц4 помпата която използвахме беше 35мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 20 Август 2015 Доклад Share Публикувано 20 Август 2015 От какво е таза помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditeam Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Audi 200 turbo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Гледам на един познат Б7-цата, която е с 321мм предни дискове и зимата си кара с 16ки, та се чудя, някой ъпгрейдвал ли е б3/б4 с такъв размер дискове и ако да, то в комбинация с какви апарати и супорти?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Аз. Но сложих главини от А4. Иначе съм имал и S2 спирачки на оригиналните главини. Дисковете са 5х112 и бяха разпробити на 4х108. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 12 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2016 Кажи с какви супорти и апарати си ги монтирал на шенкела на Б4. Инче ей такива дискове са с подходящ офсет ми се струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 Първоначално с апаратите и супортите от А4-ката с 288мм дискове. После сложих 312 дискове със супорти от примерно А6 с железен шенкел. Офсета на диска не е проблем, каретата на 80 и А4 са различни и подлагах шайби по около 3мм под лагера и карето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 За 312/314 дискове схемата е ясна, въпроса ми беше за 321мм дискове каква е играта от към супорти и апарати? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 On 8/20/2015 at 1:41 PM, auditeam said: Скоро правихме едно ауди б4 4х108 със 312мм отпреде със гирлинг 60 и 278мм отзеде винтилирани със апарати от с4 ц4 помпата която използвахме беше 35мм Колега, челюстта и съответно накладките за Girling60 добре ли покриват площта на 312мм-овия диск? За супорта най-вероятно си требва преправяне и баене. Или сте използвали друг? Като цяло повече светлина над големи дискове при Girling60 би била полезна. Мерси предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване