Jump to content

Мнение за А4 2.8 quattro Автоматик


Recommended Posts

Здравейте колеги,

поради нужда от по голям автомобил си продадах А3-ката и сега съм се насичил към въпросния 2.8 мотор с quattro на А4 фейслифт.

Гледах няколко коли но все излиза нещо по тях, което ме спира да купя, а те не са много в София.

 

Мисля да видя как е въпросната кола в Плевен. Забелязах че на предна дясна врата липсва дръжката.

Не съм карал такъв мотор с quattro и автомат, и нямам идея какво да гледам. Имам VAG COM и дайте идей какво да гледам.

 

http://www.cars.bg/c977003

 

 

гледах и тази, но за проблемите и, съм писал в друга тема.

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421858235023451&slink=956o5s

 

Благодаря предварително.

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-голям автомобил А4 (В5) не може да се нарече - това че има 2 врати вповече е нищо - отзад си е тясна и неудобна - при Авант имаш значително по-голямо багажно пространство наистина.

 

Предполагам ще и се слага ГИ така че пак значително ще се намали багажното пространство.

 

За този мотор се чуват хубави отзиви но за автоматика мисля,че не.

По висок данък и разход на гориво са налице спрямо малолитражните 1.8Т и 1.9ТДИ.

Обслужването е вероятно пренебрежимо малко по-скъпо от на изброените по-горе автомобили.

Цената е съмнително ниска на първата,при положение че е Швейцарка.

Втората е със коментар задължително но щом има кусури изброени в друга тема де да знам.

 

До около 5000лв. може да търсиш А6 (C5) преди Фейслифт-а със подобен или същия мотор но ръчка и да се насладиш на широчина и комфорт.

 

п.п Ето нещо американско мотаещо се в нета от месеци насам но с малкия тръцко http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=165452

Успех в избора!

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не ми се кара А6, доста по просторно е но съм се насичил твърдо към А4, за предпочитане Авант.

 

За ГИ се замислям, може би ще сложа, защото разхода по каталог му е 15-16.

 

Досега карах А3 1.8Т а приятелката ми има А3 1.9 ТДИ и просто с две еднакви коли е безмислено :)

 

Данъка не ме бърка, разхода ако има ГИ не ме притеснява, защото 1.8Т с чип на бензин гълта повече пари.

 

Имам пътуване до Търново и мисля да мина да я огледам, продавача каза че я е карал 2 седмици с транзитни номера и била много добре.

 

Тази втората първо е карана доста (съдя по кожения салон), второ има проблем с типтроника (не вкючва) , трето продавача не сваля цената под 4700, което мисля че за тази кола е много.

 

Относно тази от поста ти, Хасково е малко далеч за разходка за да я погледна, иначе колата е добре, като изключим, че няма ESP и има забележки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой седан, този в Плевен или този който колегата предложи?

 

Ето обявата на колата от форума:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11384438194118796&slink=9587nk

 

на тези снимки се вижда че няма детайл без щета,  колата е хубава и е обслужена, но тепърва да я пребоядисвам цялата и оправям, ще отнеме много време и пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плевенската добре изглежда на снимки на наистина цената е подозрително ниска и няма как да е евро4 но това е без значение при тези к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червената няма да я коментирам повече.

За сивата, момчето с което говорих каза, че забележките са и липсата на пластмаса на дръжката и лека драскотина. Интериора бил много запазен, двигателя също , била с пълна сервизна книжка. Бил и извадил транзитни номера и я карал 2 седмици.

Ако ходя да я гледам дайте идей какво да гледам по кутията и quattro-то, че там едва ли има къде да я закарам в читав сервиз. Ще я зяакача на VAG COM да погледна какво е положението.

Ако има колеги от Плевен да кажат сервиз в който да я закарам за оглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай следното:

 

Течове от капаците на клапаните.

Автомата дали сменя без удари и дали задържа автомобила на едно място на лек наклон.

Фис дисплея дали свети безпроблемно.

Куатрото не трябва да се чува или усеща с изкл. на пълен ляв или десен при потегляне, когато може

да се чува леко стържене на гумите(не знам как да го обясня) все едно си на чакъл и гумите шумят от него.

Да не ти мирише на изгоряло масло, когато колата е вече загряла.

Предницата може да хлопа, там както знаеш има 8 носача, 2 биалети и 4 накрайника, които може да са засегнати от Българските кратери.

При скорости от 90-100 и на горе км.ч. е възможно да чуваш висящият лагер на кардана, койт може да издава звук като от много шумни зимни гуми.

Провери дисковете дали тресат при интензивно спиране от висока скорост.

Провери климатика и всички копчарляци в купето.

Желателно е лампата на Еърбега да не свети.Гледай внимателно дали светва преди да запалиш и след това дали изгасва.

Общо взето за това се сещам на първо четене.

Успех!
Дано се окаже читава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, ще проверя, основните неща ги зная, но 4х4 и автомат не съм имал и идея си нямам. Ще я прегледам за течове, чета че това им е проблема на 2.8. Най-вероятно няма къде да кача колата за да огледам окачването, но ще я покарам доста и ще следя за топане, виене и др. шумове.

 

Този висящ лагер, скъп ли е, проблем ли е ако е заминал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При читав майстор с работата не би трябвало да ти надвиши 100лв.

Има си една тънкост точно там, но не е болка за умиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за отговорите, аз мисля тези дни да се разходя до Плевен. Ако е добра колата, при тези цена, след време и да има някакъв проблем , мисля че ще се оправи и пак няма да стигне цената на другата.

То е ясно, че всички коли в БГ се вкарват след удар, май цаката е удара да е бил незначителен и да е оправена добре ;)

 

Засега, лека вечер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак,

днес трябваше да ходя да гледам колата, но неуспях (разбрахме се за утре), преди малко продавачът се обади да не идвам, че е продал колата току-що :)

 

Така че отново сме в търсене на кола с тези параметри. Ако някой види или знае за нещо подобно нека пише.

 

Благодаря на всички, който ми дадоха съвет :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен си ми е тясна А4-ката и съм се огледал в А6 както в началото на търсенето ми.

Но като сметнеш цялото обслужване и съживяване на някой възли цената няма да е най-ниската....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c1093471

 

http://www.cars.bg/c899413- хваща окото цвят и екстри ...

 

http://www.cars.bg/c916841- цвят,салон,озвучение,екстри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръждата предвидил ли си я на тия австрийки и швейцарки?Германката изглежда много изморена.

 

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нищо не предвиждам колега.

Ама хем да е Фейслифт,хем да е quattro,хем да е автомат,хем да е запазена,хем незнам си какво пък и за 3000лв. нема как да стане.

Вие си живейте с легендите че читав за годините си с прилично екстри (B5) Фейслифт струва 3000лв. няма лошо.

 

 

п.п Извинявам се на автора на темата,нищо лично,но всяка такава тема отива в тази посока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръждата предвидил ли си я на тия австрийки и швейцарки?Германката изглежда много изморена.

 

Това викаш го видя в кристалната топка,а германката даже я прегледа колко е починала и колко се е уморила.Браво  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Хахаха здравейте,

значи тези трите съм ги преглеждал и мисля че няма смисъл и да ходя да ги гледам. Колата в Шумен изглежда запазена но ми е далече и за тази цена не ми се рискува.

 

Като цяло не очаквам за 3000 лв да открия всичко което искам, приготвил съм между 5000 и 6000, но предпочитам за тези пари да взема нещо с регистрация. Поне и да мога да я закарам в сервиз, а не тези на Горубляне да ми обясняват как колата не може да излиза от паркинга и едва ли не само на място мога да я изфорсирам и да я купя. Поради тази причина загледах тази в Плевен защото беше на добри пари и при рагистрация и евентуални проблеми пак да стъпи на толкова.


Също исках да попитам, какво да очаквам като цена за обслужване на този мотор? Прочетох много теми но всеки пише различни неща а и темите са стари а цените на частите постоянно падат. 

Редактирано от staikov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

драмата ми приключи с търсенето на кола, днес купих тази:

http://www.cars.bg/c858120

Карах я цял ден, много съм доволен, малко друса, че е със спортно окачване но мисля да го сменя след време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда доста добре. Има брутална стойка колега - честита да ти е :) Само тия вежди малко не ми се нравят...

 

Само бенз да и сипваш и да и се радваш ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...