staikov Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Здравейте колеги,поради нужда от по голям автомобил си продадах А3-ката и сега съм се насичил към въпросния 2.8 мотор с quattro на А4 фейслифт.Гледах няколко коли но все излиза нещо по тях, което ме спира да купя, а те не са много в София. Мисля да видя как е въпросната кола в Плевен. Забелязах че на предна дясна врата липсва дръжката.Не съм карал такъв мотор с quattro и автомат, и нямам идея какво да гледам. Имам VAG COM и дайте идей какво да гледам. http://www.cars.bg/c977003 гледах и тази, но за проблемите и, съм писал в друга тема. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421858235023451&slink=956o5s Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 (Редактирано) По-голям автомобил А4 (В5) не може да се нарече - това че има 2 врати вповече е нищо - отзад си е тясна и неудобна - при Авант имаш значително по-голямо багажно пространство наистина. Предполагам ще и се слага ГИ така че пак значително ще се намали багажното пространство. За този мотор се чуват хубави отзиви но за автоматика мисля,че не.По висок данък и разход на гориво са налице спрямо малолитражните 1.8Т и 1.9ТДИ.Обслужването е вероятно пренебрежимо малко по-скъпо от на изброените по-горе автомобили.Цената е съмнително ниска на първата,при положение че е Швейцарка.Втората е със коментар задължително но щом има кусури изброени в друга тема де да знам. До около 5000лв. може да търсиш А6 (C5) преди Фейслифт-а със подобен или същия мотор но ръчка и да се насладиш на широчина и комфорт. п.п Ето нещо американско мотаещо се в нета от месеци насам но с малкия тръцко http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=165452Успех в избора! Редактирано 18 Март 2015 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 18 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Колега, не ми се кара А6, доста по просторно е но съм се насичил твърдо към А4, за предпочитане Авант. За ГИ се замислям, може би ще сложа, защото разхода по каталог му е 15-16. Досега карах А3 1.8Т а приятелката ми има А3 1.9 ТДИ и просто с две еднакви коли е безмислено Данъка не ме бърка, разхода ако има ГИ не ме притеснява, защото 1.8Т с чип на бензин гълта повече пари. Имам пътуване до Търново и мисля да мина да я огледам, продавача каза че я е карал 2 седмици с транзитни номера и била много добре. Тази втората първо е карана доста (съдя по кожения салон), второ има проблем с типтроника (не вкючва) , трето продавача не сваля цената под 4700, което мисля че за тази кола е много. Относно тази от поста ти, Хасково е малко далеч за разходка за да я погледна, иначе колата е добре, като изключим, че няма ESP и има забележки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario79 Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Колега! Според мен седана си струва да се погледне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 18 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Кой седан, този в Плевен или този който колегата предложи? Ето обявата на колата от форума:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11384438194118796&slink=9587nk на тези снимки се вижда че няма детайл без щета, колата е хубава и е обслужена, но тепърва да я пребоядисвам цялата и оправям, ще отнеме много време и пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario79 Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Сивия седан в Плевен Швейцарския изглежда мн.запазена.Лично мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Плевенската добре изглежда на снимки на наистина цената е подозрително ниска и няма как да е евро4 но това е без значение при тези к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 На тая червената гробница да не са добавили погрешка една 9-ка накрая в цената?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 18 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Червената няма да я коментирам повече.За сивата, момчето с което говорих каза, че забележките са и липсата на пластмаса на дръжката и лека драскотина. Интериора бил много запазен, двигателя също , била с пълна сервизна книжка. Бил и извадил транзитни номера и я карал 2 седмици.Ако ходя да я гледам дайте идей какво да гледам по кутията и quattro-то, че там едва ли има къде да я закарам в читав сервиз. Ще я зяакача на VAG COM да погледна какво е положението.Ако има колеги от Плевен да кажат сервиз в който да я закарам за оглед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Гледай следното: Течове от капаците на клапаните.Автомата дали сменя без удари и дали задържа автомобила на едно място на лек наклон.Фис дисплея дали свети безпроблемно.Куатрото не трябва да се чува или усеща с изкл. на пълен ляв или десен при потегляне, когато можеда се чува леко стържене на гумите(не знам как да го обясня) все едно си на чакъл и гумите шумят от него.Да не ти мирише на изгоряло масло, когато колата е вече загряла.Предницата може да хлопа, там както знаеш има 8 носача, 2 биалети и 4 накрайника, които може да са засегнати от Българските кратери.При скорости от 90-100 и на горе км.ч. е възможно да чуваш висящият лагер на кардана, койт може да издава звук като от много шумни зимни гуми.Провери дисковете дали тресат при интензивно спиране от висока скорост.Провери климатика и всички копчарляци в купето.Желателно е лампата на Еърбега да не свети.Гледай внимателно дали светва преди да запалиш и след това дали изгасва.Общо взето за това се сещам на първо четене.Успех!Дано се окаже читава! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 18 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Благодаря колега, ще проверя, основните неща ги зная, но 4х4 и автомат не съм имал и идея си нямам. Ще я прегледам за течове, чета че това им е проблема на 2.8. Най-вероятно няма къде да кача колата за да огледам окачването, но ще я покарам доста и ще следя за топане, виене и др. шумове. Този висящ лагер, скъп ли е, проблем ли е ако е заминал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 При читав майстор с работата не би трябвало да ти надвиши 100лв.Има си една тънкост точно там, но не е болка за умиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 18 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Благодаря колеги за отговорите, аз мисля тези дни да се разходя до Плевен. Ако е добра колата, при тези цена, след време и да има някакъв проблем , мисля че ще се оправи и пак няма да стигне цената на другата.То е ясно, че всички коли в БГ се вкарват след удар, май цаката е удара да е бил незначителен и да е оправена добре Засега, лека вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 19 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 Здравейте пак,днес трябваше да ходя да гледам колата, но неуспях (разбрахме се за утре), преди малко продавачът се обади да не идвам, че е продал колата току-що Така че отново сме в търсене на кола с тези параметри. Ако някой види или знае за нещо подобно нека пише. Благодаря на всички, който ми дадоха съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Мен си ми е тясна А4-ката и съм се огледал в А6 както в началото на търсенето ми.Но като сметнеш цялото обслужване и съживяване на някой възли цената няма да е най-ниската.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 http://www.cars.bg/c1093471 http://www.cars.bg/c899413- хваща окото цвят и екстри ... http://www.cars.bg/c916841- цвят,салон,озвучение,екстри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 (Редактирано) Ръждата предвидил ли си я на тия австрийки и швейцарки?Германката изглежда много изморена. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 22 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario79 Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Жалко Читава изглеждаше колата. Продължаваме да търсим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Аз нищо не предвиждам колега.Ама хем да е Фейслифт,хем да е quattro,хем да е автомат,хем да е запазена,хем незнам си какво пък и за 3000лв. нема как да стане.Вие си живейте с легендите че читав за годините си с прилично екстри (B5) Фейслифт струва 3000лв. няма лошо. п.п Извинявам се на автора на темата,нищо лично,но всяка такава тема отива в тази посока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Ръждата предвидил ли си я на тия австрийки и швейцарки?Германката изглежда много изморена. Това викаш го видя в кристалната топка,а германката даже я прегледа колко е починала и колко се е уморила.Браво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 (Редактирано) Хахаха здравейте,значи тези трите съм ги преглеждал и мисля че няма смисъл и да ходя да ги гледам. Колата в Шумен изглежда запазена но ми е далече и за тази цена не ми се рискува. Като цяло не очаквам за 3000 лв да открия всичко което искам, приготвил съм между 5000 и 6000, но предпочитам за тези пари да взема нещо с регистрация. Поне и да мога да я закарам в сервиз, а не тези на Горубляне да ми обясняват как колата не може да излиза от паркинга и едва ли не само на място мога да я изфорсирам и да я купя. Поради тази причина загледах тази в Плевен защото беше на добри пари и при рагистрация и евентуални проблеми пак да стъпи на толкова.Също исках да попитам, какво да очаквам като цена за обслужване на този мотор? Прочетох много теми но всеки пише различни неща а и темите са стари а цените на частите постоянно падат. Редактирано 20 Март 2015 от staikov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Здравейте,драмата ми приключи с търсенето на кола, днес купих тази:http://www.cars.bg/c858120Карах я цял ден, много съм доволен, малко друса, че е със спортно окачване но мисля да го сменя след време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Ами честито и безаварийни километри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Блсгодаря колега, на теб също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Изглежда доста добре. Има брутална стойка колега - честита да ти е Само тия вежди малко не ми се нравят... Само бенз да и сипваш и да и се радваш ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts