Jump to content

Обратен ефект с OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED


Recommended Posts

Колеги, вчера смених крушките на късите и дългите фарове с тези: OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED

Старите са Osram 64210L (по-долу има линк).

 

Исках да получа бяла светлина и малко по-дълъг светлинен лъч.

 

Изненадващо обаче ефектът беше обратен. За дългите светлини не съм сигурен, но за КЪСИТЕ съм сигурен: Малко по-бяла светнина се получи, но светят доста по-слабо и лъчът е по-къс отколкото със старите ми крушки. Нищо общо с широко рекламираните мечтани широки и дълги бели светлини пред колата :)

 

Гледам тех. данни на новите и на старите:

 

Новите са тук:

http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/vehicle-and-bicycle-lighting/cars/halogen-headlight-lamps-for-cars/night-breaker-unlimited/index.jsp

 

Старите са модел 64210L (вторият таб в линка):

http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/vehicle-and-bicycle-lighting/cars/halogen-headlight-lamps-for-cars/osram-original-line/index.jsp?productId=ZMP_61232

 

Ако сравним крушките:

  • номиналната мощност е еднаква: 55W;
  • входната мощност е по-висока при новите: 68W срещу 58W;
  • цветната температура при новите е 3400К, а за старите не е написана изобщо;

Какво може да се получава според вас? Възможно ли е входната мощност да е прекалено висока за инсталацията ми и това да пречи в последствие на номиналната. Да не би някаква електроника да редуцира мощността за да предпазва инсталацията и да може да се регулира ръчно?

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не, вчера валеше. Колкото по-бяла е светлината, толкова повече се поглъща от мократа настилка. За това ОЕМ ксеноните примерно, са леко "жълтеещи", за да има повече контраст в контура на обектите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то генерален проблем е и какво правим на мокро през нощта - влизаме по дупките :) Ще видя тия дни и на сухо де. 

 

А заради по-голямата им входна мощност на новите да се получава и по-голям пад на напрежение и да не могат да бъдат добре захранени от инсталацията? Ама, че странна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със същите и с лупи,при мен жълтеят не светят бяло.Доволен съм за сега,на мокро светят по-добре от китайски ксенон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Красимире, можеш ли да ми пратиш нощна снимка? Когато ти е удобно. Сигурно ще е интересно и за други. Да го видя от първа ръка, със същите лупи.

Има вероятност старите ми крушки да са били хубави, а рефлектора в лупата да е поизносен и да не може по-добре по принцип. Знам ли и аз.

Но поне да се ориентирам къде ми е проблема.

Комплектите ги купих от мой приятел, собственик на сервиз, на който вярвам на 100%. Освен ако у него са попаднали ментата, но трябва да съм доста убеден за да му го кажа :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае сервиз в София със стена за настройване на фаровете? Там направо ще кажат и дали нормално светят, за да знам какво да предприемам. Че здраво набутване иначе с 2 комплекта найтбрейкъри - дано не са ментета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте по една снимка всички с подобни крушки и ще направим сравнение и ще разберем каде е проблема,

А ти ако искаш за експеримента едва ли си изхвърлил старите сабери една двойка и ги сложи на единия фар и виж разликата може и да я снимаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае сервиз в София със стена за настройване на фаровете? Там направо ще кажат и дали нормално светят, за да знам какво да предприемам. Че здраво набутване иначе с 2 комплекта найтбрейкъри - дано не са ментета.

Какъв сервиз със стена  :nixweiss:  :nixweiss:  :nixweiss: .

Всяко ГТП трябва да има уред за мерене и настройване на фаровете. 

Ти ме уби - СТЕНА!?!?

Всяко ГТП е длъжно да има такава машинка:

 

xenonadjust1.jpg

 

Аз лично, всяка кола след покупка, директно я закарвам срещу 10 лева да и настроят перфектно фаровете!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

да, тази машинка ясно.. на предишните коли съм го правил това. Преди доста години с една стара кола помня, че ходих в сервиз, но не помня кой беше.. май до театър София един голям сервиз: не знам дали го има още. Там си имаше стена с очертания и ги направиха перфектно фаровете. За това питах :) Както и да е. Малко по-късно ще сложа на единият фар стара крушка за сравнение.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На различните коли, фаровете им са на различна височина и на различно разстояние един от друг. Да не говорим, че имат различен градус на наклон. Няма такова понятие като стена с универсални очертания. Това е било някакво аматьорско изпълнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стандартите и сертификатите различни ли са за всяка кола?

 

Естествено, че може да се настроят на стена, из нета има описани постановки за реглаж. Фаровете (повечето) имат 2 измерения за реглаж - вертикално и хоризонтално, чрез общо 3 точки на въздействие, не е някаква извънземна философия та стендове, сервизи, машини...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш, 4 линии надраскани на стената са универсални за всички коли? 

По твойта логика, най-малкото при всички коли, разстоянието между фаровете трябва да е еднакво!


За това, вечер като се прибирам и почти винаги ослепявам. Като си ги регулират на стената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако обърнеш внимание на една широко разпространена схема:

Lights_adjustm.jpg

...ще забележиш, че крайният резултат е винаги еднакъв. Съобразяват се характерното разстояние на осите на фаровете, височината и ъгъла на наклон. Хоризонтално паркиран автомобил, права стена, хартиено тиксо и една рулетка постигат  едно и също като "машината".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, ти ми показваш схема, която се чертае индивидуално за колата. А аз ти говоря за "сервиза" по-нагоре, който си има разчертана стена.

Второ: Покажи ми място в София, където да имаш условията да си чертаеш реглажни линии?

Къде, къде по-лусно е в ГТП-то срещу 10 кинта за 5 минути да ги изпънат фабрик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна съм приключил с тези стендове за настройка лупи и т.н. 

По-добра настройка от стената на блока няма! Видимостта на къси ми е перфектна. И незнам защо никой не ми примигва в насрещното ?

С тези стендове яко ти ги набиват в земята, и се чудиш на къде да бягаш като видиш дупката в последния момент. Как мислите, дали това не е по-опасно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ела да ми видиш фаровете. Цепят мрака. Но го предупредих, че щом си плащам, очаквам да е перфектно. И ако не ми хареса се връщам за рекламиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш, 4 линии надраскани на стената са универсални за всички коли? 

По твойта логика, най-малкото при всички коли, разстоянието между фаровете трябва да е еднакво!

За това, вечер като се прибирам и почти винаги ослепявам. Като си ги регулират на стената.

Всеки има право да си изхарчи 10лв по какъвто начин има желание, няма нищо лошо да е в сервиз реглажа, особено, ако  не му се чете и ровичка, но не разбирам при положение, че си педантичен по темата и си сътворил това:

 

179777560.jpg

 

...което едва ли си го настроил и измерил на "машината", защо толкова държиш и настояваш всички така да правят... :machaugenauf:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И би ли ми обяснил, защо свето-диодните дневни светлини (чиято идея е да са ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ) ти пречат?!?


Кое в тях (а и в изискванията на европейския съюз) трябва да се настройва?!?


Не ти хващам логиката ПИЧ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, МИШОК (теб ogip имам предвид), нали си отворен....... какво имаш против дневните ми, попитах!!!

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, МИШОК (теб ogip имам предвид), нали си отворен....... какво имаш против дневните ми, попитах!!!

Леко, бе Роки,  дръж коня! :scherzkeks: Дай да не затриваме темата на човека... :magic:

Не може да обясняваш  как ти блестят разни и всички да ходят на машинен реглаж, докато ти си монтираш светодиодчета на бронята. Просто не върви нек'си... Надявам се си прочел, че и DRL имат номинален интензитет и идея на разположение, ама не съм чул в БГ нефабрични ледове на бронята да са законни дори.

Успокой топката и да си пишем кротко, спаринг приемам само на ЛС :hilezh:  Нека ползваме форума и темите му за конкретна дискусия. :zustimm:

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...