Jump to content

Обратен ефект с OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED


Recommended Posts

Очевидно се връщаме на това, което ти постнах в началото на темата, като изключим лиричните отклонения. :)

Ако имаш желание - настрой си фаровете сам по схемата и слагай каквито и да е жични крушки, процентите им разлика в рекламите са много по-малко в действителност, ако имаш повече желание - виж там една тема, която съм направил  в "направи си сам" и действай по нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На мен така ги бяха настроили фаровете с тези стендове в ХЕЕД преди 4 години, че светят навсякъде но не и където трябва да са. Дали изобщо знаят как се борави с този уред. Само си дадох едни 15лв. После с една схема от форум БМВ ги направих. Хубаво се настройват фарове в гъста мъгла също. Малко съм недоскив и имам нужда от хубави светлини.Може да пробваш тази схема от колега от форум БМВ. Той твърди, че няма разлика м/у стенд и стена по този начин. 

 

 

За да се подготвите за настройване, автомобилът ви трябва да е с поне 1/2 пълен резервоар, товар в багажника, с който най-често пътувате (като килограми) и тежест, поставена на шофьорското място, която грубо да отговаря на вашето тегло. Всички гуми трябва да са проверени и да са оптимално напомпани. 
Отидете до равно място, на което има вертикална стена и достатъчно място за колата + 7.5 метра (от предницата на колата до стената). Трябва да направите белези върху стената. Най-лесно те се маркират с хартиено тиксо. Зебежка: колата трябва да е паркирана перпендикулярно срещу стената! Прекарайте колата плътно до стената. 
Направете маркер "V" на стената, който да съвпада с центъра на автомобила. С помощта му ще можете да коригирате посоките на фаровете (ляво и дясно). 
След това направете маркер "C" на стената, чийто център да съвпада с центъра на всеки фар. 
Прикарайте автомобила право назад на дистанция 7.5 метра. На "V" маркера на стената пуснете вертикална линия надолу, за да имате разграфен център. След това свържете "C" маркерите с хоризонтална линия, която ще кръстим "Н-Н". След това от маркерите "C" пуснете линия, перпендикулярна на правата "Н-Н", надолу. Дължината й зависи от височината, на която са вашите фарове. На края на линията сложете точка "В". 
 
Височина на центъра на фара до земята --- Дължина на линията 
.................По-малко от 80 см................. --- ...........76 мм........... 
...................От 81 до 99 см.................... --- ..........102 мм.......... 
.................Повече от 100см................... --- ...........114 мм.......... 
 
Свържете и новомаркираните точки "В" с права линия, успоредна на "Н-Н". След приключването на маркирането, на стената вече ще има "система" за настройване на двата фара. 
 
Изображение 
 
 
Вертикална настройка: 
Късите светлини са изработени така, че да осветяват определен ъгъл. 
Снопът светлина минава под него, а над него всичко е тъмно. За настройване, трябва да "гоните" "В-В" линията. За автомобили с електрическо регулиране във височина на фаровете от вътре, поставете ключа на средно положение, за да имате варианти за използване при натоварена или ненатоварена кола. 
 
Хоризонтална настройка: 
При автомобилите в Европа, фаровете образуват чупка в снопа светлина, за разлика от америнакските. Настройте всеки фар, като следите чупката на снопа светлина да е точно в точка "В", като диагоналната линия се качва към правата "Н-Н". По този начин, застанали на пътя ще имате максиманла видимост от дясно, без да заслепявате идващите насреща. 
Изображение 
 
След настройка на късите светлини не се опитвайте да настроите и дългите, защото и къси и дълги се настройват от едно място. Това означава, че дългите светят правилно, само ако късите са настроени правилно. Ако имате проблеми с дългите светлини, при положение, че сте настроили късите, значи просто фарът е дефектирал. 
 
Халогени: 
Фаровете за мъгла се настройват по подобен начин. Снопът им стига до началото на светлинния сноп на късите. Настройте халогените така, че снопът да достига до "В-В" линията (която се изчислява след измерване на височината на фара от земята). 
Халогените осигуряват по-широка осветеност в страни. Хоризонталната им настройка е по-необходима. Фаровете за мъгла трябва да са насочени напред, не по-наляво или по-надясно. 

post-48297-0-05797200-1428100708_thumb.j

Редактирано от prodan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията, полезна е. Ако залепя задницата в дъното на гаража си - мисля, че отсрещната стена ще е на около 7-8 метра и мястото ще ми стигне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес през работата мина админа от Дунев. Пича не работи в сервиза им, ама какво хранене му набих за фаровете на колегата:

 

IMG_20150403_114208.jpg

 

Няма такава мърлявщина!!! Че аз на око ще ги направя по-добре!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам доста ОЕМ фарове за Б5 и вкл. едни немски?

http://www.ebay.com/itm/Neu-Tyc-Scheinwerfer-H7-H7-Links-Audi-A4-b5-/400858132677?pt=LH_DefaultDomain_77&fits=Year%3A1999%7CMake%3AAudi%7CModel%3AA4&hash=item5d5501b0c5

Някой слагал ли е подобни? Примамливо евтини са. Или да не си правя експерименти... вероятно рефлекторите ще заминат скоропостижно.


Днес през работата мина админа от Дунев. Пича не работи в сервиза им, ама какво хранене му набих за фаровете на колегата:

 

IMG_20150403_114208.jpg

 

Няма такава мърлявщина!!! Че аз на око ще ги направя по-добре!!!

Днес минах пак набързо и ги наместиха.. показаха ми и на място пред колата, наистина стенда ги показваше перфектни. Странна работа.

Раздалечиха ги днес малко. Ще си ги донаправя и аз по-късно.

 

По принцип и от двата сервиза на Дунев съм доволен. Сега не знам защо не се получават. Вероятно е от фаровете. Може да е мръднал рефлектор. Ще видим понеделник-вторник вечерта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а тук според вас каква е уловката, че е такава ниска цената?

http://www.avto.bim.bg/Far-desen-99-H7-H7-meh-el-migach-za-AUDI-A4-ot-1994-do-2000_p570m24.html

 

Моите фарове също са с глаукома сериозна. И аз се оглеждах в такива по-евтини афтермаркети но в общия случай историята е че не светят като хората. Аз лично два пъти съм купувал рефлекторни фарове на Depo и по-голям боклук като резервна част досега не бях виждал. Фаровете светят на петна по пътя. Предположението е че тези също имат подобна драма. Сигурно има читави не много скъпи афтермаркети но трябва да се сложат на колата и да се видят реално. Едно пълно възстановяване на оригиналните струва към 230-250 лева. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значение има дали е мръднал рефлектор, като се гони краен резултат на стената? Демек не стигнеш ли ограничение на някой от механизмите за местене на релсата с рефлекторите, имаш възможност за корекции, освен ако не е изскочила някоя ябълка от държач, но тогава ще трепери светлината. Преди малко се сетих да щракна с телефона да видиш как трябва да изглежда снопа:

 

8028046N.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха ...бъркаш....фаровете с адаптация се оправиха .

"адаптация"  на кое?

 

Говори за това:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=153464

 

...и искаше да каже, че с адаптация си е изчистил грешката на фиса да не му вади очите, за сметка на това с десния си фар с лява дирекция вади очите на насрещното.

Моите фарове също са с глаукома сериозна. И аз се оглеждах в такива по-евтини афтермаркети но в общия случай историята е че не светят като хората. Аз лично два пъти съм купувал рефлекторни фарове на Depo и по-голям боклук като резервна част досега не бях виждал. Фаровете светят на петна по пътя. Предположението е че тези също имат подобна драма. Сигурно има читави не много скъпи афтермаркети но трябва да се сложат на колата и да се видят реално. Едно пълно възстановяване на оригиналните струва към 230-250 лева. 

Вземи си фейсови за Б5 на Депо (с "лупа"), светят в пъти по-добре от недоносената Хела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убеден ли си в това за Депо-то, защото за мен те фарове не могат да правят. Пък дори и лупата им да става за нещо то съм почти убеден че рефлекторната секция (на дългите) е гола вода. Моите фарове са Валео а не Хела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Валео нямам наблюдения, освен че не знаят как да правят алтернатори :hilezh:

Хелата, която масово се слага на Ауди е пълен шит, рефлекторите на лупите прегарят тотално за 5-6 години, на по-старите модели конструктивно имат неточен фокус на режектора. За Депо съм убеден, че ново свети много по-добре за ц5, спрямо Хела (чужди коли, аз си реших случая по друг начин). За Б5 имам вътрешно усещане, че е същата работа, но пак да кажа, че говоря за прожекторни, а не рефлекторни къси, а що се отнася до дългите - помисли си колко време ги ползваш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно не ги ползваш много много ама и те е редно да светят като хората.

 

Има доста предолжения на пазара за китайски ментеливи афтермаркети, сега трябва да се намери коя алтернатива си струва най-много левчетата платени за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значение има дали е мръднал рефлектор, като се гони краен резултат на стената? Демек не стигнеш ли ограничение на някой от механизмите за местене на релсата с рефлекторите, имаш възможност за корекции, освен ако не е изскочила някоя ябълка от държач, но тогава ще трепери светлината. Преди малко се сетих да щракна с телефона да видиш как трябва да изглежда снопа:

 

8028046N.jpg

Много благодаря. Твоите изглеждат чудесно наистина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно не ги ползваш много много ама и те е редно да светят като хората.

Има доста предолжения на пазара за китайски ментеливи афтермаркети, сега трябва да се намери коя алтернатива си струва най-много левчетата платени за нея.

Принципно има 2 опции:

1. Смяна с афтърмаркет, като прескочим тия с новогодишните гирлянди и рингове по тях, остават не много варианти, въпроса (поне за мен) е да е най-близо до фабричен вид и ефективност. В твоя случай е вид ъпгрейд да минеш към 2-секционен фар, особено вариант с D2S+Н7 и ксенон на късите.

2. Рециклиране на текущия фар.

 

Колкото до автора на темата -  смятам за най-удачен е трети вариант - рециклиране на настоящ фар + рециклиране на рефлектора на лупата, или подмяна на целия прожектор с биксенонов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно има 2 опции:

1. Смяна с афтърмаркет, като прескочим тия с новогодишните гирлянди и рингове по тях, остават не много варианти, въпроса (поне за мен) е да е най-близо до фабричен вид и ефективност. В твоя случай е вид ъпгрейд да минеш към 2-секционен фар, особено вариант с D2S+Н7 и ксенон на късите.

2. Рециклиране на текущия фар.

 

 

 

Рециклирането е 230 лева за двата. Аз лично се колебая защото някак си ме мързи да ги смъквам разнасям назад напред и пак да ги монтирам. Отделно на това на десния фар са ми счупени две от щипките (като едната и липсва).

Като цяло общото мнение е че е по-добре да се рециклират старите, но ако някой е сигурен в нови афтермаркети на не много висока цена да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук попадам на нещо интересно и май ще се метна. На вас как ви се вижда?:

http://www.technobg.com/Desen-far-elektricheski-Audi-A4-b5-02-1999-09-2001-Facelift-ATEC-Germany

Окачването ми отпред е ATEC и съм много доволен. Перфектно е. Фирмата ATEC мисля, че е читава.

Лесно ще продам и старите фарове - те са здрави: в два сервиза ми казват, че почти нямат нужда от пастиране (точици и надраскване са малко по тях), а за рециклиране на рефлекторите вече ще е лесно след като човек ги има свалени. За рециклиране сега основно ме спира разправията по демонтаж, разнасяне и няколко дни без кола. Иначе също е вариант и още се чудя.

 

По принцип държа да остана на H7 цокъл и не искам ксенон. Имам и общо 7 комплекта крушки H7 :)

Не съм враг на ксенона, но не ми се занимава с това, и принципно предпочитам да имам пръскалки ако ще е ксенон. Иначе съм наясно, че е по-добре като осветеност и по-рядко гори, но не ми се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези фарове не са на ATEC както пише а са си тайванци/китайци отвсякъде ето ти линк по-точен ми се струва:

 

https://www.atp-autoteile.eu/group/1030201/product/4615/45847/details

 

Сега колко са читави незнам но са най-евтините в сайта, тези които пише че имат нещо общо с Депо са почти двойно по-скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

МЕРСИ ПЕШО ОТ МАРС! За малко да се набутам с ментетата братле!

 

Сега като си загледах фаровете и се усетих :) Левият е ВАЛЕО. Перфектно. Десният обаче... ДЕПО, МАМКА МУ! ДЕПО, ДЕПО, ДЕПО! Идеше ми да му вкарам един боц :)

 

Странното е, че външно са като 2 капки вода, но явно рефлекторите им: не :) Просто не се нагаждат добре един към друг лъчите им, както и да ги мъчиш. 

Значи планирам да намеря на старо един десен ВАЛЕО и да рециклирам двата ВАЛЕО, а ДЕПО-то да го продам после. Не знам, може на кола с два бр. ДЕПО да е прилично, но при тази ситуация ще си търся един десен ВАЛЕО. 

 

Иначе сега са горе-долу наместени, а на халогените си сложих хубави крушки на Филипс (жълти, лонг-лайф, +30%) и сега осветеността е доста прилична, даже на мокро е супер.

Редактирано от Wolf1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, настроих ги максимално добре, но просто и двата са слабички, а десният трудно се движи. На крайна дясна позиция не е достатъно далече от левия.. както и да е, ще го сменя него.

Сега са горе-долу добре и вече не е спешно.

 

Между другото до няколко дни ще ми изпадне изгодно предна броня от англичанка, с работещи пръскалки и казанче, при това в цвета на моята кола.

Започвам леко да се чудя за ксенон. Трудно ми е обаче да се ориентирам за оригинални ксенон фарове. Вероятно са по-скъпи, а и те ще трябва да се реставрират.

Идеята е, ако не е много скъпо и трудно, да купя 2 ксенон фара и бронята (бронята с казанче и пръскалки е 280 лв.), а да продам сегашната си броня и фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D2S 4300K с умираща дясна крушка. Точно използвайки повода ще ъпгрейдна малко системата, като съм си поръчал нови AC-баласти и крушки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам за това  в дясно е по-слаба осветеността?

 

Питам защото  и аз скоро слагах лупи и ксенон и от дясно нямам такова намаляване на осветеността.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях чел скоро темата, но да кажа, че от реглажа на фарове в Дунев и аз не съм никак доволен, дори и след няколко ходения за рекламация и нов реглаж.

Даже с реглажа, частта която се движи във фара, беше изкарана толкова напред, та ми бяха ожулили покритието вътре във фара.  :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...