Jump to content

Обратен ефект с OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED


Recommended Posts

Ей, МИШОК (теб ogip имам предвид), нали си отворен....... какво имаш против дневните ми, попитах!!!

 

Например идват ли със сертификат това което си сложил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Идват пичове, и са в границите мин-макс. Някои хора четат, не действат на първосигнална!!!

Само техно-тест няма, ама ако искаш и на него ще мине!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука една пивоварна скоро ще фалира, смятам да кандидатствам за евро мъни, така че няма страшно :hilezh: .

Верно обаче тия дневните на бсдниколов бодат очета..... :shocked:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бодат, защото снимката е на сянка. На пряко лятно слънце са:

 

179777559.jpg

 

 Колата е с light сензор. В момента в който колата надуши, че не е достатъчно светло, ги гаси (изцяло) и пуска ксенона.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идват пичове, и са в границите мин-макс. Някои хора четат, не действат на първосигнална!!!

Само техно-тест няма, ама ако искаш и на него ще мине!

Ако се върнем на първоначалните въпроси от темата - жичните крушки, за да имат някаква по-различна топлота на бялото от типичните им келвини, обикновено ползват филтър (оцветяване на крушката), в случая на колегата с темата  - в предната и задната част на балона, уж против reflections, това означава 2 неща за конкретния пример:

1. Светлината намалява допълнително, преминавайки през това нещо - намаляване на общия интензитет

2. Положението на оцветените пръстени отпред и отзад на балона правят намаляването на светлинния поток в началото и в края на полето на осветяване, след отражението в рефлектора

 

Може би това е забелязал и не му е харесало... "По-дълъг и по-къс лъч" няма да стане от една и друга крушка, освен ако не е изместена жичката им и фокуса да бяга. След правилна настройка в сервиз, или на стена, най-важното е късите светлини да не прескачат хоризонта и да следват осите на фаровете в снопа напред, което всъщност не е толкова сложно за настройка (за това ставаше дума), така се постига максимално осветяване и минимално заслепяване насреща.

 

Що се отнася до дневните светлини - прехода между моделите без и със е бил със заместването на 2-секционния фар с биксенонов прожектор, вместо късите и 21-ватова крушка с концентриран напред рефлектор като за дълги светлини, съответно намирам за по-удачен ретрофит с модул на дългите, като запазване на фабричния вид на автомобила и максимална функционалност на ъпгрейда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, качвам малко тестове, колкото имах време да снимам.
 
1) Тук заснех разходка на фарове с новите крушки (Osram Night Breaker Unlimited): 
 
Малко трепери камерата.. съжалявам, счупих и стойката и я шинирах, но не е било добре стегнато явно.
Отделно минавам през много светли участъци, но превъртайте. Нямах време да го барна.
 
Фаровете са на позиция №1. Като ги гледам на стената на гаража геометрията им е ОК. Може би леко са един в друг, но не много, а на височина са както трябва.
 
За мен тази светлина е колкото от обикновените ми крушки 64210L, само е леко по-бяла, но не е по-силна в никакъв случай. Не е нищо особено. На две места ме изправарват други коли и хвърлям сянка :) гадост.
 
2) Ето и едната от Osram Night Breaker Unlimited:
comb.jpg
 
3) Ето сравнение:
compare_up_driver_old_small.jpg
Само горе в дясно - от към шофьора - е едната от старите крушки (Osram 64210L). Снимах с ръчни настройки, с еднакъв фиксиран ръчно бял баланс на апарата, за да не се коригира автоматично.
Скорост, бленда, бял баланс и позиция на статив са еднакви. Виждате как съвсем леко жълтее целия фар горе в дясно, и може би е много малко по-слаб.. но за мен разликата е минимална.
 
Изобщо: голям фейл този Night Breaker  :) Поне си имам солидно количество резервни H7 :)
 
 
 
 
 
 
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струват малко ниски фаровете ти. В края на клипа, където караш зад червената кола, Пунто ли е какво е, линията от фаровете е долу на бронята му, а ми се струва, че трябва да е малко по-високо. Моите например, гледани на два различни стенда и уж регулирани перфектно, са може би една идея под номера... и пак ми се струват ниско, когато карам по тъмен път  :motz: . На 2-3 други коли, които карам, и които определено светят по-добре са малко над номера, но пък там и фаровете са други.

Редактирано от theuser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струват малко ниски фаровете ти. В края на клипа, където караш зад червената кола, Пунто ли е какво е, линията от фаровете е долу на бронята му, а ми се струва, че трябва да е малко по-високо. Моите например, гледани на два различни стенда и уж регулирани перфектно, са може би една идея под номера... и пак ми се струват ниско, когато карам по тъмен път  :motz: . На 2-3 други коли, които карам, и които определено светят по-добре са малко над номера, но пък там и фаровете са други.

Като си гледам клипа по-скоро светят един в друг и от там се губи доста. Ще мина на стенд за регулиране на фарове, пък да видим после и довечера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да мина през Дунев днес:

1) регулиране на стенд;

2) на тази процедура за полиране на фарове: 

http://www.dunevmotorsport-r21.com/polirane-na-farove/

тези моите фарове не са стъклени, нали? Има смисъл от полиране? 

По-късно пак един клип ще кача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен са ти ниско фаровете. На края на клипа като караш зад пунтото, ти си на 2-3 метра и фаровете ти светят ниско в бронята пък да не говорим като се отдалечи на 10 метра и въобще не го осветяваш.

Аз също съм с Valeo на facelfit А4 B5 и като спра зад кола на светофар ми светят малко под номера на повечето коли, като се отдалеча на 2-3 метра пада малко, а на 10 метра все още си осветявам колата пред мен (поне малко от бронята).

Също така май ти сочат към център. Това можеш да го провериш като караш срещу стена на мин 10-15 метра и пуснеш дълги, ако имаш едно петно само и чак като се приблизиш до стената се разделя значи са ти криви.

Май си ги разместил като се сменял крушките, тия фарове все едно се държат на конци при нас. Да не говорим пък ако имаш счупени стойки (valeo фара се закрепва на 4 места за купето).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие ел. реглаж нямате ли си на фенерите?

Пичове, често не виждам абсолютно никакъв смисъл от спора "нажежаема жица срещу ксенон", защо изобщо давате пари за стара технология, след като с елементарен средностатистически ксенон кит буквално проглеждате наново?!? Освен ако не става дума за рефлектори естествено.

И аз се мъчих по тоя начин преди време, цяла кутия имам с кви ли не "брейкъри", "вижъни", "блу уондъри" и подобни, докато не ми писна да не виждам на пет метра пред колата и не боднах на валеото(лупи) един 55 на 4300. И последва  :shocked: , после  :dance: .

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишната кола бях слагал ксенон. Често горяха крушките и се принудих... Страхотно прогледнах наистина, но си има и минусите. Един път запалих на пуснати фарове и десният баласт изпуши. И още: вече не слагам ксенон на фарове без пръскалки. Не е случайна тая работа :-)

Ще мина стенд и да видим. Ако има време ще полирам отвън също. Иначе крайната мярка е рециклиране и заспиват, но е разправия това. Тръгвам от малкото към голямото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулираха ги старателно срещу 15 лв. и казаха, че доста били разместени. На мен пак ми се виждат малко събрани, но да се надяваме, че стенда не лъже.

Ето:

IMG_20150403_114208.jpg

 

Тази стена е на около 6 метра. Позицията на повдигане от арматурното табло е 0.

 

За полирането: Дунев човекът направи ми каза откровено, че почти нямат нужда да се полират. Запазени си били отпред.

Значи ако и сега не са ОК отивам на рециклиране заради рефлектори.

 

Довечера ще кача пак клипче.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите Брейкъри наистина малко жълтеят това обяснява и, че визуално изглежда че светят по надалеч, в града бялата светлина се губи. Дори и ксеноните като минаваш под лампи и темподобни изчезват. Това е нормално. Сравнение между 2те крушки само извънградско на лунна светлина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулираха ги старателно срещу 15 лв. и казаха, че доста били разместени. На мен пак ми се виждат малко събрани, но да се надяваме, че стенда не лъже.

Wolf1, това ако са 2 фара, то за мен това са кръстосани снопове. Язък им за старанието и машината... Да не кажа, че направо са те изпързаляли...

Трябва да изглежда така:

 

pg_232_img_2.jpg

 

Снопа на фаровете ти ми напомня за един в 4Ф, който се опитваше да настрои ляв и десен фар с различни дирекции и пак така никой не можеше да осъзнае какъв му е проблема :) ...а и като гледам и него не го вълнува :nixweiss:

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=153464

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........На мен пак ми се виждат малко събрани, но да се надяваме, че стенда не лъже........

Няма начин това да са настроени фарове.

 

 

Wolf1, това ако са 2 фара, то за мен това са кръстосани снопове.............

Трябва да изглежда така:...

Ето това е коректния изглед на сноповете светлина.

 

 

Ха .........фаровете с адаптация се оправиха .

"адаптация"  на кое?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще мина в понеделник и ще ги накарам да коригират. Този стенд "гледа" фар по фар и ми е трудно да си предствавя как ще направи добра сходимост без да я погледнат и стена.

Но ще ги оправя де - явно това ми е проблемът - фаровете светят прекалено един в друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...