PESHO OT MARS Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Ей, МИШОК (теб ogip имам предвид), нали си отворен....... какво имаш против дневните ми, попитах!!! Например идват ли със сертификат това което си сложил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Идват пичове, и са в границите мин-макс. Някои хора четат, не действат на първосигнална!!! Само техно-тест няма, ама ако искаш и на него ще мине! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Абе, отде ги ровите тия картинки с пуканките и облещените мутри, искам и аз така . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Много ше ти станат бирите, ако ти кажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Тука една пивоварна скоро ще фалира, смятам да кандидатствам за евро мъни, така че няма страшно .Верно обаче тия дневните на бсдниколов бодат очета..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Аз бира не пияhttp://www.google.bg/search?q=surprised-man-eating-popcorn&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=X5UdVbc7iPdQkqOAuAg&ved=0CB8QsAQ&biw=1280&bih=933 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 (Редактирано) Бодат, защото снимката е на сянка. На пряко лятно слънце са: Колата е с light сензор. В момента в който колата надуши, че не е достатъчно светло, ги гаси (изцяло) и пуска ксенона. Редактирано 2 Април 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Идват пичове, и са в границите мин-макс. Някои хора четат, не действат на първосигнална!!!Само техно-тест няма, ама ако искаш и на него ще мине!Ако се върнем на първоначалните въпроси от темата - жичните крушки, за да имат някаква по-различна топлота на бялото от типичните им келвини, обикновено ползват филтър (оцветяване на крушката), в случая на колегата с темата - в предната и задната част на балона, уж против reflections, това означава 2 неща за конкретния пример:1. Светлината намалява допълнително, преминавайки през това нещо - намаляване на общия интензитет2. Положението на оцветените пръстени отпред и отзад на балона правят намаляването на светлинния поток в началото и в края на полето на осветяване, след отражението в рефлектора Може би това е забелязал и не му е харесало... "По-дълъг и по-къс лъч" няма да стане от една и друга крушка, освен ако не е изместена жичката им и фокуса да бяга. След правилна настройка в сервиз, или на стена, най-важното е късите светлини да не прескачат хоризонта и да следват осите на фаровете в снопа напред, което всъщност не е толкова сложно за настройка (за това ставаше дума), така се постига максимално осветяване и минимално заслепяване насреща. Що се отнася до дневните светлини - прехода между моделите без и със е бил със заместването на 2-секционния фар с биксенонов прожектор, вместо късите и 21-ватова крушка с концентриран напред рефлектор като за дълги светлини, съответно намирам за по-удачен ретрофит с модул на дългите, като запазване на фабричния вид на автомобила и максимална функционалност на ъпгрейда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 2 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Добре, качвам малко тестове, колкото имах време да снимам. 1) Тук заснех разходка на фарове с новите крушки (Osram Night Breaker Unlimited): Малко трепери камерата.. съжалявам, счупих и стойката и я шинирах, но не е било добре стегнато явно.Отделно минавам през много светли участъци, но превъртайте. Нямах време да го барна. Фаровете са на позиция №1. Като ги гледам на стената на гаража геометрията им е ОК. Може би леко са един в друг, но не много, а на височина са както трябва. За мен тази светлина е колкото от обикновените ми крушки 64210L, само е леко по-бяла, но не е по-силна в никакъв случай. Не е нищо особено. На две места ме изправарват други коли и хвърлям сянка гадост. 2) Ето и едната от Osram Night Breaker Unlimited: 3) Ето сравнение:Само горе в дясно - от към шофьора - е едната от старите крушки (Osram 64210L). Снимах с ръчни настройки, с еднакъв фиксиран ръчно бял баланс на апарата, за да не се коригира автоматично.Скорост, бленда, бял баланс и позиция на статив са еднакви. Виждате как съвсем леко жълтее целия фар горе в дясно, и може би е много малко по-слаб.. но за мен разликата е минимална. Изобщо: голям фейл този Night Breaker Поне си имам солидно количество резервни H7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
theuser Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 (Редактирано) На мен ми се струват малко ниски фаровете ти. В края на клипа, където караш зад червената кола, Пунто ли е какво е, линията от фаровете е долу на бронята му, а ми се струва, че трябва да е малко по-високо. Моите например, гледани на два различни стенда и уж регулирани перфектно, са може би една идея под номера... и пак ми се струват ниско, когато карам по тъмен път . На 2-3 други коли, които карам, и които определено светят по-добре са малко над номера, но пък там и фаровете са други. Редактирано 2 Април 2015 от theuser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 3 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 На мен ми се струват малко ниски фаровете ти. В края на клипа, където караш зад червената кола, Пунто ли е какво е, линията от фаровете е долу на бронята му, а ми се струва, че трябва да е малко по-високо. Моите например, гледани на два различни стенда и уж регулирани перфектно, са може би една идея под номера... и пак ми се струват ниско, когато карам по тъмен път . На 2-3 други коли, които карам, и които определено светят по-добре са малко над номера, но пък там и фаровете са други.Като си гледам клипа по-скоро светят един в друг и от там се губи доста. Ще мина на стенд за регулиране на фарове, пък да видим после и довечера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 3 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Мисля да мина през Дунев днес:1) регулиране на стенд;2) на тази процедура за полиране на фарове: http://www.dunevmotorsport-r21.com/polirane-na-farove/тези моите фарове не са стъклени, нали? Има смисъл от полиране? По-късно пак един клип ще кача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Определено има смисъл от полиране на стари PVC фарове, лошото е че най-вероятно рефлектора зад лупите е прегорял... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaxZ Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Според мен са ти ниско фаровете. На края на клипа като караш зад пунтото, ти си на 2-3 метра и фаровете ти светят ниско в бронята пък да не говорим като се отдалечи на 10 метра и въобще не го осветяваш.Аз също съм с Valeo на facelfit А4 B5 и като спра зад кола на светофар ми светят малко под номера на повечето коли, като се отдалеча на 2-3 метра пада малко, а на 10 метра все още си осветявам колата пред мен (поне малко от бронята).Също така май ти сочат към център. Това можеш да го провериш като караш срещу стена на мин 10-15 метра и пуснеш дълги, ако имаш едно петно само и чак като се приблизиш до стената се разделя значи са ти криви.Май си ги разместил като се сменял крушките, тия фарове все едно се държат на конци при нас. Да не говорим пък ако имаш счупени стойки (valeo фара се закрепва на 4 места за купето). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 (Редактирано) Вие ел. реглаж нямате ли си на фенерите?Пичове, често не виждам абсолютно никакъв смисъл от спора "нажежаема жица срещу ксенон", защо изобщо давате пари за стара технология, след като с елементарен средностатистически ксенон кит буквално проглеждате наново?!? Освен ако не става дума за рефлектори естествено.И аз се мъчих по тоя начин преди време, цяла кутия имам с кви ли не "брейкъри", "вижъни", "блу уондъри" и подобни, докато не ми писна да не виждам на пет метра пред колата и не боднах на валеото(лупи) един 55 на 4300. И последва , после . Редактирано 3 Април 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaxZ Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Ел. реглажа е за когато натовариш колата, да не светиш в небето. Но и за тестове върши работа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Е, аз го използвам често, особено в града си има моменти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 3 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 На предишната кола бях слагал ксенон. Често горяха крушките и се принудих... Страхотно прогледнах наистина, но си има и минусите. Един път запалих на пуснати фарове и десният баласт изпуши. И още: вече не слагам ксенон на фарове без пръскалки. Не е случайна тая работа :-)Ще мина стенд и да видим. Ако има време ще полирам отвън също. Иначе крайната мярка е рециклиране и заспиват, но е разправия това. Тръгвам от малкото към голямото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 3 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Регулираха ги старателно срещу 15 лв. и казаха, че доста били разместени. На мен пак ми се виждат малко събрани, но да се надяваме, че стенда не лъже.Ето: Тази стена е на около 6 метра. Позицията на повдигане от арматурното табло е 0. За полирането: Дунев човекът направи ми каза откровено, че почти нямат нужда да се полират. Запазени си били отпред.Значи ако и сега не са ОК отивам на рециклиране заради рефлектори. Довечера ще кача пак клипче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Това един фар ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Старите Брейкъри наистина малко жълтеят това обяснява и, че визуално изглежда че светят по надалеч, в града бялата светлина се губи. Дори и ксеноните като минаваш под лампи и темподобни изчезват. Това е нормално. Сравнение между 2те крушки само извънградско на лунна светлина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Регулираха ги старателно срещу 15 лв. и казаха, че доста били разместени. На мен пак ми се виждат малко събрани, но да се надяваме, че стенда не лъже.Wolf1, това ако са 2 фара, то за мен това са кръстосани снопове. Язък им за старанието и машината... Да не кажа, че направо са те изпързаляли...Трябва да изглежда така: Снопа на фаровете ти ми напомня за един в 4Ф, който се опитваше да настрои ляв и десен фар с различни дирекции и пак така никой не можеше да осъзнае какъв му е проблема ...а и като гледам и него не го вълнува http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=153464 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Ха ...бъркаш....фаровете с адаптация се оправиха . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 (Редактирано) ........На мен пак ми се виждат малко събрани, но да се надяваме, че стенда не лъже........Няма начин това да са настроени фарове. Wolf1, това ако са 2 фара, то за мен това са кръстосани снопове.............Трябва да изглежда така:...Ето това е коректния изглед на сноповете светлина. Ха .........фаровете с адаптация се оправиха ."адаптация" на кое? Редактирано 3 Април 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 3 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Да, ще мина в понеделник и ще ги накарам да коригират. Този стенд "гледа" фар по фар и ми е трудно да си предствавя как ще направи добра сходимост без да я погледнат и стена.Но ще ги оправя де - явно това ми е проблемът - фаровете светят прекалено един в друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване