itsaka Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 Колеги, наскоро си взех пасат с такъв мотор 2.5 TDI 163 к.с., но имам следния проблем. Колата ми се вижда някак си доста мудна, също така не може да дигне повече от 170. Имам си кабел с vcds, но не показва да има някакви грешки по двигателя. Някакви идеи? Аз почвам да се съмнявам в дебитомера?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2pic Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 кабели има почти всеки който кара автомобил от ВАГ групата и повечето от нас знаем да гледаме за грешки но не и какви трябва да са данните пример дебитомер не дава грешка обаче ако са кофти стоиностите мотора не върви добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 Почити дебитомера със спрейче и няма да си познаеш колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 Да ама за кратко време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 12 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 Колеги, понеже имам две такива коли, взех от другата кола дебитомера (той е като нов, няма никакви следи), сложих го и покарах и действително може би има малка разлика, но утре ще я изкарам да я опна на дълго да видим какво ще си покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Не пръскайте дебитомера с нищо! След такова пръскане си прецаках моя преди време, сензора е thin-wire и е чувствителен на всякакви външни намеси. С четене на грешки няма да разбереш защо/дали не ти върви колата. Намери хубав дълъг участък и си направи логове с ваг-кома, за да видиш всичко ли работи ОК - 004, 008, 010, 011 канали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 13 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Колеги, ето направи логовете, моля помагайте. Мен ме съмнява, че N75 клапана май не работи, не знам... Logs.rar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Колега ако искаш да ти помогнем с гледане на логовете поне ги преформатирай във вид нормален за четене. В този вид собствените си логове дето знам какво да гледам трудно ги разчитам, а твоите абсурд да ми се занимава.За да се отворят нормално в Regional settings на Windows-a задаваш нещата така:После пак си ги връщаш нормално като запишеш в xls формат.Иначе скрийна е взет от тази тема:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=103313 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 13 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Desktop.rar - ето колега. Мисля, че не са в .xls защото не можах да го намеря но и така ще ги отвори. Другото което е възможно ли е ремака да не е зацепен както трябва при смяната, на кой канал и какви трябва да са му стойностите, или от логовете се вижда ясно, че има проблем с клапана 75? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Колега, хубаво си си поиграл да правиш логове, ама защо педала на газта не ти е на 100%? Лог-а трябва да се прави на 3-та предавка от ниски обороти (1300-1500) до максималните (примерно към 4300-4500), като още в началото натискаш педала до ламарината и не пускаш. Така от тия логове не може да се каже нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 14 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Ясно, но ще мога да ги направя новите в края на седмицата, а да попитам възможно ли е проблема да идва от неправилното зацепване при смяната на ремъците, защото бях чел някъде, че има ли отклонения в някой от дюзите на 13 - 14 канал може и от там да идва проблема, а по спомен аз имам близо с 1.0 отклонение на 2 и 6 цилиндър. Как мога да проверя с VCDS дали добре е направено зацепването на ремъците? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Това за дюзите се съмнявам да е показател (някой да ме поправи, ако греша) - по данните от 13/14 канал можеш просто да видиш в какво състояние са горе-долу. С ваг-ком не можеш да видиш дали всичко е правилно зацепено. За целта трябва да се сложи блокировката на маховика, на помпата и на валовете (специални инструменти са). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 15 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 По спомен помбя когато ми ги сменяха, че имаше сложено нещо само на помпата, на валовете, маховика бяха белязани с маркер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Обикновено за съжаление в БГ доста "майстори" го практикуват тоя номер, все едно това е жигула... Макар и почти 20-годишен като замисъл, мотора си е нелек за обслужване и си иска точните познания и инструменти. Не че донякъде не може да се нагласи центровката и само с белези, но никога не можеш да постигнеш настройка като с инструменти. Аз лично не знам доколко това би повлияло на вървежа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 15 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 В края на седмицата ще кача логове направени като хората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 19 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 (Редактирано) Колеги, ето направих нови лог файлове. Моля, давайте идеи от какво може да идва проблема с колата с вървенето. Нека спомена, че за проба откачих вакума на ЕГР-а и във вървежа на колата нямаше никаква разлика, както на откачен, така и на закачен вакум. Някога когато свалих колата от платформата при палене светна чека и изпуска проблем с ЕГР, но след малко каране грешката изчезна. На какво се дължи това с турбината, което е на лог файловете, как е Н75 клапана, идеи? log files.rar Редактирано 19 Април 2015 от itsaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 19 Април 2015 Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 (Редактирано) На лог-а всичко ти е ОК. Лимитерите дават над 45 мг гориво, дебитомери удря над 800 а и никъде не е лимитер. Турбото си дава горе-долу колкото трябва. Редактирано 19 Април 2015 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 20 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 (Редактирано) Тогава от какво не иска да върви тази кола? Може ли да е EGR? Защо като откачих вакума на клапана на EGR промяна във вървенето нямаше, все едно си беше на мястото,с него без него върви все така? Редактирано 20 Април 2015 от itsaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 от егр не може да е. и с откачен и със закачен, разлика няма да видиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 20 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 (Редактирано) Други предположения тогава? Турбината много свири дори и в ниските обороти, но това може би се дължи на това, че катализатора го няма. Възможно ли е да има някъде скъсан вакум, но пак логовете нямаше да са добре? Редактирано 20 Април 2015 от itsaka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Щом електрониката не помага, значи най-вероятно проблема е механичен-неправилно зацепено газоразпределение, гориво(филтър, въздух). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 20 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Колега, при смяна на филтри, пррфи време не смених горивния филтър само, може ли да е от него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Теоретично погледнато е напълно възможно, при задръстен филтър потока от гориво намалява и това не мисля, че има как да се види на логовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 22 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 В петък ще сменя горивния филтър и ще видим дали ще има проблеми. Какво имаш предвид колега под "неправилно зацепено газоразпределение" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Ами точно това - неправилно зацепен ремък/ремъци при смяната им например. Макар че това трудно можеш да го установиш - само чрез поставяне на съответните блокировки (на маховика, помпата и двата вала). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване