Kamaz Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 (Редактирано) Здравейте на всички!Както всеки новозапален по Ауди и аз изчетох доста във форума и горе долу се запознах със болките на колата, спрял съм се на Ауди А6 C5 Avant 3.0 бензин.Идната седмица ще ходя да я гледам и евентуално да я купя тъй като не мога да харесам нищо друго за този бюджет което да отговаря на това което предлага точно тази. Ако може да ми дадете някаква информация която би ми била от помощ при огледа на автомобила, най-вече от към мотор, скоростна кутия и разход на гориво дали на газ дали на бензин, защото възнамерявам да поставя газов инжекцион след време. За цени до колкото разбрах от форума 270лв е еко таксата към 220 лв е застраховката около 30 лв са транзитните номера + талоните, за обслужването ходих в един магазин за авточасти където ми правят доста добри отсъпки и цените също не ме стреснаха освен за маслото на скоростната кутия което ми казаха че е 22лв литъра а кутията събирала 9 литра, данъка малко ме стряска също като цена от 360лв за областта в която ще регистрирам колата. Това отваря друга тема тъй като мой познат регистрира Cayenne-a си като товарен с цел да плаща по нисък данък но не знам как. Ако имате идея казвайте че иначе си е цифра Ако има някой колега от Плевен който може да я погледне ще съм му много благодарен да каже някакво мнение да не бия път от Бургас за нищо. Благодаря предварително !!! Това е колата: http://www.cars.bg/c1076345 Редактирано 7 Май 2015 от Kamaz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 По скоро си притеснявай ако роди автомата колко ще ти стъпи защото там се почва от суми с 4 цифри и често първата е > 1 отделно, че маслото на автомата го смени с оригинално все пак това си е деликатен агрегат и тънкажи с обслужването мисля са излишни. Относно мотора ако мислиш за вдигане на мощността напред във времето забравяш или поне не и срещу разумна сума. Ако един данък те стряска то помисли колко са ти гумите първоначалното обслужване и т.н. Другото което е, че се носят разни легенди за това, че този мотор не бил подходящ за газ заради никасиловото му покритие, но пък от друга страна има колега във форума който мисля беше минал над 50 хил км без никакви драми на газ. Относно екотаксите погледни тук, това ми излезе след едно бързо търсене в google Също така за смяната на ремъците е необходимо зацепване на валовете което изисква отваряне на капаците на главите, т.е. от тук идват още един бонус нови гарнитури Като цяло си е скъп за обслужване тоя мотор, но това е положението. Иначе колата си има прилична динамика съдейки по думите на колега каращ същата комбинация, но в купето на А4 и разбира се подобаващ разход далеч над 12/100 градско. За справка каталожните данни ги в редица сайтове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 От хора, дето пишат завоЙ, грацко, удобрение, SCHVEIC вместо SWISS или Switzerland, дирекно, ТИП ТРОНИКЪТ, уплатнения, не бих си купил и четка за зъби. Това за мен за тъпи, необразовани хора, за които дребните хитрини и измами са ежедневие и начин на живот. На такъв може само буквар да МУ купя, но не и нещо от него да взема. Извинявам се, че съм толкова краен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Пак започнаха да се пишат големите глупости......Митове и легендиИма тонове изписано по темите,безсмислени спорове и т.н относно газификацията на тоя мотор.Престанете с тоя никасил,аусил и т.нСлагай му газ и не се плаши.Маслото на автомата не е задължително да бъде сменяно,ако автомата работи добре.Обслужване на кутията с хубави масла и части р около 700лв с труда.Говоря за масло и части закупени с отстъпка от Порше БГ.Смятам ,че колегата capitango ще може да я погледне.Ако можеш да я провериш по Вин и има история ще е най - добре.Колата е добре оборудвана,има дори подгрев на задните седалки.Една диагностика+преглед в сервиз също ще дадат доста отговори.Не виждам данъка какво те притеснява при положение,че ще изсипеш една торба пари за ГИГоворим за 12г кола,която е нормално да има забележки,да се различава от снимките,но най -важното е автомата и мотора да са наред.Окачване и т.н се правиЛамарини същоПредполагам си наясно,че като се изсипят след един месец всички туристи и летни шофьори в града и с оглед ремонтите дето вървят,спокойно може да очакваш разход 20/100 газ градскоЕко такса/временни номера/докарване до Бургас и регистрация са ти 600лв някъдеПредвиди и това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Точно заради това написах легенди защото ако се зачете из форума ще попадне на тези теми за никасила аусил и т.н. и ще му стане хептен каша.Идеята ми беше чисто и просто да не мисли, че ще има ядове покрай тоя никасил.Относно останалото което съм написал мислиш ли, че има някакви глупости питам защото не искам някой да се подвежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R_32 Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 На никасила нали проблема му е сярата в бензина?В газта има ли сяра?По-скоро май ще му се увеличи живота с поставяне на газова уредба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kamaz Публикувано 10 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 Благодаря ви много колеги най-вече специални благодарности на колегата P_PETKOV за отделеното време на ЛС имам ясна представа за автомобила вече, след доста четене из форума разбрах много и общо взето само добри мнения чувам като мотор така че най-вероятно след оглед ако няма проблеми при един преглед в сервиз ще я взема. Само това с разхода на газ ме съмнява тъй като колеги в форума в теми на Ауди А6 Ц5 казват 13-14 други казват 17-18 при спокойно каране градско, малко странна работа но ще стане ясно Поздрави на всички и да се надяваме скоро и аз да съм в клуба на АУДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Май 2015 Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 (Редактирано) Няма нужда от благодарности аз просто споделих лични виждания не съм някакъв експерт. Късмет в избора на кола ти пожелавам.Относно разхода гледаш каталожните данни например тук слагаш 1-2 литра отгоре за газ и стават тъкмо 17-18/100 при хубаво зъдръсване където се смята в моточасове отиваш и на 20/100 спокойно както колегата Цецо написа.Което обърнато в нафта пак е под 10 литра ако го съпоставиш с аналогична кола и дизелов мотор все пак и финасовата страна на нещата е важна.Тия легенди с 13-14 градско могат да се случат ама зависи в кой град е изобщо всичко под катажолните данни е в сферата на фантастиката разбира се при нормални условия. Редактирано 10 Май 2015 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Аз съм с почти същия мотор 3.0, просто по-нова генерация (моя е BBJ, а този който гледаш пресдопалагам е ASN) и разхода на газ в София ми е 16.5-17.5/100. Колата ми е quattro и автомат като тази в обявата, но е 4Ф, предполагам, че няма да има голяма разлика в разхода. Извънградското ми е малко над 12/100 по магистрала и на темпомат нагласен на 140км/ч. Доволен съм как ускорява и работи. Така, че ако хубава колата я взимай и не се чуди . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 (Редактирано) Тази кола(преди два месеца) първоначалоно беше с едни sline петолъчки от А4 и с 400лв нагоре. После явно решиха, че не върви и трябва да свалят от цената...и направиха това.Малко ми бяга капака откъм шофьора, но може да е поради кофти реглаж. Като цяло си заслужава да се види. Изглежда добре макар и с този салон, които е доста претенциозен.Двигятеля е чук, но не се надявай за минимален разход. Колкото и да я галиш градското е точно колкото ти е написал VBI.Задължително я виж на сервиз - как пали, течове, пушеци. Автомата(точно този) за мен е един голям минус с много въпросителни, неадекватно държане, спъващ колата и много разходи с неочакван край. Ако можеш я загрей добре и я покарай, защото там няма гаранция. Общо взето за тази кола трябва да имаш още едни 3к за обслужване и резерва + едни 1700 за газова по-натам(и то сбирщаин-нещо различно от BRC/Landi)Успех и дано имаш късмет Редактирано 13 Май 2015 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kamaz Публикувано 13 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 Какво имаш првдвид под точно този автомат по какво е по различен и по какво да познавам на другите мотори какви автомати са сложили, кой е мултитроник кой е типтроник. Аз до колкото знам точно това е масовия типтроник който е на това ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 При Ауди с двойно задвижване автоматичната кутия е типтроник/А4,А6/.Mултитроник кутията е само при предно задвижване/6,7 или 8 степеннa,т.нар.CVT/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Да. Това е масовият типтроник, просто не ми харесва как работи. Може би в следващите години са с една идея по-добре. За съжаление е почти невъзможно да се намери фейс, ръчка 2,7 или 3.0 2001-2003. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Автомата наистина е отвратителен от към бързина, но пък се свиква. Просто подавам газ 1-2 секунди преди да се изнеса, автомата сваля предавка и ракетата излита Иначе е приятно дълъг и на 3000 оборота е със 170 при мен, което е напълно достатъчно за пътищата ни. Аз съм решил да го търпя докато не се появи проблем за над 1000лв... тогава сигурно ще се мисли за ръчни скорости и от там за други охлюви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване