buzzi Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 (Редактирано) Обикновено проблема е в таблото,няма да разкачаш повече акумулатора по тази причина.ПпПоздрави на Жорко от Пазарджик Редактирано 22 Май 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 (Редактирано) Да позная - проблема се появява главно при Jaeger-а с половин дисплей? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 23 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 (Редактирано) И не само,шкоди,голфове,сеати някаква дивотия е с тия френски кроасани монтирани на колите от Ваг групата.По темата, на мейле има гаранция на този сензор,само дето не помня 6 месеца или година е.Няколко съм сложил и всеки път с разкачане на батерията стават нещата.За сега не дават проблеми. Редактирано 22 Май 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlphaMale Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Разкачих акумулатор-а за 10 15 минути. След като го закачих отново и врътнах ключа , alert-a спря.... до следващото гасене на колата и палене. От тогава 3-4-5 гасения на колата и палене и сензор-а неизменно свети. До колегата, който каза , че датчика тря се смени за да се види.. е, аз го смених. Преди смяната светеше "лейка + MIN" през 2-3 дни и за това го смених с 2ра употреба hella. След смяната днес започна да свети постоянно "лейка + SENSOR". В момента не знам къде е проблема. АКО проблема е в таблото , какво да търся в него ? Как мога да го оправя този датчик на табло за който говорите. Този датчик в таблото , който е , конкретно за сензора на маслото ли се отнася? Какво е решението ако проблема е в таблото, как се диагностицира и.. оправа ли се ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Ако си с табло Jaeger, с половиният дисплей - оправя се с ново табло. Не че не може да се оправи старото, просто не съм сигурен че си заслужава. Тези табла са си идиотизъм от всякъде, както и всичко, което идва от Франция и въобще има много изписано по темата какви проблеми правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlphaMale Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 (Редактирано) Таблото ми е VDO, а до колкото чета тука по теми , насам , натам, те ги нямат проблемите на френския шит Jager . Ta.. как може да се констатира, че проблема е именно от него, за да го смена ако се окаже, че е от него ? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 23 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 (Редактирано) Купи си друг сензор или по скоро замени този,втора ръка няма гаранция не е развален.В таблото,инструментс,2 или трети канал,има клатка оил ,трябва да е ОК.Поразгледай няма ли нещо записано като грешки и в другите модули,възможно е да е друг проблема. Редактирано 23 Май 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlphaMale Публикувано 23 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 (Редактирано) Мисля в понеделник мисля да дам да ми монтират на буксата, която се закача за датчика, съпротивление , което симулира , че има закачен напълно здрав датчик. Ако пак светне, значи проблема не е в датчика и обратно.. ако не светне значи проблема си е в датчика и веднага отивам да си купя чисто нов и да ми се маха от главата. Но първо искам да разбера дали проблема е 100 процента в датчика. Понеже нагоре има жици и.. табло, което в случая е VDO и никак не ми се вярва ( не ми се иска ) да е от него. Горе долу само така може да се разбере от къде иде проблема, понеже ако купя датчик чисто нов и в крайна сметка излезе , че не е от него , то тогава съм се набил с некви 70 лева и става тъпо. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 23 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prosatan Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Аз съм със същия проблем.След сменяне на датчици,термостати проблема си остана.И аз като доста съфорумници имам проблем с таблото,но проблема не е само в него.При мен си пипа до два литра на 10к километра.След доста проби грешки разбрах,че колата иска нивото на масло да е на макс-до горната гънка на щеката.падне ли до средата и почва да пищи лампата.Относно за нея как се изгася?Колкото и смешно фа звучи просто на запалем двигател вдигам капака два три пъти и лампата изгася.после се качам и продължавам.Вече съм така от две години.И ако се следи редовно нивото и се долива на време няма да свети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlphaMale Публикувано 28 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 В крайна сметка и датчика ,който купих 2ра употреба на HELLA не работеше. Върнах го в авто моргата. Купих чисто нов датчик на Topran. Казаха ми , че уж е Немски , както и пишеше на картонената кутия ,но на лепенката залепена на картонената кутия пишеше "Произведено в Китайска народна република". Демек си е китайски боклук. Но проблема се реши и вече не свети. От АУТО+ ми дадоха гаранция 1 година на този датчик , та да видим . Никога повече няма да купя "отворен" датчик от автоморга. Понеже този датчик е стоял на всякакви условия и вероятно дупката, която се пълне с масло в дъното на която е самия сензор е била затлачена с всякакви гадости.Какво разбрах:Покупка на датчици от морги - само ако са херметически затворени и навън стърчат само жици от тях. Другите са или развалени или скоро ще се развалят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Топран... SWAG, Febi, Meyle... всички тези са на една и съща цена, около 50-70лв. и според мен са едни и същи боклуци с различна щампа/лепенка на кутията и датчика. Лошото в случая е, че оригиналният не е да кажеш двойно по-скъп, че да го преглътнеш някак си, а е почти 4 пъти по-скъп, което предопределя избора на датчик, с който да бъде сменен.Интересно ми стана, до колкото помня по-рано беше писал, че на някаква ХЕЛА не и давали гаранция? А на Топран дават?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlphaMale Публикувано 28 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Ами на Hella датчика в АУТО+ също дават 1 година :) Колкото и на ТОПРАН-а , който е Китай,което за мене е цифра парадокс и ми говори достатъчно за произхода на първия Другото , което е , че 1 година гаранция грам не ме топли но.. по-добре такъв от колкото някф събиран по кашончетата в авто моргите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Чисто нови коли дефектират за един датчик се ядосвате,няма нищо вечно да го ева и железото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko92 Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 AlphaMale може ли цена на този датчик който си купил ? И къде се намира по-точно до пробката на картера или ? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlphaMale Публикувано 28 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Nasko92: Датчика е най-отдолу на картер-а а на около 15 сантиметра по-назад по права линия е пробката. Датчика не може да се обърка. Алуминиев корпус , половината оребрен.Води нивомер. Също отчита и температурата на маслото в картер-а. Цената е 65 лева TOPRAN 1 година гаранция от AUTO+.Изглежда по този начин отдолу като погледнеш .В зависимо какъв е, може да е и без никави надписи по корпуса или някаква щампа. Релефни надписи отгоре на такива датчици мисля , че само HELLA имат - също и номер . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko92 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Благодаря колега, много полезна информация.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lagadovski Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Колеги,проблема е следния.Свети лампата за маслото след което сама се изключва,а понякога след като светне при гасене и запалване не свети в продължение на 10 мин.Това го прави на топъл двигател или под голямо натварване.Сменени са маслена помпа и турбина,маслото е 5w40. Колата е а3 1.8т 99г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Явно колата губи налягане на маслото поради някаква причина...Възможни причини са дефектна маслена помпа(много вероятно ако не е оригинална), калпаво масло(менте) и т.н. Докато не се свали поне картера или да се смени маслото можем само да си гадаем тук за причината да губи налягане на маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 здравейте,и аз имам проблем с този сензор при мен излиза лейката и пише сензор,има и грешка записана.но искам да попитам колата ми е а4 1,9 тди 99г таблото в vdo с две букси и малък фис,при подаване на контакт никъде на виждам лампа за налягнето на маслото,червена лейка(символ).на фиса ли излиза кога на качва масло или лампата е замаскирана....на аербега бяха набутали хартия за да не се вижда,че свети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Или пък да се дължи на дефектен датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване