Jump to content

Recommended Posts

И аз се замислям сериозно за този модел. Мисля че ще е перфектната гума за целогодишна употреба в Бургас. Миналата година купих две нови зимни гуми. Чаках да завали снега за да ги сложа...ами останаха си немонтирани! Не си спомням да съм карал на сняг миналата зима, а ходих до С.З. няколко пъти, просто нямаше. Браво на Мишлен, за тази гума..мисля че е удар в десетката, и много по- подходяща за условията при които се налага да карам, от всесезонките на други производители( Гудиър, Нокиан) които са повече зимно ориентирани.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 153
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Само не се казва колко е износоустойчива. И дали бързо ще се превърне на пластмасова.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Бургас съм съгласен ама само да кажа че зимната гума не е само снежна гума! :) нали знаеш че при 5градуса на асфалта лятната започва да губи сцепление особено на първият кек дъждец си готов...тъй че слагайте си гумите дори без сняг!

Пс карах с Goodyear 4 season и съм доволен като цяло но пробега е силно ограничен и самата гума почва да се пука и бели много неприятно след около 25к за Мишлена и аз се замислям сега и то сериозно мисля ще са по-добри

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, да чувал съм ги тея теории! Това, което знам аз, е обратното на това което знаеш ти!

Не ми се спори с никой, кой когато иска, да си слага зимните гуми, всеки си има глава на раменете с която да мисли какво и кога...ако преценя, изобщо няма да сложа зимни гуми, или ще сложа само на предните колела...ако се наложи и вериги ще сложа и така...всеки си преценя според конкретния случай!

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ххха...обратното а? Викаш зимата лятната става с вериги напрао кърти! :) и после за това на първият скреж правите задръствания до сарафово и от там до сл.бряг щото всички са тарикати и ги разбират нещата...закони трябва да има а не според кой как ги разбира нещата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха,оставете го ЖоркоМ.Той е известен с иновативния си подход,че открива добродетелите на летните гуми през зимата,но това му се получава защото за него излизането извън Бургаз е събитие от голяма величина и не пропуска да ни уведоми за това във форума! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам доверие в смесите дето ги бъркат мишелин вече. След като карах с едни летни които успяха за 3 години от датата на производство да се ронят като 15 годишни гуми тая марка спря да съществува за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A кой производител бърка добри смеси? При мен летен дънлоп спортмакс имаше същите симптоми - напуква се и се рони, няколко годишен клебер на приятел същата история. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема идва от смесите с които производителите гонят високи еко норми ниско съпротивление при търкаляне и тн. Колкото е по-екологична толкова повече се рони това е личното ми впечетление първият такъв проблем имах навремето с Мишлен Energy saver далечната 2010 те бяха и първите които поведоха с тия еко гуми. Явно самата силика в гумата не е толкова устойчива както другите с по-ниски еко норми за Клебер не се съмнявам те също са от групата на Мишлен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем Мишлен не са първите. И не зависи дали са "еко" или не. Просто една година конкретна марка има много силен модел гума, другата година е пълна скръб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може и да греша но аз ги помня като излезнаха фабрично с Пежо 308 и тогава много се шумеше че били първите иновативни "еко" .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро купих на един съфорумец втора употреба летни 16-ки на Кумхо някакъв еко модел беше. Гумата мисля че е ДОТ хх13 или хх12 и ги взеха една хладна сутрин около 7 градуса. Гумите бяха уникално меки и без никакви следи от ронене или нещо подобно, адски ми стана интересно защото очаквах да са на дъски твърди заради "ехо-то" им.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък само нови мишелин ( и БФ Гудрич) съм си купувал последните 5-7 години и нито летните нито зимните са ми се ронили.А летните са точно с понижено съпротивление при търкаляне-Енерджи сейвър +  и съм супер доволен.

Как ви се ронят гумите,не знам :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно нещо такова се има в предвид... Дънлоп на 1 година

https://www.dropbox.com/sc/c0gvztl2y03rdtp/AAAuI43yQ1tttxOY2hAC_6Ina

CrossClimate според мен е много подходяща за нашия климат. Предвид, че зимата отдавна не е зима...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв Dunlop летен (мисля, че беше 100% същият) е каран от 2007 на моята кола и го продадох в супер състояние (вярно малко по-твърд). Никакво ронене нямаше. Това става от неправилно съхранение + пикня от кучета + яко слънце според мен..... или поне последните 2 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еВааа тия кучета! :) как го е въртял та да ми напръска всички гуми :)

Виж слънцето с гаранция им разказва играта абе нещо евтинджос матрал са вкарали сигурно щом в БГ една премиум гума (205/5516)може се намери с отстъпка около стоте лева смятай качество..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца пенсионирах едни Мишлен Енерджи с дот xx10, бяха се понапукали леко, но ронене не е имало...всъщност никога не съм виждал гума да се рони! Бях ги купил втора употреба преди три години, след като някой ми сряза четирите гуми...бях доволен от тях, ноо добре че това лято тръгнах да сменях задните дискове и накладки, та като свалих гумите видях дълбоки сцепвания(8-10мм) точно по вътрешния ръб на гумите, открай- докрай...никъде другаде нямаха сцепвания освен по вътрешния ръб...та се чудя може ли това да се е получило от агресивно каране по завои и заради независимото окачване на колата...логично като задницата държи здраво завоя и не се плъзга, се натоварва гумата...друг път не съм виждал подобни сцепвания, вулканизатора и той явно не беше виждал...даже ми се чудеше защо ги сменям, след като можеха да карат още...но това беше преди да види вътрешния ръб.

За мишлен кросклимат... според мен успеха и в дългосрочен план ще зависи най- вече от това, сместа да е така направена че гумата да не се опече лятото на магистралата...което мисля че е проблем на другите всесезонки...но в този случай, тук имаме всесезонка която е категорично лятно ориентирана, и по пътя на логиката, трябва да е по- издръжлива на опичане от зимно ориентираните всесезонки...аз поне така мисля.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еВааа тия кучета! :) как го е въртял та да ми напръска всички гуми :)

Виж слънцето с гаранция им разказва играта абе нещо евтинджос матрал са вкарали сигурно щом в БГ една премиум гума (205/5516)може се намери с отстъпка около стоте лева смятай качество..

 

Не, не е от слънцето. Моята е гаражна. Между другото от Мишлена засега съм много доволен. А съм имал възможност да видя Goodyear-a на пресен сняг - и тя ме впечатли. 

Редактирано от fx rookie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,мога ди ви кажа за всички които се правят на хейтъри с негативното мнение за michelin crossclimate,ако не може да карате ако ще и Св Георги да ви донесе гуми,ще ви е трудно да сте безопасни,сега ви го казва един професионалист,за lorry drivers няма летни и зимти гуми защото хората са професионалисти,това са хората които шофират влекач с полуремърке,за аматиорите е тираджия изказано,на влекачи или ремъркета никога не е имало летни и зимни гуми,винаги са били всесезонни,говоря за национални европейски пътища,ако искате да ходите на село да изпечете ракията,карате десетки км по черен път си купете кола пригодена за това,карам от години к всесезонни гуми но тези мишелин бият всечки,вече съм ги тествал аз лично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като тръгна с камиона от България на сняг и стигна до Мароко на жега,през всяка държава ли трябва да сменявам гуми?,не разбира се,че не трябва защото от мн години има всесезонни гуми но производителите не са влагали за леките коли такъв тип производство на гуми,хора технологиите се менят,света напредва,глобално затопляне и тн.,преди време gsm-те имаха само камера,сега вече може и сметките и да си платиш през тях,аз му казвам напредък на технологиите,има и ще има за бъсеще всесезонни гуми,аз съм мн доволен от модела crossline

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чакай сега да те питам какво означава да можеш да караш? Щото и пилоти от формула едно като Сена се трепат по-пистите...това е супер несериозно.

И да ти кажа коментираме това че най-накрая 4 season гумите излизат с добри тестови резултати от ADAC,Auto Bild и др.конкретно всички тук похвалиха Мишлен точно за това! И няма как да сравняваш гума на камион с гума на автомобил! Най-малкото защото изискванията са абсолютно различни при автомобилните гуми.

http://www.kamioni.bg/bg/menu//post/13786/Gumi-za-snqg-za-t%D0%B5zhki-zimni-usloviq

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,сега ви го казва един професионалист,

 

Беги пайсе че прфесионалисто идва да ни обясни на нас шушумигите що е то гуми и къде/как се слагат.

За такива "професионалисти" като теб има един лаф:

 

Аматьорите построиха Ноевия ковчег а преофесионалистите Титаник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах и професионалистите дето се навъдиха  :flehan: . Верно ли сравни камионджийски гуми с такива за лека кола  :flehan: ? Личи си че си про отвсякъде. Нали трябва да идеш на ски или по-друг високопланински път понякога и трябва да разчиташ на добри зимни гуми.. оо да забравих, че ти одиш с камиона там !

 

Тия по скандинавските държави и те си перкат със всесезонки да не са лолави, като нас да си дават парите за зимни гуми я !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах и професионалистите дето се навъдиха  :flehan: . Верно ли сравни камионджийски гуми с такива за лека кола  :flehan: ? Личи си че си про отвсякъде. Нали трябва да идеш на ски или по-друг високопланински път понякога и трябва да разчиташ на добри зимни гуми.. оо да забравих, че ти одиш с камиона там !

 

Тия по скандинавските държави и те си перкат със всесезонки да не са лолави, като нас да си

Бах и професионалистите дето се навъдиха  :flehan: . Верно ли сравни камионджийски гуми с такива за лека кола  :flehan: ? Личи си че си про отвсякъде. Нали трябва да идеш на ски или по-друг високопланински път понякога и трябва да разчиташ на добри зимни гуми.. оо да забравих, че ти одиш с камиона там !

 

Тия по скандинавските държави и те си перкат със всесезонки да не са лолави, като нас да си дават парите за зимни гуми я !

като те глидам гол на мотора ми е ясно какъв си смешник,да живее майка българия

Леле като ви гледам начина на мислене и се плаша,ходите да си купите гуви втора упатреба и спрете да пишете,че като ви гледам немате пари да четири а само по две др зима още све,са живее майка българия

Немате пари за четири геми не си избивайте комхлексите с злобните писания тука бе нсмешници

А така страхотни сте,гумите на камиона са от същиа каучук на тази всесезонна гума бе смешници,убихте хората по пътищата с вашите гуми втора употреба или само по две нови,защото немата пари за четири,иначе да обиждате в форума знаете,като ви гледам начина на мислене на половината и се плаша,по лошо ще става в българия,помнете ми думите,мизерниците и злобните ще бъдат по-вече

А така страхотни сте,гумите на камиона са от същиа каучук на тази всесезонна гума бе смешници,убихте хората по пътищата с вашите гуми втора употреба или само по две нови,защото немата пари за четири,иначе да обиждате в форума знаете,като ви гледам начина на мислене на половината и се плаша,по лошо ще става в българия,помнете ми думите,мизерниците и злобните ще бъдат по-вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...