bonevstiliyan Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 (Редактирано) Здравейте, колеги! Мисля да рециклирам алтернатора и стартера (A6 1.8т куатро 180 к.с. 1998 г.), че откакто съм взел колата преди 7 месеца им е лошо..особено на алтернатора, а на стартера от скоро. Причините са следните..алтернатора без включени консуматори едва стига 14 V..като в града с пуснат климатроник, радио и ксенонови фабрични фарове стигаме до 12. Въпросите ми за него са следните: 1. Какви части да избера като производител, ако се наложи пълно рециклиране.2. Препоръчайте ми сервиз в София или ако има по възможност в Стара Загора (или областта), че през повечето време съм тук.3. Някой правил ли е пълно рециклиране и може ли да ми даде ориентировъчна цена. Също така срещал ли е някой от вас свервиз, в който предлагат и гаранция за услугата. По въпроса със стартера се реших и на него, защото за последните месеци чувам на някои от паленията един вучащ звук след запалването на колата. Днес ходих в един сервиз, където рециклират и ми казаха, че най-вероятно това е бендикса. По принцип имам проблем с паленето на колата..сутрин пали от 3-тото завъртане..акумулатора не е нов и сега искам да отхвърля някои от причините за паленето, а именно алтернатор, стартер, после ще има акумулатор и ако не се оправи от това преминаваме към тест на дюзите и налягането на бензиновата помпа. Но тези две неща, за които питам в момента са по-важни, защото извън всичко това имам и два усилвателя в колата, които допълнително увеличават консумацията и съм решил да обслужа тези два компонента в най-скоро време. Причината да не предпочета този сервиз в Стара Загора ( http://www.protobulgarians.com/StarteriGeneratoriOOD.htm ) е че не ми дават пълна гаранция, а само за труда..демек ако частта е дефектирала ще има бай бай. Не съм наясно какъв е ремонта и дали задължително трябва да си изисквам такава гаранция..човека в магазина изглеждаше читав на около 50-те години беше..и все пак нищо се не знае. Видях една тема на колегата ghostdog с "тунинговането" на алтернатора..какво мислите по този въпрос и има ли резон да се прави, понеже в моя случай консумацията е по-голяма така или иначе. Редактирано 19 Май 2015 от bonevstiliyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Алтернаторите (електрически) страдат от:- повреден регулатор ;- износени четки;- вкопани колектори: - повреден полупроводников диод от трифазния изправител, т.нар. изправителна плочка. Като начало провери масите, при мен имаше някакъв проблем точно с масата (не съм запознат при Ц5 как точно са организирани), и след демонтаж и монтаж на алтернатора заряда се пооправи. Как следиш напрежението - трябва да е с мултицен непосредствено на клемите, не е по таблото нали ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 19 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Еми това което показва по таблото не е никак малка индикация..иначе във ВАГ-КОМ го засякогахме преди няколко дни, че наистина му е лошо, а и проблема с паленето си е на лице Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Напрежението се следи на клемите на акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 19 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Сега го мерих и там и беше по същия начин...така или иначе бях решил да го правя та срга ми трябва инфо по въпросите , които съм постнал по-горе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Колега според теб кое ще е с по-точни показания?Мултицед за 20лв каквито са мосовитеОригинален уред вграждан в табло на ауди?Волтажа може да се губи от кофти връзка на плюса или на масата, а не е задължително алтернатора да е проблем. Замерете какво е напрежението директно на алтернатора(не на клемите на акомулатора) и ако там е в норми, то не е виновен алтернатора. Внимавайте с какъв утред мерите, че могат да ви побелеят косите от евтино китайче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 19 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Добре това ще го направя..и все пак алтернатора е нещо, което рано или късно издишва..та затова предпочитам да си направя профилактита и поради тази причина наистина ме интересуват отговори по конкретните въпроси. Стартера и алтернатора ше се сваляти носят някъде..имам нужда от помощ за тези неща..кои марки части..сервизи..гаранции такива неща..така или иначе съм решил тоа проблем да изчезне с паленето..дали е акумулатор, алтернатор, стартер, дюзи или помпа ще стане ясно..но искам да си направя профилактика така или иначе..дори и за несвързвани или проблемни клеми пак ще се сваля всичко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Днес ми обявиха много интересни цени за пълно рециклиране на алтернатро..около 300 лв. излиза всичко, но възникна следният въпрос..моя алтернатор е 90 ампера на Валео..обезателно искам да сложа колкото може по-голям..пича в магазина ми каза че може да се сложи 120 и да се подмени само шайбата. Има ли колеги, които могат да ме "светнат" с инфо от каква кола да търся такъв алтернатор, има ли разлика в захващането и необходимост от преправяне, за да стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Толкова излезе и при мен пълното рециклиране на 140А Валео от Б6: нови реле-регулатор-60лв. ролка на алтернатора-150лв. и нов ротор.Като загрее колата пак пада към 13.6V. с вкл. консуматори.Предполагам причината е в подбрания модел реле-регулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 (Редактирано) Добре..щом цената е ОК остава само да разбера какъв по-мощен мога да набуча на колата..на мен с включените консуматори пада до 11.8V днес го мерихме при него. По въпроса с подбора на частите има ли кой да ме посъветва Редактирано 20 Май 2015 от bonevstiliyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Каква е тази цифра бре човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 http://www.autopower.bg/%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%B0-%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-ina-audi-a4-sedan-8e2-b6-1.8-t-535003610-g630c92-i16088230.htmlОт там идва цената от 300лв. с труд по сваляне и качване.Ако ролката ти е наред, повече от 150лв, за рециклаж е безумие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Как се разбира дали е наред, защото мисля да си търся 120А и да знам какво да гледам..иначе другия вариант е да взема готов рециклиран от тея момчета 120А за около 3-350 лв. ми обявиха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Ролката както е здрава и след месец може вече да не е.Напиши в гугъл цена на алтернатор за да си свериш часовника малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Мда видях, че нови варират от 400 за 60А до 1200 ..но събирам опит и от други, за да си дам по-ясна сметка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Моя е заменен с Бош.Майстора който го рециклира ми взе 150 лева и каза,че било добре,че е сменен с такъв на Бош,защоти Валео-то било пълен кенеф Така,че ако искаш се разтърси за такъв на Бош и виж колко ще ти излезне да си го вкараш в ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Някаква представа имате ли на кои коли се монтира или поне сериен номер, по който да го търся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 каква е причината от 90 амперов да скочиш на 120? Електрическа печка ли ще вграждаш? Хората са си го сметнали, че за тая кола с това оборудване 90А и стига, а и са предвидили и запас. Ти ако ще вграждаш допълнително големи консуматори, то тогава си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Имам допълнителни консуматори в колата, които ще изискват по-голям акумулатор, който от своя страна един такъв алтернатор няма да му дойде никак зле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Уж си чел на ghostdog темата ама не баш. Алтернатор от 2.5тди душегуб му се сменя само шайбата и става. Инфото е от неговата тема. Тия алтернатори по 50лв вървят, какви са тези превземки по 300лв да набивате за рециклиране. Купуваш си 2ра ръка ако е ОК караш докато се счупи и следващия.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Ами защото не искам да карам докато се счупи, а искам да карам и да знам че няма да ме остави на пътя (не че и с нов не може да се случи)..то по таа логика дай и накладки да не сменяме и носачи и всичко дето може да се намери втора употреба..и всеки месец да си в сервиза. За мен една кола или се поддържа адекватно и отговорно или не..не съм фен на това да карам, докато изкара ..всеки си има свои виждания за нещата, но моите са такива и конкретно тая тема я пуснах да попитам за какви части като марка да се оглеждам, за препоръчване на сервиз в Сф или Стара Загора и дали мога да увелича капацитета на алтернатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Aз съм водолен от този сервиз в София намира се на улица Антим Първи пресечка на Сливница, там ми рециклираха алтернатора. На моя кораб 2.8 го свалиха без да пада бронята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 25 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Аз ще им го пратя свален в комплект със стартера и в момента ми трябва читав сервиз, в който да знам че като им пратя нещата за ремонт наистина ще ги ремонтират, а не само да ги забършат, защото има не е един такъв случай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Мога да ти дам телефон на едно момче в Варна.Там си рециклирах моя стартер и алтернатор.Коректен е отвсякъде.Ицо се казва 0893327800.Ще си свърши работата като хората.Гарантирам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 25 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Мда мен това ме интересува..да се свърши работата, че говорих с 1-2-ма колеги, които са ми споделяли неприятени изживявания..и в стремежа си да реша проблема докато не е станал по-сериозен, да не взема да остана накрая без кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване