Audi A4 Avant Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Колеги,вчера за втори път ми се случи следния проблем с колата. Тръгнах със семейството ми към Рилския манастир и на изхода от София около Черния кос заредих за 50 лв.нафта на Еко. Тръгнах, всичко нормално но когато се качих на магистралата за Благоевград изведнъж се спъна, загуби мощност и не иска да вдигне повече от 100, независимо на каква скорост съм. Симптомите са като че ли е запушена, не й стига гориво, все едно свършва нафтата. В същия момент колата нито прекъсва нито ми даде някаква грешка. И така до Omv Дупница. Там спрях за 10 минути, пихме по кафе. Запалих тръгнах и все едно нищо не е било, колата си върви нормално има си ряз, мощност и т.н. Днес се прибрах във София и отново нито веднъж не ми направи този проблем. Преди месец пътувах в провинцията по Тракия и пак абсолютно същия проблем със същите симптоми ми направи. Напълних резервоара на околовръстното на Еко и на 20-ия км.по същия начин заби. Спрях изгасих за около 5-10 минути и когато запалих и тръгнах, все едно нищо не е било. Минах около 1000 км.и нито веднъж не го направи отново. Имате ли някакви идеи от какво може да е проблема, благодаря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 (Редактирано) Колата ти минава в авариен режим и изключва турбото. Като изгасиш и запалиш пак, грешката се изчиства, няма нужда да я чакаш. Вероятна причина - зацапана геометрия на турбото. Пробвай да я покараш извън града на по-високи обороти. Редактирано 23 Май 2015 от bomini Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 (Редактирано) на диагностика ще го покаже с точност какво е,но мисля ,че е геометрията. Редактирано 23 Май 2015 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berberian Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 За мен е разтоварващия клапан на турбото,минал съм от там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 При мен същото се получи така преди седмица,колата доста отдавна не я бях карал извънградско.За първи път е от както я имам.Това е което записа като грешка: Address 01: Engine Labels:Control Module Part Number: 038 906 019 JL Component and/or Version: 1,9l R4 EDC Software Coding: Work Shop Code: VCID: 6ADB2423168A324E2A7-4A3A1 Fault Found:17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - IntermittentReadiness: N/A Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hijara Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Здравейте, Случи ми се на два пъти вече да забива след като вдигна повече от 120км. Преди 2000км. Направих пълно обслужване и профилактика на турбо компресора. В сервиза бях обърнал внимание да проверят маркучите за вакуумите. Направих с диагностика на n75 и дебитомера. Качвам линкове, за да ми кажете параметрите изглеждат ли ви в норми и дали съм чел правилните данни. Благодаря! https://drive.google.com/file/d/0B4fzmTUHhbbhQTVDdWNCLTdSVWs/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/0B4fzmTUHhbbhYXJ0N0xITzR3MGc/view?usp=drivesdk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 колега каналите които си гледал са правилни(3-дебитомер ,11-турбо)ама проверката се прави в движение на 3 -та предавка,от 2000 об натискаш газта до ламарината до 3000-3500,и после разчиташ лог файла,под полетата са препоръчителните стойности,могат да имат разлика ,но не голяма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hijara Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Благодаря! Ще го направя и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nextflights Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Провери си ЕГР клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 2 hours ago, vladimir7979 said: и после разчиташ лог файла Сам ли се сейвва, или преди да излезнеш трябва да го сейвнеш.... Благодаря Честита нова година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 (Редактирано) здр, колега честита нова и безаварийна 2017,мисля че сам се запазва лога,в един от файловете на програмата,не помня не го правя всеки ден,само при нужда,но ти разбереш като зададеш живи данни,канала,и след това лог Редактирано 3 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hijara Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Здравейте отново, Ето линкове от лог файла и клип на живите данни. Мисля че има някакви отклонение но по добре да каже някой по запознат. Благодаря! https://drive.google.com/file/d/0B4fzmTUHhbbhQUJGMjdZMHkzMzA/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/0B4fzmTUHhbbhRndWejktNGcyRGZoYlFYY001MkZRNFVWVGtV/view?usp=drivesdk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 На клипчето ясно се вижда че турбото ти пренадува до 1.7бара Провери геометрията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hijara Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 (Редактирано) Здравей, Преди 2000км. Правих пълна профилактика на турбото . За това се учудвам, че пак ми дава грешка за пренадуване и търся проблема по вакуум клапани, ЕГР , дебитомер . Редактирано 3 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Запали колата и излез при актуатора на турбината Вади и слагай маркуча на клапана и виж гладко ли се движи лостовия механизъм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hijara Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Ок, ще пробвам и ще пиша. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Преди 3 часа, Hijara написа: Здравейте отново, Ето линкове от лог файла и клип на живите данни. Мисля че има някакви отклонение но по добре да каже някой по запознат. Благодаря! https://drive.google.com/file/d/0B4fzmTUHhbbhQUJGMjdZMHkzMzA/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/0B4fzmTUHhbbhRndWejktNGcyRGZoYlFYY001MkZRNFVWVGtV/view?usp=drivesdk колега,направи един лог файл.който се отваря с word/exel,така първо не се разбира нищо защото екрана се мести постоянно а и е опасно да се правят тези манипулации докато се шофира,файла трябва да е в този вид Group A.doc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hijara Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 (Редактирано) Здравей, Единия линк съм качил лог файл или не е каквото трябва? Редактирано 3 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 извинявай ,мислех 4е и двете са видеоклипчета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 (Редактирано) Или изпуска от някъде,кулер или бърза връзка,по скоро геометрия Редактирано 3 Януари 2017 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 дебитомера не е наред-на 40-та секунда при 3066 об,екуто е поискало 850,твоя е 1249,стоиностите при 1,9 двигатели са 850-1050 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hijara Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Благодаря, ще го проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Добре ама ако пренадува турбото точно в тези обороти не е ли нормално дебитомера да отчита повече въздух отколкото е необходимо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 ако имаш мултицет ще ти кажа как да го замериш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hijara Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Ще намеря мултицет, моля да споделиш. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване