Jump to content

B6 забива и не върви


Audi A4 Avant

Recommended Posts

Колеги,вчера за втори път ми се случи следния проблем с колата. Тръгнах със семейството ми към Рилския манастир и на изхода от София около Черния кос заредих за 50 лв.нафта на Еко. Тръгнах, всичко нормално но когато се качих на магистралата за Благоевград изведнъж се спъна, загуби мощност и не иска да вдигне повече от 100, независимо на каква скорост съм. Симптомите са като че ли е запушена, не й стига гориво, все едно свършва нафтата. В същия момент колата нито прекъсва нито ми даде някаква грешка. И така до Omv Дупница. Там спрях за 10 минути, пихме по кафе. Запалих тръгнах и все едно нищо не е било, колата си върви нормално има си ряз, мощност и т.н. Днес се прибрах във София и отново нито веднъж не ми направи този проблем. Преди месец пътувах в провинцията по Тракия и пак абсолютно същия проблем със същите симптоми ми направи. Напълних резервоара на околовръстното на Еко и на 20-ия км.по същия начин заби. Спрях изгасих за около 5-10 минути и когато запалих и тръгнах, все едно нищо не е било. Минах около 1000 км.и нито веднъж не го направи отново. Имате ли някакви идеи от какво може да е проблема, благодаря?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти минава в авариен режим и изключва турбото. Като изгасиш и запалиш пак, грешката се изчиства, няма нужда да я чакаш. Вероятна причина - зацапана геометрия на турбото. Пробвай да я покараш извън града на по-високи обороти.

Редактирано от bomini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен същото се получи така преди седмица,колата доста отдавна не я бях карал извънградско.За първи път е от както я имам.Това е което записа като грешка:

 

             Address 01: Engine       Labels:
Control Module Part Number: 038 906 019 JL
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC
           Software Coding:
            Work Shop Code:   
                      VCID: 6ADB2423168A324E2A7-4A3A
1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Readiness: N/A
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, 

Случи ми се на два пъти вече да забива след като вдигна повече от 120км. Преди 2000км. Направих пълно обслужване и профилактика на турбо компресора. В сервиза бях обърнал внимание да проверят маркучите за вакуумите. Направих с диагностика на n75 и дебитомера. Качвам линкове, за да ми кажете параметрите изглеждат ли ви в норми и дали съм чел правилните данни. 

Благодаря! 

https://drive.google.com/file/d/0B4fzmTUHhbbhQTVDdWNCLTdSVWs/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/0B4fzmTUHhbbhYXJ0N0xITzR3MGc/view?usp=drivesdk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега каналите които си гледал са правилни(3-дебитомер ,11-турбо)ама проверката се прави в движение на 3 -та предавка,от 2000 об натискаш газта до ламарината до 3000-3500,и после разчиташ лог файла,под полетата са препоръчителните стойности,могат да имат разлика ,но не голяма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, vladimir7979 said:

и после разчиташ лог файла

Сам ли се сейвва, или преди да излезнеш трябва да го сейвнеш....

Благодаря

Честита нова година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр, колега честита нова и безаварийна 2017,мисля че сам се запазва лога,в един от файловете на програмата,не помня не го правя всеки ден,само при нужда,но ти разбереш като зададеш живи данни,канала,и след това лог

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, 

Ето линкове от лог файла и клип на живите данни. Мисля че има някакви отклонение но по добре да каже някой по запознат.

Благодаря! 

https://drive.google.com/file/d/0B4fzmTUHhbbhQUJGMjdZMHkzMzA/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/0B4fzmTUHhbbhRndWejktNGcyRGZoYlFYY001MkZRNFVWVGtV/view?usp=drivesdk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На клипчето ясно се вижда че турбото ти пренадува до 1.7бара

Провери геометрията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

Преди 2000км. Правих пълна профилактика на турбото . За това се учудвам, че пак ми дава грешка за пренадуване и търся проблема по вакуум клапани, ЕГР , дебитомер .

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запали колата и излез при актуатора на турбината 

Вади и слагай маркуча на клапана и виж гладко ли се движи лостовия механизъм 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Hijara написа:

Здравейте отново, 

Ето линкове от лог файла и клип на живите данни. Мисля че има някакви отклонение но по добре да каже някой по запознат.

Благодаря! 

https://drive.google.com/file/d/0B4fzmTUHhbbhQUJGMjdZMHkzMzA/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/0B4fzmTUHhbbhRndWejktNGcyRGZoYlFYY001MkZRNFVWVGtV/view?usp=drivesdk

колега,направи един лог файл.който се отваря с word/exel,така първо не се разбира нищо защото екрана се мести постоянно а и е опасно да се правят тези манипулации докато се шофира,файла трябва да е в този вид

Group A.doc

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

 Единия линк съм качил лог файл или не е каквото трябва?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или изпуска от някъде,кулер или бърза връзка,по скоро геометрия

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...