veni 76 Публикувано 28 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Всичко е ясно остава само да намеря турбо. Ще съм доволен ако някой се досети още нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Не се ли монтираше K03S на BFB мотора, или греша?Иначе и аз съм за втора ръка турбо, пред това да рециклирам.На мен също не ми допада вървежа на сток кола, с чип по-бива. Ама всичко си е до свикване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Ами единственото, което се сещам е да им кажеш да проверят маслената магистрала след като го свалят и да се промие кулера, да не е в масло. Може да пуснеш тема, че търсиш турбина, ако си решил да е втора ръка. Аз моята така я намерих .Не се ли монтираше K03S на BFB мотора, или греша?Иначе и аз съм за втора ръка турбо, пред това да рециклирам.На мен също не ми допада вървежа на сток кола, с чип по-бива. Ама всичко си е до свикване.То сигурно и с чипа след някой месец се свиква, но определено 280 нютона звучат по-добре . За сравнение с мойта, имаме служебни Октавии 1,4 турбо - 140 коня и направо е самолет пред 1,8t. Лепи сериозно за седалката. Верно, че са чисто нови, но направо разликата е сериозна. За разхода не говоря - 6,5 със 180-200 по магистралата. Това е бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Новите ТFSI-та на ВАГ имат нютони още от много ниски обороти и почти елиминират най-големия недостатък(освен разхода) за мен на бензина. С чипа се свиква, така е. Проблема на тези 280-300 нютона се нарича предно предаване и съединител. Риска от често окопаване с рязко натискане на газта се увеличава, което е кофти. Както и да е, че пак разводних темата на колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 k03 029 е така наречената к03S и е с малко по голяма топла част. http://www.audi-sport.net/xf/threads/a4-kkk-turbo-specs.87926/K03-073 е K03S Не се ли монтираше K03S на BFB мотора, или греша?Иначе и аз съм за втора ръка турбо, пред това да рециклирам.На мен също не ми допада вървежа на сток кола, с чип по-бива. Ама всичко си е до свикване. BFB би трябвало да е с K03-029. Може да има и някакви изключения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Точно. Мислех, че са едно и също тези две турбини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Няма смисъл да спорим, при AVJ също се монтира 029 и да 029 е К03S ,073 е само при 190 коня BEX мотора. Не претендирам за достоверност, само съм го чел на няколко места.Оспамихме темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 За разхода не говоря - 6,5 със 180-200 по магистралата. Това е бензин И един мармот завива чеколат в станьол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 тц... във вестник "Работническо дело" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 И един мармот завива чеколат в станьол Това показваше борда. На колонка не съм я засичал, щото е служебна все пак и слабо ме интересува колко е наистина . Знам само, че със 180 км/ч беше на 4000 оборота. За сравнение моя тръц с 4000 оборота е малко над 140 км/ч Сори за спама.Няма смисъл да спорим, при AVJ също се монтира 029 и да 029 е К03S ,073 е само при 190 коня BEX мотора.Не претендирам за достоверност, само съм го чел на няколко места.Оспамихме тематаТочно така и аз знам. Че всичките до 180 коня са 029, независимо от кода на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 28 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 А от 190 коня каква е разликата че не стават за нас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Стават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Plug and play ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 28 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Колега какво ще рече plug and play. И казвате че става но трябва ли да се променя нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Точно това значи плъг енд плей, нищо не се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Ето с това мога да бъда полезен - до колкото съм запознат - К03-029 е ... то и в номера на табелката си го пише... утре ще направя обстойни снимки и ще го покажа free upload image Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Еми сигурно това значи-че само слагаш и става. А колектор не трябва ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 29 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Ами нека някой колега който разбира да види табелката и да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 К03- 005 се монтира на първите А4 Б5 преди фейса 150к.с. и 180к.с.К03- 029 се монтира на А4Б5 фейслифт и всички Б6 - 150к.с., 163к.с. и 170к.с.К03- 073 се монтира само на А4 Б6 190к.с. Всички турбини са взаимо заменяеми - всяка от тях може да бъде монтирана на всеки 1,8Т двигател без преправяне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Е демек съм се прецакал, че си сложих същатата каквато беше. Можело е да си намеря от 190 коня и да я бодна без преправяне. Ама всъщност 190 коня мисля, че е с два кулера, следователно с нашия утрепан един може да я прегряваш жестоко Абе само с чип и турбо не стават серизни нещата. Трябва си сетъпа да е качествен отвсякъде, за да няма главоболия ихвърлени пари на вятъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 29 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Тоест тази турбина която е на снимката става за мен така ли колеги. Колегата ще качи още снимки ще съм благодарен ако ги погледнете и кажете дали ще стане и е ок за мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Ок е за теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 http://youtu.be/XPq3Sfz9ev0Sent from Iphone 6Ето клипче в което показвам състоянието на моята Sent from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 30 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Колега не мога да го отворя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване