Jump to content

Смяна на турбо


veni 76

Recommended Posts

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не се ли монтираше K03S на BFB мотора, или греша?

Иначе и аз съм за втора ръка турбо, пред това да рециклирам.

На мен също не ми допада вървежа на сток кола, с чип по-бива. :) Ама всичко си е до свикване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами единственото, което се сещам е да им кажеш да проверят маслената магистрала след като го свалят и да се промие кулера, да не е в масло. Може да пуснеш тема, че търсиш турбина, ако си решил да е втора ръка. Аз моята така я намерих :).


Не се ли монтираше K03S на BFB мотора, или греша?

Иначе и аз съм за втора ръка турбо, пред това да рециклирам.

На мен също не ми допада вървежа на сток кола, с чип по-бива. :) Ама всичко си е до свикване.

То сигурно и с чипа след някой месец се свиква, но определено 280 нютона звучат по-добре :). За сравнение с мойта, имаме служебни Октавии 1,4 турбо - 140 коня и направо е самолет пред 1,8t. Лепи сериозно за седалката. Верно, че са чисто нови, но направо разликата е сериозна. За разхода не говоря - 6,5 със 180-200 по магистралата. Това е бензин :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите ТFSI-та на ВАГ имат нютони още от много ниски обороти и почти елиминират най-големия недостатък(освен разхода) за мен на бензина. :)

С чипа се свиква, така е. Проблема на тези 280-300 нютона се нарича предно предаване и съединител. Риска от често окопаване с рязко натискане на газта се увеличава, което е кофти. :hilezh:

Както и да е, че пак разводних темата на колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

k03 029 е така наречената к03S и е с малко по голяма топла част. http://www.audi-sport.net/xf/threads/a4-kkk-turbo-specs.87926/

K03-073 е K03S 

 

Не се ли монтираше K03S на BFB мотора, или греша?

Иначе и аз съм за втора ръка турбо, пред това да рециклирам.

На мен също не ми допада вървежа на сток кола, с чип по-бива. :) Ама всичко си е до свикване.

 

BFB би трябвало да е с K03-029. Може да има и някакви изключения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да спорим, при AVJ също се монтира 029 и да 029 е К03S ,073 е само при 190 коня BEX мотора.

Не претендирам за достоверност, само съм го чел на няколко места.

Оспамихме темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един мармот завива чеколат в станьол :hilezh:

Това показваше борда. На колонка не съм я засичал, щото е служебна все пак и слабо ме интересува колко е наистина :D. Знам само, че със 180 км/ч беше на 4000 оборота. За сравнение моя тръц с 4000 оборота е малко над 140 км/ч ;) Сори за спама.

Няма смисъл да спорим, при AVJ също се монтира 029 и да 029 е К03S ,073 е само при 190 коня BEX мотора.

Не претендирам за достоверност, само съм го чел на няколко места.

Оспамихме темата

Точно така и аз знам. Че всичките до 180 коня са 029, независимо от кода на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето с това мога да бъда полезен - до колкото съм запознат - К03-029 е ... то и в номера на табелката си го пише... утре ще направя обстойни снимки и ще го покажа 

IMG_5504.jpg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К03- 005 се монтира на първите А4 Б5 преди фейса 150к.с. и 180к.с.

К03- 029 се монтира на А4Б5 фейслифт и всички Б6 - 150к.с., 163к.с. и 170к.с.

К03- 073 се монтира само на  А4 Б6 190к.с.

 

 Всички турбини са взаимо заменяеми - всяка от тях може да бъде монтирана на всеки 1,8Т двигател без преправяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е демек съм се прецакал, че си сложих същатата каквато беше. Можело е да си намеря от 190 коня и да я бодна без преправяне. Ама всъщност 190 коня мисля, че е с два кулера, следователно с нашия утрепан един може да я прегряваш жестоко :D Абе само с чип и турбо не стават серизни нещата. Трябва си сетъпа да е качествен отвсякъде, за да няма главоболия ихвърлени пари на вятъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест тази турбина която е на снимката става за мен така ли колеги. Колегата ще качи още снимки ще съм благодарен ако ги погледнете и кажете дали ще стане и е ок за мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...