HEPBAKA Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 (Редактирано) Мойта тема е за 1.8Т-то. 2.7Т е различно. To вече година и нещо се кара с твърд маховик, при това от жена (демек ниските обороти никой не се сеща че са вредни) и още и няма нищо. Редактирано 18 Юли 2016 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 Аз един път давах 1200 лв за оригинален маховик , повече няма да си го причиня , карам докато се строши (даже смятам да се модифицира за RS4 B7 съединител ) и после твърд , а кутията е доста яка , твоята кутия има ли проблем или само маховик и съединител , че така както пишеш оставаме с убеждението че и кутия си трошил ? П.с : малко помощ от някой разбиращ : тая гарнитура за капака на картерната вентилация , като го сваля трябва ли да я сменя или мога пак да си я кача ? Както по-горе съм писал свалих и изчистих тръбите на картерната вентилация , имаха си боклуци , не бяха запушени. Мотора явно преди мен е каран с гадни масла и е доста мръсен , има наченки на полепи по главите и доста по капаците , ще правя промивка 2-пъти преди да сложа новото масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 39 minutes ago, МИТАКА1654 said: Твърдия маховик според мен не е добре за останалата карантия след него,а не е като да няма раздатки,висящи лагери,задни диференциали и т.н.Имам лош опит от същата интервенция с леон тди.С първия мотор съм,да.Имаше една тема на НЕРВАКА,че за твърд маховик се ползва маховик от АЦЕ мотор.На него пасва ли директно съединител от рс4 б7? Идеята на демпферния маховик, не е да ти пази висящия лагер, раздатката и диференциала. Маховик от четири цилиндров мотор, не става на шест цилиндров мотор. 56 minutes ago, Style said: robobug , маховика дето си приготвил предполагам е правен по притискателя и е преценено или е от някой модел определен ? Robobug не е писал в тази тема от доста време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Style Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 преди 12 минути, ghostdog написа: Robobug не е писал в тази тема от доста време. Грешка , теб имах в предвид нещо съм се оплел в никовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 преди 52 минути, Style написа: твоята кутия има ли проблем или само маховик и съединител , че така както пишеш оставаме с убеждението че и кутия си трошил ? Да,счупих и кутията!НЕРВАКА,какви пари излиза твърдия маховик и може ли да се завари демпферния маховик и да се балансира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 (Редактирано) 35 minutes ago, Style said: Грешка , теб имах в предвид нещо съм се оплел в никовете. Ще ползвам поръчков, стоманен, едномасов маховик, който е за RS4 B7 притискател. Редактирано 18 Юли 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 18 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 преди 19 минути, МИТАКА1654 написа: Да,счупих и кутията!НЕРВАКА,какви пари излиза твърдия маховик и може ли да се завари демпферния маховик и да се балансира? tvard прави маховици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 1 hour ago, МИТАКА1654 said: Да,счупих и кутията!НЕРВАКА,какви пари излиза твърдия маховик и може ли да се завари демпферния маховик и да се балансира? Т'ва със заварката няма да го коментирам, защото съм сигурен че сам можеш да си отговориш, след като помислиш малко. Отново натвърдвам, че моята конверсия беше на 1.8Т I4, не на 2.7Т V6. Иначе излезе 900лв - 500лв с отстъпките е съединител комплект с лагер и новите болтове. 100лв шлайфането на маховика, 100лв самия маховик, 150лв работа, тук там куриерски услуги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Ето една малка красота. Направо става да си го сложи човек на стената и да му се радва, няма нищо общо с това, което съм виждал стъргано в България. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Каква пара излезе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Към 700-800лв струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Между другото да знаете, че S4 B5 и RS4 B5 са с еднакви съединители въпреки различния каталожен номер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Мда, и един мармот завива шоколада в станиол. И маховиците ли са им еднакви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 преди 27 минути, Williams написа: Между другото да знаете, че S4 B5 и RS4 B5 са с еднакви съединители въпреки различния каталожен номер. Ако гледаш диаметър и брой шлици,да,но явно не е само това! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Преди 1 час, ghostdog написа: Мда, и един мармот завива шоколада в станиол. И маховиците ли са им еднакви? Държал съм ги и двата комплекта на Люк в ръце и се чудих кой да сложа! Сложих от РС и заспа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 (Редактирано) Тоест, според теб щом на външен вид изглеждат еднакакви, значи нямат разлика? Друго си е да отвориш очите на хората за нещо, което не разбираш сам. Е, аз също съм ги държал и двата в ръце, но за разлика от теб съм ги разгледал и разглобени тези притискатели(S4 B5, RS4 B5) и да ти кажа, имат "малко" разлики. На по-късен етап, разгледах и този от RS4 B7. Редактирано 19 Юли 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Написах, че съм си го сложил на колата и няма никаква разлика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Каква разлика очакваш да има? Сменяш стар притискател за модела с нов за модела, като новият държи повече нютони, но и двата са да кажем за оригинално вграждане? Да ти стане по-тежък педала? Тук не говорим за Sachs Racing, Spec, Tilton...... Тук говорим за два притискателя, които трябва да отговарят на нормата на Ауди за директно вграждане, като и двата са произведени от Luk? Разликата в двата притискателя е в това, колко притискат. Когато говорим за "оригинални" съединители, единственият начин да усетиш разлика е да напънеш по-здравия до момент, в който по-слабия вече би се предал. Тогава разбираш дали са различни и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Е аз кво написах? Че на Ес4 става амбреаж от РС4! Болт-он! Кви мармоти, кви станиоли, кви Тилтъни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 2 hours ago, Williams said: Между другото да знаете, че S4 B5 и RS4 B5 са с еднакви съединители въпреки различния каталожен номер. Написа, че съединителите са еднакви въпреки различните парт номера. Не с еднакво захващане или че стават на един и същи маховик, а че са еднакви, тоест нямат разлика. Двата притискателя имат разлика, единият е по-силен, но да взаимозаменяеми са в смисъла, че на S4 може да се сложи съединител от RS4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 (Редактирано) На 19/07/2016 at 14:21, ghostdog написа: Цитиране на предходно мнение! ОК има резон да е по-усилен притискателя, но идеята ми беше че съединителя пасва 1:1 и не усещам никаква разлика на педала. Редактирано 21 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Това стана ясно по-напред в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Не съм я чел, просто споделих нещо от личен опит! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 (Редактирано) За момента RS-ковия съединител се държи добре, ще споделя впечатления след време. Не знам какво ще стане ако тръгна да правя стартове от 4000 оборота, ама предполагам ще последва съдбата на предишни, към вечните надински полета @TiL аз също имам нужда от по-сериозни спирачки, тези клякат супер бързо. Две-три по-сериозни спирания и после ставаш опасен. Май всички сте издирваме апарати от S8 D2 4 бутално брембо. Редактирано 19 Юли 2016 от ChillToucH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 (Редактирано) Най-лесният ъпгрейд на предни, ако не искате многобутално брембо е да се вземат апарати от от S4 B6/B7 или А6 4F с опцията за големи дискове. Болт он са 2.7Т-тата, дискове се взимат от S4 B6/B7 и става много добре. Влизат в повечето 17-ки, да не кажа всички и имате евтини дискове и накладки, еднобутални апарати с 60мм бутало и 345мм дискове. По-добър ъпгрейд "бенг фор дъ бък" няма. Може да се вземе Brembo 4 бутално по желаниеи да се монтира с 330мм дискове от Volvo или 330мм от MB с поръчков съпорт. Може да се вземе Brembo 17Z от Cayenne или Touareg и пак да се ползват дисковете от Volvo. Варианти има много за 17-ка, ако някой иска да кара с по-големи джанти, тогава вече може да се измисли всякаква перверзия. Това е положението при мен. На този сетъп му врътнах към 6-7 000км, има какво още да се желае, но ще го мъча след като я върна в движение. Ще се сложат по-сериозни накладки Ferodo DS Performance и ще пробвам дали ще се събере 345мм диск. В момента съм с най-обикновени(оригинални) накладки брембо, нещата са много добре, но си личи, че трябват малко по-сериозни накладки. Редактирано 19 Юли 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване