Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Мойта тема е за 1.8Т-то. 2.7Т е различно.

To вече година и нещо се кара с твърд маховик, при това от жена (демек ниските обороти никой не се сеща че са вредни) и още и няма нищо.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз един път давах 1200 лв за оригинален маховик , повече няма да си го причиня , карам докато се строши (даже смятам да се модифицира за RS4 B7 съединител ) и после твърд , а кутията е доста яка , твоята кутия има ли проблем или само маховик и съединител , че така както пишеш оставаме с убеждението че и кутия си трошил ? 

П.с : малко помощ от някой разбиращ : тая гарнитура за капака на картерната вентилация , като го сваля трябва ли да я сменя или мога пак да си я кача ? Както по-горе съм писал свалих и изчистих тръбите на картерната вентилация , имаха си боклуци , не бяха запушени. Мотора явно преди мен е каран с гадни масла и е доста мръсен , има наченки на полепи по главите и доста по капаците , ще правя промивка 2-пъти преди да сложа новото масло...

36266_x800.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

39 minutes ago, МИТАКА1654 said:

 

Твърдия маховик според мен не е добре за останалата карантия след него,а не е като да няма раздатки,висящи лагери,задни диференциали и т.н.Имам лош опит от същата интервенция с леон тди.С първия мотор съм,да.Имаше една тема на НЕРВАКА,че за твърд маховик се ползва маховик от АЦЕ мотор.На него пасва ли директно съединител от рс4 б7?

Идеята на демпферния маховик, не е да ти пази висящия лагер, раздатката и диференциала.

Маховик от четири цилиндров мотор, не става на шест цилиндров мотор.

56 minutes ago, Style said:

robobug , маховика дето си приготвил предполагам е правен по притискателя и е преценено или е от някой модел определен ?

Robobug не е писал в тази тема от доста време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, Style написа:

твоята кутия има ли проблем или само маховик и съединител , че така както пишеш оставаме с убеждението че и кутия си трошил ? 

Да,счупих и кутията!НЕРВАКА,какви пари излиза твърдия маховик и може ли да се завари демпферния маховик и да се балансира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35 minutes ago, Style said:

Грешка , теб имах в предвид :D нещо съм се оплел в никовете.

Ще ползвам поръчков, стоманен, едномасов маховик, който е за RS4 B7 притискател.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, МИТАКА1654 написа:

Да,счупих и кутията!НЕРВАКА,какви пари излиза твърдия маховик и може ли да се завари демпферния маховик и да се балансира?

 

tvard прави маховици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, МИТАКА1654 said:

Да,счупих и кутията!НЕРВАКА,какви пари излиза твърдия маховик и може ли да се завари демпферния маховик и да се балансира?

Т'ва със заварката няма да го коментирам, защото съм сигурен че сам можеш да си отговориш, след като помислиш малко.

Отново натвърдвам, че моята конверсия беше на 1.8Т I4, не на 2.7Т V6.
Иначе излезе 900лв - 500лв с отстъпките е съединител комплект с лагер и новите болтове. 100лв шлайфането на маховика, 100лв самия маховик, 150лв работа, тук там куриерски услуги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една малка красота.

 

zf6agiC.jpg

 

uUmQzHl.jpg

 

UxJ0xF0.jpg

 

Направо става да си го сложи човек на стената и да му се радва, няма нищо общо с това, което съм виждал стъргано в България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, Williams написа:

Между другото да знаете, че S4 B5 и RS4 B5 са с еднакви съединители въпреки различния каталожен номер.

Ако гледаш диаметър и брой шлици,да,но явно не е само това!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghostdog написа:

Мда, и един мармот завива шоколада в станиол.

И маховиците ли са им еднакви?

Държал съм ги и двата комплекта на Люк в ръце и се чудих кой да сложа! Сложих от РС и заспа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест, според теб щом на външен вид изглеждат еднакакви, значи нямат разлика? :hilezh::steinigung::hilezh::steinigung::hilezh: Друго си е да отвориш очите на хората за нещо, което не разбираш сам.

Е, аз също съм ги държал и двата в ръце, но за разлика от теб съм ги разгледал и разглобени тези притискатели(S4 B5, RS4 B5) и да ти кажа, имат "малко" разлики. На по-късен етап, разгледах и този от RS4 B7.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква разлика очакваш да има? Сменяш стар притискател за модела с нов за модела, като новият държи повече нютони, но и двата са да кажем за оригинално вграждане? Да ти стане по-тежък педала? Тук не говорим за Sachs Racing, Spec, Tilton...... Тук говорим за два притискателя, които трябва да отговарят на нормата на Ауди за директно вграждане, като и двата са произведени от Luk?

Разликата в двата притискателя е в това, колко притискат. :hilezh: Когато говорим за "оригинални" съединители, единственият начин да усетиш разлика е да напънеш по-здравия до момент, в който по-слабия вече би се предал. Тогава разбираш дали са различни и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Williams said:

Между другото да знаете, че S4 B5 и RS4 B5 са с еднакви съединители въпреки различния каталожен номер.

Написа, че съединителите са еднакви въпреки различните парт номера. Не с еднакво захващане или че стават на един и същи маховик, а че са еднакви, тоест нямат разлика. Двата притискателя имат разлика, единият е по-силен, но да взаимозаменяеми са в смисъла, че на S4 може да се сложи съединител от RS4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19/07/2016 at 14:21, ghostdog написа:

Цитиране на предходно мнение! 

ОК има резон да е по-усилен притискателя, но идеята ми беше че съединителя пасва 1:1 и не усещам никаква разлика на педала.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента RS-ковия съединител се държи добре, ще споделя впечатления след време. Не знам какво ще стане ако тръгна да правя стартове от 4000 оборота, ама предполагам ще последва съдбата на предишни, към вечните надински полета :hilezh:

@TiL аз също имам нужда от по-сериозни спирачки, тези клякат супер бързо. Две-три по-сериозни спирания и после ставаш опасен. Май всички сте издирваме апарати от S8 D2 4 бутално брембо.

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесният ъпгрейд на предни, ако не искате многобутално брембо е да се вземат апарати от от S4 B6/B7 или А6 4F с опцията за големи дискове. Болт он са 2.7Т-тата, дискове се взимат от S4 B6/B7 и става много добре. Влизат в повечето 17-ки, да не кажа всички и имате евтини дискове и накладки, еднобутални апарати с 60мм бутало и 345мм дискове. По-добър ъпгрейд "бенг фор дъ бък" няма.

Може да се вземе Brembo 4 бутално по желаниеи да се монтира с 330мм дискове от Volvo или 330мм от MB с поръчков съпорт. Може да се вземе Brembo 17Z от Cayenne или Touareg и пак да се ползват дисковете от Volvo. Варианти има много за 17-ка, ако някой иска да кара с по-големи джанти, тогава вече може да се измисли всякаква перверзия.

Това е положението при мен.

 

cnmfahB.jpg

 

P2Bjogs.jpg

 

На този сетъп му врътнах към 6-7 000км, има какво още да се желае, но ще го мъча след като я върна в движение. Ще се сложат по-сериозни накладки Ferodo DS Performance и ще пробвам дали ще се събере 345мм диск. В момента съм с най-обикновени(оригинални) накладки брембо, нещата са много добре, но си личи, че трябват малко по-сериозни накладки.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...