tishooo87 Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 здравей те колеги имам чуството че колаата не варви както преди всички вакум маркучи са сменени турбо пътищата преверени без интер куллера та от 2000 оборота като подам газ до 3000 оборота си дърпак както трябва обаче след 3000 когато трябва да дойде още повече мощ но нищо не се случва карах я на 2 места да я закачат и излизат грешки то клапан N75 и отворена верига нещо такова не ги разбирам вапросния клапан го смених малко като че ли по добре е но не това което трябва и почват да се колебаят за турбото а според мен то си работи добре нито пуши отзад масло нито луфт има как мога да го разбера това турбо дали е фред или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Направи лог с ваг-ком на всички стойности (турбо, дебитомер, мг) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishooo87 Публикувано 2 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 (Редактирано) ами аз немога карах я на 2 сервиза и нищо саществено не казват само си взимат по 30 кинта и това е писна ми да давам пари за нищо колатаа пак си варви добре не ептен спряла просто малко по тромава ми се струва на ваг-ком излиза че турбото не надува както трябва което също може да се далжи на скупан турбо маркуч или интер кулер маркучите са прегледане само интер кулера не е преглеждан но нито пуши нито има луфт по турбината чистиха ми някви грешки които се бяха натрупали от стария клапан N75 и ми казаха да покарам така една седмиц и да я закарам пак да видт пак за кво стаава вапрос Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Много по-добре е да си купиш кабел за 40лв. и да почетеш малко как се работи с него, вместо да даваш по 30лв. за триене на грешки и калпава диагностика по сервизите.Постваш тук грешките с кодовете и все някой ще те насочи какво да търсиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Веоятни причини геометрия, дебитомер. За да се установи с точност ВАГ–ком и тест в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishooo87 Публикувано 2 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 (Редактирано) не съм много на ясно геометрия кво ще рече турбото ? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 кво ще рече турбото ?Най-добре си я карвай в сервизи. Те поне това знаят какво е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Кабела за диагностика ти е 20-25лв и след това ще можеш сам да си правиш всичко. Инвестирай в един и тогава ще те насочим какви логове да направиш, не си давай парите по "майстори" предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 Тези кабели не са ли със съмнитално качество с тези цени? А софтура от къде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 Кабела върви със софтуер. Колко да е съмнително? Всичко се прави в Китай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Точно така Всичко го прави бай китаец (освен ако не си купиш за няколкостотин долара оригинален американски VCDS), така че дайте възможно най-малко пари. Моя го взех преди 2 години за 20лв и си работи без никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Какво ви пука къде е направен, нали можеш да ползваш софтуера VCDS с него, за тези пари един път да го използваш и си ги избил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Точно това имах предвид. Все е китайско и все свърши работа. Аз имам и един от 3 долара от старите и на колите преди 2000 година работи без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo1972 Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Здравейте колеги. Имам следния проблем който не мога да реша. Имам същия А4 В5 1.9 110 к.с мод.AFN и не може да се прочете грешка от двигателя. Свързват се с всички други системи но с двигателя няма връзка. Кабелите около ГНП имат интервенция , но така е купена. Колата вървеше и върви нормално но лампата на подгр. свещи минута след запалване мига а свещите са мерени и работят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishooo87 Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 ооо колега не са притесняваи и моита постояно мига тая лампа мига за записана грешка преди ми светише за проблем с гнп смених го оправи се бая време не свети и ония ден пак светка претисних се да не е пак нещо с гнп закарах я закачиха я излеззна тоя път грешка на имоблайзера изтриха я 2 седмици не свети и пак започна да свети пак я закарах и пак от имоблайзера но колата си пали всичко е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo1972 Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 Притеснява ме че никой не може да се свърже с двигателя. Ако се появи проблем няма да прочетат грешката. Иначе не ми пречи че мига щом върви прилично. И не знам кой може да я оправи с разбиране а не да се учи на нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishooo87 Публикувано 25 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 oотиваш в някой оторизиран сервиз те там храта си знаят работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 (Редактирано) Тя колата струва по-малко от колкото ще му вземат в "оторизирания" сервиз.Пробвай на друго място с малко по-истински кабел. Редактирано 25 Юли 2015 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo1972 Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Последния който не успя е с оригинален кабел и мн.добър софтуер. Има някаква причина по кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 14 Август 2015 Доклад Share Публикувано 14 Август 2015 (Редактирано) Колега писах ти ЛС ,ще те питам и тук.....Коя година е колата?Имобилайзера пипан ли е? Редактирано 14 Август 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo1972 Публикувано 16 Август 2015 Доклад Share Публикувано 16 Август 2015 Има имобилайзер , не знам дали е пипан. Колата работи перфектно само мигането на лампата ме дразни, че не може да се прочете. Ако е имобилайзер би трябвало да не пали според мен Има имобилайзер , не знам дали е пипан. Колата работи перфектно само мигането на лампата ме дразни, че не може да се прочете. Ако е имобилайзер би трябвало да не пали според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo1972 Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Благодаря на колегата krasitt който от разстояние ми помогна и си оправих колата и то само с един кламер и вълшебната дума за майката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Сподели от какво излезе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Имобилайзер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Май се досетихме за тази част Нещо по-подробно? Каква връзка има имобилайзера с веригата на N75? Имобилайзера нали контролира запалването? Какво сте направили с кламера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване