mandelfil Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Колеги бихте ли ми дали някой друг съвет за този автомобил http://www.mobile.bg/11432832344449846преди една година карах ауди 100 2.0 газ нямаше проблем с нея.С този двигател,незнам дали е АСЕ но чувам че не е нещо както трябва? Благодаря за всички който могат да помогнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Колата изглежда добре , но аз лично повече не бих си причинил това да имам механичен инцекцион . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mandelfil Публикувано 8 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Точно поради тази причина и аз се двоумя, чувам негативни отзиви за асе-то.Но реално колко е зле?На бившата кола беше моно и е перфектно каква е разликата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Няма прилика, ако имаш време за занимаване ще тръгне на газ добре.Цената е висока според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mandelfil Публикувано 8 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Гледам да не търся кошници принципно.За тази кола цената е леко завишена, предполагам че ще може да се коригира.Търся си авант куатро с повечко екстри 94-95тази има аербеци.Искам да си я стегна и да знам че имам здрава кола за а4 парите само за паметници стигат (няма смисъл).Ако някой продава бих желал да видя и други алтернативи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Ако искаш седан пиши едно лс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Заслужава си колата, като цяло. Изминал съм 60 000 км на газ със същия двигател, с уредба поставена в италия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mandelfil Публикувано 8 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Интересувам се от авант по практична е.Значи не е болка за умиране.Много хора се оплакват апък си ги карат.... Интересувам се от авант по практична е.Значи не е болка за умиране.Много хора се оплакват апък си ги карат.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Вложени са пари в колата,така че цената не е висока според мен,ако механично е здрава.Присадения салон обаче ми се струва вехт.Мисля че ще му трябва специалист за да стане отново мек и да не лъщи така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 За същите пари.... http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=174153 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mandelfil Публикувано 8 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Това е добра оферта принципно такав исках. Благодаря ще му пиша на човека Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Колата изглежда много добре, можеш малко да смъкнеш цената. Проблемът е двигателят обаче с тая газ. Тва нещо на газ не върви, гори като хала за сметка на това, имаш и проблем с играещи обороти, който може да се отстрани. Ако махнеш газта, работата ще заспи, ако искаш обезателно да караш на газ, тогава би било по - добре да сложиш друг мотор в това купе.... и става дълга и широка . По - добре виж А4 - ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Б4-ката е доооста надценена и обявата не е добре направена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 (Редактирано) е колко да е надценена,1200 лв ли да струва това quattro ?Който е правил обслужване на автомобил знае колко струва това,както и труда, евентуално ако е правено в автосервиз.Броня,халогени,мигачи,седалки водна помпа и др неща са сменени.Едно В4 комби 1.9TDI държи подобна цена. Редактирано 8 Юни 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Б4-ката не е никак лоша. Най-големия й минус е мотора, ако ще се кара на газ. Малко хора са на ТИ с механичната инжекция. Но пък не е невъзможно да се направи да работи безпроблемно на газ, във форума има прекрасни теми по въпроса. Куатрото при Б4-ката е второ поколение, което за мен е голям +, понеже има механичен (истински) блокаж на задния диф. При Б5-цата това липсва и е заменено от електронен блокаж, който си е пълен смях. Б5-цата пък има доста по-приятен мотор, който дори е по-икономичен. Може би една идея е по-тясна от Б4-ката.... общо взето и едната и другата кола имат своите слаби и силни страни, въпрос на предпочитание е, кой какво би избрал.Идеалния вариант е Б4-ката с мотора от Б5-цата, но там вече е друга заигравка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mandelfil Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 (Редактирано) На мен и това ми беше идеята занапред да сменя мотора с някой турбониран...предполагам се сещате когато се прави това,защо се прави...в повечето случай.Мисля че за тази цена 4-ката трябва да е доста по запазена от 5-цата Редактирано 9 Юни 2015 от mandelfil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 АКо това ти е идеята и ти се набиват пари, взимай я Б4 - ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mandelfil Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 А относно подръжката между двете коя е по висока в проценти ?? Питам ако случайно някой е направил съревнование като изключим окачването доколкото разбрах окачването на 5-цата е от порядъка(говоря за качество) 600-700лв чисто нови 12 части,а за 4-ката колко е сума,издръжливост като не обичам дупките ,но във Варна преобладават.Като цяло си е голям филм ....не обичам да робувам на коли но пък искам да си карам любимата марка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Б4 - ката по принцип е с по - евтина поддръжка. Там окачването си е кораво като цяло и не се влияе чак толкова от калпавите пътища. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mandelfil Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 В кой случай е полезен блокажа на б4?В кое точно се изразява по-евтината подръжка?Извинявам се че питам като първолак но имам наблюдения само върху 100 2.0 101hp карах я 4 години и за тези години си я купих още веднъж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 (Редактирано) По лесно е да се сложи блокаж на Б5-цата естествено!Но пък не е той най-важния, ето колегата споменава подръжката, стана дума и за окачването.... при Б4 като се излекуват болните точки, които са опорните тампони на амортисьорите и тампоните на носачите и просто забравяш какво е да правиш предница. Освен това всичко останало, което не може да се подсили (подобри/побългари) струва по 5-10лв. Пресен пример от вчера, купих си кормилен накрайник за 10 кинта. И то ще го сменям, понеже на реглажа "майстора" не е догледал, затегнал го е в наклонено положение и маншончето му се е скъсало, дори не хлопа все още, но за едни 10лв реших направо да сложа нов.От друга страна комфорта стабилноста и поведението на многоточковото окачване на Б5-цата е несравнимо спрямо това на Б4-ката - безспорно. Всичко пак се свежда до личен избор. Няма еднозначен отговор, коя от двете коли е по-добрия избор. За един е едната за друг другата, въпрос на вкус......казало кучето и си облизало задника! :hilezh: Ето тук се вижда какво свърши блокажа, ама и аз като не се сетих да го цъкна отначало....щях да го извадя от първия опит, добре, че има кой да подсказва отстрани! А кое е по-евтино....основно окачването, може би и по-малки но пак предполагам, че ще има разлики в цените на спирачни дискове, накладки, ако Б4-ката не е с мотор от Б5 има разлики в цените на ремъци ролки обтегачи разни и те така. Вземай тая кола дето ти повече на сърце. Разликите в парите не са толкова големи че да правиш компромис ако Б5-цата примерно ти харесва повече. Редактирано 9 Юни 2015 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mandelfil Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Принципно искам Рс6 седан 2009 Абт или МтМ и едно стадо коне 7-800 това ми е на сърце ама както казвам на българонемски със извинение ( курен-зи-битен ) моя глупост.. Новото си е ново не мога да отрека.Единсвеното ми двоумение е относно разходите след покупката защото тя е най-лесна.В този случай б4 е обслужена а а4 преди 20-25к км питах човека Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Лично мнение, иди разгледай и покарай двете. Сам ще се убедиш, че тръца е твоята кола. Не казвам, че б4 е лоша кола, напротив... но, си направи много добре сметката дали ще садиш мотор или ще си седиш с кантара вътре. И на мен са ми минавали подобни мисли да сменям двигател, но, тоя отказва да се счупи и това си е! (карам доста спокойно по принцип) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 За 6 години нито веднъж не съм ползвал блокажа,но за сметка на това,той понякога ми напомня за себе си,като се включва сам.Пред голяма дилема е изправен колегата.И двата автомобила си имат предимства и недостатъци,единият с ретро инжекция,другия с иновационно окачване.Ако ще се прави В4 куатро с турбо двигател ,най добрият вариант според мен е 80-ка с повреден 4 цилиндров двигател или без и после се насажда 1.8Т и колата става вечно негова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mandelfil Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Тоо вечно моя може да не остане ама ще съм се вътрил няколко хилядарки.Ама с тез коли никога човек не е на плюс особено ако желаеш колата да ти е добре и да си спокоен,да не забравяме че от това понякога зависи живота на хората.Смяна на мотор+работа дали няма да е по евтино комплект оригинални носачи...май не мисля.Общо взето да обобщим набързо:Б4 : +здраво и евтино окачване+блокаж+добър мотор ако е подържан+качесвена и солидна израбоботка+по-евтина подръжка като цяло-на газ нещата са противоречиви накой нямат проблем някой имат -возията май подрусва доста от това което съм прочел-никаква възможност за доработка впоследствиеБ5 :+по-приятен интериор и екстериор+добър мотор ако е подържан+перфектен на газ+предполагам по-добри спирачки +добра возия за ежедневка-скъпо и сложно окачване-за обслужване трябва да се сваля предницата -по-скъпа подръжка като цяло-липса на блокаж но май не е важен фактор Това виждам аз..ако нещо пропускам може някой да допълни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts