Jump to content

Ходих на оглед, сега имам нужда от помощ за check на място. А3 8p 2.0 TDI


Recommended Posts

Здравейте,

 

Днес ходих за първи оглед на тази кола:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429814156431353&slink=9tnesq

 

Хареса ми на пръв поглед.

Външно беше без заблежки.

Махнах пластмасовия капак на двигателя и видях, че е с B главата BKD мотор.

Гумите имат още 2 сезона поне.

Вътре беше запазена, само с 1-2 забележки, но нищо фрапиращо.

Запаихме я и работеше известно време.

 

Това ще ми е първи дизел и не съм сигурен какво да гледам на място.

Колата е в авто къща и немога да я закарам на майстора ми, а и той ще ме убие ако си взема ауди защотот е фен на японките.

 

Търся човек, който да разбира, да дойде с мен утре да я покара, евентуално ако има софтуер да се направи диагностика. Черпя или плащам.

 

Мерси.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не , други са джамбазите.

Аз се абстрахирах от това "Чисто Нова".

Колата ми хареса, но както казах имам нужда от някой който разбира да я види на тест драйва с мен.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Screen_Shot866.png

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

VIN: WAUZZZ8P06A018212

Произведена: 23.06.2005 година

Дата на първа регистрация: 18.07.2005 година - Италия

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако това е първата кола, на която си бил на оглед недей бърза - огледай още коли, за да имаш база за сравнение - ако тази я купят през това време, значи не е била твоята. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Screen_Shot866.png

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

VIN: WAUZZZ8P06A018212

Произведена: 23.06.2005 година

Дата на първа регистрация: 18.07.2005 година - Италия

 

Мерси за отговора, това е полезно !

И аз проверх сервизната книжка и пише регистрация 18.07.2005.

Поне видях номера на главата и беше B.

 

Не съм сигурен, но би трябвало по ВИН номера да може да се провери сервизна история в Ауди.

Колата имаше сервизна книжка, но на това знаем колко може да се вярва...

 

По-скоро ме интересуваше технически да е ОК колата.

 

Иначе не е първата която гледам.

Тази ми грабна окото, заради цвета, хареса ми и вътре иначе не бих си купил кола от автокъща..

 

Та казуса все още е на лице, някой със свободно време утре и с желание да добавим още една А3 във форума ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Горубляне се намират D-Bros, момчетата си разбират от работата и със сигурност може да й направят една диагностика и да я прегледат, както трябва. Това е темата им- http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=145569&hl=

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безсмислено е някой да я гледа на място. Тази кола в гараж за експонат ли ще стои или ще се кара? Ако е второто, мисля, че трябва да ти бъде дадена възможност да я покараш до избран от теб сервиз/майстор, който да я огледа и да си каже мнение! Ако търговецът откаже, благодариш и казваш довиждане и повече никога не се връщаш нито за тази кола, нито за която и да била друга в тази автокъща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това Ауди е на МИНИМУМ 300 000 км. Това първо, второ - за какво им е да лъжат за годината, като показват книжката...Точно от 2005 тоя мотор не е за препоръчване. Парите са ПРЕКАЛЕНО много също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2005 мотор, BKD. Сменил съм EGR и дроделова клапа и за сега мотора е на 6. Не харчи антифриз, а разхода на масло е в нормата за турбина на n-на брой километри. Стига го вкарвахте във филми момчето, не я купува от магазина. То е ясно, че първата половин,една година ще налива пари. Никой вече не си продава колата, просто защото не го кефи, а защото по колата предстоят значителни финансово ремонти. Ако някой си търси кола, която просто след покупка да си я кара, нека си купи нова. При всяка втора употреба, има яд. Въпросът е колко е скъп!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11422636163314066&slink=9ttqmr-колега тази ако ти харесва е от бургаската група.

момчето е извън страната. колата мисля е при баща му в гараж, но по телефона, най-добре да се чуете ако ти харесва.

Ще спестиш и доста разходи като обслужване ,каско и т.н.

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лоша на по снимките, но търся след 2005та за да е сменена главата и да не се тревожа постоянно кога ще се спука.

 

Обратно на А3-ката, която гледам...

Дадох VIN номера на един познат в Ауди, надявам се да може да намери някаква информация за колата.

 

Мисля да му се обадя на тоя от автокъщата и да му кажа за Събота да отложим тест драйв-а.

Тогава шанса някой да е по-свободен наистина е по-голям. 

 

Ясно ми беше, че ще има коментари, че колата ще е на 500 000км и да не я вземам, но покрай тях има и доста полезни.

Благодаря на тези, които помагат ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че първата половин,една година ще налива пари. Никой вече не си продава колата, просто защото не го кефи, а защото по колата предстоят значителни финансово ремонти. Ако някой си търси кола, която просто след покупка да си я кара, нека си купи нова. При всяка втора употреба, има яд. Въпросът е колко е скъп!!!!

 

Не съм никак съгласен с горното... Има коли и коли, като разбира се запазеното и истинското има своята цена. Това се опитвам и винаги да кажа на търсещите - че гледайки коли на драстично под пазарната им цена в извора спрямо параметрите - нещата са напълно обречени и могат да разчитат единствено на някаква доза късмет, но не се знае за колко дълго. Защо една кола на 50 000 или дори 100 000км да е бъкана с потенциални ремонти? Да не би да няма такива A3 8P? Разбира се, че има... само че не за 10 или 12 000 лева. А че и там ако човек е карък може да не му провърви - факт, ама да сравняваш лош късмет рейсът ти да закъснее с добър късмет да извадиш 6 от тотото е нелепо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получих отговор от Ауди, колата има сервизна история до 32 000км - 2007г.

От тогава, до сега не е гледана в Ауди.

Продавача ме излъга, че колата е гледана само в Ауди и за това се отказвам от тази автокъща.

Реално, колата може да е на 170 000км наистина и изглеждаше много добре, но няма да е тя.

...........................

Има една друга, коята ми хареса, обадих се и мога да я видя утре :

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11433769422288127&slink=9ty5je

 

Мисля да се обадя за ВИН номер или направо на място да отида и да го взема.

Да я проверя пак в Ауди и ако излезе сервизната книжка вече по-сериозно да я гледам.

 

За бюджета, който имам това е варианта който мога да си позволя.

Нова от магазина е ок, но не искам Дачия ;)

 

За по-евтино А3 трябва да рискувам с модел 2003-4 или начало на 2005, за които вие ( колегите от форума ) казвате 'всичките пукат глави'.

С други думи, не са вариант.

 

Отново, благодаря за отговорите, дори и не релевантинте са полезни - да ме надъхат повече ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за пукането на главите е обсъждано многократно. Беше проблем преди години, когато колите бяха на около 100 000 реални километра. В момента тези, които гледаш ако са имали да пукат глава са я спукали и е ремонтирана отдавна. Не искам да те убеждавам да си взимаш 2.0 TDI даже напротив. Аз лично като купувах моята бягах изрично от този мотор и даже не съм поглеждал коли с такъв. С дизел (а и не само) на незнайно колко стотин хиляди километра и незнайно как поддържан ремонта на главата може да ти се стори песен :D.

На колегата bsdnikolov колата наистина работи и върви идеално, но той си я направи и я гледа като писано яйце ;).

Сивата изглежда горе долу запазена, но това :S-line волан и скор. лост не отговаря на истината. Няма нищо S-line по колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично, втората по ми допадна.

Ако смяташ да я гледаш в не работен ден и имаш лаптоп с държаща батерия, мога да ти помогна и да я погледна софтуерно. Ако не е пипан Engine ECU (което също се вижда), от там мога да извадя километрите записани в двигателя, стойностите на дюзите (за ориентир на що-годе състоянието им) и тестове на основните системи. Доста от умело прикритите проблеми, изкачат. Но при покупка на кола на старо, винаги после може да изскочи някой заек от шапката. Хубаво е да вземеш със себе си и човек, който може да усети тръгнал маховик. Това си е ремонт за 1к. Също така, радиата от поколение Chorus, Concert, Simphony, Chorus II, Concert II и Simphony II имат лимит в животът на volume процесора, но най-отчетливо се хваща на студено. Да не пропуснеш да развъртиш volume-то на радиото. Ако има проблем, веднага ще го усетиш (като например въртиш за намаляване, а радиото изведнъж гръмва на max).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората изглежда доста по-запазена. Първата е с възстановявани копчета – и + на климатроника или сигурно още някое друго. Като видях тия двете и спрях да гледам по-натам. Обаче втората наистина е толкова запазена. Чак подозрително запазена. Тоя волан може да е сменян. Колкото и да се пази за 160 000км тоя волан трябваше да е по-износен. Поне малко по-лъскав на някое друго местенце дет' се вика. За втората /сивата/ гледай за някакъв козметичен удар отпред в ляво. Със сигурност го има. Гледай топлите печати на фаровете и как е направена в тази зона.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да ти бъде дадена възможност да я покараш до избран от теб сервиз/майстор, който да я огледа и да си каже мнение! Ако търговецът откаже, благодариш и казваш довиждане и повече никога не се връщаш нито за тази кола, нито за която и да била друга в тази автокъща.

 

И не забравяй казаното от колегата - има транзитни номера предназначени за автокъщи,но те се циганят да си ги купят и второ:по-лесно е а ти кажат направи диагностика на място,щото няма омера и не може а се кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... - има транзитни номера предназначени за автокъщи,но те се циганят да си ги купят ......

По-скоро се циганят да платят застраховка “Гражданска отговорност” на автомобила. Тя е задължителна, при движение на МПС по републиканската пътна мрежа! Само след представянето и, може да се издаде какъвто и да е номер (транзитен, временен или траен).

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така, защото къщата купува един номер, който може да се слага на всички автомобили от автокъщата, но колата за да се кара трябва ГО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Транзитен номер се издава за определена кола, след представен легитимен докуммент за покупка, ГО и район на придвижване (примерно да я прекараш от София до Варна или в случая, за района на автокъщата). Няма такова животно, като номер на аватокъща (юридическо лице). Номерът си върви с колата.

Но, основният въпрос е че няма възможност да си купиш нерегистрирана кола (така извесния "нов внос"), бе да платиш едни разходи от 100-150 лева за единия тестдрайв. Така, при оглед на 10-15 коли, които не са ти харесали, ще си на зад с едни 1500-2000 лева.

Или се кръстиш при покупката, или инвестираш здраво в покупката на "нов внос". Може би, за това е за предпочитане регистрираната кола. Вярно, по скъпа е с едни 30-50%, но можеш да я провериш в сервиз и да и направиш тест драйв. Аз, колите си винаги си ги купувам регистрирани, а жената един пъткупи "нов внос" и 9 месеца я правих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има транзитни номера за автокъщи, на една автокъща се полага един транзитен номер, най-чесно цифрите започват с 001 В .... Тази табели може да ги сложиш  на всяка една кола от автокъщата и важат една година. Пример - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=6&subact=1&actions=h11742610125978754&f1=0&f2=0&f3=1&f4=%D1&f5=%E3%F0%E0%E4%20%D1%EE%F4%E8%FF&f6=I&f7=1&f8=

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...