Tedi43 Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Коя е по хубaвa гaрнитурa корковa или гуменa? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Баси темата, баси заглавието, баси ясния въпрос. Все едно някой те таксува за написани букви! Добре, че тука сме наясно с материята, та се досещаме, че иде реч за гарнитура на капака на клапаните, на 4-цилиндров, 8 клапанов двигател. Гумена е по-хубава, не случайно и цената и е по-хубава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Баси темата, баси заглавието, баси ясния въпрос. Все едно някой те таксува за написани букви! Много са такива, все си ги представям наживо как мънкат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 (Редактирано) И аз си задавам този въпрос. Поставих гумена Виктор Реинц за 36лв. есента. Предната също беше гумена, каква е била оригинална не знам. Само дето купих шпилки за гумена. Изпуска ми масло отпред в ляво, като си срещу двигателя. По този начин омазнява агренажният ремък . Преди монтажа старателно почистих капака и главата. Да ли не трябваше да намажа гарнитурата с малко масло преди монтажа. Гледам по Дискавъри майстора редовно накисва в масло гарнитурите преди монтаж, но те не бяха гумени. Скоро свалих шпилката на проблемното място и направих още малко резба. Сега стягам леко и се надявам да спре. Съвсем леко вече пропуска, но ме дразни. Свалил съм капака на агренажният ремък и така карам, за да наблюдавам какво се случва. Дали е крив капака не знам. Но в началото като взех колата не пропускаше от там. Ако знаех,че ще стане така щях да намажа с уплътнител въпросното място. Иначе добре уплътнява гарнитурата. Само на тази първа шпилка е проблема. Редактирано 18 Юни 2015 от prodan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Ама на усет ли я стягаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 (Редактирано) Нямам динамометричен ключ. Сменял съм на други марки мои коли и не съм имал проблеми. Май само Опел и BAГ са недомислица. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 28 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedi43 Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 (Редактирано) здр Колеги имам и друк вапрос от доло на резервоара има три маркуча кадето излизат 2 та от маркучите отиват към двигателя а 3 е срезан и така седи а не тече бензин от него на други аудита съм виждал че и 3 те отиват към двигателя някои ако знае да каже за каквое 3 то маркуче Б3 е аудито Редактирано 18 Юни 2015 от Tedi43 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lukcho Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 На моята е сменяна два пъти с гумена и няма проблем но на предния и задния край е мазана със силикон преди това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 (Редактирано) Това и аз си мислих. Че на ъгълчетата трябваше да сложа. Но никъде , не прочетох някой да дава този съвет. Не знам ако я сваля сега и сложа малко уплътнител дали ще държи гарнитурата, като цяло или трябва да купувам нова гарнитура. На други коли съм свалял по няколко пъти, за да регулирам клапаните и не съм имал проблеми. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 28 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Не би трябвало да има проблем да се свали и да се сложи отново същата, моя майстор така направи със гарнитура на 10 000км., заради друг теч се наложи да я свали и сложи същата, но със силикон, вече 7000км. няма проблеми и течове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Disturbed Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Споделете какъв силикон ще сложите, че моята гумена на 7к километра пак протече. Предполагам е защото сложих 10 в 40 масло. И все пак не ми се сменя чисто ново масло, пък не е удачно и да тече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 (Редактирано) или това:Имат обаче един недостатък тези силикони - струват колкото няколко коркови гарнитури! Редактирано 19 Юни 2015 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Гумена + силикона дето е показал колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Какъв съвет ще дадете. Цялата гарнитура ли да я намажа със силикон или само ъглите? От двете страни ли да я намажа? Колегата казва, че протекла след 7000 км. Да ли ще мога да отлепя капака след време, ако нещо се наложи. При смяна на старата малко трудно отлепих капака, не знам да ли някога са слагали силикон.Трябва да сменя повдигачи / имам ги / но ме мързи и не са толкова зле оригиналните. Благодаря за съветите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishlen Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Мажеш цялата от двете страни.Не се притеснявай, капака ще го отлепиш, когато се наложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Disturbed Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Колега, дано не съм те подвел. Протече след 7к км, обаче имам известни съмнения в маслото, защото протече малко след смяната. Въпреки всичко сега като я сменям пак, мисля да послушам колегите и да играе силикона. :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Не се притеснявай колега, аз 40 хил. от както купих колата, 4 смени съм само с 10 W 40. Благодаря за съветите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Обърнете внимание на отдушника на капака на клапаните. Пет-шест пъти вече го свалям този капак и гарнитурата е все старата. Новата още не съм я разпечатал - стои си опакована. Силикон не мажа. Течове няма. На всяко сваляне капака си го измивам с бензин. Мотора е АВК, колата е А6. За разлика от на Б4 я няма онази гъба на капака. Капака свободно си диша във всмукателния колектор. Когато развия капачката за маслото има вакуум. Ако въпросния клапан-гъба се еб@ва, или пък отдушника на капака е затлачен и създава налягане под капака ще тече, няма как. Винаги гарнитурата на капака съм я стягал "на усет".Не знам как е устроена системата при Б3, но според мен има налягане под капака и от там идва теча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Това за отдушника е много правилно. Трябва да е старателно почистен.Също така е много важно, капака да не го е газил валяка и да е прав, а не деформиран от предишни пренатягания или по други причини.Аз мажех гумената гарнитура само по ъглите. Свалян е капапака няколко пъти и затварян пак със същата гарнитура. Нито капка не ми е пускало никъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Disturbed Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Идеи как да го почистим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Коресесин, нафта, бензин, обезмаслител, пароструйка, сгъстен въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 и мойта гледам омаслява в предния ляв ъгъл.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dekzz Публикувано 28 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2015 Моята пък не беше карана 6 месеца преди да я взема. Първо О-ринг на маслен охладител, след това гарнитурата на капака на клапаните, няколко маркуча по охл. система, сега и гумички на клапани май... Няма ли мазане гумата отива. Корка предполагам също. Моята беше протекла отпред вляво като отворя капака също, а около смяната имаше специфика корк/гума. Специално за АБК мотора на гумената има метални втулки, а на корковата само дупки... Май... Поне това помня. След като сменихме нещата (с buzzi) след щателно обезмасляване и ръчно-динамометрично стягане от капака не е текло повече. Няма силикон, няма чудо. Проверихме как "диша" мотора също. Решетката беше проходна. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване