Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

Как може да разбера дали ми тропа спирачния апарат в дупките? Кода на спирачките ми е 1ZL. Апаратите са ми АТЕ FNRG60. Всичко по окачването смених - носачи, рейка, амортесьори и всички тампони и пак тропа на неравности, особено когато загрее колата и спра няколко пъти по-рязко. Биалетките съм ги сменял с TRW и като гледам няма грам скъсано по тях. Гумите ги карам 2.2 предни, 2.1 задни. Когато натискам леко спирачката почти го няма тропането...Гледам по магазините се продават водачите и гумените втулки за тия апарати и ги имат в наличност и се чудя дали не е хроничен проблема...Гледах на накладките дали седят пластинките, които влизат в буталото и са си там...Друг въпрос е, може ли да са омекнали външните ламаринки, който се захващат за накладката и апарата и да не обтягат достатъчно?Някой от вас имал ли е проблем с тоя тип апарати?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ха-ха Крематор, аз имах този проблем. Даже на тебе се оплаквах. Тропаше отзад, от дясно при движение по павета...Оказаха се супортите на спирачните апарати. Сега като, че чи пак имам паразитен шум отзад, но мисля, че ако има проблем, той е по скоро със задните спирачни апарати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като паркираш примерно в някой мол и тръгнеш да спираш, отчетливо се чува тропането на апаратите. Отделно като караш по дупки на отворен прозорец пак се чува потропване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, чувам като натискам спирачката как обира луфта...имам чувството, че тия накладки керамични АТЕ нещо им е станало, гледам са на 50%, когато заминат ще сложа TRW. А тия дни ще купя ремонтния комплект и ще го сменя, преди колата имаше криви дискове и може да са заминали гумените втулки. Отзад ми тропа от супортите, ама още не е много силно и мисля да го отложа за по-натам.


Просто са супер зле пътищата в България и на колите им се разтропва всичко.

Рейката я натегнах максимално, повече не може да се завърти реглажа и никъде не затяга в завои се връща волана сам. Демек пръта не ми е износен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от накладки, аз съм с АТЕ и е същата работа, Не съм свалял апарата но на ръка се усеща луфта в апарата

Редактирано от maxxuell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сменя марката, единственото хубавото на това АТЕ, е че джантите не се цапат и дисковете седят сини, без да съм спирал агресивно...

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АТЕ пак цапа, но не свирят и спират прилично. Синьото е от прегряване което не е добре!

Редактирано от maxxuell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто са супер зле пътищата в България и на колите им се разтропва всичко.

Рейката я натегнах максимално, повече не може да се завърти реглажа и никъде не затяга в завои се връща волана сам. Демек пръта не ми е износен.

Стефчо, каква е процедурата по натягането на рейката, че идея си нямам? Искам да пробвам и аз.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на седана и сега на комбито имам ламаринено тракане отпред в ляво, общо взето само на павета го хваща. Редица майстори не са го открили засега и сега е ред на Ники, след като приключи с автоматика :).

Иначе на мен керамиката ми издържа 25000км, като се има на предвид, че аз ям накладки за закуска, попринцип, и повече от 15000км с метални не бях правил :). Сега на комбито съм с феродово и недостатъците са ясни - свирят и цапат. Загряването в градски, дори извънградски (стига да не връткате извънградско на калояново :)) условия, не е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш термичния щит на рейката и отдоле има една 18ка. Натягаш по едно деление и гледаш дали ще се върти волана от край до край без да стяга. Най-лесно става на подемник или на канал с канален крик и да я дигнеш у въздуха за магариту.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какъв е админа на този сайт но преди малко ми изтри мнение което бях написал обективно за състоянието на колата след наливането на чипа от Крематор миналата седмица?!

Явно някои хора още си живеят в едно друго време, изумен съм!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тия двете теми се свеждаха до "Купих си мильонник дето харчеше сто на сто, Стефан ми махна ДПФ-а, ъпдейтна ми софтуера от 2004 с тоя от 2008 и колата тръгна. Ура. Утре ще мапна, мапнах, вече карам с 300 и харчи 2 на сто :)". Не губим нищо особено :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма абсолютно нищо некоректно хората да споделят, че са доволни от някого... Ако се свежда до това да му искат на колегата да си плаща за реклама, разбирам, но не е това. Или може и да е... щеше да е по-лесно ако "редакторите" съобщаваха на потърпевшите, защо са ги "редактирали", а не просто да се случват разни магически, невидими, работи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нетърпение чакам "N1995", да възседнеш шестях цилиндъра един ден и да претърпиш и ти "разкрасителните процедури" и последващите коментари :steinigung:

А що се отнася до "милионниците" вярно аз твоята не съм я виждал на живо, ма ела да видиш моята и още няколко-окастрени ще ти покажа, пък Ти прецени на какъв пробег са :zustimm:

Аз също не виждам нищо лошо в коментара към колегата, може си го човека и две мнения по въпроса няма! :respekt:

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма не подскачайте бееее :) Просто споделих, аз може и 10так да възседна скоро, мене не ме мисли :) Просто дадох предположение що са заминали тия сборници откровения на предоволния потребител. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...