kpematop Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Как може да разбера дали ми тропа спирачния апарат в дупките? Кода на спирачките ми е 1ZL. Апаратите са ми АТЕ FNRG60. Всичко по окачването смених - носачи, рейка, амортесьори и всички тампони и пак тропа на неравности, особено когато загрее колата и спра няколко пъти по-рязко. Биалетките съм ги сменял с TRW и като гледам няма грам скъсано по тях. Гумите ги карам 2.2 предни, 2.1 задни. Когато натискам леко спирачката почти го няма тропането...Гледам по магазините се продават водачите и гумените втулки за тия апарати и ги имат в наличност и се чудя дали не е хроничен проблема...Гледах на накладките дали седят пластинките, които влизат в буталото и са си там...Друг въпрос е, може ли да са омекнали външните ламаринки, който се захващат за накладката и апарата и да не обтягат достатъчно?Някой от вас имал ли е проблем с тоя тип апарати? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Ха-ха Крематор, аз имах този проблем. Даже на тебе се оплаквах. Тропаше отзад, от дясно при движение по павета...Оказаха се супортите на спирачните апарати. Сега като, че чи пак имам паразитен шум отзад, но мисля, че ако има проблем, той е по скоро със задните спирачни апарати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Като паркираш примерно в някой мол и тръгнеш да спираш, отчетливо се чува тропането на апаратите. Отделно като караш по дупки на отворен прозорец пак се чува потропване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Да, чувам като натискам спирачката как обира луфта...имам чувството, че тия накладки керамични АТЕ нещо им е станало, гледам са на 50%, когато заминат ще сложа TRW. А тия дни ще купя ремонтния комплект и ще го сменя, преди колата имаше криви дискове и може да са заминали гумените втулки. Отзад ми тропа от супортите, ама още не е много силно и мисля да го отложа за по-натам.Просто са супер зле пътищата в България и на колите им се разтропва всичко.Рейката я натегнах максимално, повече не може да се завърти реглажа и никъде не затяга в завои се връща волана сам. Демек пръта не ми е износен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) Не е от накладки, аз съм с АТЕ и е същата работа, Не съм свалял апарата но на ръка се усеща луфта в апарата Редактирано 11 Октомври 2015 от maxxuell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 А твоя апарат тропа ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) имам чувството че и четирите тропат, слабо място е това на модела Редактирано 11 Октомври 2015 от maxxuell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) Ще сменя марката, единственото хубавото на това АТЕ, е че джантите не се цапат и дисковете седят сини, без да съм спирал агресивно... Редактирано 11 Октомври 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) АТЕ пак цапа, но не свирят и спират прилично. Синьото е от прегряване което не е добре! Редактирано 11 Октомври 2015 от maxxuell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 С керамиката е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Аз съм без керамика и пак са сини. Истината е че мн лесно прегряват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Забелязал съм,че предните накладки(феродови) издържат около 30хил.км,керамичните повече ли държат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Зависи от стила на каране, някои карат и по 50к км с едни накладки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Аз имам 45к на моите, а са някакви евтини, даже не знам каква марка..Sent from my E2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djaleksei Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Просто са супер зле пътищата в България и на колите им се разтропва всичко.Рейката я натегнах максимално, повече не може да се завърти реглажа и никъде не затяга в завои се връща волана сам. Демек пръта не ми е износен.Стефчо, каква е процедурата по натягането на рейката, че идея си нямам? Искам да пробвам и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 12 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 И на седана и сега на комбито имам ламаринено тракане отпред в ляво, общо взето само на павета го хваща. Редица майстори не са го открили засега и сега е ред на Ники, след като приключи с автоматика . Иначе на мен керамиката ми издържа 25000км, като се има на предвид, че аз ям накладки за закуска, попринцип, и повече от 15000км с метални не бях правил . Сега на комбито съм с феродово и недостатъците са ясни - свирят и цапат. Загряването в градски, дори извънградски (стига да не връткате извънградско на калояново ) условия, не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Махаш термичния щит на рейката и отдоле има една 18ка. Натягаш по едно деление и гледаш дали ще се върти волана от край до край без да стяга. Най-лесно става на подемник или на канал с канален крик и да я дигнеш у въздуха за магариту. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Не знам какъв е админа на този сайт но преди малко ми изтри мнение което бях написал обективно за състоянието на колата след наливането на чипа от Крематор миналата седмица?!Явно някои хора още си живеят в едно друго време, изумен съм! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Хаха.. то и катинар сложиха на другата тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Те тия двете теми се свеждаха до "Купих си мильонник дето харчеше сто на сто, Стефан ми махна ДПФ-а, ъпдейтна ми софтуера от 2004 с тоя от 2008 и колата тръгна. Ура. Утре ще мапна, мапнах, вече карам с 300 и харчи 2 на сто :)". Не губим нищо особено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 За жалост това правя...лекувам старите коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 12 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Няма абсолютно нищо некоректно хората да споделят, че са доволни от някого... Ако се свежда до това да му искат на колегата да си плаща за реклама, разбирам, но не е това. Или може и да е... щеше да е по-лесно ако "редакторите" съобщаваха на потърпевшите, защо са ги "редактирали", а не просто да се случват разни магически, невидими, работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 (Редактирано) С нетърпение чакам "N1995", да възседнеш шестях цилиндъра един ден и да претърпиш и ти "разкрасителните процедури" и последващите коментари А що се отнася до "милионниците" вярно аз твоята не съм я виждал на живо, ма ела да видиш моята и още няколко-окастрени ще ти покажа, пък Ти прецени на какъв пробег са Аз също не виждам нищо лошо в коментара към колегата, може си го човека и две мнения по въпроса няма! Редактирано 12 Октомври 2015 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Ма не подскачайте бееее Просто споделих, аз може и 10так да възседна скоро, мене не ме мисли Просто дадох предположение що са заминали тия сборници откровения на предоволния потребител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 След 2л самолет на 10так няма ли да ти дойде малко нанагорно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts